Lekker manquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier middagdutjes doet
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op je post zijn ?

quote:Onzin. Rechters hebben enorm veel speelruimte. Het is vaak complete willekeur en maar net hoe de pet staat.
[img=x,y ] [ img] tags omheen zetten. x is breedte, y is hoogte.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Aurelius. het volgende:
Hoe maak je die dingen eigenlijk groter?
(inb4 grappige pun van spotless)
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik geef het op. Ik spring van een brug.
Oh ja dat laatste hoefde je niet uit te leggen hoor, heb ook nog wiskunde A gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
[img=x,y ] [ img] tags omheen zetten. x is breedte, y is hoogte.
Ik had eigenlijk geen enkele quasi-grappige opmerking in gedachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef Aurelius. het volgende:
Hoe maak je die dingen eigenlijk groter?
(inb4 grappige pun van spotless)
Ctrl+scrollen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk geen enkele quasi-grappige opmerking in gedachten
Everything Must Go.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:55 schreef Speedy_T het volgende:
* Speedy_T staat wederom open voor filmtips
Ken er geen van de drie. Even kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Everything Must Go.
Buried.
8mm.
127 Hours, aanrader. Man valt in een woestijn en komt met zijn arm onder een rotsblok. Verhaal is waargebeurd; man heeft het overleefd dus je weet de hele film al waar het op uit gaat draaien. Erg goed gefilmd en gespeeld en enorm indringend.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:58 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ken er geen van de drie. Even kijken
Die heb ik toevallig al gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
127 Hours, aanrader. Man valt in een woestijn en komt met zijn arm onder een rotsblok. Verhaal is waargebeurd; man heeft het overleefd dus je weet de hele film al waar het op uit gaat draaien. Erg goed gefilmd en gespeeld en enorm indringend.
Ik ben geen fan-maar dit vond ik een mooie film. Enjoy.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef Speedy_T het volgende:
Ah, de eerste is met Will Ferrell - dat wordt hem sowieso
Ik kijk uit naar de Nederlandse remake van deze film. Benieuwd hoe ze daar een shot met blote tieten in gaan verwerken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
127 Hours, aanrader. Man valt in een woestijn en komt met zijn arm onder een rotsblok. Verhaal is waargebeurd; man heeft het overleefd dus je weet de hele film al waar het op uit gaat draaien. Erg goed gefilmd en gespeeld en enorm indringend.
Vegetarisch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef Ryon het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)?latestAllerhande=on
Het ultieme recept staat deze week in de Allerhande. Kwaliteit van de AH is weer stijgend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |