Ok joh, wat jij wil.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Boldface het volgende:
[..]
Jij en Specularium zijn elkaars kloon, met die treurige gezichtjes van jullie; een soort siamese tweeling. Jullie hoeven niet zelf een kloon aan te maken; jullie hebben elkaar al.
Laat me raden, dit topic?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef Boldface het volgende:
Ik weet de inloggevens van de eerste niet meer en kan het wachtwoord niet resetten. Er is één topic dat al lang loopt en waarin ze alle vijf hebben gepost
Liever een vuige moslim, dan een zure rechtse.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het al zo is zijn we in ieder geval geen vuige moslims.
Zelfs zure moslims zijn beter te behappen dan vuige rechtsen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
Liever een vuige rechtse dan een zure moslim.
Valt mee, uit eigen ervaring kan ik stellen dat beiden wel goed in te happen is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfs zure moslims zijn beter te behappen dan vuige rechtsen.
Uit eigen ervaring kan ik stellen dat alleen de zure moslims te behappen zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, uit eigen ervaring kan ik stellen dat beiden wel goed in te happen is.
Wacht maar tot je een stukje VS probeert.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring kan ik stellen dat alleen de zure moslims te behappen zijn.
Ik ben niet rechts, alleen xenofoob, zoals het hoort.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Liever een vuige moslim, dan een zure rechtse.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een stukje VS probeert.
Heerlijk hoor, ik omhels mezelf regelmatig.quote:
Als het een geit is met lekkere tieten. Zeker. Waarom niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
Mutant, zou jij een geit doen?
Zonder heel suggestief te worden.
Ik zou mijn varken zo noemen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Ik zou mijn geit Voorschrift noemen.
Ik heb ook tieten, dus die extrapolatie is wel geoorloofd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:25 schreef Specularium het volgende:
Ik zou mijn geit Voorschrift noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |