SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Zoow..... weer binnenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ligt alles en iedereen braaf in hun bedje ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nog niet, maar ben aan het trippen op het nieuwe Ae albumquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:47 schreef fietsie het volgende:
Ligt alles en iedereen braaf in hun bedje ?![]()
![]()
Ik moet straks nog een taxiritje doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Joof!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zow.... taxi kan gestart....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Yeahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, m'n auto kan ik nu al ophalen ipv half 4 vanmiddag![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, m'n auto kan ik nu al ophalen ipv half 4 vanmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan mijn wekker, die ging om half 5 al afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeehh wilde uitslapen tot 10 uur. Jammer genoeg ging mijn biologische wekker af om 8 uur.
En niet eens een ODOL.![]()
Geef zo'n rommeltje ... in de ogen prikt en in de haren is ook niet leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je wel lekker, helemaal volgespoten.
En met dat kanon van jou...![]()
Ik bedoel ook niet in je ogen of harenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geef zo'n rommeltje ... in de ogen prikt en in de haren is ook niet leuk
En met dat kanon van jou....
![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet in je ogen of haren.
![]()
![]()
Moggequote:.
Ow, was ik toch enigzins aangeschoten gisterenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar waar is het dan zo wit van hier>
![]()
Dat blijkt, want je hebt er dan ook behoorlijk naast geschotenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mogge.
[..]
Ow, was ik toch enigzins aangeschoten gisteren>
![]()
![]()
Ach, keertje mag hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat blijkt, want je hebt er dan ook behoorlijk naast geschoten.
![]()
Ik wil jullie even mededelen dat ik over een uur of 2 voor onbepaalde tijd offline ga vanwege het overlijden van mijn stiefpa.
Rust zacht, lieve pa.
![]()
Gecondoleerd Vinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil jullie even mededelen dat ik over een uur of 2 voor onbepaalde tijd offline ga vanwege het overlijden van mijn stiefpa.
Rust zacht, lieve pa.
![]()
![]()
Wow, echt kut om te horen Vinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
![]()
Ontzettend veel sterkte![]()
![]()
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop vanavond mijn vakantie te boeken
Eindelijk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
gecondoleerd
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Whoo... Sterkte, lieffiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Lieve Vin, gecondoleerd. Heel veel sterkte nu en voor de komende periode. Knuffel en kusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
![]()
![]()
Dankjewel lolaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve Vin, gecondoleerd. Heel veel sterkte nu en voor de komende periode. Knuffel en kus![]()
![]()
![]()
![]()
Bluh
[b]AirwiN schreef [/b]
Whut dat meen je nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
Gecondoleerd![]()
![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut dat meen je niet
Gecondoleerd![]()
![]()
![]()
tenerife is leukquote:![]()
wel veel Engelsen en oudjes, maar ik ben er dan ook een paar keer geweest in Februari/maart
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ah kut Vinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
Rust zacht, lieve pa.
Gecondoleerd en verschrikkelijk veel sterkte de komende tijd!!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dankjewel N.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah kut VinGecondoleerd en verschrikkelijk veel sterkte de komende tijd!!
![]()
![]()
![]()
wij gaan elk jaarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tenerife is leuk![]()
wel veel Engelsen en oudjes, maar ik ben er dan ook een paar keer geweest in Februari/maart
Familie en vrienden wonen op Tenerife![]()
![]()
Haaaaaaaaiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij gaan elk jaar
Familie en vrienden wonen op Tenerife
Goedemorgen en een kusje!!!!
Hoi voor de rest van de mensen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ja hoorquote:Nog 6 uurtjes werken en dan lekker weekend
Heel het weekend poolen in Amsterdam en RotterdamBleh gaan weer lange dagen worden.
![]()
Zow.... dat leek wel een coma....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succes!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wie verzint er nou ook seks om 2:30...... en dan mijn wekker uitzetten onder de noemer "kan je lekker uitslapen"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verkapte-ik-heb-seks-post.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
Wie verzint er nou ook seks om 2:30...... en dan mijn wekker uitzetten onder de noemer "kan je lekker uitslapen"
Pandapunten
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
correctie: Ik-heb-wel-seks-post
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat zijn de goede dingen des levens!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
Wie verzint er nou ook seks om 2:30...... en dan mijn wekker uitzetten onder de noemer "kan je lekker uitslapen"I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Jewel maar niet als je met de Fok!Stok op reis moet!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zijn de goede dingen des levens!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh daar heb ik altijd weinig van begrepen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jewel maar niet als je met de Fok!Stok op reis moet!!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Een vriend van me had dat ding ooit opgepikt, in de fik gestoken en weggeflikkerd. Nog wel een lijntje coke vanaf gesnoven en een foto gemaakt. Zijn ouders zagen die foto.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh daar heb ik altijd weinig van begrepen.
Half fok over de zeik ook. Vanwege een stok.
Goeie ouwe tijd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat ding ooit opgepikt, in de fik gestoken en weggeflikkerd. Nog wel een lijntje coke vanaf gesnoven en een foto gemaakt. Zijn ouders zagen die foto.
Goeie ouwe tijd.Arme FOK! stok.
Dat zijn wel dingen die je altijd bij je blijft houden c.q. herinneren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Achja ik vond de dampen van de poep al geestverruimend genoeg, en de volkomen doldraaiende hond aan een kort lijntje deed genoeg adrenaline opduiken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: