abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122668953
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:59 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

En daarom is het goed dat hij 4 mensen neerschiet....
Dat zeg ik niet, maar zo maak je wel een beter statement dan maar stil te zitten.
Ze zijn al schiet graag in dat land, of het nou terecht was of niet, zolang je een uniformpje aan hebt en je verdraaid de feiten, kom je overal mee weg.

Ze zien daar gewoon nog graag de donkere voor iets opdraaien.
Alleen doen het nu wat subtieler, dan jaren daarvoor.

Moorden keur ik uiteraard niet goed, maar hoe hij mogelijk gevormd is, is het vast zijn enige manier om voor hem het corruptie/racisme aan de kaak te stellen.
pi_122669005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:03 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar zo maak je wel een beter statement dan maar stil te zitten.
Ze zijn al schiet graag in dat land, of het nou terecht was of niet, zolang je een uniformpje aan hebt en je verdraaid de feiten, kom je overal mee weg.

Ze zien daar gewoon nog graag de donkere voor iets opdraaien.
Alleen doen het nu wat subtieler, dan jaren daarvoor.

Moorden keur ik uiteraard niet goed, maar hoe hij mogelijk gevormd is, is het vast zijn enige manier om voor hem het corruptie/racisme aan de kaak te stellen.
Dat hij nou wat sympathie probeert te winnen door een lulverhaal te verzinnen...
pi_122669014
Bewijs maar dat het een lul verhaal is, of dat het niet zo is.
Beetje simpel, dat kun je niet zeggen.
pi_122669079
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:08 schreef Pap89 het volgende:
Bewijs maar dat het een lul verhaal is, of dat het niet zo is.
Beetje simpel, dat kun je niet zeggen.
Moet elk verhaal dat iemand vertelt serieus besproken worden?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:00:48 #105
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_122669949
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:13 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Moet elk verhaal dat iemand vertelt serieus besproken worden?
In dit geval zou ik zeggen: Ja.
Hij doet precies wat hij zegt.
Hij geeft journalisten of onderzoekers genoeg feiten die te checken zijn.

Al met al komt hij geloofwaardig over. :Y
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_122669989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:00 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

In dit geval zou ik zeggen: Ja.
Hij doet precies wat hij zegt.
Hij geeft journalisten of onderzoekers genoeg feiten die te checken zijn.

Al met al komt hij geloofwaardig over. :Y
Hitler deed ook precies wat hij zei, moeten we nu ook gaan geloven dat de joden en slaven minderwaardig zijn.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:06:43 #107
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_122670051
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:03 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Hitler deed ook precies wat hij zei, moeten we nu ook gaan geloven dat de joden en slaven minderwaardig zijn.
Vreemde vergelijking. :{
pi_122670063
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:06 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Vreemde vergelijking. :{
Net zo vreemd als deze moordende gek geloven.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:12:50 #109
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_122670173
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:07 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Net zo vreemd als deze moordende gek geloven.
Als je in je eentje ( jaja, Hitler kon ook een aantal jaar uit handen van de geallieerden blijven, maar niet in zijn eentje), een week uit handen kunt blijven van honderden agenten, dan ben je zo gek nog niet.
Vind het een nieuwsitem om te volgen. De kans is waarschijnlijk klein dat Dorner levend gepakt wordt als je al ziet hoe triggerhappy de agenten zijn.
pi_122670202
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:12 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Als je in je eentje ( jaja, Hitler kon ook een aantal jaar uit handen van de geallieerden blijven, maar niet in zijn eentje), een week uit handen kunt blijven van honderden agenten, dan ben je zo gek nog niet.
Vind het een nieuwsitem om te volgen. De kans is waarschijnlijk klein dat Dorner levend gepakt wordt als je al ziet hoe triggerhappy de agenten zijn.
Wie zegt dat hij in zijn eentje was?

Adolf Eichmann was zeker ook niet gek, die bleef ook uit de handen van aardig wat agenten
pi_122670385
Ben je een klapjosti of een trol?
Waar komt nou weer die Hitler vergelijking vandaan?
Je eigen dood staren op alleen maar de andere kant van het verhaal is nogal bekrompen, niet waar?
pi_122670415
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:26 schreef Pap89 het volgende:
Ben je een klapjosti of een trol?
Waar komt nou weer die Hitler vergelijking vandaan?
Je eigen dood staren op alleen maar de andere kant van het verhaal is nogal bekrompen, niet waar?
Waarom in vredes naam een moordende agent geloven?
pi_122670480
Waarom de andere moordende agenten wel geloven? :')
pi_122670512
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:30 schreef Pap89 het volgende:
Waarom de andere moordende agenten wel geloven? :')
Wie zegt dat ik die geloof
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:40:33 #115
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_122670675
Eindelijk iemand die al die gunnutpraat begrepen heeft; deze man maakt gebruik van het tweede amendement om tegen een tirannieke overheid te strijden.
pi_122670732
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef Terecht het volgende:
Eindelijk iemand die al die gunnutpraat begrepen heeft; deze man maakt gebruik van het tweede amendement om tegen een tirannieke overheid te strijden.
:')
pi_122672424
  zaterdag 9 februari 2013 @ 12:54:02 #118
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122672878
Wat een land is het ook :'). Dan ben ik wel blij met onze 'softe' agenten.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:09:40 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122673050
Die gast heeft neem ik aan maanden aan z'n manifesto gewerkt, dan mag ik aannemen dat hij diezelfde tijd ook heeft gespendeerd aan voorbereidingen treffen, een schuilplaats regelen en voedsel inslaan.

Waarom denken ze dat hij nog in z'n woning of bij z'n ouders gaan rondhangen?

Ik zou diezelfde tijd hebben gebruikt om een boshut in the middle of nowhere in elkaar te timmeren en daar voor maanden aan vreten te bewaren. Hebben ze daar nog nooit Rambo gezien ofzo? :')
pi_122673518
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:55 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Fox :')
Fox of niet maakt in principe weinig uit. Of kijkt hier ook niemand naar films van 20th Century Fox omdat dit bedrijf in handen is van Murdoch? :') Moet dus vollll met rasiesme en partijdigheid zitten.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:36:26 #122
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_122673825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Fox of niet maakt in principe weinig uit. Of kijkt hier ook niemand naar films van 20th Century Fox omdat dit bedrijf in handen is van Murdoch? :') Moet dus vollll met rasiesme en partijdigheid zitten.
20th Century Fox produceert fictie, Fox News dus ook.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:00:05 #123
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:22:09 #124
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122675291
Suspected LAPD Killer Found $8,000 And Returned It To An Oklahoma Church In 2002

http://www.buzzfeed.com/e(...)o-an-oklahoma-church

'It's an integrity thing,' Chris Dorner told Enid News and Eagle. 'I didnt work for it, so its not mine. And it was for the church.'
pi_122675710
maar je moet wel toegeven ...

hij doet wat menige stoere man graag zou willen doen....

een persoonlijke uitroeingsmissie beginnen tegen degenen die hem verongelijkt hebben. ^O^
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:51:22 #126
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122676146
http://abcnews.go.com/US/(...)ry/story?id=18437045

Christopher Dorner Vanished, May Have Very Powerful Weapons

More than 24 hours after Dorner allegedly shot and killed one police officer and injured two others, police say they have no idea where the former cop with a vendetta against police has gone.

"He could be anywhere at this point," Sheriff John McMahon of the San Bernadino County Sheriff's Department said today.

Police are also trying to determine whether Dorner left his burning car on the side of Big Bear Mountain and earlier dropped his badge in San Diego as diversionary tactics to distract police.

Wherever Dorner is, law enforcement officials fear that he may be heavily armed, possibly with a powerful .50 caliber rifle, which shoots five-inch long bullets that can pierce bullet proof vests and vehicles, as well as a shoulder-fired missile launcher.

Dorner, 33, a former Los Angeles police officer and Navy reservist, sparked a region-wide dragnet after allegedly killing two civilians on Sunday and releasing an angry "manifesto" airing grievances against the LAPD and warning of coming violence toward cops.

In the manifesto Dorner published online, he threatened at least 12 people by name, along with their families.

"Your lack of ethics and conspiring to wrong a just individual are over. Suppressing the truth will lead to deadly consequences for you and your family," Dorner wrote in his manifesto.

The last clue to Dorner's possible whereabouts was when cops found his burning car on hillside of Big Bear Mountain Thursday, but the trail of footsteps in the snow quickly went cold.

"We followed the tracks around through the forest. We haven't found any new information to suggest that the tracks are going to any specific area. They did lead around in that wooded area where the truck was found, and we continued to follow them until we lost them where the ground got frozen," Sheriff John McMahon of the San Bernadino County Sheriff's Department said today.

Dozens of law enforcement officers searched Dorner's home in La Palma, Calif., for clues to his whereabouts today.

Overnight, more than 100 heavily armed SWAT team members and police officers combed Big Bear Mountain in armored vehicles and snow cats and searched homes in the area without any sign of Dorner.

Cops are currently searching more than 200 empty cabins on the mountain to ensure that Dorner is not hiding out in them.

"We're going to continue searching until either we discover that he left the mountain or we find him, one of the two," McMahon said.

The Sheriff's office was forced to ground its helicopters, which are equipped with thermal imaging and could help pinpoint someone on the mountain, because of the snowy weather.

Law enforcement officials are "deeply concerned" about Dorner's knowledge of police tactics that he learned while working for the LAPD from 2005 to 2008, sources tell ABC News.

In his lengthy, rage-filled "manifesto," Dorner said he would use his knowledge of police tactics to wage "unconventional and asymetrical warfare to those in the LAPD uniform whether on or off duty."

Dorner claimed to have a list of all LAPD undercover vehicles as well as extensive knowledge of procedures for hunting down suspects. Police are worried Dorner could use both to avoid capture and continue his violence against law enforcement.

Dorner allegedly began his killing spree over the weekend, when a popular assistant women's college basketball coach, Monica Quan, 28, and her fiancé, Keith Lawrence, 27, were found dead in their car in Irvine, Calif., Sunday.

Police say Dorner bore a grudge against Quan's father, retired LAPD Capt. Randy Quan, for his firing from the department. The deaths launched a manhunt for Dorner as police discovered his online manifesto.

On Wednesday night, around 10 p.m., Dorner attempted to hijack a yacht at a San Diego harbor to flee to Mexico, according to police. But he aborted the attempt, tied up the yacht owner, and fled. His wallet and LAPD badge were found in San Diego, police said.

After the aborting hijacking, Dorner was spotted by LAPD officers in Riverside, Calif., around 1:25 a.m. on Thursday as they were guarding at a home of one of his named targets in their patrol vehicle. They chased Dorner and exchanged gunfire with him. Dorner injured one officer.

Around 20 minutes later, Dorner pulled up across from a Riverside police department patrol car at a stop light and fired his rifle at them, killing one officer and injuring another before fleeing.

The shootings initiated a widespread response from southern California law enforcement agencies who stationed heavily armed guards outside of police departments and the homes of Dorner's possible targets, stopped answering low level 911 calls, and pulled motorcycle officers off of their bikes in order to protect them.

Dorner just finished his military career as a lieutenant last Friday. His only overseas deployment was to a Navy base in Bahrain. He received a Rifle Marksman Ribbon and Pistol Expert Medal, meaning he received superior scores when he tested at the range.

Police described Dorner as black, 6-feet tall and weighing 270 pounds. He has black hair and brown eyes.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:55:44 #127
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122676293
quote:
The shootings initiated a widespread response from southern California law enforcement agencies who stationed heavily armed guards outside of police departments and the homes of Dorner's possible targets, stopped answering low level 911 calls, and pulled motorcycle officers off of their bikes in order to protect them.
Hij heeft in z'n eentje zo ongeveer heel het politiekorps in LA ontregeld en ontmaskerd als een stel idioten.

Het enige wat hij hoeft te doen is 2 maanden onder te duiken en te wachten totdat ze wel MOETEN stoppen vanwege de kosten, dan een hit-and-run actie uit voeren en weer 2 maanden te verdwijnen, rinse and repeat.

quote:
Dorner claimed to have a list of all LAPD undercover vehicles as well as extensive knowledge of procedures for hunting down suspects.
Als hij dit ook even vrijgeeft op internet heeft hij helemaal de LAPD gesaboteerd en z'n doel bereikt.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:01:01 #128
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_122676462
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Good Guy Christopher Dorner
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:55 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Hij heeft in z'n eentje zo ongeveer heel het politiekorps in LA ontregeld en ontmaskerd als een stel idioten.

Het enige wat hij hoeft te doen is 2 maanden onder te duiken en te wachten totdat ze wel MOETEN stoppen vanwege de kosten, dan een hit-and-run actie uit voeren en weer 2 maanden te verdwijnen, rinse and repeat.

[..]

Als hij dit ook even vrijgeeft op internet heeft hij helemaal de LAPD gesaboteerd en z'n doel bereikt.
Rooting for team Dorner, are we? Zo'n held is het ook weer niet, als je twee volkomen onschuldige mensen doodschiet.
pi_122676779
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:01 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

Rooting for team Dorner, are we? Zo'n held is het ook weer niet, als je twee volkomen onschuldige mensen doodschiet.
idd, hij is gewoon een psychopaat en dus achteraf gezien geheel terecht ontslagen want mentaal onstabiele mensen horen niet thuis in het politiekorps
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:21:13 #130
395200 deadprez
One more rail
pi_122677094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:10 schreef TLC het volgende:

[..]

idd, hij is gewoon een psychopaat en dus achteraf gezien geheel terecht ontslagen want mentaal onstabiele mensen horen niet thuis in het politiekorps
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag of je nou dat hele manifest ook echt gelezen hebt.

Verder zou het gauw leegstromen bij de (Amerikaanse) politiekorpsen als mentaal instabiele mensen geweerd werden. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122677187
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:21 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag of je nou dat hele manifest ook echt gelezen hebt.

Verder zou het gauw leegstromen bij de (Amerikaanse) politiekorpsen als mentaal instabiele mensen geweerd werden. :')
dat laatste kun je onmogelijk weten en ik heb gedeeltes van zijn denkwerk gelezen ja

Hoeveel andere donkergetinte mensen in het politiekorps steunen hem eigenlijk ?

ik zeg je hoeveel ; 0,0, die zijn net als de andere agenten net zo hard naar hem op zoek.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:25:10 #132
395200 deadprez
One more rail
pi_122677223
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef TLC het volgende:

[..]

dat laatste kun je onmogelijk weten en ik heb gedeeltes van zijn denkwerk gelezen ja

Hoeveel andere donkergetinte mensen in het politiekorps steunen hem eigenlijk ?

ik zeg je hoeveel ; 0,0, die zijn net als de andere agenten net zo hard naar hem op zoek.
Net zoals ik dat laatste onmogelijk kan weten, kun jij ook niet weten hoeveel zwarte agenten hem steunen. Het is ook niet alsof ze daar openlijk voor uit zouden kunnen komen.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122677311
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Net zoals ik dat laatste onmogelijk kan weten, kun jij ook niet weten hoeveel zwarte agenten hem steunen. Het is ook niet alsof ze daar openlijk voor uit zouden kunnen komen.
feit blijft dat hij terecht ontslagen is, er zijn er zoveel die ontslagen worden en juridisch helemaal uitgeprocedeerd zijn maar die niet op een killing spree gaan om dan maar 'hun goede naam' terug te krijgen, dat hebben ze toch goed gezien dat ie niet meer helemaal fris was in zijn bovenhoofd
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:37:41 #134
395200 deadprez
One more rail
pi_122677581
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:28 schreef TLC het volgende:

[..]

feit blijft dat hij terecht ontslagen is, er zijn er zoveel die ontslagen worden en juridisch helemaal uitgeprocedeerd zijn maar die niet op een killing spree gaan om dan maar 'hun goede naam' terug te krijgen, dat hebben ze toch goed gezien dat ie niet meer helemaal fris was in zijn bovenhoofd
Lees nou eerst maar eens dat hele manifest. Maar dan ook echt hélemaal. En zoals ik al zei lijkt het er meer op dat ze hem compleet gek gemaakt hebben. Stel je ook eens voor hoe dat is, je bent gewoon een goede, niet corrupte agent, die al heel zijn carrière te maken heeft gehad met racisme, machtsmisbruik en corruptie. Die man heeft geprobeerd de corruptie naar buiten te brengen, de verantwoordelijke mensen hun verantwoordelijkheid proberen te laten nemen, toen hebben ze zijn hele leven kapot gemaakt, zijn carrière, zijn privé leven, alles. Hij heeft alle mogelijke juridische stappen genomen om de waarheid naar buiten te brengen en zijn eigen naam te zuiveren. Maar als je dan keer op keer merkt dat het allemaal geen zin heeft, omdat de corruptie zich niet tot binnen het politiebureau beperkt, kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment geen andere uitweg meer ziet. Hopelijk zullen de acties van deze man ervoor zorgen dat er eindelijk wat gedaan wordt aan het gestoorde machtsmisbruik binnen de Amerikaanse politiekorpsen. Het is alleen jammer dat er 2 onschuldige doden gevallen zijn. Al kun je je ook afvragen hoe onschuldig zij eigenlijk waren. Alsof zij niet maar al te goed wisten dat pappie een corrupte agent was, alsof zij al die jaren niet lekker een rijkeluisleventje geleefd hebben door het geld dat pappie verdiende met zijn corruptie. Moorden is natuurlijk nooit goed te praten, maar ik kan me in ieder geval meer in deze man inleven dan in de meeste schutters de laatste tijd.
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:32:24 #136
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_122683167
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:32 schreef Erasmo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jammer dat ie er niet in zat, naja volgende keer meer geluk :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:46:33 #138
395200 deadprez
One more rail
pi_122683195
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef TLC het volgende:

[..]

Jammer dat ie er niet in zat, naja volgende keer meer geluk :)
wees daar maar niet zo zeker van :)
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:49:32 #139
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_122683277
quote:
quote:
The truck was not a Nissan Titan, but a Toyota Tacoma. The color wasn't gray, but aqua blue. And it wasn't Dorner inside the truck, but a woman and her mother delivering copies of the Los Angeles Times.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  Moderator zondag 10 februari 2013 @ 12:07:50 #140
8781 crew  Frutsel
pi_122706678
quote:
Klopjacht Los Angeles escaleert
De klopjacht op een doorgedraaide agent in Los Angeles dreigt uit de hand te lopen. Volgens de Los Angeles Times hebben doodsbange agenten op onschuldige burgers geschoten, die zij aanzagen voor hun levensgevaarlijke collega.

De doorgedraaide agent, Christopher Dorner heeft gedreigd collega's te vermoorden.

Een grote politiemacht speurt al drie dagen naar Dorner in de bergen van San Bernardino.

De politie verwacht dat Dorner het niet lang meer kan uithouden: het vriest flink in het berggebied en er ligt een dik pak sneeuw. Alle huizen in het gebied worden door de politie doorzocht.

Dorner heeft op Facebook een lijst gepubliceerd van agenten die hij gaat vermoorden. Drie mensen op die lijst zouden al zijn gedood.
pi_122706830
quote:
Logisch natuurlijk, ze schieten daar al jaren liever een volmaakt onschuldige dood dan dat een agent wel eens risico zou kunnen lopen. En dat mag, de schijterigheid van agent is daar volledig geinstitutionaliseerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122707161
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar hoe weten ze zo zeker dat hij ergens in de bergen van San Bernardino zit?
  zondag 10 februari 2013 @ 12:36:55 #143
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_122707513
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:24 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb het niet helemaal gevolgd maar hoe weten ze zo zeker dat hij ergens in de bergen van San Bernardino zit?
Omdat ze daar een uitgebrande truck hebben gevonden die hetzelfde is als van hem. Wat totaal niet een afleidingsmanoeuvre is natuurlijk :')
pi_122710244
Volgens mij is meneer ondergebracht door iemand die hem wil helpen. Hij gaat dus nooit zelf het huis uit, maar diegene doet al de boodschappen voor hem. Op die manier kan hij best jarenlang overleven zonder opgepakt te worden want nergns staat hij op camerabeeld en hoeft niet zn naam te gebruiken. :)

Dan wordt het best knap lastig om hem op te sporen of een achterdochtige buur moet de politie sturen naar dat huis.

Totdat hij weer op schietmissie wil natuurlijk. ~O>
  zondag 10 februari 2013 @ 14:12:43 #145
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122710892
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Hetkapitaal het volgende:
Volgens mij is meneer ondergebracht door iemand die hem wil helpen. Hij gaat dus nooit zelf het huis uit, maar diegene doet al de boodschappen voor hem. Op die manier kan hij best jarenlang overleven zonder opgepakt te worden want nergns staat hij op camerabeeld en hoeft niet zn naam te gebruiken. :)

Dan wordt het best knap lastig om hem op te sporen of een achterdochtige buur moet de politie sturen naar dat huis.
Jups, al sta ik me af te vragen hoe lang dit goed gaat. De FBI en hun 'Criminal Minds' profiler team is er ondertussen ook in betrokken en die gaan nu gewoon alle mensen af die hij ooit in z'n leven heeft gesproken, gebeld, gemaild, Facebook contact mee heeft gehad, etc...
Familie, vrienden van familie, vrienden van vrienden van familie, buren, vrienden van buren, vrienden van vrienden van... etc...

Interessant leesvoer is hoe ze de Beltway Sniper uiteindelijk hebben gevonden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Beltway_sniper_attacks
  zondag 10 februari 2013 @ 14:32:49 #146
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_122711717
Mooie actie van die gast. Zouden ze vaker moeten doen in de vs.

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijst op 10-02-2013 16:14:32 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 10 februari 2013 @ 15:29:05 #147
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_122714355
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:36 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Omdat ze daar een uitgebrande truck hebben gevonden die hetzelfde is als van hem. Wat totaal niet een afleidingsmanoeuvre is natuurlijk :')
En het blijkt een zeer goede afleidingsmanoeuvre te zijn.
Auto neerzetten, met een vertraging in brand zetten en voordat de auto brandt heb je een voorsprong van 100 km.
pi_122737419
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:12 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Jups, al sta ik me af te vragen hoe lang dit goed gaat. De FBI en hun 'Criminal Minds' profiler team is er ondertussen ook in betrokken en die gaan nu gewoon alle mensen af die hij ooit in z'n leven heeft gesproken, gebeld, gemaild, Facebook contact mee heeft gehad, etc...
Familie, vrienden van familie, vrienden van vrienden van familie, buren, vrienden van buren, vrienden van vrienden van... etc...

Interessant leesvoer is hoe ze de Beltway Sniper uiteindelijk hebben gevonden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Beltway_sniper_attacks
En toch staat de politie op willekeurige motoristen in pickups te schieten :')

misschien de agenten op straatniveau ook op de hoogte stellen van dit meesterlijk plan :')

je zou tenminste verwachten dat ze op willekeurige straatnegers schieten maar nee :')
pi_122737617
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:29 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

En het blijkt een zeer goede afleidingsmanoeuvre te zijn.
Auto neerzetten, met een vertraging in brand zetten en voordat de auto brandt heb je een voorsprong van 100 km.
Dan moet je een tweede auto hebben of niet? Één man kan geen twee auto's rijden tegelijk....
  maandag 11 februari 2013 @ 01:44:43 #150
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122739892
https://leaksource.wordpr(...)rs-challenging-lapd/

FOX 11′s Robin Sax obtained exclusive video that adds another piece of the puzzle to the Chris Dorner investigation. (This video should be looked at with Board of Rights and Appellate court decisions as context).

Chris Dorner’s manifesto gave a specific call to action to all who read it — investigate his claims he was unfairly terminated by the LAPD. (Chris Dorner made a report that Sgt Evans kicked a suspect during an arrest. The Board of Review deemed that a false report against an officer and Dorner was terminated).

The official LAPD Board of Review painted the termination case as the training officer’s word (Sgt Evans) against Officer Dorner. They suggested it was a “he said, she said.” There were civilian witnesses including the victim of the alleged kick–Christopher Gettler and his father who were called to testify. Both recount, Gettler saying he was kicked. While court documents suggest that, Gettler was too inarticulate and un-credible this video allows you to judge for yourself.

The person at the center of the brutality investigation Christopher Gettler. This video exclusively obtained through my sources shows Gettler’s testimony for the Board of Review. This is Gettler’s – the one Dorner says was kicked in the head — perspective on the incident.

Questioning Gettler is Randy Quan. Quan is the appointed advocate and lawyer for Dorner. He is also the father of murder victim (daughters name) killed Sunday night in Irvine with her fiancé. Dorner is suspected in both their murders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')