O dear lord, what have I done?quote:
*gaat zich in de trein verstoppen en dan allerlei rare geluiden maken achter Muis*quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
*Neemt maar geen toblerone meer mee voor Cat*
Jij wil echt graag gaan he?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:58 schreef Qwea het volgende:
Is er morgen of vrijdag nog iets bij henk te doen?![]()
m.a.w gaan er morgen of vrijdag nog mensen?
Dat hoor ik toch nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat zich in de trein verstoppen en dan allerlei rare geluiden maken achter Muis*
Ik vind het zo leuk bij henkquote:
En jij je maar afvragen waarom die mensen zo raar naar je kijken.quote:
Henk woont inderdaad veel te ver weg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk bij henk![]()
Ik zweer je, als henk hier zat of ik in 010 woonde, ging ik elke dag
Dat doen ze soberso alquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom die mensen zo raar naar je kijken.
Ik wil echt wel zo'n vormloze grotequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik van die vormeloze shit ging bestellen he![]()
if a job's worth doing, it's worth doing well
He, ik kan vrijdag wel naar Henk, das toch pas 's avondsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk bij henk![]()
Ik zweer je, als henk hier zat of ik in 010 woonde, ging ik elke dag
De printshop hier heeft alle vormen en maten dus tzt geef ik dat gewoon goed doorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil echt wel zo'n vormloze grote
Alle vormen? Van de hele wereld?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De printshop hier heeft alle vormen en maten dus tzt geef ik dat gewoon goed door
Voor die rare paralellepipedumvormige mensen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alle vormen? Van de hele wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |