Het is ook geen straf om te Googlen in dit geval.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is nou het voordeel van een homo in de SC, ook leuk voor de vrouwen
Vrouwen,quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is nou het voordeel van een homo in de SC, ook leuk voor de vrouwen
Oh wacht dan weet ik ook nog wel wat, zag ik vanmiddag toevallig, even zoeken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook geen straf om te Googlen in dit geval.
Ook leuk voor Google.quote:
Doe doe doequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht dan weet ik ook nog wel wat, zag ik vanmiddag toevallig, even zoeken.
Anderhalve minuut oogplezier.quote:
Maar wat er in zit nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel een Jack and Jones onderbroek, ziet er bijna hetzelfde uit.
In Australie en Zuid-Afrika wel regelmatig, maar goed, daar is 't weer er ook naar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Zoiets kom ik nou nooit tegen onderweg he?
Wel vreemd dat bij de commercial Beckham zich helemaal de tering rent maar z'n lul niet beweegt inderdaad. Mannelijke anatomie 1.0, de lul vliegt altijd alle kanten op in losse kleding. Bewijsstuk #1: Voetbalwedstrijden.quote:
Nee meer een sjaggerijnquote:
Niet in hun onderbroek over straat denk ik. Zou wel raar zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Australie en Zuid-Afrika wel regelmatig, maar goed, daar is 't weer er ook naar.
Hier hebben ze bontkraagjes.
Of als je wakker wordt je zo een periscoop hebt die over het randje kijkt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel vreemd dat bij de commercial Beckham zich helemaal de tering rent maar z'n lul niet beweegt inderdaad. Mannelijke anatomie 1.0, de lul vliegt altijd alle kanten op in losse kleding. Bewijsstuk #1: Voetbalwedstrijden.
Nouja, soms wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Niet in hun onderbroek over straat denk ik. Zou wel raar zijn
Ook zoiets inderdaad, altijd zo'n gênant iets als je ergens logeert.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of als je wakker wordt je zo een periscoop hebt die over het randje kijkt.
Oh ja, de mannen die je op Zandvoort ziet vallen daar waarschijnlijk bij in het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, soms wel.
Als ze in de auto stappen na het surfen etc.
Alleen al om de lifeguards was het Australische strand een mooie aangelegenheid om eens te zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, de mannen die je op Zandvoort ziet vallen daar waarschijnlijk bij in het niet.
Net Baywatch in het echt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen al om de lifeguards was het Australische strand een mooie aangelegenheid om eens te zitten.
Inderdaad.quote:
Helaas stellen ze dat niet zo op prijsquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zou net doen alsof ik verdronk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |