SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dus vanaf je 20e oid?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus wel de gedachte erachter ja. Voor kinderen die moeten groeien is het gezond, maar als je een wat oudere leeftijd hebt en je niet meer 'gewoon' groeit is het slecht voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daarmee verneuk je je tandenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt. Ik drink toch al nauwelijks melk. Sinaasappelsap is lekkerder
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat maakt het uit.
Van in de regen fietsen krijg je vast ook kanker, van de in de zon fietsen krijg je ook kanker, van onder de wolken fietsen krijg je natuurlijk ook kanker, van in de sneeuw fietsen krijg je uiteraard kanker.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi
NIEUW: Foto's!![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik. Drink ik ook niet dagelijks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarmee verneuk je je tanden![]()
So pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Krijg je van onder een steen leven ook kanker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat maakt het uit.
Van in de regen fietsen krijg je vast ook kanker, van de in de zon fietsen krijg je ook kanker, van onder de wolken fietsen krijg je natuurlijk ook kanker, van in de sneeuw fietsen krijg je uiteraard kanker.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.![]()
![]()
Vast wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je van onder een steen leven ook kanker?![]()
Coole tulpsels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
klopt. zo is een tomaat goed voor je. teveel tomaten krijg je kanker van....quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat maakt het uit.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie![]()
![]()
Dat, ik drink koffie met een zoetje.. aspartaam en nu ga ik vast dood...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
klopt. zo is een tomaat goed voor je. teveel tomaten krijg je kanker van....
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie
Maar suiker zet zo aan![]()
![]()
Precies. Te veel rekening houden met dingen is niet goed voor je.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie![]()
Precies..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zo nep als maar kanquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Te veel rekening houden met dingen is niet goed voor je.![]()
Gaan we ook weer aan kapot..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!
Pff![]()
![]()
Kat van de buren spoort niet. Gaat half in de sneeuw zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat beest zit altijd bovenop het dak trouwens. Of de motorkap![]()
![]()
Daaromquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!![]()
![]()
Zoonlief geeft me opeens lunch!!
Brood, gebakken eitje en Zaanse![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Haai.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
Kat van de buren spoort niet. Gaat half in de sneeuw zittenKatten als deze sla ik dus het liefst kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon blijven neuken...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gaan we ook weer aan kapot..
Pff![]()
ow wacht... daar ga je zeker ook dood van![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
Kat van de buren spoort niet. Gaat half in de sneeuw zittenDoen alle katten tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat beest zit altijd bovenop het dak trouwens. Of de motorkapIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoef jij nu ook niet meer te koken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief geeft me opeens lunch!!
Brood, gebakken eitje en Zaanse![]()
En nee, dat is geen verborgen negatieve opmerkingWaarom dat dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Katten als deze sla ik dus het liefst kapot.![]()
![]()
Was gisteravond hele special over; een neuroloog en internist die bezig waren met stress-detectie algorithmen om een app te kunnen maken die mensen bijstuurt in hun prestatiedrangquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Orale seks verhoogt iig de kans op keelkanker jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon blijven neuken...![]()
ow wacht... daar ga je zeker ook dood van![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoef jij nu ook niet meer te koken?
En nee, dat is geen verborgen negatieve opmerking
[..]
Waarom dat dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe ik toch niet aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Orale seks verhoogt iig de kans op keelkanker ja
edit: alleen vrouwen![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 13:18:22 ]![]()
Wat een onzinredenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die beesten moeten niet op m'n auto gaan zitten, wat ze dus wel altijd doen..
![]()
Kans op hartfalen en aneurisma's he....quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon blijven neuken...![]()
ow wacht... daar ga je zeker ook dood vanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zeehondquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
jouw instellingquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Katten als deze sla ik dus het liefst kapot.![]()
![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga toch ook niet bovenop jouw auto zitten?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb geen auto, dus dat kan niet. En het gewicht van jou ivm met een kat is wel een stuk meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga toch ook niet bovenop jouw auto zitten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Katten als deze sla ik dus het liefst kapot.
Arme Cryoquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik toch niet aan
![]()
![]()
Jij zegt ook altijd van die galante dingen tegen dames hequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dus dat kan niet. En het gewicht van jou ivm met een kat is wel een stuk meer
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kat moet binnen blijven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dus dat kan niet. En het gewicht van jou ivm met een kat is wel een stuk meer
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..![]()
![]()
ze maken krassen. maar die zo bijdehand zijn om op je wagen te zitten zullen vast ook degene zijn die mijn tuin vol schijtenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik toch niet aan
Ik zal vroegtijdig sterven aan keelkanker![]()
![]()
Echt he, ik begin gewoon te hopen dat jouw internet er ff een week uit ligt ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers
[b]AirwiN schreef [/b]
als ik normaal iets negatiefs over katten zeg valt iedereen me aan dus die instelling bevalt mequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je krijgt geen foto met blond haar
en![]()
![]()
maar in bed daarintegenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook geen poes op m'n auto aantreffen hoor![]()
![]()
Ach kilotje meer of minderquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Jonge.. we gaan het vandaag niet over gewicht hebben hoor![]()
![]()
Waarom? Vind het nou niet echt leuk om met de vingers in kattenpoep te zitten als ik in de tuin bezig ben..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, ik begin gewoon te hopen dat jouw internet er ff een week uit ligt ofzo.
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd van die galante dingen tegen dames heBeter africhten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..Nergens last van. Dan heb jij gewoon van die terrorkatten in de buurtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ze maken krassen. maar die zo bijdehand zijn om op je wagen te zitten zullen vast ook degene zijn die mijn tuin vol schijten![]()
![]()
dat ligt eraan hoe zwaar je er aan tiltquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Jonge.. we gaan het vandaag niet over gewicht hebben hoor
Je bent nu 182?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Jonge.. we gaan het vandaag niet over gewicht hebben hoor
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zei er iemand zuigen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is het hem ook. Het zijn ook niet de beesten zelf, maar vooral de mensen. Maarja, lastig om de mensen te pakken, want ik weet niet welke kat van wie is hierquote:![]()
![]()
Nog zo'n galantissimusquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
en een lol dat ik heb als ik er weer 1 een hartaanval bezorgquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Nergens last van. Dan heb jij gewoon van die terrorkatten in de buurt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ze maken krassen. maar die zo bijdehand zijn om op je wagen te zitten zullen vast ook degene zijn die mijn tuin vol schijtenHad je wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, ik begin gewoon te hopen dat jouw internet er ff een week uit ligt ofzo.
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers![]()
![]()
Ik heb hier eerder al eens een leuke techniek met vis, vet en pijp uitgelegd. Dat werd alleen niet op prijs gesteldquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en een lol dat ik heb als ik er weer 1 een hartaanval bezorg![]()
![]()
![]()
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. NERGENS last van hier en hier lopen minstens 10 katten in de buurt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is het hem ook. Het zijn ook niet de beesten zelf, maar vooral de mensen. Maarja, lastig om de mensen te pakken, want ik weet niet welke kat van wie is hier![]()
Heb ik niet hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en een lol dat ik heb als ik er weer 1 een hartaanval bezorg![]()
![]()
![]()
neequote:
Zeik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en wij hebben er dus WEL last van...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. NERGENS last van hier en hier lopen minstens 10 katten in de buurt.![]()
Ze heeft gewoon gelijk, hoor. Katten op eigen erg, klaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er zit wel eens een kat voor mijn deur. Hij is keilief en ik zou hem graag mee naar binnen nemen. Ik neem alleen aan dat ie van iemand anders is.
Dan ga je verhuizen ipv die onschuldige katten te vermoordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en wij hebben er dus WEL last van...![]()
![]()
ik ga er gewoon zo sneaky mogelijk op af en dan een bak water er overheen.... of degene die weleens op mijn biobak ligt ineens een rotschop tegen die bakquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb hier eerder al eens een leuke techniek met vis, vet en pijp uitgelegd. Dat werd alleen niet op prijs gesteld
wat voor techniek kan jij me leren?![]()
Mens jij hebt last van alles op 4 poten, alles wat Nederlands is en alles wat niet met jou meelult ±rquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en wij hebben er dus WEL last van...
I´m out ±WIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vermoord geen katten, dat deed opa vroeger wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je verhuizen ipv die onschuldige katten te vermoorden![]()
Hoe ben jij als enige representatief voor heel Nederland?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. NERGENS last van hier en hier lopen minstens 10 katten in de buurt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zeker in de gaskamerquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vermoord geen katten, dat deed opa vroeger wel.
Klopt. Katten moet je ook niet buiten rond laten lopen maar om zo´n beest meteen te vermoorden +rquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, hoor. Katten op eigen erg, klaar.
Anyway, humeur echt om zeep geholpen nu
[b]AirwiN schreef [/b]
control shift schatjequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens jij hebt last van alles op 4 poten, alles wat Nederlands is en alles wat niet met jou meelult ±r
I´m out ±W![]()
Zij is de geschiedenisspecialistquote:
Ze vermoord toch ook geen katten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Katten moet je ook niet buiten rond laten lopen maar om zo´n beest meteen te vermoorden +r
Anyway, humeur echt om zeep geholpen nu ±W“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
???quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens jij hebt last van alles op 4 poten, alles wat Nederlands is en alles wat niet met jou meelult ±r
I´m out ±W
Ik vind honden leuk, koeien grappig, paarden mooi. Alleen katten, muizen e.d. ben ik niet zo'n fan van.
Overigens heb ik geen problemen met Nederlanders, alleen zorgen mijn 'taalfouten' soms voor (komische) verwarringen.
En iedereen mag een andere mening hebben hoor, snap niet wat je daarmee bedoelt![]()
![]()
![]()
Wat??????quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Katten moet je ook niet buiten rond laten lopen maar om zo´n beest meteen te vermoorden +r
Anyway, humeur echt om zeep geholpen nu
Ik vermoord geen katten.
Opa deed dat vroeger op de boerderij, toen het overigens heel normaal was in die tijd.![]()
het is hontquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
???
Ik vind honden leuk, koeien grappig, paarden mooi. Alleen katten, muizen e.d. ben ik niet zo'n fan van.
Overigens heb ik geen problemen met Nederlanders, alleen zorgen mijn 'taalfouten' soms voor (komische) verwarringen.
En iedereen mag een andere mening hebben hoor, snap niet wat je daarmee bedoelt![]()
Tegen Italië toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
O fuck vandaag speelt Nederland!![]()
![]()
Wint Clasie met gemakquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja
Balotelli tegen van Persie
Clasie tegen Pirlo![]()
![]()
Ik wilde ook wel eens een kat de nek omdraaien. Zeggen dat je iets wel kan doen, betekent niet dat je het ook echt wilt doen en ook gaat doen. Kom op, zeg.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
we zullen het zien vanavond... al denk ik dat ie strootman op pirlo zet.. strootman is wat feller denk ik...quote:![]()
Nog feller dan Clasie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
we zullen het zien vanavond... al denk ik dat ie strootman op pirlo zet.. strootman is wat feller denk ik...![]()
![]()
Hoe zou je dat doen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
die witte zou ik best de nek om willen draaien
dus![]()
Ik zei het niet eens, kun je nagaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel eens een kat de nek omdraaien. Zeggen dat je iets wel kan doen, betekent niet dat je het ook echt wilt doen en ook gaat doen. Kom op, zeg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
die witte zou ik best de nek om willen draaienDit dus, ik zou zo'n schattig beestje niks doen...... Maar die gedachte heb ik wel als ik die witte weer zie schijtenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel eens een kat de nek omdraaien. Zeggen dat je iets wel kan doen, betekent niet dat je het ook echt wilt doen en ook gaat doen. Kom op, zeg.![]()
![]()
Ik ben laatst bij dierenarts wezen informeren hoeveel het kost via de legale weg.... dan wordt je toch ineens pragmatisch....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kost niks hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij dierenarts wezen informeren hoeveel het kost via de legale weg.... dan wordt je toch ineens pragmatisch....als je mij bent
dus![]()
Neh voor de, nou wat zal het zijn, 5 a 10 ml injectievloeistof, de naald en de handeling, plus de volgens deze mevrouw verplichte afvoer via hun kanalen, 142 euro....quote:
Gelukkig is Sokjes nog niet ondragelijk pijn aan het hebben, maar ik vind het nogal een ehm, behoorlijk bedrag... 300,- gulden had -never- iemand voor 2000 uitgegeven voor die aktie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik doe een wilde gok, 250?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij dierenarts wezen informeren hoeveel het kost via de legale weg.... dan wordt je toch ineens pragmatisch....![]()
we hebben een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dan? Of wil je m ook ondragelijk laten lijden?![]()
![]()
gulden bestaan niet meer. inflatie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh voor de, nou wat zal het zijn, 5 a 10 ml injectievloeistof, de naald en de handeling, plus de volgens deze mevrouw verplichte afvoer via hun kanalen, 142 euro....
Gelukkig is Sokjes nog niet ondragelijk pijn aan het hebben, maar ik vind het nogal een ehm, behoorlijk bedrag... 300,- gulden had -never- iemand voor 2000 uitgegeven voor die aktie....
mijn vader kocht zijn eerste patatje met voor 25 cent![]()
![]()
Mijn pa had het over patat voor een dubbeltje en mayo erbij voor 5 cent.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
gulden bestaan niet meer. inflatie.
mijn vader kocht zijn eerste patatje met voor 25 centEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat noemen ze concurrentie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pa had het over patat voor een dubbeltje en mayo erbij voor 5 cent.![]()
Gelukkig is de andere dierenarts in het dorp iets minder van de geldzuigende...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dubbeltje voor een wedstrijd van Feyenoord.
Ook toen al weggegooid geld![]()
![]()
Zo ook maar eens gaan lunchen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
De mayo was wel relatief duur dan. Halve prijs van patat.quote:
Dat zou nu 80 cent zijn ofzo voor mayo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nog beterquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pa had het over patat voor een dubbeltje en mayo erbij voor 5 cent.![]()
![]()
Misschien was het heel schaars en daarom zo duur?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mayo was wel relatief duur dan. Halve prijs van patat.
Dat zou nu 80 cent zijn ofzo voor mayo.Ze kunnen ook niet andersquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Feyenoorders leven van zelfspot.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dubbeltje voor een wedstrijd van Feyenoord.
Ook toen al weggegooid geld![]()
![]()
patat is hier al 2 euroquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mayo was wel relatief duur dan. Halve prijs van patat.
Dat zou nu 80 cent zijn ofzo voor mayo.![]()
![]()
ik zou het soms wel willen. maar zie het mezelf echt nooit doen....quote:
en trouwens dit laten schrikken bevalt me stiekem wel![]()
![]()
Ik weet het eigenlijk niet omdat ik het nooit haal.quote:
Maar goed, idee blijft hetzelfde. Mayo is relatief goedkoper geworden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij bent een man van de frietpan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet omdat ik het nooit haal.
Maar goed, idee blijft hetzelfde. Mayo is relatief goedkoper geworden.![]()
Nee, hij koopt gelijk een kapsalon XL.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent een man van de frietpan?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent een man van de frietpan?Dit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hij koopt gelijk een kapsalon XL.
Godver! Ik kots op het OV en alles wat er mee te maken heeft.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
6 euro voor kapsalon. Beetje prijzig, maar is dichtbij.quote:
En Fera vond hem ook geweldig.
Join the clubquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Fera het volgende:
Godver! Ik kots op het OV en alles wat er mee te maken heeft.
watskeburt?![]()
Ik kots met je meequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Fera het volgende:
Godver! Ik kots op het OV en alles wat er mee te maken heeft.![]()
![]()
Nu pas?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Fera het volgende:
Godver! Ik kots op het OV en alles wat er mee te maken heeft.![]()
Naar de regenboog?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als het maar lekker isquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
6 euro voor kapsalon. Beetje prijzig, maar is dichtbij.
En Fera vond hem ook geweldig..
![]()
Ik had een busabonnement besteld en bij de automaat opgehaald. Hij is vanaf vandaag geldig, vanaf middernacht.quote:
Maar de scanner in de bus geeft doodleuk aan dat het er niet opstaat. Dus moest ik de bus weer uit. Net nog gedubbelcheckt, maar het staat er wel op.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een busabonnement besteld en bij de automaat opgehaald. Hij is vanaf vandaag geldig, vanaf middernacht.
Maar de scanner in de bus geeft doodleuk aan dat het er niet opstaat. Dus moest ik de bus weer uit. Net nog gedubbelcheckt, maar het staat er wel op.![]()
![]()
Leuk die nieuwe techniek![]()
![]()
Wel slecht zeg..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een busabonnement besteld en bij de automaat opgehaald. Hij is vanaf vandaag geldig, vanaf middernacht.
![]()
![]()
Vet duur ja!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Doe mij maar een strippenkaart.quote:
Zakelijk is het ook allemaal heel onhandig.... Er is nog geen systeem voor werkgevers om ritten/routes aan werknemers toe te kennen....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Net ingecheckt. Ben benieuwd of dat het abonnement is of het saldo wat ik er op heb gezet.
Ik ga een poging doen tot pappa-zijn..... gaat vast weer hopeloos mislukkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef fietsie het volgende:
Ik ga een poging doen tot pappa-zijn..... gaat vast weer hopeloos mislukken![]()
![]()
mij ook.quote:
ik stapte de bus in en kon dus een kaartje daar kopen, vergeet uiteraard uit te checken dus kon daarmee daarna niet meer inchecken. coulance hoefde ik ook niet op te rekenen dus kon in de volgende weer een kaartje kopen![]()
![]()
Mja, bus gebruik ik eigenlijk nooit. Trein is wel ok met de OV-chipkaart. Alleen dan weer de trein zelf![]()
![]()
Niks mis met het OV. Alleen die vertragingen zijn kut
Oh, en dat het 9/10 keer veel langer duurt voordat je ergens bent![]()
![]()
Ik moet/moest altijd in zo'n overvolle trein zitten. Dat is/was ook niet allesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en dat het 9/10 keer veel langer duurt voordat je ergens bent![]()
![]()
Bij mij bleef de chauffeur zeggen dat ik het vast niet goed geactiveerd had, ondanks mijn uitleg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
mij ook.
ik stapte de bus in en kon dus een kaartje daar kopen, vergeet uiteraard uit te checken dus kon daarmee daarna niet meer inchecken. coulance hoefde ik ook niet op te rekenen dus kon in de volgende weer een kaartje kopenIk ben toch niet achterlijk?
Dan is het minder ja. Maar als je slim bent, en je weet waar de trein vandaan komt en je "kent" de trein, dan zijn er altijd wel op bepaalde plaatsen nog zitplekken vrij. Meestal vooraan en achteraan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet/moest altijd in zo'n overvolle trein zitten. Dat is/was ook niet alles![]()
zou me daar boos om kunnen makenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij bleef de chauffeur zeggen dat ik het vast niet goed geactiveerd had, ondanks mijn uitleg.Ik ben toch niet achterlijk?
![]()
![]()
Ik ga even dat monsternaar boven transporterenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er is dus genoeg mis ...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, en dat het 9/10 keer veel langer duurt voordat je ergens bent
Ik had al een bus later, speciaal om dat kutproduct erop te zetten.quote:
Niet in deze treinquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het minder ja. Maar als je slim bent, en je weet waar de trein vandaan komt en je "kent" de trein, dan zijn er altijd wel op bepaalde plaatsen nog zitplekken vrij. Meestal vooraan en achteraan.![]()
![]()
de trein die ik moest nemen richting Amsterdam voor school was die van 08:20... die was altijd vol als ie in purmerend aankwam, je kon er soms niet eens in, dus een staanplaats was al iets om blij mee te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het minder ja. Maar als je slim bent, en je weet waar de trein vandaan komt en je "kent" de trein, dan zijn er altijd wel op bepaalde plaatsen nog zitplekken vrij. Meestal vooraan en achteraan.
we wonen niet allemaal ergens achteraf![]()
![]()
Apeldoorn is niet achterafquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
de trein die ik moest nemen richting Amsterdam voor school was die van 08:20... die was altijd vol als ie in purmerend aankwam, je kon er soms niet eens in, dus een staanplaats was al iets om blij mee te zijn
we wonen niet allemaal ergens achteraf![]()
![]()
nouja in dit soort gesprekken zit jij vaak aan de kant waar ook de mensen van de kleine dorpen zitten, dus erg levendig of groot zal het niet zijnquote:![]()
![]()
Als Apeldoorn al achteraf is...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
nouja in dit soort gesprekken zit jij vaak aan de kant waar ook de mensen van de kleine dorpen zitten, dus erg levendig of groot zal het niet zijn![]()
![]()
Er zijn hier kleine dorpen ja. Maar ik zie hier niemand die uit een klein dorp komt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
nouja in dit soort gesprekken zit jij vaak aan de kant waar ook de mensen van de kleine dorpen zitten, dus erg levendig of groot zal het niet zijn![]()
Dit kun je niet menenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zie nu pas op Google maps hoe vet de Waddeneilanden er uitzien![]()
![]()
![]()
Nooit geweest dan ook. Zonde zeg!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zie nu pas op Google maps hoe vet de Waddeneilanden er uitzienI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Haiquote:
Nee, ik ben nog nooit in de buurt daar geweest. Amsterdam is denk ik het meest noordelijke dat ik ben geweest in Nederland![]()
![]()
Kom jij daar nooit dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zie nu pas op Google maps hoe vet de Waddeneilanden er uitzienProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Amsterdam is denk ik het meest noordelijke dat ik ben geweest in Nederland![]()
Heui fotoquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hai
Nee, ik ben nog nooit in de buurt daar geweest. Amsterdam is denk ik het meest noordelijke dat ik ben geweest in Nederland
Bestdat dat het noordelijkste Was ..
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Eigenlijk wel, maar ik zou niet weten wat ik nog hogerop moet doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heui foto
Bestdat dat het noordelijkste Was ..
![]()
Ja, naar de Waddenzee toen misschien
edit: Westerbork ligt natuurlijk nog wat noordelijker![]()
![]()
Misschien de vraag hier ook maar eens stellen.
Ik zoek een laptop sleeve (voor een 13,3" laptop) welke goede bescherming bied (dus meer dan een reepje katoen), leuk design (geen standaard grijs/zwart/gekleurd ding) met een handvat. Dus geen schouder band.
Iemand goede ideeen waar ik leuke sleeves kan vinden?
Edit - het mag wat kosten, hoeft geen 10tjes werk te worden."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik heb hem gewoon mijn de Mediamarkt gescoord; neopreen "zak"quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik zoek een laptop sleeve (voor een 13,3" laptop) welke goede bescherming bied (dus meer dan een reepje katoen), leuk design (geen standaard grijs/zwart/gekleurd ding) met een handvat. Dus geen schouder band.
Iemand goede ideeen waar ik leuke sleeves kan vinden?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uh, zijn dat van die hoesjes?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef PeuRac het volgende:
Iemand goede ideeen waar ik leuke sleeves kan vinden?![]()
![]()
Dat wil ik dus niet, moet er wel leuk uit zien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon mijn de Mediamarkt gescoord; neopreen "zak""Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
t Is er een die eigenlijk om een mekBoek moest... met leuk dessin. Materiaal is alleen neoproeenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet, moet er wel leuk uit zien.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hmm, ik zal van het weekend eens kijken wanneer ik in Utrecht ben. Ik zoek eerder iets van leer/mooie stof. Het is om mijn MBP makkelijk naar klanten mee te kunnen nemen en ik ben nogal iemand die op uiterlijk/mode letquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
t Is er een die eigenlijk om een mekBoek moest... met leuk dessin. Materiaal is alleen neoproeen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mijn pakketje is vandaag verzonden
hopelijk is hij er morgen
Eindelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
hopelijk is hij er morgen![]()
![]()
![]()
Uit Duitsland? Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
natuurlijk niet, dit gaat mis bij de pakketbezorgerquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Mijn pakketjes zijn gisteren verzonden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
hopelijk is hij er morgen
Mag blij zijn als ze in februari nog binnen komen
DHL duurt binnen Nederland al langer dan TNT (gemiddeld dan). Dus zal wel een paar dagen durenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uit Duitsland? Dat denk ik niet.![]()
![]()
quote:
volgens DHL welquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uit Duitsland? Dat denk ik niet.
Nee joh, ik heb er vertrouwen inquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dit gaat mis bij de pakketbezorger
Waarnaartoe?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn pakketjes zijn gisteren verzonden.
Mag blij zijn als ze in februari nog binnen komen
Ik blijf erbij dat het morgen nog niet binnen isquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
DHL duurt binnen Nederland al langer dan TNT (gemiddeld dan). Dus zal wel een paar dagen duren![]()
![]()
Ja, moet ik eigenlijk wel een keertje doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:40 schreef rival het volgende:
Een weekendje Texel oid is niet zo duur Foto, ga je lekker met je vriendje
Is best wel slecht dat ik er nog nooit geweest ben![]()
![]()
Waar naar toe? Naar mij...quote:![]()
Vanuit eh... amerika geloof ik.
En het zal me niks verbazen als t uiteindelijk uit hongkong komt
Wat is het?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waar naar toe? Naar mij...![]()
Vanuit eh... amerika geloof ik.
En het zal me niks verbazen als t uiteindelijk uit hongkong komt![]()
![]()
Ben er 1x geweest... leek voor 2 druppels water op noordholland... alleen dan met meer windquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, moet ik eigenlijk wel een keertje doen
Is best wel slecht dat ik er nog nooit geweest ben
als hij express wordt verzonden komt ie morgen,
en bij economy vrijdag
Noord-Holland ben ik - op Amsterdam na - ook nog nooit geweestquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest... leek voor 2 druppels water op noordholland... alleen dan met meer wind![]()
![]()
Een USB WiFi dongle (zodat de pc van Sander af en toe aan het grote boze internet gehangen kan worden). En een vervangend toetsenbord voor de laptop van m'n moeder. Daar doet de B het opeens niet meer. En aangezien ze buiten de garantieperiode zit, ga ik binnenkort weer een laptop-toetsenbord vervangenquote:
heb je alle familiefilters al klaarstaan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een USB WiFi dongle (zodat de pc van Sander af en toe aan het grote boze internet gehangen kan worden). En een vervangend toetsenbord voor de laptop van m'n moeder. Daar doet de B het opeens niet meer. En aangezien ze buiten de garantieperiode zit, ga ik binnenkort weer een laptop-toetsenbord vervangen
Waarom helemaal uit fucking Amerika/Hongkongquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een USB WiFi dongle (zodat de pc van Sander af en toe aan het grote boze internet gehangen kan worden). En een vervangend toetsenbord voor de laptop van m'n moeder. Daar doet de B het opeens niet meer. En aangezien ze buiten de garantieperiode zit, ga ik binnenkort weer een laptop-toetsenbord vervangen![]()
![]()
Nee, maar voorlopig alleen nog internetten als er iemand bij is hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je alle familiefilters al klaarstaan?USB Wifi dongle kost, incl verzenden, 7 euro. Ik kom ze hier niet voor minder dan 25 euro tegen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom helemaal uit fucking Amerika/Hongkong
En een officieel Acer toetsenbord kost tussen de 50 en 75 euro voor zover ik heb gezien.
Terwijl via ebay ik nu een toetsenbord heb incl verzenden voor 19 euro.
Met Lola's laptop ook gedaan. Na het koffie-incident.
Officieel toshiba toetsenbord 79 euro, merkloze voor 50. En op ebay voor 16 euro helemaal klaar.NIEUW: Foto's!![]()
ok, heel verstandigquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, maar voorlopig alleen nog internetten als er iemand bij is hoor.
[..]
USB Wifi dongle kost, incl verzenden, 7 euro. Ik kom ze hier niet voor minder dan 25 euro tegen.
En een officieel Acer toetsenbord kost tussen de 50 en 75 euro voor zover ik heb gezien.
Officieel toshiba toetsenbord 79 euro, merkloze voor 50. En op ebay voor 16 euro helemaal klaar.Zo deden mijn ouders dat ook
Ik hoorde al van een programmatje van microsoft die goed kan filteren, en die ook gewoon alleen op gezette tijden de internet-verbinding open of uit kan zetten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, heel verstandigZo deden mijn ouders dat ook
Maar zolang ik me daar nog niet in verdiept heb, blijft het even onder controlle.
Vanavond wil ie Minecraft gaan proberen geloof ik. Maar dat Intel grafische chipje dat erop zit trekt t niet helemaal
Hmm oke, ja dat scheelt een hoop. Dan had ik het ook zo gedaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, maar voorlopig alleen nog internetten als er iemand bij is hoor.
[..]
USB Wifi dongle kost, incl verzenden, 7 euro. Ik kom ze hier niet voor minder dan 25 euro tegen.
Officieel toshiba toetsenbord 79 euro, merkloze voor 50. En op ebay voor 16 euro helemaal klaar.![]()
![]()
Die zitten gezellig naast je als je internet? *Zwaait* naar Aldo's oudersquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, heel verstandigZo deden mijn ouders dat ook
Voor dat soort dingen kijk ik altijd eerst op ebay.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, ja dat scheelt een hoop. Dan had ik het ook zo gedaan
Telefoon-covers, hoesjes, ooit kabeltjes voor m'n Sony Ericsson omdat die speciale kabels nodig hadden enzo... kan soms heel veel schelen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zitten gezellig naast je als je internet? *Zwaait* naar Aldo's ouders![]()
![]()
(in zijn verdediging... hij zei gelukkig wel 'deden'...)NIEUW: Foto's!![]()
voor de nieuwe loods zijn ook spullen in china besteld.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, ja dat scheelt een hoop. Dan had ik het ook zo gedaan
2 machines en een brug voor 2000 totaal. hier betaal je daar 3x 2000 voor![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou het soms wel willen. maar zie het mezelf echt nooit doen....
en trouwens dit laten schrikken bevalt me stiekem wel
dus![]()
Zow... ze slaapt!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gerickrolld door Happy Feet!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Telefoon-covers of hoesjes haalde ik ook altijd van ebay.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen kijk ik altijd eerst op ebay.
Telefoon-covers, hoesjes, ooit kabeltjes voor m'n Sony Ericsson omdat die speciale kabels nodig hadden enzo... kan soms heel veel schelen.
[..]![]()
![]()
(in zijn verdediging... hij zei gelukkig wel 'deden'...)
Wel verstandigKan inderdaad een hoop schelen. Alleen bij die machines en brug moet je je wel afvragen of dat wel goede kwaliteit isquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
voor de nieuwe loods zijn ook spullen in china besteld.
2 machines en een brug voor 2000 totaal. hier betaal je daar 3x 2000 voor![]()
![]()
maar 1 manier om erachter te komen hequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
Kan inderdaad een hoop schelen. Alleen bij die machines en brug moet je je wel afvragen of dat wel goede kwaliteit is
wat ik tot nu toe heb ontvangen is allemaal prima kwaliteit![]()
![]()
Om even in te haken op eerder: kankerverwekkend ook vaak die spullen uit Chinaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan inderdaad een hoop schelen. Alleen bij die machines en brug moet je je wel afvragen of dat wel goede kwaliteit is![]()
![]()
![]()
![]()
ze zijn daar idd wat minder streng met de weekmakersquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om even in te haken op eerder: kankerverwekkend ook vaak die spullen uit China![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, overal staat toch made in china onderop, dus veel valt er niet meer te reddenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
ze zijn daar idd wat minder streng met de weekmakers![]()
![]()
quote:Apple verliest in Brazilië mogelijk het recht op de naam iPhone. Een Braziliaans bedrijf registreerde de term al in 2000.![]()
![]()
Vergeet niet dat veel wat je als europees koopt gewoon afgemonteerd china spul is, soms met her en der een kleine modificatiequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
maar 1 manier om erachter te komen he
wat ik tot nu toe heb ontvangen is allemaal prima kwaliteitProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik weet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel wat je als europees koopt gewoon afgemonteerd china spul is, soms met her en der een kleine modificatie![]()
Truequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
maar 1 manier om erachter te komen he
wat ik tot nu toe heb ontvangen is allemaal prima kwaliteit.
Oké, dat scheeltquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Om even in te haken op eerder: kankerverwekkend ook vaak die spullen uit China![]()
![]()
![]()
![]()
Kan er ook niets aan doenquote:
Maar om ook dan maar bang voor Chinese spullen te zijn, nee..
Even gamen![]()
![]()
waar dacht je dat die pc/console waar je op gamed vandaan komt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen
Even gamen
Pff, als je daar al bang voor moet wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen
Even gamen![]()
![]()
Vast ook uit China. Ik heb er geen problemen mee ofzo hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
waar dacht je dat die pc/console waar je op gamed vandaan komt?![]()
![]()
Zijn vast mensen die er bang voor zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pff, als je daar al bang voor moet worden![]()
![]()
Zow... vaatwasser doet ook weer zijn ding. Straks nog even de stofzuiger en dan is het weer netjesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:21 schreef fietsie het volgende:
Zow... vaatwasser doet ook weer zijn ding. Straks nog even de stofzuiger en dan is het weer netjes![]()
![]()
Je kun het zo gek niet bedenken of mensen zijn er bang voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zijn vast mensen die er bang voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kun het zo gek niet bedenken of mensen zijn er bang voorNiet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We hadden het over sollicitaties laatst he? Vond nog wel leuk stripje
Lol, ik maak me van te voren altijd druk om zo'n gesprek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:23 schreef fietsie het volgende:
We hadden het over sollicitaties laatst he? Vond nog wel leuk stripje
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk is er nooit wat aan de hand en is het tot nu toe elke keer een goed gesprek.
hier staat ie op 538quote:quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme, zit alweer te janken. Het is verdomme maar fok, fayetje
Wattis ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme, zit alweer te janken. Het is verdomme maar fok, fayetjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Fijn he die vrouwelijke hormonen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme, zit alweer te janken. Het is verdomme maar fok, fayetje![]()
Geschiedenis-contest?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik had een topic geopend, en ze blijven maar op me zeiken. Dat ik niks doe, te hoge eisen stel, arogant ben.. Etc etc. Ik heb genoeg aan mijn hoofd, ik wilde gewoon advies waar ik het best kon beginnen. Meer nietquote:#TeamMiley![]()
Battle Of CS_Dustquote:Dan geldt je eerst opmerking vooral... het is Fok maar...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had een topic geopend, en ze blijven maar op me zeiken. Dat ik niks doe, te hoge eisen stel, arogant ben.. Etc etc. Ik heb genoeg aan mijn hoofd, ik wilde gewoon advies waar ik het best kon beginnen. Meer niet
Krijg je altijd gezeik als je iets anders bedenkt/doet dan de grootste groep
ik vrees dat t in de lucht hangt... ik ben hier ook al een half uur aan t gapen en aan het vechten om m'n ogen open te houdenquote:NIEUW: Foto's!![]()
Zow... het valt me na 10 minuten op dat JimJam aanstaat
Ik zit verdomme jankend in de treinquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Battle Of CS_Dust
[..]
Dan geldt je eerst opmerking vooral... het is Fok maar...
Krijg je altijd gezeik als je iets anders bedenkt/doet dan de grootste groep
#TeamMiley![]()
Hmz zou je ook niet 1-2-3 kunnen voorzien van tips; tot voor kort had ik een huurwoning in Gouda in de aanbieding, maar ik zie dat je R'dam zoekt, en de woning is nu in de verkoop...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit verdomme jankend in de treinProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is antikraak wonen niks voor jullie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit verdomme jankend in de trein![]()
Die zoektocht naar een woning is de reden niet dat ik huil, maar die reacties...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz zou je ook niet 1-2-3 kunnen voorzien van tips; tot voor kort had ik een huurwoning in Gouda in de aanbieding, maar ik zie dat je R'dam zoekt, en de woning is nu in de verkoop...
Wel lief dat je meedenkt#TeamMiley![]()
Dan ben ik moeier dan dat ik al wasquote:.
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik vrees dat t in de lucht hangt... ik ben hier ook al een half uur aan t gapen en aan het vechten om m'n ogen open te houden![]()
![]()
De reacties zijn sowieso ehm... af en toe erg tendentieus en heel minimaal "meedenkend"....quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die zoektocht naar een woning is de reden niet dat ik huil, maar die reacties...
Wel lief dat je meedenktProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
+koppijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik moeier dan dat ik al was.
[..]
Succes, sterktequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die zoektocht naar een woning is de reden niet dat ik huil, maar die reacties...
Wel lief dat je meedenkt![]()
![]()
Nee, nu niet... ik bedoel na zo'n "powernap" 's middags.quote:
Ik wordt er ook brakker van wakker dan ik daarvoor was.NIEUW: Foto's!![]()
En ik heb een tr gedaan, of het niet gewoon dicht kon, maar ik moest er maar tegen kunnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
De reacties zijn sowieso ehm... af en toe erg tendentieus en heel minimaal "meedenkend"....#TeamMiley![]()
Pfffff ik heb nog maar 2 liter op vandaag, van de benodigde 3Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ah ok, bij mij helpt het meestal wel vandaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben ik moeier dan dat ik al was.
![]()
![]()
Je bent al niet meer oplettendquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, nu niet... ik bedoel na zo'n "powernap" 's middags.
Ik wordt er ook brakker van wakker dan ik daarvoor was.. "Ik wordt".
![]()
![]()
Snap ik dat je dat dan zegtquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah ok, bij mij helpt het meestal wel vandaar![]()
![]()
nou die lunchslaapjes doen mij goed hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, nu niet... ik bedoel na zo'n "powernap" 's middags.
Ik wordt er ook brakker van wakker dan ik daarvoor was.![]()
![]()
boeit jou het nou wat onbekenden zeggen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
En ik heb een tr gedaan, of het niet gewoon dicht kon, maar ik moest er maar tegen kunnen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: