veranderd niet echt iets aan wat ik zei of wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, alleen voldeden de auto's in kwestie niet echt aan de beschrijving, toch?
Jawel hoor. Of vind jij het kunnen dat men ineens een blauwe pickup gaat beschieten terwijl het niet eens om een blauwe pickup zou gaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
veranderd niet echt iets aan wat ik zei of wel?
ik zou het op zich begrijpelijk vinden als ze het vuur op mij openen als ze het vermoeden hebben dat ik agenten wil vermoorden jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel hoor. Of vind jij het kunnen dat men ineens een blauwe pickup gaat beschieten terwijl het niet eens om een blauwe pickup zou gaan?
Dan neem ik aan dat jij het ook de normaalste zaak zou vinden als jij beschoten zou worden in je Zwarte Suzuki Swift terwijl men op zoek is naar een Gele Fiat Multipla.
Op wat was het vermoeden dan gebaseerd? De verdachte was een Negroide man. Niet 2 vrouwen in een ander merk voertuig zoals die wel beschoten werden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou het op zich begrijpelijk vinden als ze het vuur op mij openen als ze het vermoeden hebben dat ik agenten wil vermoorden ja
de kleur van mijn auto doet er dan niet zo heel veel toe
Dit gedrag verdedigen, kom op manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou het op zich begrijpelijk vinden als ze het vuur op mij openen als ze het vermoeden hebben dat ik agenten wil vermoorden ja
de kleur van mijn auto doet er dan niet zo heel veel toe
Alsof die hufters dat geld ooit zouden uitkerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:22 schreef SteveBudin het volgende:
Die 1 miljoen beloning van de LAPD was ook al een farce. 1 miljoen als ze hem zouden arresteren![]()
. Hoofddoel van de LAPD was gewoon een kogel door die gast zijn kop jagen en eventueel bewijs van opzet wegwerken.
ik was er toch niet bij?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op wat was het vermoeden dan gebaseerd? De verdachte was een Negroide man. Niet 2 vrouwen in een ander merk voertuig zoals die wel beschoten werden.
http://globalgrind.com/ne(...)photos#ixzz2KoP3FLht
En het bleef helaas niet bij deze fout.
ok manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit gedrag verdedigen, kom op man
Dus als je triggerhappy bent is het gerechtvaardigd om meerdere keren op onschuldige burgers te schieten die aan geen enkele voorwaarde voldeden die ze enigszins verdacht zou maken. Merk auto, kleur auto, gender, huidskleur.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was er toch niet bij?
ik heb geen idee waar het opgebaseerd was, ik zeg alleen dat ik ook triggerhappy zou zijn in dit geval
[..]
ok man
ik zeg toch nergens dat het gerechtvaardigd is of wel???quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus als je triggerhappy bent is het gerechtvaardigd om meerdere keren op onschuldige burgers te schieten die aan geen enkele voorwaarde voldeden die ze enigszins verdacht zou maken. Merk auto, kleur auto, gender, huidskleur.
Rare gedachtenkronkel hou je er op na imo.
En ik niet. Zelfs in deze situatie horen agenten nog wel het verschil tussen een man en een vrouw te herkennen. Maar goed, hier gaan we (gelukkig) niet uitkomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat het gerechtvaardigd is of wel???
dat moet onderzoek uitwijzen, ik zeg enkel dat ik het begrijpelijk vind dat ze wat triggerhappy zijn als er iemand rondloopt die de oorlog verklaarde aan oom agent
ik zeg ook niet dat ze ineens het verschil tussen een man en een vrouw hoeven te zienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ik niet. Zelfs in deze situatie horen agenten nog wel het verschil tussen een man en een vrouw te herkennen. Maar goed, hier gaan we (gelukkig) niet uitkomen.
Je hebt gelijk man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze ineens het verschil tussen een man en een vrouw hoeven te zien
het is nogal een irritante discussie zolang je me woorden in de mond blijft leggen
kleuterquote:
quote:
quote:Christopher Dorner, the former policeman whose charred remains were found in a burned-out cabin in the mountains above Los Angeles following a shootout with sheriff's deputies, died from a possibly self-inflicted gunshot wound, officials said.
An autopsy on Dorner, 33, found that he was killed by a single shot to the head, San Bernardino County Sheriff's Captain Kevin Lacy told a news conference on Friday. Authorities have not yet determined who fired that fatal round. "The information we have seems to indicate that the wound that took Christopher Dorner's life was self-inflicted," Lacy said.
quote:Op zondag 17 februari 2013 01:34 schreef Vaas3 het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshh5Dd1DD8AZ91noUNd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |