Amateurisme..is nou net hetgeen wat bij me opkomt als ik ons beleid van pakbeet de afgelopen 10 jaar moet kwalificeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n debiel plan wat van amateurisme aan elkaar hangt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:08 schreef Dekatria het volgende:
Hey, niks slechts over Jan Van Merwijk he! Je zag 'm weliswaar voorheen nooit, maar nu met dat nieuwe stadion is hij met z'n matties de Feyenoord-familie hoor
Ben jij ook van de elite?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:16 schreef De-Haas het volgende:
[..]Dat 1 wijkagent Feijenoord zo kan verzieken.
Godverdomme hé.quote:Van Merwijk had nog een wellicht opmerkelijke uitspraak. 'Wij willen ons niet alleen focussen op popconcerten, maar ook een EO-Jongerendag of een bijeenkomst van jehova getuigen zouden in het nieuwe stadion georganiseerd kunnen worden.'
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om zulk lelijk spul uit te brengen. Terwijl het zo simpel kan zijn...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:30 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft photoshopskills jwz
ik vind t erger dat dr nog een blauwe rand om heen zitquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om zulk lelijk spul uit te brengen. Terwijl het zo simpel kan zijn...
De teringquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:30 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef Jimbo het volgende:
ik vind t erger dat dr nog een blauwe rand om pelle he
Hebben ze die Puma zooi nou al uit de fanshop gehaald trouwens? Tijdje geleden alweer dat ik ben langsgeweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om zulk lelijk spul uit te brengen. Terwijl het zo simpel kan zijn...
Als Ollie het al niet eens is met dat nieuwe stadion ben ik toch wel om hoor.quote:
Geen idee kom er ook nooit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hebben ze die Puma zooi nou al uit de fanshop gehaald trouwens? Tijdje geleden alweer dat ik ben langsgeweest.
Ik mis een stuk Lamprou volgens mij...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:30 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeggen er wel meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik mis een stuk Lamprou volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |