Annie's Boobs die de paarse pen van Annie pakt, waar ze die hele aflevering naar zoeken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:35 schreef bambino het volgende:
Wat is er zo leuk aan deze gif?
Ik zie het niet, paarse schoenen ofzo?
[ afbeelding ]
Ja prachtigquote:
Spoilers moet je tussendoor lezen inderdaad, maar die zijn te verwachten in een review. Heb het er bijgezet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
NYT artikel zit vol met spoilers, al meteen in de eerste alinea. Niet lezen dus.
Ook lijkt de schrijver buitengewoon bitter over het feit dat Harmon weg moest. Ik zie het wel.
Ep 11, aangezien er maar 13 eps dit seizoen zijn. Ik gok erop dat hij wordt opgeroepen door die Reformed Neo Buddhism kerk. Collectieve zelfmoord!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze Pierce's plotselinge vertrek hebben verwerkt, maar dat is dus pas rond ep 15 ofzo te zien. Plotselinge begrafenis?
Ja, zit wel in de trailer in ieder geval. Dus zal wel te zien zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Is Pierce nog wel te zien in dit seizoen of helemaal niet? Ik volg het nieuws niet zo heel goed
Oh mooiquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, zit wel in de trailer in ieder geval. Dus zal wel te zien zijn
Hij zit in alle episodes, op 2 na.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Is Pierce nog wel te zien in dit seizoen of helemaal niet? Ik volg het nieuws niet zo heel goed
13quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:40 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ep 11, aangezien er maar 13 eps dit seizoen zijn. Ik gok erop dat hij wordt opgeroepen door die Reformed Neo Buddhism kerk. Collectieve zelfmoord!
Ja, was heel anders! Maar soms moet er nog een verhaal-aflevering tussen zitten natuurlijk. Dat met die side-karakters vind ik altijd tof, zoals met Leonard, Garrett en Fat Neil. Ben wel benieuwd naar Chang in dit seizoenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef MrMolotov het volgende:
"Jeff, is that blood on your shirt?" "Nah, it's cool, it's Leonard's"
haha, die random dingen met Leonard blijven grappig.
Maar toch wel een andere vibe bij deze aflevering dan voorheen. En er gebeurde wel erg veel voor 20 minuten.
Desalniettemin leuke aflevering, en eindelijk terug!
Jezus christus. 'It feels like this, it feels like that...'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef Toad het volgende:
Oef, leuk dat Community terug is. Maar ik heb er hetzelfde gevoel aan over gehouden als de review op AV Club.
http://www.avclub.com/articles/history-101,91985/
Nah ik ben het wel met hem eens dat de makers, althans in de eerste ep van dit seizoen, dingen aan het doen zijn omdat ze bij Community horen, maar verder weinig betekenis verder hebben. Ik vond de verhaallijn van Abed daar goed voorbeeld van (flauwe spoof). The Hunger Deans had ook iets van een anticlimax.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jezus christus. 'It feels like this, it feels like that...'
Wat een bizar slechte review. Hij kan totaal geen redenen aangeven waarom hij zo voelt, maar presenteert die gevoelens wel als redenen waarom de serie slechter is geworden.
Ik heb een vaag vermoeden dat hij het allemaal wel schitterend en vintage Community zou vinden als ze 'm niet hadden verteld dat Harmon weg was.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Nah ik ben het wel met hem eens dat de makers, althans in de eerste ep van dit seizoen, dingen aan het doen zijn omdat ze bij Community horen, maar verder weinig betekenis verder hebben. Ik vond de verhaallijn van Abed daar goed voorbeeld van (flauwe spoof). The Hunger Deans had ook iets van een anticlimax.
Precies. Zoiets had ik ook wel verwacht van dat soort mensen, die zijn veel te veel bezig met wat er achter de schermen gebeurt om gewoon te kijken naar een aflevering.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat hij het allemaal wel schitterend en vintage Community zou vinden als ze 'm niet hadden verteld dat Harmon weg was.
Lijkt alsof hij zit te zoeken naar een ongedefinieerd, vaag "iets" dat nu ontbreekt en als je met die insteek kijkt, dan vind je dat gevoel dat er iets niet helemaal klopt altijd wel terug.
Wellicht (hij noemt dit zelf natuurlijk ook in 't stuk).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat hij het allemaal wel schitterend en vintage Community zou vinden als ze 'm niet hadden verteld dat Harmon weg was.
Lijkt alsof hij zit te zoeken naar een ongedefinieerd, vaag "iets" dat nu ontbreekt en als je met die insteek kijkt, dan vind je dat gevoel dat er iets niet helemaal klopt altijd wel terug.
So the series didn't Chang as much as we expected?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Zoiets had ik ook wel verwacht van dat soort mensen, die zijn veel te veel bezig met wat er achter de schermen gebeurt om gewoon te kijken naar een aflevering.
Ik keek deze aflevering zojuist met een vriend, hij wist niet dat onder anderen Harmon weg was en merkte weinig verandering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
So the series didn't Chang as much as we expected?
Jaaaaaaaaaaaaaahoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:36 schreef fwokker het volgende:
Ik vond hem niet grappighoop dat de volgende wat beter is want als de rest van het seizoen van dezelfde kwaliteit is ben ik bang dat ik ermee uitschei
Met een beetje geluk is dit gewoon een soort van tweede pilot zit er nog verbetering in.
Ja, 3 seizoenen kijken en dan bij het 4e, laatste, kortere seizoen nog even gaan stoppen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:36 schreef fwokker het volgende:
Ik vond hem niet grappighoop dat de volgende wat beter is want als de rest van het seizoen van dezelfde kwaliteit is ben ik bang dat ik ermee uitschei
Met een beetje geluk is dit gewoon een soort van tweede pilot zit er nog verbetering in.
Echt hè, wat een gejank ook na 1 afleveringquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, 3 seizoenen kijken en dan bij het 4e, laatste, kortere seizoen nog even gaan stoppen.
Logisch.
Ze is toch 18+?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:34 schreef MrMolotov het volgende:
Gaat Jeff en Annie trouwens eindelijk gebeuren? Of is dat leeftijdsverschil echt te groot?
De schrijvers zeiden daar wel iets over bij die AMA op Reddit. Ze wilden niet zeggen wat ze gingen doen, en het zou 50% van de fans teleurstellen of zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:34 schreef MrMolotov het volgende:
Gaat Jeff en Annie trouwens eindelijk gebeuren? Of is dat leeftijdsverschil echt te groot?
Eens. De verhaalvertelling raakte ook 'n beetje ondergesneeuwd door de gimmick en was soms chaotisch en slecht te volgen. Zeker bij 't Inception-achtige stuk met de droom in de droom, wat niet bijzonder grappig was, of bijzonder goed uitgewerkt. Volgens mij hadden ze beter kunnen kiezen voor óf het persifleren van The Hunger Games, óf Abed's Dreamatorium zoals ze deden in de kleikerst-aflevering, maar dan in Inception-stijl.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:03 schreef psychedelicate het volgende:
Die Abed Show was iets te gimmick-y (ja, zelfs voor Community), maar over het algemeen was het gewoon een degelijke aflevering.
De fuck, zij heeft gewoon op een soort Greendale gezeten. "Queer Books" als vakquote:
Check die comment onder het filmpje:quote:
Ik zou geld toegeven voor een episode zoals dit...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef Heufd het volgende:
http://www.vulture.com/20(...)as-cage-episode.html
'Community Almost Did a Nicolas Cage Episode'
Ik ook, klinkt briljant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zou geld toegeven voor een episode zoals dit...
Wat hebben Chevy Chase en Harmon nou weer met de kwaliteit van deze aflevering te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een gejank over die laatste aflevering zeg![]()
Als deze midden in een ander seizoen opgenomen zou worden en iedereen wist dat Dan Harmon er nog aan had gewerkt en dat Chevvy zou blijven had niemand er wat over gezegd.
Dit dus. Slecht is slecht. Begin van het seizoen of halverwege. Gewoon een matige ep in een hele sterke serie. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat hebben Chevy Chase en Harmon nou weer met de kwaliteit van deze aflevering te maken.
Van beide had ik nooit gehoord voor Community en van Harmon nog nooit voor hij wegging.
Vond zelf die stukjes van Abed een beetje op de zenuwen werken maar verder was het best leuk.
Dat wil nog niet zeggen dat ze niets met de kwaliteit te maken hebben?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Van beide had ik nooit gehoord voor Community en van Harmon nog nooit voor hij wegging.
Ligt er aan... Harmon heeft maar iets van vier afleveringen echt alleen geschreven van de hele serie.. Bij alle andere afleveringen waren er één of meerdere andere schrijvers betrokken. Elke aflevering heeft ook iemand anders die de gehele boel coordineert.. Daarom kunnen afleveringen ook zo van elkaar verschillen qua grappen en gefilmde enzo..quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ze niets met de kwaliteit te maken hebben?
Lijkt mij nogal evident dat als de bedenker en schrijver van een serie er mee stopt dat invloed heeft op verdere afleveringen toch
Ik vind dit zo vreemd; als ik dan bijna anderhalf uur aan bloopers zit te kijken lijkt het heel vaak f ze het wel kunnen vinden met elkaar. Maar dan dit soort verhalen, ik snap het nietquote:
nog nooit van Chevy Chase gehoord? Dafuqquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat hebben Chevy Chase en Harmon nou weer met de kwaliteit van deze aflevering te maken.
Vond zelf die stukjes van Abed een beetje op de zenuwen werken maar verder was het best leuk.
Nou ik heb even op zijn imdb kijken en tenzij het van zijn rol als repairman in Hot Tub Time Machine is heb ik niks van de dingen waarin hij speelt gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nog nooit van Chevy Chase gehoord? Dafuq
Dan ben je nog heel jong denk ik? Want Chase was in de jaren 80 en 90 toch echt heel erg bekend van Saturday Night Live en een wagonlading aan films.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nou ik heb even op zijn imdb kijken en tenzij het van zijn rol als repairman in Hot Tub Time Machine is heb ik niks van de dingen waarin hij speelt gezien.
Dan heb ik Chang al in 10x zoveel zien spelen.
Ik ben 23.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Nicholas Cage is een complete generatie later..een beetje een rare vergelijking. Noem dan Bill Murray ofzo, maar die ken je wellicht alleen van Zombieland
Chase heeft veel leuke comedy's gemaakt, maar wel het type film dat de tand des tijds niet zo heel goed doorstaat denk ik. Ik ben 26, maar die films van Chase heb ik echt zo vaak op tv gezien toen ik jong wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik ben 23.
Groundhog Day is denk ik ook wel een niveautje of 10 hoger dan die films van Chase.
Anders heb ik nog wat in te halen ^^.
Holy shit nu herken ik hem welquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chase heeft veel leuke comedy's gemaakt, maar wel het type film dat de tand des tijds niet zo heel goed doorstaat denk ik. Ik ben 26, maar die films van Chase heb ik echt zo vaak op tv gezien toen ik jong was
Maar misschien ken je hem stiekem wel..hij zag er vroeger zo anders (en vooral lichter) uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Holy shit nu herken ik hem wel![]()
![]()
Ja deze dude ken ik wel, maar ik had geen idee dat hij dat was. Ziet er echt totaal anders uit zeg.
in Chuck zat hij ook een paar afleveringen, zag zijn naam voorbij komen en dacht dat het Chuck's pa was, kwam er pas na een reeks afleveringen achter dat hij een andere rol vertolktequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Holy shit nu herken ik hem wel![]()
![]()
Ja deze dude ken ik wel, maar ik had geen idee dat hij dat was. Ziet er echt totaal anders uit zeg.
Chuckquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef planethugo het volgende:
[..]
in Chuck zat hij ook een paar afleveringen, zag zijn naam voorbij komen en dacht dat het Chuck's pa was, kwam er pas na een reeks afleveringen achter dat hij een andere rol vertolkte
die rechter lijkt imo dan ook meer op de Chavy Chase die ik herinner van die Vacation films![]()
[ afbeelding ]
Abed en Shirley zaten daar ook een aflevering in (de acteurs dan), maar dat zal je vast al wel gezien hebbenquote:
Ja inderdaad! Jeff was een beetje 'off' deze aflevering.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind Jeff niet overtuigend acteren, kwam beetje over als automatische piloot.
Mwah. Ik vind haar onschuldig, schattig schoolmeisje-rol 'overtuigender'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef Dos37 het volgende:
Annie zag er leuk uit met dat donder zwarte haar.
Ik verwachtte nog te horen dat er aan de andere kant opgenomen werd met 'Domino's Pizza, wat mag het zijn'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:05 schreef Nagil het volgende:
McHale is altijd de zwakste acteur geweest vind ik. Leuke aflevering, maar dat telefoontje met die vader op het eind sloeg natuurlijk nergens op.
Omdat het Britta is natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zou Community alleen al kijken voor Britta's gezichtsuitdrukkingen, die vooral deze aflevering mooi in beeld kwamen door dat belachelijke pak. Waarom heeft ze altijd belachelijke pakken aan met Halloween?
Echt precies wat ik dacht jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik verwachtte nog te horen dat er aan de andere kant opgenomen werd met 'Domino's Pizza, wat mag het zijn'
Community is dan ook kut geworden, het heeft niks met Community te maken. Het is gewoon een serie over een groep mensen die rare dingen mee maken, het kon net zo goed ergens anders in een stad afspelen. Specials zijn leuk als het specials blijven, bij community zijn alle afleveringen "specials" geworden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef neilpad het volgende:
Ratings 42% gedropt, here we go again
Iets in die richting in ieder geval jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef shiznuts het volgende:
Had Abed ook in de laatste aflevering niet gezegd 'I thought this show was about a community college'.
Ja haha, Abed haalde de woorden uit mijn mond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef shiznuts het volgende:
Had Abed ook in de laatste aflevering niet gezegd 'I thought this show was about a community college'.
Vorige week was het toch ook 17 oktober of zo?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef JDx het volgende:
Dit was de halloween aflevering uiteraard, alleen niet volgens schema uitgezonden.
Hahahaha geniaal dat je het heb opgemerktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook leuk weer wat self-referencing:
"Ghosts can't go through doors stupid, they're not fire!"
Terwijl Chang vorig seizoen het tegenovergestelde zei.
Haha dat had ik er absoluut niet uitgehaald, alhoewel ik wel groot fan ben van de Calvin & Hobbes stripverhalen.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:59 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fuck, ik vroeg me al af wie of wat Abed moest voorstellen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Breekfast het volgende:
Serie moet gewoon weer terug naar de studietafel en wat meer back to reality komen. Vond beide afleveringen niet heel erg sterk. Ze moeten ook oppassen dat ze bepaalde karaktereigenschappen niet teveel uitvergroten. De Dean kan alleen nog maar verkleed binnen komen, Abed zit alleen nog maar in zijn fantasy werelden, Pierce die eigenlijk constant bezig is de vriendschap van de groep te testen, Jeff met zijn vader issues, enzovoort. Op een gegeven moment is het niet leuk meer. Dat heb ik al vooral bij de Dean als hij weer verkleed binnenkomt, niet echt grappig meer.
Ik snap 'm niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:42 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel ik denk dat dit niet echt een continuïteitding was, maar goed.
Bokshandschoenen in de laatste ep zijn van de pa van Jeff:quote:
Jeetje, dat gaat wel ver inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Bokshandschoenen in de laatste ep zijn van de pa van Jeff:
[ afbeelding ]
En in S01E12 (Comparative Religion, whassup? Sup?) leren Pierce en Troy Jeff om te vechten/boksen, iets wat zijn pa dan wellicht had moeten doen:
[ afbeelding ]
Anyway, vergezocht, maar leuk als het echt de intentie was.
was een quote uit de afgelopen ep..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nooit Arrested Development kijken dan
Das waar ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was een quote uit de afgelopen ep..
Thanksgiving is al geweest toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ook mooi dat we dus nog een Thanksgiving- en Christmas-episode krijgen
Het originele schema had die afleveringen gepland. Toen is het uitgesteld en dan kan je dus niet opeens alle afleveringen opnieuw doen... dus daarom nu Halloween, Thanksgiving en kerst..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Thanksgiving is al geweest toch?
Ik antwoordde expres niet aangezien ik al dacht dat je midden in de serie zat en er vanzelf wel zou achter komenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, is dat nou Jeff zelf op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Edit: ik maakte dit plaatje midden in de aflevering en nog geen twee seconden later merken Abed en Troy het zelf al opNever mind
Ik vond dit de leukste van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Gorzalka het volgende:
Volgens mij was ik de eerste twee afleveringen nog in ontkenning, maar wat een bagger was dit. Alsof ik een parodie op Community aan het kijken was. Hoe kunnen ze van beste comedy aller tijden naar dit gaan?
Wat mij betreft wel. Ik heb de meeste kandidaten voor die titel wel gezien, maar ik vind niets zo geniaal als Community.quote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand hier die toevallig ook Raising Hope kijkt? Daarin speelde Luke Perry deze week ook al een gastrolletje als zichzelf.
Zij komt wel vaker langs.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand hier die toevallig ook Raising Hope kijkt? Daarin speelde Luke Perry deze week ook al een gastrolletje als zichzelf.
De band die ze delen is zo langzamerhand de band die ze delenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef Jovatov het volgende:
Ben ik het mee eens. Karakters (en de serie) hebben nu geen thuis, en dat is toch de band die de karakters allemaal delen.
Dit. Zag een paar dagen terug toevallig een aflevering hiervan op Comedy Central (met Britta en die lesbienne). Meteen de pilot gedownload en ben nu halverwege seizoen 3.quote:
Ben benieuwdquote:Annie, I'm not big on planning ahead, but I have one unmovable
appointment May 23, 2013. I have a table for one at Morty's steak house. Where I will celebrate becoming a lawyer again,
(Bijna) De hele eerste aflevering speelt zich af op Greendale. Wat lul je nou johquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind de eerste drie seizoen ook de beste ooit. Kan het echt over en over kijken zonder dat het begint te vervelen. Dat gezegd hebbende krijg ik van dit seizoen echt wel een ander gevoel er mist iets. Het moet echt terug naar de klas, dit seizoen is nog geen 5 seconden opgenomen op school
Is dat een leuke serie eigenlijk? Sprak me nooit zo aan, maar het is wel HBO natuurlijk..en als Glover ook nog mee gaat doen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
Donald Glover speelt nu trouwens ook in de serie 'girls'.
Ik ken het ook niet. Kon maar een slechte kwaliteit scene vinden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie eigenlijk? Sprak me nooit zo aan, maar het is wel HBO natuurlijk..en als Glover ook nog mee gaat doen...
Denk veel naakt, seks, en rare mensen. Het is best een rauwe serie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie eigenlijk? Sprak me nooit zo aan, maar het is wel HBO natuurlijk..en als Glover ook nog mee gaat doen...
Oh een serie over spionage yayquote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Community's' Ken Jeong Enlists in ABC Comedy 'Spy'
http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/communitys-ken-jeong-abc-spy-423615
Van korte duur was het. Maar was wel verrassend om hem ineens te zien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
Donald Glover speelt nu trouwens ook in de serie 'girls'.
het was ook een supersaaie rol voor hem. Oh kijk, een zwarte republikein, hihi.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van korte duur was het. Maar was wel verrassend om hem ineens te zien.
What if this is the darkest timeline?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef Jovatov het volgende:
Het is nog niet zeker dat dit het laatste seizoen is, maar de kijkcijfers van dit seizoen zijn niet al te best.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Toen zij "please" zei tegen Jeff.
[ afbeelding ]
Dat is toch mijn favoriete aflevering denk ikquote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef Cheiron het volgende:
Briljante dungeons and dragons aflevering nu.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tranen van het lachen toen ze één voor één door hun stoel zakten
Erg leuke aflevering!
quote:
Wat was daar zo heel grappig aan dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg leuke aflevering!
www.btvguide.com zal het vandaag of morgen wel op komen te staan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef spacechinees2 het volgende:
Kan ik deze serie online ergens kijken, bij comedy central zijn het alleen herhalingen
De nieuwste. S04E04 dacht ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:34 schreef spacechinees2 het volgende:
OVER WELKE AFLEVERING HEBBEN JULLIE HET?![]()
Ik wil die zien![]()
.
Gast.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:34 schreef spacechinees2 het volgende:
OVER WELKE AFLEVERING HEBBEN JULLIE HET?![]()
Ik wil die zien![]()
.
Ja gewoon ff zoeken, linkjes geven mag hier nietquote:
Lol is die tong smiley nu 'ingebouwd'?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon ff zoeken, linkjes geven mag hier niet
Changnesia. Ah! Now he's got me doing it! Amdeansiaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
God, that must be nearly 100 luftballons.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Changnesia. Ah! Now he's got me doing it! Amdeansia
Als je het hebt over The Kroll Show dan ben ik het met je eens, als je het hebt over The League niet, dat is geniaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:07 schreef Gorzalka het volgende:
Mwah, iets beter dan de eerste drie, maar nog steeds verre van overtuigend. Enige keer dat ik moest lachen was met die flashbacks van de study room en daarna Shirley's SS-shirt.
Jammer dat Nick Kroll te druk was met het maken van de slechtste televisieserie allertijden, die vond ik de vorige keer geniaal als Duitser.
The League is geweldig inderdaad, vandaar dat ik The Kroll Show een kans gaf. Maar dat is echt verschrikkelijk, ik heb nog nooit zoiets slechts gezienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het hebt over The Kroll Show dan ben ik het met je eens, als je het hebt over The League niet, dat is geniaal
Eens ja..het is zo pijnlijk niet-grappig. Draadstaal met down syndrome.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
The League is geweldig inderdaad, vandaar dat ik The Kroll Show een kans gaf. Maar dat is echt verschrikkelijk, ik heb nog nooit zoiets slechts gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je eens eerlijk in je hart kijkt, denk je dan dat die voor jou ooit terug komen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:30 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het wel een ok aflevering, maar ik mis nog steeds de echte Community grapjes/vibe
Voor mij niet iig. Mss omdat er dingen zijn veranderd, mss omdat ik er al gewend aan begin te raken, sommige dingen een klein beetje zat ben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je eens eerlijk in je hart kijkt, denk je dan dat die voor jou ooit terug komen?
tranen van het lachen, serieus?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg leuke aflevering!
vond ik ook, maar tranen van het lachen moet toch echt veel meer gebeuren, bij mij danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, vond het een hele grappige scene.
Zal wel komen hoe ik me op dat moment voelde, net als met een emotionele filmscene die soms heel veel met je doet en op een ander moment weer minderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond ik ook, maar tranen van het lachen moet toch echt veel meer gebeuren, bij mij dan
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je eens eerlijk in je hart kijkt, denk je dan dat die voor jou ooit terug komen?
Nee, ik denk niet dat de serie ooit nog het niveau gaat halen van "Pillows and Blankets", Advanced Dungeons and Dragons" en "A Fistful of Paintballs". Hopelijk komen er toch nog wat afleveringen die in ieder geval vermakelijk zijn, en kunnen we terugkijken op in ieder geval 3 geweldige seizoenen van een briljante comedy serie.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het enig dat ik jammer vind is dat de grapdichtheid lager lijkt te zijn dan voorheen. De grapjes zelf blijven gewoon op niveau wat mij betreftquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:30 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond het wel een ok aflevering, maar ik mis nog steeds de echte Community grapjes/vibe
klopt, er wordt hier gedaan alsof elke aflevering van S1 tm 3 geniaal en onovertroffen was. Dat valt imo best wel mee. Community is en was een geinige komedie, niets meer, niets minder.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het enig dat ik jammer vind is dat de grapdichtheid lager lijkt te zijn dan voorheen. De grapjes zelf blijven gewoon op niveau wat mij betreft.
quote:... It's often said that networks have their hands up the asses of some of their stars, and in NBC and Community's case, that will literally be true! Except only sorta. The ratings-challenged show will do an all-puppet episode next month featuring guest-star Jason Alexander. Here's the description of the episode: "The study group takes a wild balloon ride that crash-lands in the woods and they end up spending a little time with a friendly mountain man (Alexander). As the study group recounts their adventure, which has left them all feeling a little awkward toward one another, Dean Pelton encourages them to speak about their experience with the use of puppets." Someone please defend this setup as an excuse to do a puppet episode, because I can't. [NBC via press release]
Oh nooo... ik ben bang voor poppenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt een puppetaflevering van Community.
http://www.tv.com/news/ne(...)pisode-136261644566/
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken, hilarisch was datquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Doet me denken aan die aflevering van Angel waarin Angel plots een muppet is.
Dat kan haast niet goed vallen bij een gedeelte van de community liefhebbers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt een puppetaflevering van Community.
http://www.tv.com/news/ne(...)pisode-136261644566/
[..]
Ze hebben toch al vaker iets dergelijks gedaan; die kerstaflevering in stop-motion en de 8-bitaflevering bijvoorbeeld. Het gaat er eerder om hoe ze het invullen, het moet niet slechts een gimmick worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat kan haast niet goed vallen bij een gedeelte van de community liefhebbers.
Echt niet? De enige episode die van community die ik 3 keer heb gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:14 schreef Dos37 het volgende:
Die 8-bit vond ik echt geen reet aan. Misschien moet ik hem een keer weer gaan kijken.
Nooit meer, hij was een van de schrijvers/producers/whatever die de show heeft verlaten toen Dan Harmon weg moest. Erg jammer want ik vond hem ook altijd erg leuk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben trouwens benieuwd wanneer we Starburns weer zien! In de laatste aflevering van seizoen 3 zagen we tenslotte dat hij zijn dood had gefaked
Hij wilde ook helemaal niet graag acteren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nooit meer, hij was een van de schrijvers/producers/whatever die de show heeft verlaten toen Dan Harmon weg moest. Erg jammer want ik vond hem ook altijd erg leuk.
Dat maakt het alleen maar beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:55 schreef Breekfast het volgende:
Ook bijzonder weinig Chang de laatste tijd
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar beter.
Oh en er is verder niet zoveel veranderd hoor, behalve het perspectief van sommige mensen.
Alleen mensen die weten dat Harmon weg is zeggen het merkbaar minder te vinden. Wat uiteraard compleet in de lijn der verwachting ligt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef Jivis het volgende:
[..]. Bullshit natuurlijk. De humor is er aanwijsbaar minder op geworden. Als je dat niet ziet moet je de voorgaande seizoenen nog maar eens gaan kijken.
Iedereen is het daar wel over eens trouwens (niet alleen op FOK!), maar mooi dat jij er als alwetende boven staat.
Het ligt compleet in de lijn der verwachting dat het minder is geworden nu Harmon weg is, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen mensen die weten dat Harmon weg is zeggen het merkbaar minder te vinden. Wat uiteraard compleet in de lijn der verwachting ligt.
Zielig persoon.
Eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef Tim86 het volgende:
Die hele verhaallijn van Jeff was zo kut..en dan dat belachelijke einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |