Hier hebben gewone wegen geen 4 baanvakken. Belg hé.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
hangt ervan af, als jij 90/100kmh op de linkerstrook gaat rijden terwijl rechts vrij is mag je van mij gewoon optiefen.
Je rijdt nooit op de snelweg?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hier hebben gewone wegen geen 4 baanvakken. Belg hé.
Ik rijdt nooit op de autosnelweg
Nee. Te drukquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je rijdt nooit op de snelweg?
Vertel nou gewoon wat er gebeurde... Je werd afgesneden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef jitzzzze het volgende:
Beste papa in die zwarte Opel Ampera, als je door de situatie "opgesloten" zit op de rechterbaan dan kan je best andere mensen rechts inhalen en jezelf er tussen wurmen.
Maar kijk dan niet raar op als je daarop gewezen word door de mensen op de middelste baan.
aaaahh, alé dan is het begrijpelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hier hebben gewone wegen geen 4 baanvakken. Belg hé.
Ik rijdt nooit op de autosnelweg
Stadsverkeer doe je meer handelingen kort op elkaar dan op de snelweg hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee. Te druk
Als ik ergens naartoe ga is het meestal met de trein of bus.
Korte afstanden doe ik met de auto als er geen bus rijdt.
Snap er ook weinig van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vertel nou gewoon wat er gebeurde... Je werd afgesneden?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee. Te druk
Als ik ergens naartoe ga is het meestal met de trein of bus.
Korte afstanden doe ik met de auto als er geen bus rijdt.
Ik denk dat jitzzzze op rijstrook 2 bezig was een vrachtauto in te halen, en dat pappa in z'n Elektromobiel op rijstrook 1 rechts ging inhalen om net tussen de vrachtauto voor hem en j. (of diens voorgangers) ertussen te proppen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vertel nou gewoon wat er gebeurde... Je werd afgesneden?
mwah, ik ook haast nooit hoor; kom er gewoon nooit. (dichtsbijzijndste snelwegoprit is 20 km ofzo rijden.)quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je rijdt nooit op de snelweg?
ook een aantal keer gedaan bij 1 lesauto, pas bij de 4e keer groen begon het lampje te branden bij hun en reed die door..quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:52 schreef Toempf het volgende:
Net gezien; een auto die toeterde omdat een lesauto niet snel genoeg weg reed bij een stoplicht. Dan ben je wel een kansloze mongool
Nou, ik reed op rijstrook 2 (midden), elektropa op rijstrook 3 (rechts). Ik reed 100 in een treintje, hij 80. Hij haalt mijn achterligger rechts in, en wilde mij ook rechts inhalen, maar diesel gaat sneller dan elektro. Mijn achterligger rijd vervolgens het gat dicht, waarop elektropa toch besluit achter mij in een heel klein gaatje zich er tussen te duwen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik denk dat jitzzzze op rijstrook 2 bezig was een vrachtauto in te halen, en dat pappa in z'n Elektromobiel op rijstrook 1 rechts ging inhalen om net tussen de vrachtauto voor hem en j. (of diens voorgangers) ertussen te proppen.
Ik maak dat ook vaak genoeg mee omdat 'afstand houden' van mij vaak wordt gezien als 'ruimte' voor automobilisten met haast.
ja maar er niet komen omdat het 'te druk' is slaat natuurlijk nergens op. of je rijdt, of je rijdt niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik ook haast nooit hoor; kom er gewoon nooit. (dichtsbijzijndste snelwegoprit is 20 km ofzo rijden.)
Je achterligger had dat net zo verdiend, het gat dichtrijden. Gun elkaar een cm ruimte zeg...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik reed op rijstrook 2 (midden), elektropa op rijstrook 3 (rechts). Ik reed 100 in een treintje, hij 80. Hij haalt mijn achterligger rechts in, en wilde mij ook rechts inhalen, maar diesel gaat sneller dan elektro. Mijn achterligger rijd vervolgens het gat dicht, waarop elektropa toch besluit achter mij in een heel klein gaatje zich er tussen te duwen.
Dat verdient geen schoonheidsprijs en ik heb dat in gebarentaal duidelijk gemaakt aan elektropa.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Je achterligger had dat net zo verdiend, het gat dichtrijden. Gun elkaar een cm ruimte zeg...
Knap dat je iemand kan inhalen die 20 km/h harder rijdt...quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik reed op rijstrook 2 (midden), elektropa op rijstrook 3 (rechts). Ik reed 100 in een treintje, hij 80. Hij haalt mijn achterligger rechts in, en wilde mij ook rechts inhalen, maar diesel gaat sneller dan elektro. Mijn achterligger rijd vervolgens het gat dicht, waarop elektropa toch besluit achter mij in een heel klein gaatje zich er tussen te duwen.
Dat verdient geen schoonheidsprijs en ik heb dat in gebarentaal duidelijk gemaakt aan elektropa.
elektropa rijd niet in een treintje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Knap dat je iemand kan inhalen die 20 km/h harder rijdt...
Dan is het nog steeds niet mogelijk om met 80 km/h iemand in te halen die 100 km/h rijdt. Treintje staat los van snelheid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
elektropa rijd niet in een treintje.
zucht, en elektropa trapt het gas natuurlijk in om in te halen. Wat denk je zelf? Gebruik die grijze massa.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet mogelijk om met 80 km/h iemand in te halen die 100 km/h rijdt. Treintje staat los van snelheid.
Zeg dan niet dat hij 80 km/h rijdt. Noem dan gewoon helemaal geen snelheid...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zucht, en elektropa trapt het gas natuurlijk in om in te halen. Wat denk je zelf? Gebruik die grijze massa.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat hij 80 km/h rijdt. Noem dan gewoon helemaal geen snelheid...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, je verhaal klopt namelijk voor geen meter met de snelheden die jij noemt. Wees duidelijk.
Dit idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, je verhaal klopt namelijk voor geen meter met de snelheden die jij noemt. Wees duidelijk.
Ik rijd nooit met de auto in de stad, toch zeker niet in Antwerpen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Stadsverkeer doe je meer handelingen kort op elkaar dan op de snelweg hoor
Dus je rijdt nooit op de snelweg en nooit in steden? Waar rij je dan wel, ga je je afvragenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik rijd nooit met de auto in de stad, toch zeker niet in Antwerpen.
De steden doe ik per trein.
Kalmthout, Wuustwezel, Brasschaat, Brecht, Turnhout, ...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus je rijdt nooit op de snelweg en nooit in steden? Waar rij je dan wel, ga je je afvragen
quote:
Sorry, ik was even vergeten dat jij altijd gelijk hebt en we alleen mogen reageren met: "Terechte actie, wat een idiootquote:
Nee hoor, maar zo ingewikkeld was mijn verhaal nou ook weer niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat jij altijd gelijk hebt en we alleen mogen reageren met: "Terechte actie, wat een idioot"
Kut beginnersfout.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Piles het volgende:
Je telt van de verkeerde kant Ridocar
En dit probleem ontstaat vaak door linksplakker, daar ga ik ook rechts langs om er dan weer tussen te kruipen.
Iets met vastgeroeste aangeleerde methoden. Al gebeurt er van alles, ze zijn er duizend procent van overtuigd dat ze t goed doen. En zullen hetzelfde blijven doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iemand die op de invoegstrook van 2,5 km niet harder dan 100 rijdt (op zich boeit mij dat weinig), maar op het moment dat die op de snelweg heeft ingevoegd gaat die 130 rijden.
Rij dan ook al 130 op de invoegstrook...
Dat is dagelijkse kost..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is het vandaag nationale dag des onnodig linkshangen?
Welgeteld 3 linkshangers rechts moeten inhalen op een stukje van 50km.
A13 richting Den Haag na de trajectcontrolequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar 3? Ik tel ze niet eens meer. De spitsstrook is een garantie om tientallen mensen rechts in te halen.
Ja inderdaad maar dat zie ik gewoon als wegen met het 'keep your lane' principequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar 3? Ik tel ze niet eens meer. De spitsstrook is een garantie om tientallen mensen rechts in te halen.
Dat overkomt me wel eens, maar dat is vooral omdat het bij sommige oude auto's met de knippers aan de zijkant bijna niet te zien is, ook al maak je oogcontact met de bestuurder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:09 schreef BlackLining het volgende:
Of natuurlijk die lieden die schaapachtig blijven staan wachten bij de rotonde als jij duidelijk aangeeft af te gaan slaan
Ik ben ook wel extra alert als ik een rotonde oprij als iemand met zijn richting aangeeft dat ie eraf gaat. Want voor hetzelfde geld vergist ie zich en rijdt ie gewoon door. Dan ben jij degene die fout zit. Al meerdere keren meegemaakt dat mensen richting aangeven en dan toch doorrijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat overkomt me wel eens, maar dat is vooral omdat het bij sommige oude auto's met de knippers aan de zijkant bijna niet te zien is, ook al maak je oogcontact met de bestuurder.
Idd,en zijn ook nog steeds mensen die richting aangeven naar rechts als ze de rotonde op rijden, waar ze ook heen willen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel extra alert als ik een rotonde oprij als iemand met zijn richting aangeeft dat ie eraf gaat. Want voor hetzelfde geld vergist ie zich en rijdt ie gewoon door. Dan ben jij degene die fout zit. Al meerdere keren meegemaakt dat mensen richting aangeven en dan toch doorrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |