Good thinking Paxie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dacht ik achteraf al, zie edit.
Dankjequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:52 schreef Actaeon het volgende:
Pandrecht en recht van vruchtgebruik zijn absolute rechten.
Klopt! Koningquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:51 schreef Aurelius. het volgende:
Die beperking voor roerende goederen bestond in het Romeins Recht niet
(daar heb ik nog een beslissend puntje mee gescoord)
Nee weet ik. Gelukkig maar. Ik vind het zo leuk dat je enthousiast bent voor dat vakquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:54 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Toch had ik maar een 6'je![]()
maarja dat omvat niet mijn waardering voor het vak
Haha dat heb ik met bestuursrecht ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind vakken waar ik matig op scoor automatisch niet leuk meer.
Bestuursrecht vind ik automatisch niet leuk, ongeacht de score.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:56 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha dat heb ik met bestuursrecht ook
Breek me de bek niet open. Zit daar nu mee, wat een ontiegelijk saai en onoverzichtelijk vak is dat toch.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:56 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha dat heb ik met bestuursrecht ook
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het was briljant! Masterchef was het net niet, maar topchef was elke werkdag weer een uurtje vast vermaak.
Herkenbaar. Probeer weg te blijven van Fok! als je echt instort.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:10 schreef Speedy_T het volgende:
Pff, sinds 3 uur in de kroeg en nu al inkakken. Dat krijg je met (verplichte) werkgroepen om 9 uur
Moet jij nodig zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Probeer weg te blijven van Fok! als je echt instort.
Lekker manquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier middagdutjes doet
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op je post zijn ?

quote:Onzin. Rechters hebben enorm veel speelruimte. Het is vaak complete willekeur en maar net hoe de pet staat.
[img=x,y ] [ img] tags omheen zetten. x is breedte, y is hoogte.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Aurelius. het volgende:
Hoe maak je die dingen eigenlijk groter?
(inb4 grappige pun van spotless)
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik geef het op. Ik spring van een brug.
Oh ja dat laatste hoefde je niet uit te leggen hoor, heb ook nog wiskunde A gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
[img=x,y ] [ img] tags omheen zetten. x is breedte, y is hoogte.
Ik had eigenlijk geen enkele quasi-grappige opmerking in gedachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Aurelius. het volgende:
Hoe maak je die dingen eigenlijk groter?
(inb4 grappige pun van spotless)
Ctrl+scrollen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk geen enkele quasi-grappige opmerking in gedachten
Everything Must Go.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:55 schreef Speedy_T het volgende:
* Speedy_T staat wederom open voor filmtips
Ken er geen van de drie. Even kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Everything Must Go.
Buried.
8mm.
127 Hours, aanrader. Man valt in een woestijn en komt met zijn arm onder een rotsblok. Verhaal is waargebeurd; man heeft het overleefd dus je weet de hele film al waar het op uit gaat draaien. Erg goed gefilmd en gespeeld en enorm indringend.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ken er geen van de drie. Even kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |