Ja dat is de wijze hoe ik de woorden van Popcorn interpreteer.quote:
Veel geblaat, weinig wol? Ze maken zichzelf ontzettend belachelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb je al uitgelegd wat het plan van ReddeKuip als doelstelling had.
Nee, een andere optie dan een nieuw stadion bespreekbaar maken. De plannen van de nieuwe kuip waren al zover gevorderd dat ze in korte tijd iets in elkaar gedraaid hebben, logisch dat er meer haken en ogen aanzitten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel geblaat, weinig wol? Ze maken zichzelf ontzettend belachelijk.
Je haalt denk ik heel wat dingen door elkaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, een andere optie dan een nieuw stadion bespreekbaar maken. De plannen van de nieuwe kuip waren al zover gevorderd dat ze in korte tijd iets in elkaar gedraaid hebben, logisch dat er meer haken en ogen aanzitten.
Maar wat ze bijvoorbeeld ook al bereikt hebben is dat we i.p.v. een nieuw stadion van 400 miljoen euro het nu waarschijnlijk voor minder gaan doen dan 259 miljoen. Daar kan je toch ook alleen maar blij mee zijn?
nee dat meen je?! Dat is fan-tas-tisch nieuws!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef Caland het volgende:
In het PVE staat trouwens dat Feyenoord het eerste stadion in dit land wil gaan bouwen dat aan de categorie 4 eisen van de UEFA voldoet. Bij renovatie komt men dus met die eisen in acht nemend op de 259 miljoen.
Wat precies? Ik geef alleen maar aan hoe men op die 259 miljoen komt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee dat meen je?! Dat is fan-tas-tisch nieuws!
...
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee dat meen je?! Dat is fan-tas-tisch nieuws!
...
Vertel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je haalt denk ik heel wat dingen door elkaar.
Minder dan 259 miljoen daar is totaal geen sprak van. En het huidige plan is alleen maar goedkoper uitgevallen omdat het gebied eromheen (inclusief die nieuwe metroverbinding) niet wordt aangepakt. Echt niet door die amateurs van red de kuip.quote:
dat was t meer, een sarcastische post over de halve dag discussie over t nieuwe stadion.quote:
Van Merwijk heeft vandaag aan de gemeenteraad belooft dat hij het voor minder doet jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Minder dan 259 miljoen daar is totaal geen sprak van. En het huidige plan is alleen maar goedkoper uitgevallen omdat het gebied eromheen (inclusief die nieuwe metroverbinding) niet wordt aangepakt. Echt niet door die amateurs van red de kuip.
Ondanks dat er nu een onafhankelijk onderzoek komt naar de haalbaarheid van beide partijen kunnen we het hoofdstuk rdk nu wel afsluiten denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Minder dan 259 miljoen daar is totaal geen sprak van. En het huidige plan is alleen maar goedkoper uitgevallen omdat het gebied eromheen (inclusief die nieuwe metroverbinding) niet wordt aangepakt. Echt niet door die amateurs van red de kuip.
beloofd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Merwijk heeft vandaag aan de gemeenteraad belooft dat hij het voor minder doet ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
beloofd.TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat er nu een onafhankelijk onderzoek komt naar de haalbaarheid van beide partijen kunnen we het hoofdstuk rdk nu wel afsluiten denk ik.
Wat een amateuristische en vooral bedroevende bedoeling is het eigenlijk
Dat het niemand ene fuck interesseert wat de fifa voor haar bobo's wil.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat precies? Ik geef alleen maar aan hoe men op die 259 miljoen komt.
die trein die nu rijd is topquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wordt wel een aldi stadion danMisschien kunnen ze de fyra overnemen om de verbinding tussen het centraal station en de nieuwe kuip te verzorgen.
Gast, je voorliefde voor de Kuip ( die ik overigens met je deel) is duidelijk. Maar je realisme is echt no where to be foundquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dat het niemand ene fuck interesseert wat de fifa voor haar bobo's wil.
Het zijn slechts eisen die ze stellen om een stadion een bepaalde kwalificatie te geven. Ik heb het nergens over bobo's gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dat het niemand ene fuck interesseert wat de fifa voor haar bobo's wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |