Dat zeg ik niet, maar zo maak je wel een beter statement dan maar stil te zitten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:59 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
En daarom is het goed dat hij 4 mensen neerschiet....
Dat hij nou wat sympathie probeert te winnen door een lulverhaal te verzinnen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:03 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zo maak je wel een beter statement dan maar stil te zitten.
Ze zijn al schiet graag in dat land, of het nou terecht was of niet, zolang je een uniformpje aan hebt en je verdraaid de feiten, kom je overal mee weg.
Ze zien daar gewoon nog graag de donkere voor iets opdraaien.
Alleen doen het nu wat subtieler, dan jaren daarvoor.
Moorden keur ik uiteraard niet goed, maar hoe hij mogelijk gevormd is, is het vast zijn enige manier om voor hem het corruptie/racisme aan de kaak te stellen.
Moet elk verhaal dat iemand vertelt serieus besproken worden?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:08 schreef Pap89 het volgende:
Bewijs maar dat het een lul verhaal is, of dat het niet zo is.
Beetje simpel, dat kun je niet zeggen.
In dit geval zou ik zeggen: Ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:13 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Moet elk verhaal dat iemand vertelt serieus besproken worden?
Hitler deed ook precies wat hij zei, moeten we nu ook gaan geloven dat de joden en slaven minderwaardig zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
In dit geval zou ik zeggen: Ja.
Hij doet precies wat hij zegt.
Hij geeft journalisten of onderzoekers genoeg feiten die te checken zijn.
Al met al komt hij geloofwaardig over.
Vreemde vergelijking.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:03 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hitler deed ook precies wat hij zei, moeten we nu ook gaan geloven dat de joden en slaven minderwaardig zijn.
Als je in je eentje ( jaja, Hitler kon ook een aantal jaar uit handen van de geallieerden blijven, maar niet in zijn eentje), een week uit handen kunt blijven van honderden agenten, dan ben je zo gek nog niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:07 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Net zo vreemd als deze moordende gek geloven.
Wie zegt dat hij in zijn eentje was?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als je in je eentje ( jaja, Hitler kon ook een aantal jaar uit handen van de geallieerden blijven, maar niet in zijn eentje), een week uit handen kunt blijven van honderden agenten, dan ben je zo gek nog niet.
Vind het een nieuwsitem om te volgen. De kans is waarschijnlijk klein dat Dorner levend gepakt wordt als je al ziet hoe triggerhappy de agenten zijn.
Waarom in vredes naam een moordende agent geloven?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:26 schreef Pap89 het volgende:
Ben je een klapjosti of een trol?
Waar komt nou weer die Hitler vergelijking vandaan?
Je eigen dood staren op alleen maar de andere kant van het verhaal is nogal bekrompen, niet waar?
Wie zegt dat ik die geloofquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:30 schreef Pap89 het volgende:
Waarom de andere moordende agenten wel geloven?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:40 schreef Terecht het volgende:
Eindelijk iemand die al die gunnutpraat begrepen heeft; deze man maakt gebruik van het tweede amendement om tegen een tirannieke overheid te strijden.
Fox of niet maakt in principe weinig uit. Of kijkt hier ook niemand naar films van 20th Century Fox omdat dit bedrijf in handen is van Murdoch?quote:
20th Century Fox produceert fictie, Fox News dus ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Fox of niet maakt in principe weinig uit. Of kijkt hier ook niemand naar films van 20th Century Fox omdat dit bedrijf in handen is van Murdoch?Moet dus vollll met rasiesme en partijdigheid zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |