abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122599826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ah ja. Ik had dus liever iets gezien als 60 bu en optie tot 100 ofzo.

Kijk, ik ben in principe niet tegen een nieuwe kuip, maar ik denk dat op dit moment onze positie te zwak is, waardoor er 434 belangen voorop staan voordat BVO Feyenoord aan de beurt is.
Die zwakke positie is er ook bij renovatie en de kans dat je daarmee wel stappen kan gaan maken is naar mijn mening kleiner. En dan heb ik het niet eens over waar dat geld dan vandaan moet komen.

De realiteit is dat niks doen eigenlijk betekent dat je aan alle kanten ingehaald gaat worden, een trend die je nu al waarneemt al komt dat voornamelijk door slecht beleid en imo niet zozeer door de Kuip.

Er komt een moment dat je een beslissing moet gaan nemen, en ik hoop op een nieuw stadion waar we als Feyenoorders ook weer enorm trots op kunnen zijn. Wat dat betreft is het wel fijn dat we in dit land twee voorbeelden hebben van stadions waar letterlijk alles mis is gegaan. De arena en het gelredome.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:43:55 #77
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_122600687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:20 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik vind t zo verschrikkelijk kut om met de tram (sowieso t ov :') ) te reizen.
Gelukkig woont mijn broertje tegenover de Kuip dus altijd een goede reden om niet in de drukte te hoeven reizen. Parkeren is ook een drama.
pi_122600800
Het echte probleem zit in de zinloze extra's van een nieuw stadion. Als je een nieuw stadion krijgt met ovale vormer, mooie lichtmasten en zonder dak, dan zou hier niemand klagen. Dan zou er alleen een gevecht zijn om De Kuip niet te laten slopen.

Maar juist zaken als een dak, warme kroketten etc. zorgen voor dat gezeik. Ik denk dat 80% van de Feyenoorders geen problemen zouden hebben met meer business units.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_122600880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Gelukkig woont mijn broertje tegenover de Kuip dus altijd een goede reden om niet in de drukte te hoeven reizen. Parkeren is ook een drama.
Parkeren is een drama als je niet een kwartier wilt lopen of je pas om 14:28 De Kuip in wil stappen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 16:48:56 #80
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122600920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

ja t parkeren is een drama, daarom neem ik t ov :P

sinds ik 18 ben prefereer ik echt alles buiten t ov om, maar 7.50 om te parkeren en 3uur in de file te staan is t me net niet waard
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_122600954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Muto het volgende:

[..]

Parkeren is een drama als je niet een kwartier wilt lopen of je pas om 14:28 De Kuip in wil stappen.
Ik parkeer hem nog dichterbij dan de mensen die ervoor betalen.

Duurt wel wat langer met wegkomen, maar hey lekker boeiend op zondag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:49:57 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122600966
Dat hele geneuzel over verhoging van de begroting door een nieuw stadion verbloemt enkel de onkunde van de huidige beleidsvoerders (merchandise, hoofdsponsor, etc).

Goed beleid vergroot begrotingen, het juiste technische personeel verbetert de sportieve prestaties. Daar gaat geen enkel nieuw stadion iets aan veranderen.
pi_122601029
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Dekatria het volgende:
Dat hele geneuzel over verhoging van de begroting door een nieuw stadion verbloemt enkel de onkunde van de huidige beleidsvoerders. Goed beleid vergroot begrotingen, het juiste technische personeel verbetert de sportieve prestaties. Daar gaat geen enkel nieuw stadion iets aan veranderen.
Een stadion met meer commerciele mogelijkheden helpt toch el aardig mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:51:08 #84
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_122601032
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je een beetje bekend bent in de buurt dan weet je dat wel te vinden :)
pi_122601069
quote:

[..]

Ik zet hem wel wat verder weg, maar zit binnen 20 minuten na de wedstrijd op de A16. Vind ik totaal geen probleem. Radio Rijnmond op en stukje rijden.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:52:45 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122601109
Ik ga gewoon op de fiets.
pi_122601123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik zet hem wel wat verder weg, maar zit binnen 20 minuten na de wedstrijd op de A16. Vind ik totaal geen probleem. Radio Rijnmond op en stukje rijden.
Of na de wedstrijd nog een uurtje de kroeg in en je rijdt zo weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122601192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Muto het volgende:
Het echte probleem zit in de zinloze extra's van een nieuw stadion. Als je een nieuw stadion krijgt met ovale vormer, mooie lichtmasten en zonder dak, dan zou hier niemand klagen. Dan zou er alleen een gevecht zijn om De Kuip niet te laten slopen.

Maar juist zaken als een dak, warme kroketten etc. zorgen voor dat gezeik. Ik denk dat 80% van de Feyenoorders geen problemen zouden hebben met meer business units.
Dit, alles wijst er gewoon op dat het een multifunctioneel gedrocht gaat worden.

quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga gewoon op de fiets.
Gewoon lopen man 8-)
pi_122601275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:

[..]

Dit, alles wijst er gewoon op dat het een multifunctioneel gedrocht gaat worden.

Ook een multifunctioneel stadion kan voetbal uitstralen imo. Ik denk dat men teveel gedrochten al de arena als vergelijkingsmateriaal neemt. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:57:23 #90
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122601285
quote:
En dat de Kuip neergehaald wordt.
pi_122601300
quote:

[..]

[..]

Gewoon lopen man 8-)
Een multifunctioneel stadion hoeft toch niet persé een gedrocht te worden?

Bovendien zie ik nog steeds niet in wat er mis is met multifunctionaliteit.

Niks mis met af en toe een congres of evenement in ons stadion.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122601332
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook een multifunctioneel stadion kan voetbal uitstralen imo. Ik denk dat men teveel gedrochten al de arena als vergelijkingsmateriaal neemt. _O-
Als je de uitspraken van Van Merwijk + het supportersbeleid erbij pakt gaan je gedachten inderdaad snel die richting op.

Zeker als ze bij ongelofelijke kutstadions als bij Arsenal en Steaua Boekarest gaan kijken, of Allianz als voorbeeld willen nemen.
pi_122601464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:58 schreef Grifte het volgende:

[..]

Als je de uitspraken van Van Merwijk + het supportersbeleid erbij pakt gaan je gedachten inderdaad snel die richting op.

Zeker als ze bij ongelofelijke kutstadions als bij Arsenal en Steaua Boekarest gaan kijken, of Allianz als voorbeeld willen nemen.
Het kan denk ik geen kwaad om overal een kijkje te nemen. Ook om voorbeelden te krijgen van hoe het vooral niet moet.

En eigenlijk kan je er pas wat zinnigs over zeggen wanneer er een eerste schets op tafel ligt. Ik ben wel heel benieuwd wat de rol van supporters gaat zijn in de aanloop daarnaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 17:02:20 #94
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122601485
quote:

[..]

bij t tankstation zeker? :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:02:36 #95
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122601497
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Caland het volgende:
En eigenlijk kan je er pas wat zinnigs over zeggen wanneer er een eerste schets op tafel ligt. Ik ben wel heel benieuwd wat de rol van supporters gaat zijn in de aanloop daarnaar.
Kleur stoeltjes.
pi_122601552
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Kleur stoeltjes.
+ Kleur van de tegeltjes in de toiletten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_122601560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

bij t tankstation zeker? :+
Bij dat Mike's poolcafé vaak. Als je hem echt helemaal vooraan dat industrieterrein wilt hebben (tegen de brienenoord aan) moet je er echt al heel vroeg zijn maar dan rij je ook zo weg na afloop als je daar de snelweg op moet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122601580
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Het kan denk ik geen kwaad om overal een kijkje te nemen. Ook om voorbeelden te krijgen van hoe het vooral niet moet.

Wat denk je zelf? Met het huidige bestuur minimaal, dit is hun kans om het stadion zo in te richten om de supporters goed onder de tang te houden.

Ja wie weet ergens een inspraakmoment voor de supporters over een kleurtje hier of stoeltje daar, maar ik ben bang dat de supportersinspraak gering zal zijn.
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:05:10 #99
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122601613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Grifte het volgende:
Ja wie weet ergens een inspraakmoment voor de supporters over een kleurtje hier of stoeltje daar, maar ik ben bang dat de supportersinspraak gering zal zijn.
Oh, zo'n inspraakavond ja. En dat ze er dan zeggen over na te gaan denken enzo :z
pi_122601620
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt wel, ja. Niemand heeft problemen als er een dak komt, maar dat dak tijdens voetbalwedstrijden open blijft. Of dat ze het alleen tijdens Oranje-interlands dichtgooien. Dat zijn ook zaken die uit overleg tussen stadiondirectie, Feyenoord en de Supportersvereniging kan komen. En dat getouwtrek en gekloot om elkaars ideeën af te kraken is gewoon sneu én raar. Waarom niet onderling samenwerken. Maak een stadion die zoveel mogelijk wensen van de drie partijen heeft. Op de lange termijn heb je daar het meeste aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')