Was een leuke aflevering gisterquote:
quote:
contradictio in terminisquote:
Nu al te klein voor Nederland. Ging niet helemaal goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst nog de muziek waar de hele wereld op wachtn.
Schaamtequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Waarom hebben al die nederlandse artiesten allemaal engelse namen.......
Nee hoor. Elke dag door Fikkie. Heb standaard pot pindakaas naast mijn bed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
tijdje al niet meer gebeurd bij je?
Wilde net zeggen. Maar:quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig zijn de verwachtingen niet al te hoog
De dykequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat niemand in Engeland hem kent.
Gielquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:06 schreef Pietepietje het volgende:
Het eerste foutje was het uitnodigen van Joost Zwagerman?
Jacco heel Engels ja, en Gardner klinkt meer Duits dan Engels.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Waarom hebben al die nederlandse artiesten allemaal engelse namen.......
DIe zijn wel tofquote:
was die niet gevonden in wassenaar vandaagquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Jacco heel Engels ja, en Gardner klinkt meer Duits dan Engels.
Je hebt het woord vuig vandaag nog niet gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt het woord vuig vandaag nog niet gebruikt.
Vuige aap.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt het woord vuig vandaag nog niet gebruikt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef marcodej het volgende:
Dat noem je evolutie Freek, soms sterven diersoorten nou eenmaal uit.
quote:
Hij heeft ook een strakke broek geloof ik (niet dat ik er speciaal op let he....)quote:
Ze komen ook alleen in Limburg voor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb zo een beest nog nooit gezien hier in het bos.
Taai denk ik.quote:
Denk jij serieus bij het zien van zo'n beest 'opetenquote:
Dus jij woont in een hutje in het bos?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Amsterdamse Bos ? Daar leven alleen junkies in het wild.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Ow dan versta ik ze ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ze komen ook alleen in Limburg voor.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Amsterdamse Bos ? Daar leven alleen junkies in het wild.
En eekhoorntjes en konijnen en ooievaars.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Amsterdamse Bos ? Daar leven alleen junkies in het wild.
Ik denk dat je high kan worden als je eraan gaat likken.quote:
Blijkbaar krijg je er wel een vuurvaste tong vanquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat je high kan worden als je eraan gaat likken.
quote:
Zo'n snelle evolutie/uitsterving is wetenschappelijk interessant.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je dit willen redden? Dat is de natuur Freek.
Zo te horen is het een aardige trip.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je er wel een vuurvaste tong van
?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Freek, vraag nou even hoe het zit met Eva. Dat is wat we willen weten.
Daar moet je niet in ingrijpen en voor God willen spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou je dit willen redden? Dat is de natuur Freek.
Klopt, maar het per sé willen redden is een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo'n snelle evolutie/uitsterving is wetenschappelijk interessant.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mattijs wil neukfilmpjes zien, met zijn strakke broek
Hehe geil verhaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mattijs wil neukfilmpjes zien, met zijn strakke broek
In welk oerwoud heeft hij die vriendin op de foto opgeduikeld ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)met-Freek-Vonk.dhtml
Die stropdas vind ik erger.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In welk oerwoud heeft hij die vriendin op de foto opgeduikeld ?
Wie is de Molquote:
inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wie is de Mol
kutprogramma
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wie is de Mol
kutprogramma
quote:
Dan heb je het leukste gemist. Freek Vonk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb DWDD niet helemaal afgekeken !
Nee, die ken ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Dan heb je het leukste gemist. Freek Vonk.
Tuurlijk niet Karinaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk wel. De jongen met de enge beesten.
[ afbeelding ]
En het nieuwe slapie van Eva Jinek.
Joepiequote:De koningssloep: Herman Pleij en Willem Bijleveld
De Koningssloep, welke in het bezit is van het Scheepvaartmuseum, wordt mogelijk ingezet bij de inhuldiging van prins Willem-Alexander op 30 april. De 'Gouden Koets te water', zoals hij wordt genoemd, is in 1816 gebouwd en werd voor het laatst gebruikt in 1962 tijdens het zilveren huwelijksfeest van koningin Juliana en prins Bernhard. De Koningssloep is een houten galei van zo'n 20 meter lang met plaats voor twintig roeiers van de Koninklijke Marine. Sinds 1850 worden koninklijke hoogheden erin vervoerd tijdens bijzondere gelegenheden. Herman Pleij en directeur van het Scheepvaartmuseum, Willem Bijleveld, zijn aanwezig.
Vanavond bij VI.quote:
Pleij is leuk, die lult een eind in de rondte, kan Matthijs niet zo goed tegen.quote:
Rob van de Wouw heeft natuurlijk een lijntje via Georgina.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:11 schreef Norrage het volgende:
Geniaal een Donald Byrditem...maar ik heb een etentje vanavond dus dat gaat niet lukken. Maar wat een bazen dat ze Byrd behandelen
ja dat is elke keer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
leuk, al de muziek gasten die bij dwdd waren nu ook weer bij topop3 of hoe het programma ook mag heten
quote:
quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef IbanMayo het volgende:
Excellentie tegen een ministerkan echt niet meer
Hij heeft wel gewoon gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Een minister die in discussie moet met schreeuwlelijk Jan. Wat is dit voor land geworden zeg?
Zozo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:39 schreef DeeBee het volgende:
'Kans van 1 op 14 dat er dit jaar een aardbeving komt...'
Grootst mogelijke onzin die hier wordt verkondigd, aangezien aardbevingen absoluut niet te voorspellen zijn... Omdat de onderliggende processen niet goed genoeg begrepen worden en dus niet correct gemodelleerd kunnen worden, echte onzin...
Precies, het is wel heel erg kort door de bocht om te zeggen dat er geen gas geboord mag worden. Dan moet die 10 miljard op een andere manier verdiend worden.quote:
quote:
Ja maar dan moet ik electrisch/inductie kokenquote:
Een scheur in je huis is leed ja, zeker nu.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
leed![]()
het is maar een zwak aardbevinkje
Tsja, het is dus nogal dom om wel dat soort stemmingmakerij te verkondigen alsof het een zekerheid is.quote:
verhuizen is een simpele oplossing..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een scheur in je huis is leed ja, zeker nu.
Ach ja joh en straks breekt er een dijk door bij een aardbevinkje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
leed![]()
het is maar een zwak aardbevinkje
En je huis niet verkocht krijgen vanwege die scheur.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verhuizen is een simpele oplossing..
haha groningen onbewoonbaar gebiedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zit hoog en droog...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja joh en straks breekt er een dijk door bij een aardbevinkje.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij is best leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de carnavalshit van Andre van Duin.
ach gut.. jij bent een van de groningers die slachtoffer hulp nodig heeft?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja voor jou hoop ik wel dat ze het gas eens afsluiten.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb al twee aardbevingen meegemaakt en overleefd
Beste vriendjes, is het niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja voor jou hoop ik wel dat ze het gas eens afsluiten.
sterk verhaalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:46 schreef marcodej het volgende:
Kamp vind ik meestal wel ok. Nu ook weer.
Nee hoor, ik kots alleen op jouw neerbuigende houding.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ach gut.. jij bent een van de groningers die slachtoffer hulp nodig heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |