O dear lord, what have I done?quote:
*gaat zich in de trein verstoppen en dan allerlei rare geluiden maken achter Muis*quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*Neemt maar geen toblerone meer mee voor Cat*
Jij wil echt graag gaan he?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:58 schreef Qwea het volgende:
Is er morgen of vrijdag nog iets bij henk te doen?![]()
m.a.w gaan er morgen of vrijdag nog mensen?
Dat hoor ik toch nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat zich in de trein verstoppen en dan allerlei rare geluiden maken achter Muis*
Ik vind het zo leuk bij henkquote:
En jij je maar afvragen waarom die mensen zo raar naar je kijken.quote:
Henk woont inderdaad veel te ver weg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk bij henk![]()
Ik zweer je, als henk hier zat of ik in 010 woonde, ging ik elke dag
Dat doen ze soberso alquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom die mensen zo raar naar je kijken.
Ik wil echt wel zo'n vormloze grotequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik van die vormeloze shit ging bestellen he![]()
if a job's worth doing, it's worth doing well
He, ik kan vrijdag wel naar Henk, das toch pas 's avondsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk bij henk![]()
Ik zweer je, als henk hier zat of ik in 010 woonde, ging ik elke dag
De printshop hier heeft alle vormen en maten dus tzt geef ik dat gewoon goed doorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil echt wel zo'n vormloze grote
Alle vormen? Van de hele wereld?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De printshop hier heeft alle vormen en maten dus tzt geef ik dat gewoon goed door
Voor die rare paralellepipedumvormige mensen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alle vormen? Van de hele wereld?
Gadverrrrrrrrrrrrrdammequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zouden hier het riool door gaan blazen drie weken geleden, of we overdag de klep op de wc wilden laten zitten omdat er wat omhoog kon komen.
Cue twee weken later, niets aan de hand, zullen wel klaar zijn.
Vanochtend een fantastische strontfontein, en een briefje dat ze vanochtend in de bus hebben geflikkerd dat ze weer verder gingen.
Dit flikten ze ook al toen ze de buitenboel kwamen schilderen
Ja Henk heeft het heel zwaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk zelf is met vakantie he, dus dan gaan jullie naar Peter ipv naar Henk.
Neem ze mee! Krijgen ze een tshirt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom nou weer op maandag?!
Dan ben ik mijn karma punten aan het verdienen door te wandelen met verstandelijk gehandicapten.
Deden ze dat met wat er uit de WC omhoog kwamquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
Dit flikten ze ook al toen ze de buitenboel kwamen schilderen
Het gaat Q toch om Peter(s vorklepelkoffie)quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk zelf is met vakantie he, dus dan gaan jullie naar Peter ipv naar Henk.
Omdat het sjoelen al eeuwen op maandag is daar in de kroegquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom nou weer op maandag?!
Dan ben ik mijn karma punten aan het verdienen door te wandelen met verstandelijk gehandicapten.
Week 6 is het nieuwe "week 3 & 4"quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gadverrrrrrrrrrrrrdamme
Lekker dan
Hahahahaha, dat zou ik wel eens kunnen doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem ze mee! Krijgen ze een tshirt.
Hadden ze net zo goed kunnen doen, alles zat onder.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deden ze dat met wat er uit de WC omhoog kwam?
Hehehe, voel je niet schuldig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het sjoelen al eeuwen op maandag is daar in de kroeg
Kan niet op andere avond de tafels in beslag gaan nemen met de bakken
Oh eindelijk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb het LALALALALALA liedje gevonden dat ik al heel lang zocht![]()
Mjah mjah. Op zich goed en niet meer echt zorgwekkend. Dwangvoeren hoeft niet meer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh eindelijk!ik ken hem niet.
Hoe gaat het eigenlijk met Boor!
Blij te horen dat hij in ieder geval eetquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah mjah. Op zich goed en niet meer echt zorgwekkend. Dwangvoeren hoeft niet meer.
Als ik eten neerzet eet ie het op. Koekjes wil ie nog niet, misschien te hard.
En hij slaapt veel en niest de laatste paar dagen af en toe.
Geen idee hoe Boor evt aan niesziekte zou moeten zijn gekomen als enig-kat en binnenkat.
Dus misschien 'gewoon' verkouden.
Duurt wel lang, maar fijn dat het al zo veel beter gaat!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah mjah. Op zich goed en niet meer echt zorgwekkend. Dwangvoeren hoeft niet meer.
Als ik eten neerzet eet ie het op. Koekjes wil ie nog niet, misschien te hard.
En hij slaapt veel en niest de laatste paar dagen af en toe.
Geen idee hoe Boor evt aan niesziekte zou moeten zijn gekomen als enig-kat en binnenkat.
Dus misschien 'gewoon' verkouden.
Het staat nota bene in de OP manquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef sp3c het volgende:
damn ... als het hek eenmaal van de dam is hier
ik kom misschiem, zover vooruit kan ik niet plannen hoor
Zo rol ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
Loopt muis weer bijdehand te doen?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef sp3c het volgende:
dit weekend gaat het weer vriezen geloof ik
ik wist dat je blij zou zijnquote:
Dat heeft het vannacht ook al gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef sp3c het volgende:
dit weekend gaat het weer vriezen geloof ik
Ik vind het echt zo vet stoer dat je dat durft te typen enz hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo vet stoer dat je dat durft te typen enz he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:44 schreef sp3c het volgende:
las je dat muis??!?!?!
het gaat dus vriezen!
edit: erm ... het heeft dus gevroren, heb je gelezen wat puala zei?
Kewl!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef Muis006 het volgende:
Hee Cat, de meneer wil ook wel mee de 4e dus als je wil kunnen we je vanaf Lampegat/mijn woonplaats oppikken en ook weer afzetten.
Verder is er dan nog 1 plek vrij dus als er iemand van omgeving Eindhoven mee wil rijden 4 maart, laat maar weten
Kan allebeiquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kewl!![]()
Als de meneer mij dan in Eindhoven kan afzetten voor de laatste trein gaat ben ik een happy kitty. Of ik kan met de auto naar jullie komen, dan stap ik daar over en hoeven we niet naar treinen te kijken. iesch ook nice.
Om 0.02 precies.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan allebeihoelaat gaat de laatste trein?
Doen we datquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Om 0.02 precies.
Maar ik denk dat het dan wel zo relaxed is als ik naar jullie kom. Van daaruit is het ook maar 40 minuutjes rijden naar huis.
Exactemundo!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doen we datdan hebben we ook iets meer speling met terugrijden enzo.
Ja hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exactemundo!
En mag ik dat ene plekje reserveren voor Takke?Die gaat kijken of ze haar knutselklas kan verzetten en komt dan wellicht ook mee.
Knusch.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoorzelfs een vijfde zou kunnen, drie op de achterbank.
Uhuhquote:
quote:
Dat vinden ze vast hartstikke leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Die arme Sjoeliganszitten ze dadelijk eens in de twee weken met een bende halvegaren opgescheept.
Het is een Charlie's Angels gif.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:38 schreef Muis006 het volgende:
+1 voor de there's something about Mary gif
-5 voor sp3cheid
Oh nu je het zegtquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een Charlie's Angels gif.
Daarvoor ook al heurquote:
Je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
maar ik dacht dat jij helemaal gek werd als je Cameron Diaz zag
de reactie valt me wat tegen ... laat mijn geheugen me nu ook al in de steek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |