Annie's Boobs die de paarse pen van Annie pakt, waar ze die hele aflevering naar zoeken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:35 schreef bambino het volgende:
Wat is er zo leuk aan deze gif?
Ik zie het niet, paarse schoenen ofzo?
[ afbeelding ]
Ja prachtigquote:
Spoilers moet je tussendoor lezen inderdaad, maar die zijn te verwachten in een review. Heb het er bijgezet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
NYT artikel zit vol met spoilers, al meteen in de eerste alinea. Niet lezen dus.
Ook lijkt de schrijver buitengewoon bitter over het feit dat Harmon weg moest. Ik zie het wel.
Ep 11, aangezien er maar 13 eps dit seizoen zijn. Ik gok erop dat hij wordt opgeroepen door die Reformed Neo Buddhism kerk. Collectieve zelfmoord!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze Pierce's plotselinge vertrek hebben verwerkt, maar dat is dus pas rond ep 15 ofzo te zien. Plotselinge begrafenis?
Ja, zit wel in de trailer in ieder geval. Dus zal wel te zien zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Is Pierce nog wel te zien in dit seizoen of helemaal niet? Ik volg het nieuws niet zo heel goed
Oh mooiquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ja, zit wel in de trailer in ieder geval. Dus zal wel te zien zijn
Hij zit in alle episodes, op 2 na.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Is Pierce nog wel te zien in dit seizoen of helemaal niet? Ik volg het nieuws niet zo heel goed
13quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:40 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ep 11, aangezien er maar 13 eps dit seizoen zijn. Ik gok erop dat hij wordt opgeroepen door die Reformed Neo Buddhism kerk. Collectieve zelfmoord!
Ja, was heel anders! Maar soms moet er nog een verhaal-aflevering tussen zitten natuurlijk. Dat met die side-karakters vind ik altijd tof, zoals met Leonard, Garrett en Fat Neil. Ben wel benieuwd naar Chang in dit seizoenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef MrMolotov het volgende:
"Jeff, is that blood on your shirt?" "Nah, it's cool, it's Leonard's"
haha, die random dingen met Leonard blijven grappig.
Maar toch wel een andere vibe bij deze aflevering dan voorheen. En er gebeurde wel erg veel voor 20 minuten.
Desalniettemin leuke aflevering, en eindelijk terug!
Jezus christus. 'It feels like this, it feels like that...'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef Toad het volgende:
Oef, leuk dat Community terug is. Maar ik heb er hetzelfde gevoel aan over gehouden als de review op AV Club.
http://www.avclub.com/articles/history-101,91985/
Nah ik ben het wel met hem eens dat de makers, althans in de eerste ep van dit seizoen, dingen aan het doen zijn omdat ze bij Community horen, maar verder weinig betekenis verder hebben. Ik vond de verhaallijn van Abed daar goed voorbeeld van (flauwe spoof). The Hunger Deans had ook iets van een anticlimax.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jezus christus. 'It feels like this, it feels like that...'
Wat een bizar slechte review. Hij kan totaal geen redenen aangeven waarom hij zo voelt, maar presenteert die gevoelens wel als redenen waarom de serie slechter is geworden.
Ik heb een vaag vermoeden dat hij het allemaal wel schitterend en vintage Community zou vinden als ze 'm niet hadden verteld dat Harmon weg was.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Nah ik ben het wel met hem eens dat de makers, althans in de eerste ep van dit seizoen, dingen aan het doen zijn omdat ze bij Community horen, maar verder weinig betekenis verder hebben. Ik vond de verhaallijn van Abed daar goed voorbeeld van (flauwe spoof). The Hunger Deans had ook iets van een anticlimax.
Precies. Zoiets had ik ook wel verwacht van dat soort mensen, die zijn veel te veel bezig met wat er achter de schermen gebeurt om gewoon te kijken naar een aflevering.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat hij het allemaal wel schitterend en vintage Community zou vinden als ze 'm niet hadden verteld dat Harmon weg was.
Lijkt alsof hij zit te zoeken naar een ongedefinieerd, vaag "iets" dat nu ontbreekt en als je met die insteek kijkt, dan vind je dat gevoel dat er iets niet helemaal klopt altijd wel terug.
Wellicht (hij noemt dit zelf natuurlijk ook in 't stuk).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat hij het allemaal wel schitterend en vintage Community zou vinden als ze 'm niet hadden verteld dat Harmon weg was.
Lijkt alsof hij zit te zoeken naar een ongedefinieerd, vaag "iets" dat nu ontbreekt en als je met die insteek kijkt, dan vind je dat gevoel dat er iets niet helemaal klopt altijd wel terug.
So the series didn't Chang as much as we expected?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Zoiets had ik ook wel verwacht van dat soort mensen, die zijn veel te veel bezig met wat er achter de schermen gebeurt om gewoon te kijken naar een aflevering.
Ik keek deze aflevering zojuist met een vriend, hij wist niet dat onder anderen Harmon weg was en merkte weinig verandering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
So the series didn't Chang as much as we expected?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |