Doet me denken aan The Negotiator (1998) - IMDbquote:Op vrijdag 8 februari 2013 06:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik voorspel dat hij sterft in een mutuele schietpartij of pleegt zelfmoord. Dat hij zich levend overgeeft kan ik mij niet voorstellen. En vertrouw die agenten ook niet, hij heeft hun eigen verraden, nu willen ze zijn bloed. Hij is een stuk verdoemd vlees.
Maakt niet meer uit want hij heeft geen leven meer sowieso. Letterlijk en figuurlijk.quote:
Hij heeft dat kenteken met een kogel doorgeboordquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuff die hij aan CNN heeft gestuurd
Het manifest van de psychopaat laat duidelijk zien dat niet GUNS het probleem zijn. Het is dan ook wel ironisch dat juist Obama voor meer guns-wetten pleit terwijl hier alweer iemand is die helemaal Obama en CNN fan is die onschuldige mensen neer begint te schieten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:50 schreef paddy het volgende:
Oke, leg mij eens uit waar jullie met dit topic heen willen? Alle Amerikanen zijn kut? Alle politie agenten zijn corrupt?
Ik begin dit net zo'n vreemd topic te vinden als de topics die geopend zijn om alleen een bevolking(s)(groep) te emmeren zonder verder ontopic te willen gaan.
Leg me eens uit, want het topic begint vreemder en vreemder te worden
Aangezien de schietincidenten van de politie op 2 verschillende pickup-trucks en de onschuldige inzittenden daarvan, kun je best de politie-vuurwapens verbieden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Het manifest van de psychopaat laat duidelijk zien dat niet GUNS het probleem zijn. Het is dan ook wel ironisch dat juist Obama voor meer guns-wetten pleit terwijl hier alweer iemand is die helemaal Obama en CNN fan is die onschuldige mensen neer begint te schieten.
Met de logica dat je wapens moet registreren en op den duur verbieden om onschuldige levens te redden zou je dus ook het bekijken van CNN aan banden moeten leggen want die zetten deze man aan tot moorden van onschuldige mensen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Aangezien de schietincidenten van de politie op 2 verschillende pickup-trucks en de onschuldige inzittenden daarvan, kun je best de politie-vuurwapens verbieden.
Belhave als ik moet komen opdraven midden in de nacht, als er bij je word ingebroken. right?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef Hetkapitaal het volgende:
De meeste Amerikaanse agenten zijn dan ook lachende criminelen in het blauw .
Racisme, onverschilligheid, eigenrichting, onprofessionalisme, buitensporig geweld, intimidatie, oneerlijkheid en vervalsing zijn aan de orde van de dag.
Ik heb vele nare ervaringen gehad met die lui en het is geen wonder dat er zoveel maatschappelijke problemen bestaan. Of het is eigenlijk geen wonder dat er zoveel corruptie is in de politiemacht want politie zijn tenslotte een weerspiegeling van de maatschappij en is door en door slecht in de VS.
Overal in het land zijn ze anders maar toch wel even slecht.
Het jammerlijkste van alles is dat je ook ieder bevel van hun zonder meer op moet volgen
hoeveel dieven heb jij dan doodgeschoten met je dienstwapen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Belhave als ik moet komen opdraven midden in de nacht, als er bij je word ingebroken. right?
Gelukkig geen enkele, maar we leven hier niet in de US.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:54 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
hoeveel dieven heb jij dan doodgeschoten met je dienstwapen?
ja dat bedoelde ik eigenlijk. je maakt het me wel makkelijk, waarom voel jij je dan aangevallen als amerikaanse agenten als criminelen worden bestempeld.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:56 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Gelukkig geen enkele, maar we leven hier niet in de US.
Het ging me even te ver dat we allemaal criminelen zijn .. dat kan natuurlijk niet, wellicht heb me verkeerd verwoord sorry.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:57 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik eigenlijk. je maakt het me wel makkelijk, waarom voel jij je dan aangevallen als amerikaanse agenten als criminelen worden bestempeld.
Volgens mij interpreteer je mijn post verkeerd. Ik probeer alleen te zeggen dat konijnen jagen niks met mensen vermoorden te maken heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 06:55 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
90% van de mensen is in staat om te moorden hoor als de situatie daarom vraagt.
Net als 100% van alle politie agenten en soldaten, die hoef je toch ook niet in de gaten te houden. wat is dat voor onzin, dat je mensen in de gaten wilt gaan houden die nog niets fout gedaan hebben.
Het verbod op volautomatische wapens lijkt me juist wel handig in dit soort situaties. Nou weet ik niet met wat voor wapen de dader in dit geval schiet maar als dit soort figuren met een AR-15 lopen zijn ze een stuk gevaarlijker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Het manifest van de psychopaat laat duidelijk zien dat niet GUNS het probleem zijn. Het is dan ook wel ironisch dat juist Obama voor meer guns-wetten pleit terwijl hier alweer iemand is die helemaal Obama en CNN fan is die onschuldige mensen neer begint te schieten.
Met de logica dat je wapens moet registreren en op den duur verbieden om onschuldige levens te redden zou je dus ook het bekijken van CNN aan banden moeten leggen want die zetten deze man aan tot moorden van onschuldige mensen.
Vol automatisch is al verboden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:51 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer je mijn post verkeerd. Ik probeer alleen te zeggen dat konijnen jagen niks met mensen vermoorden te maken heeft.
[..]
Het verbod op volautomatische wapens lijkt me juist wel handig in dit soort situaties. Nou weet ik niet met wat voor wapen de dader in dit geval schiet maar als dit soort figuren met een AR-15 lopen zijn ze een stuk gevaarlijker.
Ze hebben alleen geen drol aan die constitutie vanwege commerciële media, Wall Str. en corrupte politie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef PrepperNL het volgende:
Hadden wij maar zo een constitutie die basis rechten en persoonlijke vrijheden vastlegde en niet elke keer aan te passen en te verwijderen zijn door ongekozen politici en burocraten zoals in europa.
Omdat onze luie "journalisten" denken dat het het zoveelste achtervolgings-item is zonder zich in te lezen in de achtergronden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef MPC60 het volgende:
Ok, wel vreemd dat ik hier alleen een topicje op fok over vind.. waarom is dit geen groter nieuws hier?
Semi-automatisch dan, ik bedoel in elk geval assault rifles met een groot magazijn, en een grotere range dan handvuurwapens. Vooral vanwege de range acht ik een AR-15 toch een stuk gevaarlijker dan 2 handvuurwapens. Dat handvuurwapens voor meer doden zorgen is evident omdat veel meer mensen daarmee rondlopen. Maar wanneer het spreekillers betreft zijn die m.i. toch een stuk gevaarlijker met een AR-15 o.i.d. dan met handvuurwapens. Nou zie ik sowieso niet in waarom mensen vuurwapens moeten hebben, dus ook geen handvuurwapens. Maar waarom iemand een AR-15 zou moeten hebben is mij al helemaal een raadsel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Vol automatisch is al verboden.
een ar15 is semi-automatisch, net als bijna lle pistolen.
Met 2 handvuurwapens richt je meer schade aan als met een ar15 als je genoeg doelen hebt.
2 handvuurwapens zijn ook makkelijker mee te nemen en maken iets van 500 keer meer doden in de VS erg duidelijk dus dat als ze eerst semi-automatische geweren gaan verbieden daarna de handvuurwapens aan de beurt zijn, etc etc etc etc net zolang totdat zelfs scharen en zakmesjes verboden zijn bij je te dragen zoals in Nederland.
Hadden wij maar zo een constitutie die basis rechten en persoonlijke vrijheden vastlegde en niet elke keer aan te passen en te verwijderen zijn door ongekozen politici en burocraten zoals in europa.
Tot voor Obama was de constitutie de enige reden dat amerikanen nog vrij wapenbezit en vrijheid van meningsuiting hadden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben alleen geen drol aan die constitutie vanwege commerciële media, Wall Str. en corrupte politie.
Nee massa-schietpartijen worden bijna nooit nieuws als het een extreem-linkse dader is zoals deze Obama/CNN aanbidder.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef MPC60 het volgende:
Ok, wel vreemd dat ik hier alleen een topicje op fok over vind.. waarom is dit geen groter nieuws hier?
Op lange afstanden is een geweer beter uiteraard maar bijna alle spree-killings gebeuren in afgesloten ruimte zoals scholen waar je zeker weet dat er niemand met een wapen is om je te stoppen (sick).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:36 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Semi-automatisch dan, ik bedoel in elk geval assault rifles met een groot magazijn, en een grotere range dan handvuurwapens. Vooral vanwege de range acht ik een AR-15 toch een stuk gevaarlijker dan 2 handvuurwapens. Dat handvuurwapens voor meer doden zorgen is evident omdat veel meer mensen daarmee rondlopen. Maar wanneer het spreekillers betreft zijn die m.i. toch een stuk gevaarlijker met een AR-15 o.i.d. dan met handvuurwapens. Nou zie ik sowieso niet in waarom mensen vuurwapens moeten hebben, dus ook geen handvuurwapens. Maar waarom iemand een AR-15 zou moeten hebben is mij al helemaal een raadsel.
Bron: http://nos.nl/artikel/471908-klopjacht-op-moordende-exagent.htmlquote:Gisteren openden een aantal van die agenten het vuur op een auto die leek op die van Dorner.
Ik denk daar anders over. Volgens mij zouden overvallen e.d. hooguit extremer worden. D.w.z. beter voorbereiden en een evt. bewoner gewoon gelijk doodschieten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:42 schreef PrepperNL het volgende:
Als er in Nederland verantwordelijke burgers zouden zijn die gewoon verborgen wapens bij zich mochten hebben zouden er niet zoveel straatroven en woning overvallen zijn.
Ik zie dit niet helemaal voor me. Dus bij een op handen zijnde belastingverhoging gaan de burgers dan politicussen doodschieten?quote:En als een land gewoon een gewapende bevolking heeft kan een overheid niet zomaar de raarste maatregelen nemen zoals in het verleden vaak is gebeurt en in de toekomst weer zak gebeuren.
politiciquote:Ik zie dit niet helemaal voor me. Dus bij een op handen zijnde belastingverhoging gaan de burgers dan politicussen doodschieten?
ja er kunnen meer doden vallen maar een groot gedeelte van die doden zijn de daders zelf aangezien criminelen en psychoten geen wapens mogen hebben. En alle criminelen zonder wapen passen wel op om zomaar een huis in te gaan als de kans groot is dat ze het niet overleven.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Volgens mij zouden overvallen e.d. hooguit extremer worden. D.w.z. beter voorbereiden en een evt. bewoner gewoon gelijk doodschieten.
De gewapende politie gaat toch ook niet zomaar op je schieten als je een paar kilometer te hard rijdt.quote:[..]
Ik zie dit niet helemaal voor me. Dus bij een op handen zijnde belastingverhoging gaan de burgers dan politicussen doodschieten?
Uhm volgens mij bedankt hij juist die mensen in zn manifestquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef TLC het volgende:
Oh noes, hij wil ook Charlie Sheen doodschieten![]()
En ik snap nu ook waarom hij Ellen DeGeneres wil ombrengen ;
Those lesbian officers in supervising positions who go to work, day in day out, with the sole intent of attempting to prove your misandrist authority (not feminism) to degrade male officers. You are a high value target.
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:"He knows what he's doing – we trained him," Charlie Beck, chief of the Los Angeles police department, told a press conference. It was a lament. A police force which has provided more than its fair share of dramas over the decades was once again transfixing the United States.
Dorner, 33, who was fired from the LAPD in 2008, is accused of killing three people and wounding two others in self-declared "unconventional and asymmetrical warfare" against his former comrades, a week-long rampage which terrorised police from San Diego to LA and by Friday had shifted to the icy wilderness of Big Bear, a ski resort east of LA, where Dorner was believed to be hiding.
Breivik wist dat ook. En hij was niet getraind.quote:
Sterker nog er zijn Amerikanen zat die zich scharen achter deze gek en hem held noemenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:33 schreef Nemephis het volgende:
Als ik dat manifest zo lees is die man lang zo gek niet als hij in het nieuws wordt afgeschilderd..
Dat is dan weer het andere uiterste..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:38 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Sterker nog er zijn Amerikanen zat die zich scharen achter deze gek en hem held noemen
Klopt, hij verwart de waardering voor Ellen DeGeneres voor haar werk als vertegenwoordigster van de lesbian/gay/bi-community met de haat op lesbische leidinggevenden bij de LAPD, die mannen dag in dag uit vernederen om hun eigen autoriteit te laten gelden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Uhm volgens mij bedankt hij juist die mensen in zn manifest
Als jij dacht dat de politie in Nederland een doofpotcultuur had weet je nog niks over de Amerikaanse.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 04:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, hij verwart de waardering voor Ellen DeGeneres voor haar werk als vertegenwoordigster van de lesbian/gay/bi-community met de haat op lesbische leidinggevenden bij de LAPD, die mannen dag in dag uit vernederen om hun eigen autoriteit te laten gelden.
Als het aan mij lag zou de hele stad Los Angeles plat gegooid worden, compleet met alle neger en mexican ghettos van dien, en alles helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 05:21 schreef Rave_NL het volgende:
Zijn doel is dan ook de LAPD weer moreel gezond te maken, maar heiligd het doel de middelen?
Dan mogen we blij zijn dat je niet aan de macht bent he, naja je zou net als alle dictators hetzelfde einde wachten ; de doodquote:Op zaterdag 9 februari 2013 05:27 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Als het aan mij lag zou de hele stad Los Angeles plat gegooid worden, compleet met alle neger en mexican ghettos van dien, en alles helemaal opnieuw beginnen.
Kunnen ze ook die mooie f16's uitproberen en voor een goed doel inzetten!
Jawel zo gek als een deur, als je je goede naam wilt terugwinnen door mensen uit te gaan moorden is er wat mis in je bovenkamerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:33 schreef Nemephis het volgende:
Als ik dat manifest zo lees is die man lang zo gek niet als hij in het nieuws wordt afgeschilderd..
Hij was, voor zover ik dat kan beoordelen, in eerste instantie niet gek. Hij is gek gemaakt door de smerige corruptie binnen de politie, hij is helemaal kapot gemaakt omdat hij wél voor zijn principes opkwam en niet maar zwijgend toekeek hoe de politie haar macht aan de lopende band aan het misbruiken was. Volgens mij heb je niet het hele manifest gelezen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel zo gek als een deur, als je je goede naam wilt terugwinnen door mensen uit te gaan moorden is er wat mis in je bovenkamer
Dat manifest is natuurlijk ZIJN kant van het verhaal.....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij was, voor zover ik dat kan beoordelen, in eerste instantie niet gek. Hij is gek gemaakt door de smerige corruptie binnen de politie, hij is helemaal kapot gemaakt omdat hij wél voor zijn principes opkwam en niet maar zwijgend toekeek hoe de politie haar macht aan de lopende band aan het misbruiken was. Volgens mij heb je niet het hele manifest gelezen.
Niet dat ik de moorden goedkeur natuurlijk, maar om hem maar meteen af te doen als een of andere doorgeslagen psychopaat is misschien niet helemaal juist.
Natuurlijk, maar dat was niet mijn vraag. Ik vroeg of je het helemaal gelezen hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat manifest is natuurlijk ZIJN kant van het verhaal.....
Foxquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef NightH4wk het volgende:
Nog een link voor updates: http://foxnewsinsider.com/tag/christopher-dorner-manhunt/
Als je vals word beschuldigd van iets, je collega ziet dat, alle getuigen zien dat het niet zo gebeurde en dan getuigt je collega + advocaat in het nadeel in de rechtbank voor jequote:
En daarom is het goed dat hij 4 mensen neerschiet....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:58 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Als je vals word beschuldigd van iets, je collega ziet dat, alle getuigen zien dat het niet zo gebeurde en dan getuigt je collega + advocaat in het nadeel in de rechtbank voor je.
Dat het corrupt is, weet je al, maar dat hij alle jaren zo'n beetje de grootste goedzak ooit was en al veel moest slikken, dan is het begrijpelijk dat je je erg hard genaaid voelt om het maar licht uit te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |