SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dus vanaf je 20e oid?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus wel de gedachte erachter ja. Voor kinderen die moeten groeien is het gezond, maar als je een wat oudere leeftijd hebt en je niet meer 'gewoon' groeit is het slecht voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daarmee verneuk je je tandenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt. Ik drink toch al nauwelijks melk. Sinaasappelsap is lekkerder
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat maakt het uit.
Van in de regen fietsen krijg je vast ook kanker, van de in de zon fietsen krijg je ook kanker, van onder de wolken fietsen krijg je natuurlijk ook kanker, van in de sneeuw fietsen krijg je uiteraard kanker.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi
NIEUW: Foto's!![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik. Drink ik ook niet dagelijks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarmee verneuk je je tanden![]()
So pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Krijg je van onder een steen leven ook kanker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat maakt het uit.
Van in de regen fietsen krijg je vast ook kanker, van de in de zon fietsen krijg je ook kanker, van onder de wolken fietsen krijg je natuurlijk ook kanker, van in de sneeuw fietsen krijg je uiteraard kanker.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.![]()
![]()
Vast wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je van onder een steen leven ook kanker?![]()
Coole tulpsels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
klopt. zo is een tomaat goed voor je. teveel tomaten krijg je kanker van....quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat maakt het uit.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie![]()
![]()
Dat, ik drink koffie met een zoetje.. aspartaam en nu ga ik vast dood...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
klopt. zo is een tomaat goed voor je. teveel tomaten krijg je kanker van....
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie
Maar suiker zet zo aan![]()
![]()
Precies. Te veel rekening houden met dingen is niet goed voor je.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie![]()
Precies..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zo nep als maar kanquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Te veel rekening houden met dingen is niet goed voor je.![]()
Gaan we ook weer aan kapot..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!
Pff![]()
![]()
Kat van de buren spoort niet. Gaat half in de sneeuw zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat beest zit altijd bovenop het dak trouwens. Of de motorkap![]()
![]()
Daaromquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!![]()
![]()
Zoonlief geeft me opeens lunch!!
Brood, gebakken eitje en Zaanse![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: