Ik plaats het ook niet boven me, ik voel gewoon een bepaalde affiniteit met iets wat ik met weinig andere dingen voel, en het gaat mij om de club: sfeer, de mensen, de naam, wij als supporterskern, niet de passanten als overbetaalde spelers of trainers (uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets overdreven als clubliefde gevoeld. Ik identificeer mij dan ook niet zo sterk met andere mensen, of verafgod ze wat dat betreft. Bovenal hou ik er niet van om andere mensen boven mij te plaatsen, op welke manier dan ook.
Om de discussie een beetje verder aan te wakkeren: waarom zou JIJ chagrijnig moeten zijn als een stel overbetaalde diva's op een grasmat op hun flikker krijgen door een ander stel overbetaalde diva's?
[..]
Omdat je meteen zo veroordelend te werk ging. Waarom zeg je niet gewoon dat je er geen snars van snapt en het niet jouw cup of tea is?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In hoeverre is mijn negatieve houding daartegenover wezenlijk anders dan een positieve houding? Je mag het wel leuk vinden, maar niet niet leuk? Ik vroeg me een aantal dingen af, en het enige wat je krijgt is sociaal verantwoord gezeik
Fair enough.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik plaats het ook niet boven me, ik voel gewoon een bepaalde affiniteit met iets wat ik met weinig andere dingen voel, en het gaat mij om de club: sfeer, de mensen, de naam, wij als supporterskern, niet de passanten als overbetaalde spelers of trainers (uitzonderingen daargelaten)
Ja dat was ik wel, kan het moeilijk uitleggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Fair enough.
Maar waarom ben je dan chagrijnig als ze verliezen?
Tenzij dat iemand anders was, correct me if I'm wrong.
Geef jij de aanzet voor een discussie over de zin van het leven?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Wel een ekt belangrijke discussie.
Spijker, kop.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
Wauw, hadden we bijna een topic lang over iets gepraat zonder dat iemand kwam benadrukken hoe relevant of belangrijk het onderwerp wel niet is
Hee ga jij even lekker verder studeren nerdiequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Wel een ekt belangrijke discussie.
Snel laten we het over maatpakken hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
Wauw, hadden we bijna een topic lang over iets gepraat zonder dat iemand kwam benadrukken hoe relevant of belangrijk het onderwerp wel niet is
Als mijn maatpak niet goed zit, ben ik een week chagrijnig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Snel laten we het over maatpakken hebben
Nee alsjeblieft niet datquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geef jij de aanzet voor een discussie over de zin van het leven?
Nee want dan heb je veel geld betaald voor een niet goed zitten maatpakquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als mijn maatpak niet goed zit, ben ik een week chagrijnig.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hee ga jij even lekker verder studeren nerdie
Zoiets valt ook niet uit te leggen. Ik begrijp je jongen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja dat was ik wel, kan het moeilijk uitleggen
Saul zal dat onwaarschijnlijk ook wel begrijpen
Manchetknopen moeten vooral leuk zijn. Niet zozeer van een merk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Wel pakken van suitsupply for men met whisky van laproigh toch? Met een mooi horloge en manchetknopen van de welbekende a-merken.
Het is Laphroaigquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Wel pakken van suitsupply for men met whisky van laproigh toch? Met een mooi horloge en manchetknopen van de welbekende a-merken.
Wat zijn jouw leukste?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Manchetknopen moeten vooral leuk zijn. Niet zozeer van een merk.
Nee nee, SuitSupply for men, of 4 men.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is LaphroaigEn SuitSupply heeft niet mijn persoonlijke voorkeur sorry.
Welke?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef Aurelius. het volgende:
inb4 Tchock die zijn manchetknopen met die stad weer post voor de 132424ste keer
Mijn ipod-manchetknopen. Of die met kwartjes. Of centen.quote:
Excuses. Dank voor de aanvulling. 4Men staat wel kek hè?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee nee, SuitSupply for men, of 4 men.
Die iPod zijn wel vet. Heb ook weleens gedacht om een keer kwartjes te halen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Mijn ipod-manchetknopen. Of die met kwartjes. Of centen.
DIe moet ik ook nog halen indd! Iemand anders nog goeie whisky tips?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is LaphroaigEn SuitSupply heeft niet mijn persoonlijke voorkeur sorry.
Met cola.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef Giku het volgende:
[..]
DIe moet ik ook nog halen indd! Iemand anders nog goeie whisky tips?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog een paar posts en dan komt Paxcon "The Lock" weer langs.
Wijn&Colaquote:
Wel doen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef Giku het volgende:
[..]
DIe moet ik ook nog halen indd! Iemand anders nog goeie whisky tips?
Wel lekker praktisch natuurlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef Aurelius. het volgende:
We kunnen ook overgaan op TT's zonder arresten
inb4 shitstorm
TiesTies.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef Aurelius. het volgende:
inb4 shitstorm
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! HOE DURF JE AURELIUSquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef Aurelius. het volgende:
inb4 shitstorm
Had ik die niet al 's gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |