Erfdienstbaarheid drukt op een perceel en je bent rechthebbendequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik heb dan toch dat recht van erfdienstbaarheid, als ik over jouw grond mag?
Ja dan krijg je weer de vraag wat is datquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja, droit de suite. Gewoon hetzelfde toch. Of prefereer je zaaksgevolg als term?
Ik gebruik altijd droit de suite. Klinkt veel mooier.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja dan krijg je weer de vraag wat is dat
Lekker dure woorden gebruikenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd droit de suite. Klinkt veel mooier.
Ook dat klinkt veel beter toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:16 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Lekker dure woorden gebruiken![]()
accessoir recht ipv afhankelijk
Dat hoort erbij, dat is "de dans"quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment even niets anders bedenken. Vervang het maar door simpele.
Then again, ik heb ook nooit iets gesnapt van overdreven fanaticism voor wat dan ook. Neem bijvoorbeeld voetbal: waarom zou je je zo laten gaan als een idiote hooli. Ik heb hierboven wel eens gelezen dat mensen een week chagrijnig zijn als 'hun' club verliest.
Ik vind het raar dat je het afschrijft als 'dom' en 'idioot'. Dat het jou niet het minste kan boeien is uiteraard helemaal jouw zaak, dat maakt me geen drol uit. Maar het klinkt ernstig alsof het inferieur is en jij daar gelukkig boven staat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment even niets anders bedenken. Vervang het maar door simpele.
Then again, ik heb ook nooit iets gesnapt van overdreven fanaticism voor wat dan ook. Neem bijvoorbeeld voetbal: waarom zou je je zo laten gaan als een idiote hooli. Ik heb hierboven wel eens gelezen dat mensen een week chagrijnig zijn als 'hun' club verliest.
Dan zal dat wel gewenst gedrag zijn in die "kringen".quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dus als iedereen ritueel gaat circlejerken omdat dat 'de dans is', dan is het goed?
Maharbal is weer elitair aan het doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je het afschrijft als 'dom' en 'idioot'. Dat het jou niet het minste kan boeien is uiteraard helemaal jouw zaak, dat maakt me geen drol uit. Maar het klinkt ernstig alsof het inferieur is en jij daar gelukkig boven staat.
Corrigeer me als ik het helemaal verkeerd interpreteer
Ik snap alleen niet goed hoe je hersenloos op elkaar inbeuken kunt rechtvaardigen als 'leuk vermaak'.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je het afschrijft als 'dom' en 'idioot'. Dat het jou niet het minste kan boeien is uiteraard helemaal jouw zaak, dat maakt me geen drol uit. Maar het klinkt ernstig alsof het inferieur is en jij daar gelukkig boven staat.
Corrigeer me als ik het helemaal verkeerd interpreteer
Maar ik kreeg het punt niet overgebracht. En dat is nou juist een teken van waarlijke beheersing.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij had al heel veel uiteengezet volgens mij toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |