SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door eentwee op 07-02-2013 16:36:55 ]
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef Tommeke het volgende:
Rustig aan kaassie! Het jaar is nog jong
Ik heb ff twee uurtjes gefietst door Grunn. Mooi weer, mooi rondje.
Ook leuk toch? Ik rust de laatste tijd bewust wat meer, zodat ik beter kan trainen. Dan maar wat minderquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik denk dat ik dit weekend de fiets maar in de berging laat staan. We hebben nog wat familiebezoek op de planning staan ook.
Ja, rust is goed. Ik ga vanavond ook weer vroeg onder de wol. Verder doe ik het werk ook graag, al valt het deze winter niet mee met het weer. Zelden zo'n natte winter beleefd. Kan het me iig niet herinneren dat het zo vaak kutweer is geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook leuk toch? Ik rust de laatste tijd bewust wat meer, zodat ik beter kan trainen. Dan maar wat minder
Maarja, ik hoef ook niet elke dag uren te koerieren, wat dat betreft:
Nee idd. Schijtweer. Jullie hebben daar btw wel meer sneeuw dan hier gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, rust is goed. Ik ga vanavond ook weer vroeg onder de wol. Verder doe ik het werk ook graag, al valt het deze winter niet mee met het weer. Zelden zo'n natte winter beleefd. Kan het me iig niet herinneren dat het zo vaak kutweer is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |