abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122610672
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Maar ik kreeg het punt niet overgebracht. En dat is nou juist een teken van waarlijke beheersing.
Als notariële masterstudent was ik het bijna verplicht aan mezelf :P
pi_122610703
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:31 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Als notariële masterstudent was ik het bijna verplicht aan mezelf :P
Ik dacht dat echt even dat je al aan het werk was :@
pi_122610729
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Aurelius. het volgende:

[..]

Ik dacht dat echt even dat je al aan het werk was :@
Uhm nee ik ben nog aan het genieten van m'n studententijd. :P
pi_122610765
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:30 schreef eriksd het volgende:
Waar gaat het nou over?
Moshpits en in één adem daarmee als ware het vanzelfsprekend ook clubliefde. :').
pi_122610824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Moshpits en in één adem daarmee als ware het vanzelfsprekend ook clubliefde. :').
Ik zie dat je je door één adem aangesproken voelt.
pi_122610844
Als je geen clubliefde voelt begrijp je het ook niet.
pi_122610853
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet goed hoe je hersenloos op elkaar inbeuken kunt rechtvaardigen als 'leuk vermaak'.
Het is een vorm van dansen. Energetisch actief.
quote:
Een grote waarom komt bij me op. En ja, dan associeer ik dat met 'dom': getuigen van veel intelligentie kun je met je kop tegen elkaar aan beuken niet noemen, wel?
Uiteraard kun je als je het zo gaat ridiculiseren alles wel afschrijven. :P Ik vind gewoon je standpunt raar.
pi_122610877
Clubliefde vind ik trouwens nog wel iets anders als mosh pits. Maar ach iedereen moet gewoon doen waar hij/zij blij van wordt :D.
pi_122610973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Aurelius. het volgende:
Als je geen clubliefde voelt begrijp je het ook niet.
Ik heb nog nooit zoiets overdreven als clubliefde gevoeld. Ik identificeer mij dan ook niet zo sterk met andere mensen, of verafgod ze wat dat betreft. Bovenal hou ik er niet van om andere mensen boven mij te plaatsen, op welke manier dan ook.

Om de discussie een beetje verder aan te wakkeren: waarom zou JIJ chagrijnig moeten zijn als een stel overbetaalde diva's op een grasmat op hun flikker krijgen door een ander stel overbetaalde diva's?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik snap alleen niet waarom het op een dergelijke geweldadige manier moet. Geweld is toch een primitief iets, en dat bestempel ik dan enigszins als dom. Ik doe zelf ook vaak domme dingen.

quote:
Uiteraard kun je als je het zo gaat ridiculiseren alles wel afschrijven. :P Ik vind gewoon je standpunt raar.
Hoezo? Ik noem het beestje bij z'n naam. Het is toch niet meer dan dat? Of zit er een diepere gedachte achter?
pi_122610989
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik zie dat je je door één adem aangesproken voelt.
Ja en nee. Moshpits zijn niet mijn hobby en ik ben geen week chagrijnig als mijn club verliest, maar ik lees wel degelijk je houding tegenover een hele grote groep mensen er uit af.
pi_122610998
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Ik ben het wel enigszins met Tchock eens dat een dergelijke redenering praktisch alles wel kan afschrijven. Immers hele avonden bier drinkend doorbrengen in de kroeg zijn dan ook dom.
Het is denk ik wel belangrijk om bepaalde gevoelens/activiteiten van andere mensen/groepen niet te snel als dom te bestempelen omdat je voor jezelf niet kan voorstellen hoe iemand daartoe komt.
pi_122611076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ik ben het wel enigszins met Tchock eens dat een dergelijke redenering praktisch alles wel kan afschrijven. Immers hele avonden bier drinkend doorbrengen in de kroeg zijn dan ook dom.
Dat klopt toch ook?
pi_122611111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Het is denk ik wel belangrijk om bepaalde gevoelens/activiteiten van andere mensen/groepen niet te snel als dom te bestempelen omdat je voor jezelf niet kan voorstellen hoe iemand daartoe komt.
Acta verwoordt beter wat ik ook bedoelde. As usual. :D.
pi_122611132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja en nee. Moshpits zijn niet mijn hobby en ik ben geen week chagrijnig als mijn club verliest, maar ik lees wel degelijk je houding tegenover een hele grote groep mensen er uit af.
Daarop neerkijken doe ik niet, maar ik krijg elke keer een grote frons op m'n wenkbrauwen. Ik snap dat gewoon echt niet.
pi_122611178
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:38 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat klopt toch ook?
Wellicht. Zeker als het je dagelijkse bezigheid is :P . Maar wat ik hierboven schreef; het is niet nodig mensen meteen te veroordelen en als dom af te schrijven omdat ze een fanatiek supporter van een club zijn, exotische dansvormen bedrijven of een andere hobby hebben die niet direct in jouw straatje ligt.
pi_122611202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Daarop neerkijken doe ik niet,
Dat geloof ik niet. Je hebt het inmiddels proletisch, overdreven, simpel, dom en hersenloos genoemd. Vergeef me als ik er eentje oversloeg. :P
pi_122611294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Je hebt het inmiddels proletisch, overdreven, simpel, dom en hersenloos genoemd. Vergeef me als ik er eentje oversloeg. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Wellicht. Zeker als het je dagelijkse bezigheid is :P . Maar wat ik hierboven schreef; het is niet nodig mensen meteen te veroordelen en als dom af te schrijven omdat ze een fanatiek supporter van een club zijn, exotische dansvormen bedrijven of een andere hobby hebben die niet direct in jouw straatje ligt.
Ik bestempel die mensen niet als dom, ik bestempel het gedrag (van mosh pits) als dom. Clubliefde snap ik gewoon niet.

Waarom leest niemand?
pi_122611310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Daarop neerkijken doe ik niet, maar ik krijg elke keer een grote frons op m'n wenkbrauwen. Ik snap dat gewoon echt niet.
Iets niet snappen is natuurlijk iets anders dan iets bestempelen als dom, proletarisch en simpel. Nuanceverschil is nogal groot. :P
pi_122611367
Ik begin het idee te krijgen dat de notie van twee verschillende onderwerpen door elkaar heen jullie vanavond niet gaat lukken.

Niet zo aangevallen voelen.
pi_122611415
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

[..]

Ik bestempel die mensen niet als dom, ik bestempel het gedrag (van mosh pits) als dom. Clubliefde snap ik gewoon niet.

Waarom leest niemand?
Dat maakt voor mijn punt niet uit. Het feit dat je op een denigrerende wijze een bepaalde vorm van gedrag wegzet omdat je het niet snapt is niet nodig denk ik.
pi_122611500
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef Maharbal het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat de notie van twee verschillende onderwerpen door elkaar heen jullie vanavond niet gaat lukken.

Niet zo aangevallen voelen.
Verre van. Ik ga niet naar mosh pits noch ben ik een fanatiek supporter van een bepaalde club. Ik vind alleen je gedachtegang en bijbehorende veroordeling nogal ongenuanceerd.
pi_122611516
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat maakt voor mijn punt niet uit. Het feit dat je op een denigrerende wijze een bepaalde vorm van gedrag wegzet omdat je het niet snapt is niet nodig denk ik.
In hoeverre is mijn negatieve houding daartegenover wezenlijk anders dan een positieve houding? Je mag het wel leuk vinden, maar niet niet leuk? Ik vroeg me een aantal dingen af, en het enige wat je krijgt is sociaal verantwoord gezeik :P
pi_122611536
Ik ben werken. Iets nuttigs doen.

Niet aangevallen voelen Maharbal.
pi_122611570
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Tchock het volgende:
Ik ben werken. Iets nuttigs doen.

Niet aangevallen voelen Maharbal.
Geeft niet. Ik zwaai naar je vanuit m'n plekkie in Amsterdam.
pi_122611609
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Geeft niet. Ik zwaai naar je vanuit m'n plekkie in Amsterdam.
Ik zwaai mooi niet terug met je stinkstad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')