Je steelt Calands grap.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Jimbo het volgende:
Het gerucht gaat van VW het voor 40-45 mln wil gaan doen
Maar Caland, wat denk je van een nieuw stadion nog goedkoper dan de renovatie optie? 1 van de 2 plannen lijkt me sowieso niet helemaal realistisch in dit geval..quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn slechts eisen die ze stellen om een stadion een bepaalde kwalificatie te geven. Ik heb het nergens over bobo's gehad.
Oh nee? ga maar uitzoeken wat zoiets betekent dan, en waarom niemand hier daar dat ook maar zou moeten interesseren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, je voorliefde voor de Kuip ( die ik overigens met je deel) is duidelijk. Maar je realisme is echt no where to be found
ohquote:
In een volle sprinter naar de Kuip. Heerlijkquote:
De renovatie optie is nooit realistisch geweest als je naar de eisen van Feyenoord kijkt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar Caland, wat denk je van een nieuw stadion nog goedkoper dan de renovatie optie? 1 van de 2 plannen lijkt me sowieso niet helemaal realistisch in dit geval..
ik kom zelf buiten Rdam vandaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
In een volle sprinter naar de Kuip. Heerlijk
Maar het nieuws dat er een nieuw stadion komt, was eigenlijk al te verwachten.
Hele discussies kunnen er gevoerd worden, maar het komt er toch wel
Ik vond onze renovatie plannen dan ook totaal niet realistisch. Op 2 na meeste business units van europa voor een op europees gebied provincieclubje..quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De renovatie optie is nooit realistisch geweest als je naar de eisen van Feyenoord kijkt.
Wil je renoveren zonder die eisen dan gooi je eigenlijk geld in een put.
Maar goed, van Merwijk heeft ofwel de renovatie te duur geschetst ofwel de nieuwbouw te goedkoop.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De renovatie optie is nooit realistisch geweest als je naar de eisen van Feyenoord kijkt.
Wil je renoveren zonder die eisen dan gooi je eigenlijk geld in een put.
Ik ben allang blij dat ze van die 80.000 oid zijn afgestapt. 63.000 is voor een club in nederland gewoon de max. en qua business units kan je maar beter wél een grote broek aantrekken, je weet niet hoe dat zich ontwikkeld de komende 30-40 jaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond onze renovatie plannen dan ook totaal niet realistisch. Op 2 na meeste business units van europa voor een op europees gebied provincieclubje..
Dat zal moeten blijken uit het onafhankelijke onderzoek.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar goed, van Merwijk heeft ofwel de renovatie te duur geschetst ofwel de nieuwbouw te goedkoop.
Wat er is mis met de tram?quote:[img]http://i.fokzine:P
et/p/0s.gif[/img] Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik kom zelf buiten Rdam vandaan.
ik neem de trein uit mn gehucht, stap over op de feyenoord trein in centraal en klaar.
anders moet ik met de tram of iets..**ril**
Dan zou ik liever zien dat er rekening wordt gehouden met een mogelijkheid tot uitbreiding. Dit lijkt me een gevalletje ogen groter dan de maag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze van die 80.000 oid zijn afgestapt. 63.000 is voor een club in nederland gewoon de max. en qua business units kan je maar beter wél een grote broek aantrekken, je weet niet hoe dat zich ontwikkeld de komende 30-40 jaar.
Om hoeveel businessunits ging het ook alweer?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond onze renovatie plannen dan ook totaal niet realistisch. Op 2 na meeste business units van europa voor een op europees gebied provincieclubje..
Daar wordt ook rekening mee gehouden, daar waar je bij renovatie echt direct aan de max. zit qua mogelijkheden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik liever zien dat er rekening wordt gehouden met een mogelijkheid tot uitbreiding. Dit lijkt me een gevalletje ogen groter dan de maag.
100quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Om hoeveel businessunits ging het ook alweer?
80 vol krijgen lijkt me op zich wel haalbaar. Twente krijgt er moeiteloos 60 vol. Feyenoord en het achterland is veel groter.
Vertel? Dat is wel nieuw voor me.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar wordt ook rekening mee gehouden, daar waar je bij renovatie echt direct aan de max. zit qua mogelijkheden.
100 is wat ambitieus. Laten we zeggen op de groei gebouwd.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel? Dat is wel nieuw voor me.
Ik ben bezig met de aanschaf van een nieuwbouwhuis. Er staan er van de 100 nog zeker 30 leeg. Mooi niet dat ik de vraagprijs ga bieden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
100 is wat ambitieus. Laten we zeggen op de groei gebouwd.
Maar 80 moet wel kunnen lukken zoals ik al zei, dus met het oog op de (verre) toekomst kun je beter teveel dan te weinig businessunits hebben denk ik.
Maar de businessunits?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was dan wel BC 3.0 maar ik neem aan dat ze daar niet vanaf stappen. Slechts het schuifveld ligt in de prullenbak.
Ik vind 100 al vrij fors, maar als in het nieuwe stadion al rekening wordt gehouden met een eventuele uitbreiding kan je er wel vanuit gaan dat de units daarin mee groeien.quote:
ik vind t zo verschrikkelijk kut om met de tram (sowieso t ovquote:
Ah ja. Ik had dus liever iets gezien als 60 bu en optie tot 100 ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind 100 al vrij fors, maar als in het nieuwe stadion al rekening wordt gehouden met een eventuele uitbreiding kan je er wel vanuit gaan dat de units daarin mee groeien.
En anders gooien ze er toch weer een bouwkeet tegenaan.
Die zwakke positie is er ook bij renovatie en de kans dat je daarmee wel stappen kan gaan maken is naar mijn mening kleiner. En dan heb ik het niet eens over waar dat geld dan vandaan moet komen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah ja. Ik had dus liever iets gezien als 60 bu en optie tot 100 ofzo.
Kijk, ik ben in principe niet tegen een nieuwe kuip, maar ik denk dat op dit moment onze positie te zwak is, waardoor er 434 belangen voorop staan voordat BVO Feyenoord aan de beurt is.
Gelukkig woont mijn broertje tegenover de Kuip dus altijd een goede reden om niet in de drukte te hoeven reizen. Parkeren is ook een drama.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind t zo verschrikkelijk kut om met de tram (sowieso t ov) te reizen.
Parkeren is een drama als je niet een kwartier wilt lopen of je pas om 14:28 De Kuip in wil stappen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Gelukkig woont mijn broertje tegenover de Kuip dus altijd een goede reden om niet in de drukte te hoeven reizen. Parkeren is ook een drama.
ja t parkeren is een drama, daarom neem ik t ovquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Gelukkig woont mijn broertje tegenover de Kuip dus altijd een goede reden om niet in de drukte te hoeven reizen. Parkeren is ook een drama.
Ik parkeer hem nog dichterbij dan de mensen die ervoor betalen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Parkeren is een drama als je niet een kwartier wilt lopen of je pas om 14:28 De Kuip in wil stappen.
Een stadion met meer commerciele mogelijkheden helpt toch el aardig mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Dekatria het volgende:
Dat hele geneuzel over verhoging van de begroting door een nieuw stadion verbloemt enkel de onkunde van de huidige beleidsvoerders. Goed beleid vergroot begrotingen, het juiste technische personeel verbetert de sportieve prestaties. Daar gaat geen enkel nieuw stadion iets aan veranderen.
Als je een beetje bekend bent in de buurt dan weet je dat wel te vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik parkeer hem nog dichterbij dan de mensen die ervoor betalen.
Duurt wel wat langer met wegkomen, maar hey lekker boeiend op zondag.
Ik zet hem wel wat verder weg, maar zit binnen 20 minuten na de wedstrijd op de A16. Vind ik totaal geen probleem. Radio Rijnmond op en stukje rijden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Of na de wedstrijd nog een uurtje de kroeg in en je rijdt zo weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zet hem wel wat verder weg, maar zit binnen 20 minuten na de wedstrijd op de A16. Vind ik totaal geen probleem. Radio Rijnmond op en stukje rijden.
Dit, alles wijst er gewoon op dat het een multifunctioneel gedrocht gaat worden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Muto het volgende:
Het echte probleem zit in de zinloze extra's van een nieuw stadion. Als je een nieuw stadion krijgt met ovale vormer, mooie lichtmasten en zonder dak, dan zou hier niemand klagen. Dan zou er alleen een gevecht zijn om De Kuip niet te laten slopen.
Maar juist zaken als een dak, warme kroketten etc. zorgen voor dat gezeik. Ik denk dat 80% van de Feyenoorders geen problemen zouden hebben met meer business units.
Gewoon lopen manquote:
Ook een multifunctioneel stadion kan voetbal uitstralen imo. Ik denk dat men teveel gedrochten al de arena als vergelijkingsmateriaal neemt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit, alles wijst er gewoon op dat het een multifunctioneel gedrocht gaat worden.
En dat de Kuip neergehaald wordt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
Dit, alles wijst er gewoon op dat het een multifunctioneel gedrocht gaat worden.
Een multifunctioneel stadion hoeft toch niet persé een gedrocht te worden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lopen man
Als je de uitspraken van Van Merwijk + het supportersbeleid erbij pakt gaan je gedachten inderdaad snel die richting op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een multifunctioneel stadion kan voetbal uitstralen imo. Ik denk dat men teveel gedrochten al de arena als vergelijkingsmateriaal neemt.
Het kan denk ik geen kwaad om overal een kijkje te nemen. Ook om voorbeelden te krijgen van hoe het vooral niet moet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je de uitspraken van Van Merwijk + het supportersbeleid erbij pakt gaan je gedachten inderdaad snel die richting op.
Zeker als ze bij ongelofelijke kutstadions als bij Arsenal en Steaua Boekarest gaan kijken, of Allianz als voorbeeld willen nemen.
bij t tankstation zeker?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kleur stoeltjes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
En eigenlijk kan je er pas wat zinnigs over zeggen wanneer er een eerste schets op tafel ligt. Ik ben wel heel benieuwd wat de rol van supporters gaat zijn in de aanloop daarnaar.
+ Kleur van de tegeltjes in de toilettenquote:
Bij dat Mike's poolcafé vaak. Als je hem echt helemaal vooraan dat industrieterrein wilt hebben (tegen de brienenoord aan) moet je er echt al heel vroeg zijn maar dan rij je ook zo weg na afloop als je daar de snelweg op moet.quote:
Wat denk je zelf? Met het huidige bestuur minimaal, dit is hun kans om het stadion zo in te richten om de supporters goed onder de tang te houden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan denk ik geen kwaad om overal een kijkje te nemen. Ook om voorbeelden te krijgen van hoe het vooral niet moet.
En eigenlijk kan je er pas wat zinnigs over zeggen wanneer er een eerste schets op tafel ligt. Ik ben wel heel benieuwd wat de rol van supporters gaat zijn in de aanloop daarnaar.
Oh, zo'n inspraakavond ja. En dat ze er dan zeggen over na te gaan denken enzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Grifte het volgende:
Ja wie weet ergens een inspraakmoment voor de supporters over een kleurtje hier of stoeltje daar, maar ik ben bang dat de supportersinspraak gering zal zijn.
Klopt wel, ja. Niemand heeft problemen als er een dak komt, maar dat dak tijdens voetbalwedstrijden open blijft. Of dat ze het alleen tijdens Oranje-interlands dichtgooien. Dat zijn ook zaken die uit overleg tussen stadiondirectie, Feyenoord en de Supportersvereniging kan komen. En dat getouwtrek en gekloot om elkaars ideeën af te kraken is gewoon sneu én raar. Waarom niet onderling samenwerken. Maak een stadion die zoveel mogelijk wensen van de drie partijen heeft. Op de lange termijn heb je daar het meeste aan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook een multifunctioneel stadion kan voetbal uitstralen imo. Ik denk dat men teveel gedrochten al de arena als vergelijkingsmateriaal neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |