Is dit een apart genre dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er eigenlijk met dit muziekgenre gebeurd. Hoor je bijna niets meer van
weggestopt onder de dance muziek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er eigenlijk met dit muziekgenre gebeurd. Hoor je bijna niets meer van
Doen! Of anders een pubquiz, schijnt ook tof te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet me nodig opgeven voor het popduel ik ben er goed in!
Jij romanticusquote:
En onder Robbie Williams, daar issie weerquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
weggestopt onder de dance muziek.
Met welke vrienden dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Of anders een pubquiz, schijnt ook tof te zijn
R&B hoor je veel minder van dan pakweg 8 jaar geledenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Is dit een apart genre dan?
Het is gewoon r&b, een vies woord bij 3fm.
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Geef me maar toch niet op voor popduel. Ben veel te verlegen om op de radio te komen. Zweet breekt me al uit bij het idee.
Toen had je nog een speciale 3v12 met hiphop. Dat is er bewust uitgegooid een jaar of wat geleden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
R&B hoor je veel minder van dan pakweg 8 jaar geleden
Pubquizzenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Maar aan een pubquiz zou ik dan weer wel mee durven te doen
Heb je nog iets lekkers gescoord bij de oriental markt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen had je nog een speciale 3v12 met hiphop. Dat is er bewust uitgegooid een jaar of wat geleden.
Ja, die bozenegermuziek was 't ook niet helemaal, zeg maar...quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen had je nog een speciale 3v12 met hiphop. Dat is er bewust uitgegooid een jaar of wat geleden.
Wat nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je nog iets lekkers gescoord bij de oriental markt?
Top! We spreken binnenkort met een paar man bij jullie thuis afquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat niet. Vriezer en voorraadkast zit wee flink vol
.
Van bami, bamisoep, garnalen, spekkoek, pepers, div. kruiden, Risolles, curry. Kortom we hebben weer genog voor de komende tijd
True ja, nu schijnt Frank Ocean dan wel weer te kunnen bij 3v12, maar overdag hoor je het nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
R&B hoor je veel minder van dan pakweg 8 jaar geleden
Eens laat de hophip maar lekker bij Slam en 538(Juize FM)quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die bozenegermuziek was 't ook niet helemaal, zeg maar...
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef themauster het volgende:
Godverdomme, ik heb een moedertje op Facebook die elke dag van anderen wil horen dat ze een goede moeder is en dat ze het zo zwaar heeft
quote:
Verwijder der gewoon?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef themauster het volgende:
Godverdomme, ik heb een moedertje op Facebook die elke dag van anderen wil horen dat ze een goede moeder is en dat ze het zo zwaar heeft
Helaasch niet... ik heb wel kaarten voor System of a Down! en a.s. vrijdag naar Kaiser Chiefs in Tivoli Utereg!quote:
je moet je vrouw ook wat meer aandacht gevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef themauster het volgende:
I love this citeeeej!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:49 schreef alors het volgende:
Godsamme die nieuwe Kane singleNet als je denkt dat het niet slechter kan.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:19 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een afstudeeropdracht. Nu hopen dat deze opdracht door school wordt goedgekeurd.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:19 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een afstudeeropdracht. Nu hopen dat deze opdracht door school wordt goedgekeurd.
Waz met jou?quote:
Vast ergens halverwege de nacht als er nog 3 mensen wakker zijn... zoals meestal met muziek op TV.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef MarijeH het volgende:
Ik lees op twitter dat de vpro met een nieuw programma (live request) komt. Wanneer komt dit programma op tv?
Nog eentje?quote:
Valt me tegen dat Henriiiiiiiiiii niet fullscreen een live-optreden met dansende Alizee op de webcam toont.quote:
Misschien houdt hij het voor zichzelf vanavond?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me tegen dat Henriiiiiiiiiii niet fullscreen een live-optreden met dansende Alizee op de webcam toont.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:03 schreef Arcee het volgende:
Snelste topics ooit!
01 1:45 FOT / [ABO] Recordpoging.
02 3:55 ESF / [LIVE #17] Arghhhhhhhhhh!
03 3:57 KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is! LIVESTREAM #12
04 4:18 KLB / [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#18
05 4:18 TV / [SR @ 3FM #2686] I think I like it; Wat gaat dat hard!
06 4:26 TV / [SR @ 3FM #2685] In de slee naar het grote podium :D
07 4:33 ESF / [LIVE #7] Nog eentje en dan Sieneke!
08 4:44 KLB / [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#14
09 4:45 ONZ / [ONZIN RADIO] #226 Waar eenzame FOK!kers met broeken op enkels zitten
10 4:46 VBL / Live Eredivisieverslagen #128 BOERUH! BOERUH! BOERUH!
Iedereen is aan het bijkomen en nahyperen van #1quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt me tegen qua snelheid momenteel
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen is aan het bijkomen en nahyperen van #1
Betalen voor FOk!?quote:
Voor je TTT?quote:
Huh, hoe dat zo?quote:
Had ook meer verwacht in die 4 uur dat ik weg was.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
*kucht
*zit te wachten maar men schiet hier niet op
Je moest dan ook meehelpen hierquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ook meer verwacht in die 4 uur dat ik weg was.
Maar helaas.
kan moeilijk mijn vriendin in haar uppie aan het koken zetten, zelf de boel opeten, afwassen en thee drinken. Ze kwam voor mijn gezelligheid.quote:
Jullie kunnen 1x per 10 seconden posten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
leg eens uit, want ik ben de meldingen moe
Ze kan jou een bordje voorzetten als ze klaar is met kokenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kan moeilijk mijn vriendin in haar uppie aan het koken zetten, zelf de boel opeten, afwassen en thee drinken. Ze kwam voor mijn gezelligheid.
Maar nu ben ik er
Ja, dat weet ik, maar daar is kennelijk iets aan te doen, vandaar mijn vraag om uitlegquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jullie kunnen 1x per 10 seconden posten.
Dat is te ongezellig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze kan jou een bordje voorzetten als ze klaar is met koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |