SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dus vanaf je 20e oid?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus wel de gedachte erachter ja. Voor kinderen die moeten groeien is het gezond, maar als je een wat oudere leeftijd hebt en je niet meer 'gewoon' groeit is het slecht voor je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Daarmee verneuk je je tandenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt. Ik drink toch al nauwelijks melk. Sinaasappelsap is lekkerder
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat maakt het uit.
Van in de regen fietsen krijg je vast ook kanker, van de in de zon fietsen krijg je ook kanker, van onder de wolken fietsen krijg je natuurlijk ook kanker, van in de sneeuw fietsen krijg je uiteraard kanker.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi
NIEUW: Foto's!![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik. Drink ik ook niet dagelijks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarmee verneuk je je tanden![]()
So pwettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Krijg je van onder een steen leven ook kanker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat maakt het uit.
Van in de regen fietsen krijg je vast ook kanker, van de in de zon fietsen krijg je ook kanker, van onder de wolken fietsen krijg je natuurlijk ook kanker, van in de sneeuw fietsen krijg je uiteraard kanker.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.![]()
![]()
Vast wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krijg je van onder een steen leven ook kanker?![]()
Coole tulpsels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
klopt. zo is een tomaat goed voor je. teveel tomaten krijg je kanker van....quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat maakt het uit.
Het zal best allemaal, maar kom op zeg.. je kunt niet leven als je aan die onzin allemaal moet gaan denken.
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie![]()
![]()
Dat, ik drink koffie met een zoetje.. aspartaam en nu ga ik vast dood...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
klopt. zo is een tomaat goed voor je. teveel tomaten krijg je kanker van....
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie
Maar suiker zet zo aan![]()
![]()
Precies. Te veel rekening houden met dingen is niet goed voor je.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou me met niks van dat alles bezig ik leef gewoon, als mijn tijd komt dan komt ie![]()
Precies..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zo nep als maar kanquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Te veel rekening houden met dingen is niet goed voor je.![]()
Gaan we ook weer aan kapot..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!
Pff![]()
![]()
Kat van de buren spoort niet. Gaat half in de sneeuw zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat beest zit altijd bovenop het dak trouwens. Of de motorkap![]()
![]()
Daaromquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!![]()
![]()
Zoonlief geeft me opeens lunch!!
Brood, gebakken eitje en Zaanse![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Haai.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
Kat van de buren spoort niet. Gaat half in de sneeuw zittenKatten als deze sla ik dus het liefst kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gewoon blijven neuken...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gaan we ook weer aan kapot..
Pff![]()
ow wacht... daar ga je zeker ook dood van![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
Kat van de buren spoort niet. Gaat half in de sneeuw zittenDoen alle katten tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat beest zit altijd bovenop het dak trouwens. Of de motorkapIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoef jij nu ook niet meer te koken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoonlief geeft me opeens lunch!!
Brood, gebakken eitje en Zaanse![]()
En nee, dat is geen verborgen negatieve opmerkingWaarom dat dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Katten als deze sla ik dus het liefst kapot.![]()
![]()
Was gisteravond hele special over; een neuroloog en internist die bezig waren met stress-detectie algorithmen om een app te kunnen maken die mensen bijstuurt in hun prestatiedrangquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kopzorgen = stress = hoge bloeddruk PAS OP!!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Orale seks verhoogt iig de kans op keelkanker jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon blijven neuken...![]()
ow wacht... daar ga je zeker ook dood van![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoef jij nu ook niet meer te koken?
En nee, dat is geen verborgen negatieve opmerking
[..]
Waarom dat dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe ik toch niet aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Orale seks verhoogt iig de kans op keelkanker ja
edit: alleen vrouwen![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 13:18:22 ]![]()
Wat een onzinredenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die beesten moeten niet op m'n auto gaan zitten, wat ze dus wel altijd doen..
![]()
Kans op hartfalen en aneurisma's he....quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon blijven neuken...![]()
ow wacht... daar ga je zeker ook dood vanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zeehondquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
jouw instellingquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Katten als deze sla ik dus het liefst kapot.![]()
![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga toch ook niet bovenop jouw auto zitten?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb geen auto, dus dat kan niet. En het gewicht van jou ivm met een kat is wel een stuk meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga toch ook niet bovenop jouw auto zitten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Katten als deze sla ik dus het liefst kapot.
Arme Cryoquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik toch niet aan
![]()
![]()
Jij zegt ook altijd van die galante dingen tegen dames hequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dus dat kan niet. En het gewicht van jou ivm met een kat is wel een stuk meer
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kat moet binnen blijven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dus dat kan niet. En het gewicht van jou ivm met een kat is wel een stuk meer
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..![]()
![]()
ze maken krassen. maar die zo bijdehand zijn om op je wagen te zitten zullen vast ook degene zijn die mijn tuin vol schijtenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik toch niet aan
Ik zal vroegtijdig sterven aan keelkanker![]()
![]()
Echt he, ik begin gewoon te hopen dat jouw internet er ff een week uit ligt ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers
[b]AirwiN schreef [/b]
als ik normaal iets negatiefs over katten zeg valt iedereen me aan dus die instelling bevalt mequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je krijgt geen foto met blond haar
en![]()
![]()
maar in bed daarintegenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook geen poes op m'n auto aantreffen hoor![]()
![]()
Ach kilotje meer of minderquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Jonge.. we gaan het vandaag niet over gewicht hebben hoor![]()
![]()
Waarom? Vind het nou niet echt leuk om met de vingers in kattenpoep te zitten als ik in de tuin bezig ben..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, ik begin gewoon te hopen dat jouw internet er ff een week uit ligt ofzo.
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij zegt ook altijd van die galante dingen tegen dames heBeter africhten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..Nergens last van. Dan heb jij gewoon van die terrorkatten in de buurtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ze maken krassen. maar die zo bijdehand zijn om op je wagen te zitten zullen vast ook degene zijn die mijn tuin vol schijten![]()
![]()
dat ligt eraan hoe zwaar je er aan tiltquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Jonge.. we gaan het vandaag niet over gewicht hebben hoor
Je bent nu 182?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Evie het volgende:
Jonge.. we gaan het vandaag niet over gewicht hebben hoor
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zei er iemand zuigen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is het hem ook. Het zijn ook niet de beesten zelf, maar vooral de mensen. Maarja, lastig om de mensen te pakken, want ik weet niet welke kat van wie is hierquote:![]()
![]()
Nog zo'n galantissimusquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
en een lol dat ik heb als ik er weer 1 een hartaanval bezorgquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
Nergens last van. Dan heb jij gewoon van die terrorkatten in de buurt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kat moet binnen blijven.
Beetje op de auto's lopen, tuin onder poepen, de garage inlopen enzo..quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ze maken krassen. maar die zo bijdehand zijn om op je wagen te zitten zullen vast ook degene zijn die mijn tuin vol schijtenHad je wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, ik begin gewoon te hopen dat jouw internet er ff een week uit ligt ofzo.
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers![]()
![]()
Ik heb hier eerder al eens een leuke techniek met vis, vet en pijp uitgelegd. Dat werd alleen niet op prijs gesteldquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en een lol dat ik heb als ik er weer 1 een hartaanval bezorg![]()
![]()
![]()
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. NERGENS last van hier en hier lopen minstens 10 katten in de buurt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is het hem ook. Het zijn ook niet de beesten zelf, maar vooral de mensen. Maarja, lastig om de mensen te pakken, want ik weet niet welke kat van wie is hier![]()
Heb ik niet hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en een lol dat ik heb als ik er weer 1 een hartaanval bezorg![]()
![]()
![]()
neequote:
Zeik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja en wij hebben er dus WEL last van...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. NERGENS last van hier en hier lopen minstens 10 katten in de buurt.![]()
Ze heeft gewoon gelijk, hoor. Katten op eigen erg, klaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn wat een onzin komt er uit jouw vingers“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er zit wel eens een kat voor mijn deur. Hij is keilief en ik zou hem graag mee naar binnen nemen. Ik neem alleen aan dat ie van iemand anders is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan ga je verhuizen ipv die onschuldige katten te vermoordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en wij hebben er dus WEL last van...![]()
![]()
ik ga er gewoon zo sneaky mogelijk op af en dan een bak water er overheen.... of degene die weleens op mijn biobak ligt ineens een rotschop tegen die bakquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb hier eerder al eens een leuke techniek met vis, vet en pijp uitgelegd. Dat werd alleen niet op prijs gesteld
wat voor techniek kan jij me leren?![]()
Mens jij hebt last van alles op 4 poten, alles wat Nederlands is en alles wat niet met jou meelult ±rquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja en wij hebben er dus WEL last van...
I´m out ±WIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vermoord geen katten, dat deed opa vroeger wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je verhuizen ipv die onschuldige katten te vermoorden![]()
Hoe ben jij als enige representatief voor heel Nederland?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. NERGENS last van hier en hier lopen minstens 10 katten in de buurt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
zeker in de gaskamerquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vermoord geen katten, dat deed opa vroeger wel.
Klopt. Katten moet je ook niet buiten rond laten lopen maar om zo´n beest meteen te vermoorden +rquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, hoor. Katten op eigen erg, klaar.
Anyway, humeur echt om zeep geholpen nu
[b]AirwiN schreef [/b]
control shift schatjequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens jij hebt last van alles op 4 poten, alles wat Nederlands is en alles wat niet met jou meelult ±r
I´m out ±W![]()
Zij is de geschiedenisspecialistquote:
Ze vermoord toch ook geen katten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Katten moet je ook niet buiten rond laten lopen maar om zo´n beest meteen te vermoorden +r
Anyway, humeur echt om zeep geholpen nu ±W“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
???quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mens jij hebt last van alles op 4 poten, alles wat Nederlands is en alles wat niet met jou meelult ±r
I´m out ±W
Ik vind honden leuk, koeien grappig, paarden mooi. Alleen katten, muizen e.d. ben ik niet zo'n fan van.
Overigens heb ik geen problemen met Nederlanders, alleen zorgen mijn 'taalfouten' soms voor (komische) verwarringen.
En iedereen mag een andere mening hebben hoor, snap niet wat je daarmee bedoelt![]()
![]()
![]()
Wat??????quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Katten moet je ook niet buiten rond laten lopen maar om zo´n beest meteen te vermoorden +r
Anyway, humeur echt om zeep geholpen nu
Ik vermoord geen katten.
Opa deed dat vroeger op de boerderij, toen het overigens heel normaal was in die tijd.![]()
het is hontquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
???
Ik vind honden leuk, koeien grappig, paarden mooi. Alleen katten, muizen e.d. ben ik niet zo'n fan van.
Overigens heb ik geen problemen met Nederlanders, alleen zorgen mijn 'taalfouten' soms voor (komische) verwarringen.
En iedereen mag een andere mening hebben hoor, snap niet wat je daarmee bedoelt![]()
Tegen Italië toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
O fuck vandaag speelt Nederland!![]()
![]()
Wint Clasie met gemakquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja
Balotelli tegen van Persie
Clasie tegen Pirlo![]()
![]()
Ik wilde ook wel eens een kat de nek omdraaien. Zeggen dat je iets wel kan doen, betekent niet dat je het ook echt wilt doen en ook gaat doen. Kom op, zeg.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
we zullen het zien vanavond... al denk ik dat ie strootman op pirlo zet.. strootman is wat feller denk ik...quote:![]()
Nog feller dan Clasie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
we zullen het zien vanavond... al denk ik dat ie strootman op pirlo zet.. strootman is wat feller denk ik...![]()
![]()
Hoe zou je dat doen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
die witte zou ik best de nek om willen draaien
dus![]()
Ik zei het niet eens, kun je nagaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel eens een kat de nek omdraaien. Zeggen dat je iets wel kan doen, betekent niet dat je het ook echt wilt doen en ook gaat doen. Kom op, zeg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
die witte zou ik best de nek om willen draaienDit dus, ik zou zo'n schattig beestje niks doen...... Maar die gedachte heb ik wel als ik die witte weer zie schijtenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel eens een kat de nek omdraaien. Zeggen dat je iets wel kan doen, betekent niet dat je het ook echt wilt doen en ook gaat doen. Kom op, zeg.![]()
![]()
Ik ben laatst bij dierenarts wezen informeren hoeveel het kost via de legale weg.... dan wordt je toch ineens pragmatisch....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kost niks hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij dierenarts wezen informeren hoeveel het kost via de legale weg.... dan wordt je toch ineens pragmatisch....als je mij bent
dus![]()
Neh voor de, nou wat zal het zijn, 5 a 10 ml injectievloeistof, de naald en de handeling, plus de volgens deze mevrouw verplichte afvoer via hun kanalen, 142 euro....quote:
Gelukkig is Sokjes nog niet ondragelijk pijn aan het hebben, maar ik vind het nogal een ehm, behoorlijk bedrag... 300,- gulden had -never- iemand voor 2000 uitgegeven voor die aktie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik doe een wilde gok, 250?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben laatst bij dierenarts wezen informeren hoeveel het kost via de legale weg.... dan wordt je toch ineens pragmatisch....![]()
we hebben een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dan? Of wil je m ook ondragelijk laten lijden?![]()
![]()
gulden bestaan niet meer. inflatie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh voor de, nou wat zal het zijn, 5 a 10 ml injectievloeistof, de naald en de handeling, plus de volgens deze mevrouw verplichte afvoer via hun kanalen, 142 euro....
Gelukkig is Sokjes nog niet ondragelijk pijn aan het hebben, maar ik vind het nogal een ehm, behoorlijk bedrag... 300,- gulden had -never- iemand voor 2000 uitgegeven voor die aktie....
mijn vader kocht zijn eerste patatje met voor 25 cent![]()
![]()
Mijn pa had het over patat voor een dubbeltje en mayo erbij voor 5 cent.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
gulden bestaan niet meer. inflatie.
mijn vader kocht zijn eerste patatje met voor 25 centEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat noemen ze concurrentie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pa had het over patat voor een dubbeltje en mayo erbij voor 5 cent.![]()
Gelukkig is de andere dierenarts in het dorp iets minder van de geldzuigende...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dubbeltje voor een wedstrijd van Feyenoord.
Ook toen al weggegooid geld![]()
![]()
Zo ook maar eens gaan lunchen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
De mayo was wel relatief duur dan. Halve prijs van patat.quote:
Dat zou nu 80 cent zijn ofzo voor mayo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nog beterquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pa had het over patat voor een dubbeltje en mayo erbij voor 5 cent.![]()
![]()
Misschien was het heel schaars en daarom zo duur?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mayo was wel relatief duur dan. Halve prijs van patat.
Dat zou nu 80 cent zijn ofzo voor mayo.Ze kunnen ook niet andersquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Feyenoorders leven van zelfspot.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dubbeltje voor een wedstrijd van Feyenoord.
Ook toen al weggegooid geld![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: