abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122543928

SPOILER: Transferbeleid 2012-2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
pi_122543946
quote:
Het zijn ook allemaal wel open-deur vragen zeg...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:45:39 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_122544024
Appels :9
Ik ben inmiddels overleden
pi_122544068
Roda thuis was vorig seizoen de ommekeer voor jullie.
BFF met GGMM
pi_122544115
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
nee, NAC uit :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:49:52 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122544140
Ik heb echt een slecht geheugen wat dat betreft, zou het niet meer weten
pi_122544146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

NAC uit was ook begin februari meen ik. Sterves koud op de tribune igg.

Over ommekeer gesproken: dat was natuurlijk Manu uit.
pi_122544151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
BFF met GGMM
pi_122544167
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
Met Messicillio _O_
Groot fan van User Wotte
pi_122544170
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vanaf NAC hebben we niets verloren.
pi_122544208
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_122544239
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
pi_122544325
quote:
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Bij Roda thuis was het wel definitief igg.
Groot fan van User Wotte
pi_122544415
Ik beschouw Manchester toch echt als de ommekeer. Die avond was magisch. Je merkte aan alles en iedereen dat ineens het vertrouwen compleet terug kwam, na die nederlagen tegen Feyenoord, Utrecht en AZ voor de beker. En ook nog het gelijke spel tegen AZ.

Roda kwam je wel terug van een achterstand, maar dat kan gebeuren.
In Southern Sun
pi_122545122
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat haalt dan wel het tweede deel van je post onderuit, want als hij verstandig genoeg is om een jaar extra te blijven betekent dat niet dat hij zn contract hoeft te verlengen; loopt tot 2014. Sterker nog, voor hemzelf zou dat onverstandig zijn omdat hij dan een flinke tekenbonus mis zal lopen.

Enige argument dat overeind blijft is dat hij een echte ajacied is. De tijd zal (mss) leren of dat genoeg is.
Ik denk dat hij eenzelfde gevoel als Eriksen heeft, dat ze niet transfervrij willen vertrekken omdat ze de club liever nog wat teruggeven in de vorm van een transferprijs. Al heb ik De Jong dat nog nooit horen uitspreken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_122545395
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
pi_122545502
Roda, Ebecilio :'( Ik schiet bijna vol.
pi_122545685
Het blijft een schande dat ebecilio niet voor het nederlands elftal wordt geselecteerd.
pi_122545724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
:o!
pi_122545770
quote:
Excelsior-uit en NEC-thuis.

Nec stonden we na 5 minuten ofzo 2-0 voor, en uit bij excelsior pakte kenneth een pingel. En scoorde eindbaas Jan ook nog ff vlak voor tijd _O_
pi_122545818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Roda, Ebecilio :'( Ik schiet bijna vol.
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?
Groot fan van User Wotte
pi_122545866
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Lorenzo vindt in elk geval zelf dat Lorenzo een kans verdient in Oranje.
BFF met GGMM
pi_122546017
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.

Hoewel het een blunder van de Ajax leiding blijft, was hij inderdaad op momenten iets wat lui. Ebecilio zegt dat Ebecilio van deze momenten heeft geleerd en zie hem binnen 4 jaar bij een Europese topclub spelen.
Het enige wat wij als Ajacieden kunnen doen is het hopen en bidden dat hij zijn carriere bij Ajax wil afsluiten. :'(
pi_122546175
Eriksen zal wel dikke vriendjes worden met onze Spanjaard
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_122546202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:54 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen zal wel dikke vriendjes worden met onze Spanjaard
En dat is slecht... :?
BFF met GGMM
pi_122546220
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dat is slecht... :?
Nee?
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:57:59 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122546285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Wat een onzin of je moet bedoelen dat als Janssen niet bij Vitesse had gespeeld we 2 keer van hun hadden gewonnen
pi_122546477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.

Hoewel het een blunder van de Ajax leiding blijft, was hij inderdaad op momenten iets wat lui. Ebecilio zegt dat Ebecilio van deze momenten heeft geleerd en zie hem binnen 4 jaar bij een Europese topclub spelen.
Het enige wat wij als Ajacieden kunnen doen is het hopen en bidden dat hij zijn carriere bij Ajax wil afsluiten. :'(
ahaha deze mimang
pi_122546598
Theo is een baas en Boerrigter mag weg.

En ik weet niet of dit al gepost was, dus bij deze.

Ajax wil meer Barįa-spelers: 'Hopelijk blijft het hier niet bij'
Dinsdag, 5 februari 2013 om 18:30
Ajax versterkte zich op de slotdag van de winterse transfermarkt met Isaac Cuenca, die voor vijf maanden wordt gehuurd van Barcelona. De van een knieblessure herstelde aanvaller was al eerder in beeld bij de Amsterdammers, die bovendien hebben geprobeerd om nķg een buitenspeler van Barcelona te huren. Dat zei directeur voetbalzaken Marc Overmars voor de camera van AjaxTV.

De sportbestuurder wil niet verklappen om welke speler het ging. "Maar het is niet gelukt. Het is natuurlijk ook best lastig, omdat iedereen bij Barcelona wil blijven. Het is een fantastische club, daar ga je niet zo snel bij weg", zei Overmars. "Het kost tijd om ook de club daarvan te overtuigen. Barcelona ziet in dat wij voor zowel de club zelf als voor hun spelers de beste partner kunnen zijn. Daar proberen wij natuurlijk een vervolg aan te geven. Hopelijk blijft het niet alleen bij deze speler."
Cuenca heeft maandag voor het eerst meegetraind bij de selectie van Ajax en denkt dat hij fit genoeg is om aankomende zondag, in de thuiswedstrijd tegen Roda JC Kerkrade, zijn debuut voor de Amsterdammers te kunnen maken. Overmars speelde zelf in zijn actieve loopbaan voor Barcelona en datzelfde geldt voor Frank de Boer, nu hoofdtrainer bij Ajax. Bovendien heeft Johan Cruijff bij zowel Barcelona als Ajax veel invloed.

Zou niet verkeerd zijn. Kijken hoe het gaat met Cuenca, maar als dat een versterking blijkt te zijn mogen ze wat mij betreft voor volgend jaar daar weer een buitenspeler vandaan halen. Alles beter dan Boerrigter, Lukoki, Ebecilio, Ozbiliz en al dat soort rotzooi.
Stel je toch is voor hoe goed Ajax gaat zijn als ze straks fatsoenlijke buitenspelers gaan hebben. _O_
pi_122546682
Ff messi een jaartje bij ons stallen zodat hij kan bewijzen dat hij het ook bij andere clubs/competities kan waarmaken.
pi_122547523
Alderweireld denkt na: 'Ajax kan er dan ook nog geld aan verdienen'
Woensdag, 6 februari 2013 om 12:29

In navolging van ploeggenoot Christian Eriksen wil ook Toby Alderweireld aan het einde van het lopende seizoen een beslissing over zijn sportieve toekomst nemen. De verdediger van Ajax en het nationale elftal van België kan een nieuwe verbintenis ondertekenen, maar weet dat hij alom begeerd wordt.
"Over een half jaar ga ik met mijn zaakwaarnemer (Sören Lerby, red.) en mijn vader de balans opmaken. Dan ben ik 24 jaar, dat zou een mooi moment voor een stap hogerop zijn. En dan zou Ajax er ook nog geld aan kunnen verdienen", vertelt Alderweireld in gesprek met het weekblad Voetbal International.
Net als Eriksen heeft Alderweireld een contract tot de zomer van 2014. Afgelopen maand werd er druk gespeculeerd over winterse interesse van onder meer Tottenham Hotspur in de verdediger, maar geen enkele club kwam met concrete belangstelling bij Ajax.

Wat een lieve jongens toch. :') Ze gunnen Ajax allemaal een leuk bedrag.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:44:17 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122547564
Alderweireld mis je niet zoveel aan, het is een redelijke verdediger, meer niet, dat moet op te vangen zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:50:09 #33
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122547735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Alderweireld mis je niet zoveel aan, het is een redelijke verdediger, meer niet, dat moet op te vangen zijn.
Precies hij brengt niet zoveel als bijvoorbeeld Vertonghen
pi_122547914
quote:
'Stond meer linksback dan linksbuiten'

Derk Boerrigter is nog niet helemaal uitgetierd. In de nieuwe Voetbal International analyseert hij zijn rol bij Vitesse-Ajax, toen hij wel weer even als linksbuiten speelde.

'In de praktijk stond ik meer linksback dan linksbuiten', laat Boerrigter optekenen. 'Soms heb ik het idee dat de backs meer aanvallen dan de vleugelspitsen. En dat wij meer verdedigen dan de backs. Je staat links- of rechtsbuiten om de beslissende pass te geven of zelf te scoren. In dat opzicht word ik totaal niet gebruikt. Dat is klote. Misschien ligt het aan mezelf, misschien ligt het aan mijn medespelers die me niet helemaal goed gebruiken.'

'Maar goed, ik word vooral beoordeeld op mijn aanvallende prestaties. Als je weinig scoort of assists geeft, dan wordt je eruit gehaald', aldus Boerrigter, die eerder deze week al zei dat hij de ballen van Theo Janssen mist.
Lekker aan het janken Derk. Denk dat zijn rol nu wel uitgespeeld is. Dit moet de Boer niet willen. Hij heeft zoveel krediet gehad, zijn kansen niet gepakt en dan nu janken.
pi_122547915
Alderweireld had tot een jaar of 2 terug die wisselpass waarbij hij over 50 meter de bal zo op de stropdas lag.

Uitgerekend onder de Boer lijkt hij dit te zijn verleerd :?
pi_122547982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Lekker aan het janken Derk. Denk dat zijn rol nu wel uitgespeeld is. Dit moet de Boer niet willen. Hij heeft zoveel krediet gehad, zijn kansen niet gepakt en dan nu janken.
Godver :r

Klaar met doe gast.
Groot fan van User Wotte
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:59:25 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122548036
quote:

[..]

Niet echt slim dit
pi_122548051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef tammepiet het volgende:
Alderweireld had tot een jaar of 2 terug die wisselpass waarbij hij over 50 meter de bal zo op de stropdas lag.

Dat mag hij niet. Alles over de grond. En gelukkig ook. Ik kan me nog een Real uit herinneren onder Jol....wat heb ik me kapot geërgerd....
pi_122548149
Check dit. Derk zei toch dat hij zo geweldig samen had gespeeld met Janssen.

Dit komt van AN

quote:
Het grappige is dat van alle zeven goals en drie assists van Boerrigter vorig seizoen in de competitie, de laatste voorafgaande pass geen enkele keer van Janssen kwam. Kijk het maar na:

- De Graafschap - Ajax (1-4): Boerrigter scoort de 1-2 na een pass van Sigthķrsson.
- Ajax - Heerenveen (5-1): Boerrigter geeft de assist voor de 1-0 door een stuiterende bal door te koppen. Ook scoort Boerrigter de 3-1 na een pass van Eriksen.
- Ajax - Vitesse (4-1): Boerrigter scoort de 2-0 na een pass van Alderweireld.
- Ajax - Twente (1-1): Boerrigter geeft de assist voor de 1-0 na diep te zijn gestuurd door Sigthķrsson.
- FC Utrecht - Ajax (6-4): Boerrigter geeft de assist voor de 0-1 nadat Bulykin de bal op hem breed legt.
- Ajax - NAC (2-2): Boerrigter scoort de 2-0 na een pass van Lodeiro.
- Ajax - De Graafschap (3-1): Boerrigter scoort de 1-0 na een pass van De Jong, en de 3-0 na een pass van Vertonghen.
- Ajax - Groningen (2-0): Boerrigter scoort de 1-0 uit een klutsbal die voor zijn voeten valt.

Bij geen van deze goals of assists kwam de laatste pass van Janssen, en dus vraag ik me toch echt af hoe Derk erbij komt dat Janssen hem van de vele steekballen op maat voorzag. Zelf ben ik vaak geen fan van het gebruik van statistieken om je punt te maken, maar de uitspraken van Derk blijken toch er wel erg makkelijk mee te weerleggen.

pi_122548156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:43 schreef CaasS het volgende:
Alderweireld denkt na: 'Ajax kan er dan ook nog geld aan verdienen'
Woensdag, 6 februari 2013 om 12:29

In navolging van ploeggenoot Christian Eriksen wil ook Toby Alderweireld aan het einde van het lopende seizoen een beslissing over zijn sportieve toekomst nemen. De verdediger van Ajax en het nationale elftal van België kan een nieuwe verbintenis ondertekenen, maar weet dat hij alom begeerd wordt.
"Over een half jaar ga ik met mijn zaakwaarnemer (Sören Lerby, red.) en mijn vader de balans opmaken. Dan ben ik 24 jaar, dat zou een mooi moment voor een stap hogerop zijn. En dan zou Ajax er ook nog geld aan kunnen verdienen", vertelt Alderweireld in gesprek met het weekblad Voetbal International.
Net als Eriksen heeft Alderweireld een contract tot de zomer van 2014. Afgelopen maand werd er druk gespeculeerd over winterse interesse van onder meer Tottenham Hotspur in de verdediger, maar geen enkele club kwam met concrete belangstelling bij Ajax.

Wat een lieve jongens toch. :') Ze gunnen Ajax allemaal een leuk bedrag.
Prima dat Alderweireld vertrekt deze zomer. Makkelijk op te vangen met een Veltman of een Denswil, en anders huren we gewoon Pique.
pi_122548187
quote:

Derk Boerrigter is nog niet helemaal uitgetierd. In de nieuwe Voetbal International analyseert hij zijn rol bij Vitesse-Ajax, toen hij wel weer even als linksbuiten speelde.

'In de praktijk stond ik meer linksback dan linksbuiten', laat Boerrigter optekenen. 'Soms heb ik het idee dat de backs meer aanvallen dan de vleugelspitsen. En dat wij meer verdedigen dan de backs. Je staat links- of rechtsbuiten om de beslissende pass te geven of zelf te scoren. In dat opzicht word ik
Wat triest. Zoveel vertrouwen gekregen en dan nu andere de schuld gaan geven :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_122548611
Al vind ik dat Boerrigter wel een puntje heeft. Buitenspelers presteren nu eenmaal niet bij Ajax. Ik hoop dat Cuenca die spiraal gaat doorbreken.
Al blijft dat gezeik onzin, want als er 1 trainer is die vertrouwen heeft, houdt en geeft aan spelers is het De Boer wel. Doe dat dan lekker bij hem ipv in de media.
pi_122549030
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat een onzin of je moet bedoelen dat als Janssen niet bij Vitesse had gespeeld we 2 keer van hun hadden gewonnen
Niks onzin, Heerenveen uit en Utrecht thuis hadden we gewoon moeten winnen en dan had je nu boven PSV gestaan.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:29:27 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122549139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Niks onzin, Heerenveen uit en Utrecht thuis hadden we gewoon moeten winnen en dan had je nu boven PSV gestaan.
Janssen deed vorig seizoen toch mee en werden zulke wedstrijden ook verloren dus onzin, hij ligt gewoon goed bij de pers, als hij 1 goede bal geeft is het meteen dankzij
pi_122549181
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Janssen deed vorig seizoen toch mee en werden zulke wedstrijden ook verloren dus onzin, hij ligt gewoon goed bij de pers, als hij 1 goede bal geeft is het meteen dankzij
Ik dacht dat we het er wel over eens waren dat Janssen niks voor Ajax is
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:32:35 #46
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122549272
quote:

[..]

Hij zegt toch niets raars? :')
pi_122549383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij zegt toch niets raars? :')
Hij blijft zichzelf indekken terwijl het probleem echt bij hemzelf begint. Hij komt geen enkele man langs en zijn voorzetten bereiken het doel niet.

Met Boerrigter op de flank hoef je je als back inderdaad weinig zorgen te maken en kan je lekker naar voren rennen :')
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:37:22 #48
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122549480
Hij struikelt over de bal en mist 200% kansen _O-.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:37:29 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122549485
Sja, probleem met Derk is ook dat als ie die "3-0" tegen vitesse er wel gewoon hard inramt dat er al minder gezeur komt. Natuurlijk ligt het niet allemaal 100% aan hem,maar dit soort ballen moet je gewoon maken als aanvallende speler.

natuurlijk is Fischer een stuk jonger, maar als die slecht speelt en er wel gewoon 1 heel mooi maakt hoor je ook niemand.
Get woke, go broke!
pi_122549539
Kammenie schelen wat Boerrigter allemaal vind en zegt. Zijn niveau is gewoon te laag voor de top 3 eredivisie, dus hij moet zijn plekje gaan afstaan. Frustrerend om te zien dat Daley Blind en Ricardo van Rhijn constructiever en creatiever zijn in de opbouw en combinatie dan Boerrigter.

Sorry Derk, terug naar RKC. :{w
-nee-
pi_122549943
Niemand hier die denkt dat het ook wat met het systeem te maken heeft?
Blind doet het dit jaar toch ook goed omdat hij vooral aanvallend bezig is en niet zo vaak in 1 tegen 1 situaties komt met buitenspelers. Boerrigter is niet de eerste die ten onder gaat he?
Ebecilio, Aisatti, Ozbiliz, Boerrigter, Lukoki, Sana, Fischer....ze hebben het allemaal moeilijk. En nee, ze zijn niet heel goed allemaal, maar dat is Blind ook niet en die krijgt nu alle lof. Imo omdat hij beter presteert omdat wat hij nu doet (veel opkomen en meevoetballen) hem beter ligt dan zijn directe tegenstander uitschakelen en bal inleveren.
Daarom ben ik nu extra benieuwd wat Cuenca gaat doen. Als die jongen ook niet gaat presteren wordt het een serieus probleem, die flanken.
pi_122550428
Aissati moeilijk? Die speelde voortreffelijk vorig seizoen.
pi_122550589
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Van dat rijtje waarschijnlijk het beste ja, maar voortreffelijk?
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:09:30 #54
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122550678
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hij blijft zichzelf indekken terwijl het probleem echt bij hemzelf begint. Hij komt geen enkele man langs en zijn voorzetten bereiken het doel niet.

Met Boerrigter op de flank hoef je je als back inderdaad weinig zorgen te maken en kan je lekker naar voren rennen :')
Hij zegt dat hij nu anders benut wordt wat absoluut klopt en dat de schuld ook bij hem ligt hij zegt imo niets raars. Maar er wordt gewoon weer gezocht naar een excuus om op hem te haten.
pi_122551023
Ajax schijnt deze linksbuiten te scouten:

http://www.transfermarkt.(...)/spieler_132009.html
pi_122551225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Werelds. Wat een held was dat :Y
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:33:51 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122551473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doelpunt van Aissati tegen PSV _O_
Die hebben ze toch wel iets te makkelijk laten gaan
pi_122551671
quote:
'Niveau is te hoog voor Boerrigter'

Derk Boerrigter kreeg aan het begin van dit seizoen te maken met een langdurige kwetsuur aan zijn onderrug. De vleugelaanvaller is inmiddels hersteld, maar zoekt hopeloos naar zijn vorm van vorig jaar. De 26-jarige speler moest het afgelopen weekend tegen VVV-Venlo zelfs op de reservebank plaatsnemen.

Op zoek naar een oorzaak voor zijn vormcrisis wees Boerrigter naar Theo Janssen. Volgens eigen zeggen mist hij de splijtende passes van de Arnhemmer, die in het vorige seizoen ook voor Ajax uitkwam. Onzin, zo vindt zijn voormalig trainer Jan Everse: 'Dat is typisch Derk Boerrigter. Als het even tegenzit, ligt het altijd aan anderen. Ik heb in zijn tijd bij PEC al gezegd: Je moet meer bewegen zonder bal. Dat is nu ook het geval. Als hij niet in zijn voeten of in de diepte wordt aangespeeld, heb je niets aan hem', aldus Everse.

Everse spreekt in het AD zijn bewondering uit over het eerste seizoen van Boerrigter bij Ajax, maar denkt dat hij tekort komt voor het niveau dat deze club nastreeft. 'Zijn goede periode in Amsterdam was maar voor eventjes. Nu zie je toch dat hij tekort komt voor dat niveau. Je ziet geen progressie en het zou maar zo kunnen dat hij volgend seizoen ergens anders speelt'.

Ruud Brood werkte in het verleden succesvol samen met Boerrigter bij RKC en daarom is de aanvaller bij de coach altijd welkom. 'Hij heeft lang last gehad van blessures, kampt met een hoog verwachtingspatroon en speelt op rechts niet op zijn ideale positie. Of het goed komt, weet ik niet, maar Derk is bij ons in elk geval welkom.'
Everse gaat zich ermee bemoeien, dit kan nog een leuke rel worden. :D
pi_122551974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die hebben ze toch wel iets te makkelijk laten gaan
Hij verdiende veelte veel en wilde zelf ook uit Nederland vertrekken. Dan is er geen houden aan, zeker als er al veel concurrentie voor die positie is.
pi_122551996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Hij verdiende veelte veel en wilde zelf ook uit Nederland vertrekken. Dan is er geen houden aan, zeker als er al veel concurrentie voor die positie is.
Wat verdiende hij dan?
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:50:17 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122552098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat wel mee viel, hij deed een voorstel en toen kon hij meteen vertrekken ipv een tegenvoorstel te doen, het feit dat het vrij lang duurde voor hij wat anders had zegt toch wel dat er weinig aanbiedingen waren.
pi_122552135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef Saind het volgende:

[..]

Wat verdiende hij dan?
9 ton en hij moest terug naar 6 ton. Dat zijn de verhalen iig.
pi_122553244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Everse gaat zich ermee bemoeien, dit kan nog een leuke rel worden. :D
Heel Nederland heeft gezien dat Boerrigter het niveau niet aan kan :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_122553269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doelpunt van Aissati tegen PSV _O_
Beste commentaar van Theo Reitsma toen :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:22:38 #66
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122553387

Direct feestje vieren met Mesbillic
pi_122553458
En toch zal ik Aissati altijd herinneren aan
_O-
pi_122553472
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

Direct feestje vieren met Mesbillic
Baas, toch wel een klein beetje beter dan Lukoki.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:27:44 #69
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122553546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Lukoki is echt nog slechter dan Ozbilliz. Maar goed dat iedereen die hem wou zien ipv Derk het nu gelukkig ook beseft.
pi_122553581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij heeft een betere voorzet dan Lukoki. ^O^

Maar ja, dat hebben bijna alles spelers in de eredivisie :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:29:32 #71
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122553615
Lukoki rent naar de achterlijn en geeft een voorzet die bij de eerste de beste verdediger komt dat is ook werkelijk het enige wat hij kan :')
pi_122553642
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lukoki rent naar de achterlijn en geeft een voorzet die bij de eerste de beste verdediger komt dat is ook werkelijk het enige wat hij kan :')
Boerrigter kan ook alleen maar rennen. Wat is je punt?
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:30:48 #73
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122553656
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Boerrigter kan ook alleen maar rennen. Wat is je punt?
Dat een Boerrigter die niet in vorm is nog 20 keer beter is dan Lukoki op rechts.
pi_122553720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat een Boerrigter die niet in vorm is nog 20 keer beter is dan Lukoki op rechts.
Zijn voorzet op rechts is al even belabberd als die van Lukoki. Ze hebben beide in dit systeem gewoon niks te zoeken.
pi_122553755
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zijn voorzet op rechts is al even belabberd als die van Lukoki. Ze hebben beide in dit systeem gewoon niks te zoeken.
Klopt, maar Derek hoort dan ook gewoon op links. Op rechts is het echt een drama.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:33:32 #76
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122553783
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Boerrigter doet gewoon wat de Boer wil dat hij doet.
pi_122553795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Klopt, maar Derek hoort dan ook gewoon op links. Op rechts is het echt een drama.
Ja, maar daar staat Fischer. Dus pech voor Derk dan, hij kan als back-up aan de slag.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:34:19 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122553815
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar daar staat Fischer. Dus pech voor Derk dan, hij kan als back-up aan de slag.
Laten we nou maar niet alle hoop gooien op een Spanjaard die lang geblesseerd is geweest.
pi_122553816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Boerrigter doet gewoon wat de Boer wil dat hij doet.
Hij probeert het. Maar hij kan het niet. Dat komt omdat hij alleen kan rennen, net zoals Lukoki.
pi_122553871
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Laten we nou maar niet alle hoop gooien op een Spanjaard die lang geblesseerd is geweest.
Ik heb Cuenca helemaal niet genoemd? Ik stel slechts dat Boerrigter als back-up op linksbuiten een optie is. Op rechts is het namelijk huilen met de pet op. En ja, dat is Lukoki ook.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:38:05 #81
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122553984
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik heb Cuenca helemaal niet genoemd? Ik stel slechts dat Boerrigter als back-up op linksbuiten een optie is. Op rechts is het namelijk huilen met de pet op. En ja, dat is Lukoki ook.
Ja ik bedoel meer in het algemeen iedereen hoopt dat het probleem op rechts is opgelost maar daar heb ik nog geen vertrouwen in. Als hij eerst wedstrijdfit moet worden dan is het seizoen al bijna voorbij. Fit zijn op de training en fit zijn voor een wedstrijd is nog heel wat anders.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:39:43 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122554044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja ik bedoel meer in het algemeen iedereen hoopt dat het probleem op rechts is opgelost maar daar heb ik nog geen vertrouwen in. Als hij eerst wedstrijdfit moet worden dan is het seizoen al bijna voorbij. Fit zijn op de training en fit zijn voor een wedstrijd is nog heel wat anders.
Dat is wel zo maar hij zou zonder ritme al van een aardig niveau moeten zijn
pi_122554058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Naturlijk, maar dat een buitenspeler van Barcelona bepaalde verwachtingen met zich meebrengt is niet zo vreemd. We zullen zien wat hij er van maakt, maar ik pleit als het niet lukt eerder voor Babel op rechtsbuiten dan voor Boerrigter of Lukoki.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:42:32 #84
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554162
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Naturlijk, maar dat een buitenspeler van Barcelona bepaalde verwachtingen met zich meebrengt is niet zo vreemd. We zullen zien wat hij er van maakt, maar ik pleit als het niet lukt eerder voor Babel op rechtsbuiten dan voor Boerrigter of Lukoki.
Babel of Boerrigter is lood om oud ijzer.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:43:48 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122554205
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat denk ik niet
pi_122554209
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat Babel in de spits komt en Siem ipv van Schone?
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:44:25 #87
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554229
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat denk ik niet
Nee hoor Babel is al helemaal geen buitenspeler dat moet gewoon je back up spits zijn.
pi_122554259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat Babel in de spits komt en Siem ipv van Schone?
Nee, Sightorsson gaat weer basisspeler worden.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:45:58 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Precies en hopelijk heeft hij nu wat meer geluk en raakt hij niet weer blessie
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:46:38 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122554302
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee hoor Babel is al helemaal geen buitenspeler dat moet gewoon je back up spits zijn.
Babel kan er wel spelen
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:48:04 #91
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Babel kan er wel spelen
Net zo goed als dat Boerrigter er kan spelen

Babel moet je gewoon als reserve spits houden aangezien hij volgend jaar hier niet meer speelt. Fischer, Siggy, Boerrigter/Cuenca
pi_122554390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

20. Ja.
pi_122554393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:45 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Oja, was ik vergeten.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:51:36 #94
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554498
Fischer/Boerrigter, Siggy/Babel, Boerrigter/Cuenca

Over rechtsvoor kun je nog geen oordeel geven aangezien we Cuenca nog niet hebben zien spelen in ons shirt. Vandaar dat ik Boerrigter daar nog even de voorkeur geef.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:52:18 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122554525
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Net zo goed als dat Boerrigter er kan spelen

Babel moet je gewoon als reserve spits houden aangezien hij volgend jaar hier niet meer speelt. Fischer, Siggy, Boerrigter/Cuenca
Fit lijkt me Babel beter dan Boerrigter zowel op links als op rechts, zelfde geldt voor Cuenca.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:53:35 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122554578
Ik hoop echt zo dat die Cuanca een maatje te groot is voor de eredivisie he? :P. Zal allemaal wel meevallen, maar zou zo leuk zijn.
Get woke, go broke!
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:53:43 #97
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554582
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Fit lijkt me Babel beter dan Boerrigter zowel op links als op rechts, zelfde geldt voor Cuenca.
Waarop baseer jij dat Cuenca die al god weet hoe lang geen wedstrijd heeft gespeeld beter is dan Boerrigter of Lukoki? Natuurlijk hij komt van Barcelona en heeft daar al een aantal mooie dingen laten zien maar zelfs middelmatige spelers zoals Afellay kunnen dat daar.
pi_122554626
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop echt zo dat die Cuanca een maatje te groot is voor de eredivisie he? :P. Zal allemaal wel meevallen, maar zou zo leuk zijn.
Dat hij er gewoon 15/20 in knalt, en een jaar langer blijft omdat Amsterdam zo leuk is.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:55:28 #99
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat hij er gewoon 15/20 in knalt, en een jaar langer blijft omdat Amsterdam zo leuk is.
Als dat gebeurt dan koop ik een shirt met Boerrigter erop en pis ik het onder
pi_122554688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef tammepiet het volgende:

Nu je 't zegt. Dat zie je 'm inderdaad nooit meer doen :o
pi_122554702
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Als dat gebeurt dan koop ik een shirt met Boerrigter erop en pis ik het onder
En daarna in brand steken
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:56:01 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122554704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waarop baseer jij dat Cuenca die al god weet hoe lang geen wedstrijd heeft gespeeld beter is dan Boerrigter of Lukoki? Natuurlijk hij komt van Barcelona en heeft daar al een aantal mooie dingen laten zien maar zelfs middelmatige spelers zoals Afellay kunnen dat daar.
Ik ga er voorlopig wel vanuit dat een speler die meegedaan heeft bij Barcelona van een hoger niveau is dan 2 spelers die bij gebrek aan beter boven zijn komen drijven.

We weten snel genoeg of het zo is.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:56:07 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122554712
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Laat hij gewoon eerst eens beginnen met verdedigen :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:56:18 #104
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554723
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Omdat we opbouwen vanuit de verdediging Jantje deed het vroeger ook wel eens maar het lijkt wel of de Boer dit liever niet heeft.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:57:07 #105
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554751
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ga er voorlopig wel vanuit dat een speler die meegedaan heeft bij Barcelona van een hoger niveau is dan 2 spelers die bij gebrek aan beter boven zijn komen drijven.

We weten snel genoeg of het zo is.
Zijn genoeg spelers die bij Barcelona mee hebben gedaan en totaal niets voorstellen bijvoorbeeld Afellay en Bommel.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:58:38 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122554809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Zijn genoeg spelers die bij Barcelona mee hebben gedaan en totaal niets voorstellen bijvoorbeeld Afellay en Bommel.
Nu praat je echt onzin
pi_122554822
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoezo? Babel heeft wel de techniek en het overzicht om naar binnen te komen en in de kleine ruimte iets uit te halen, iets wat Boerrigter mist. Bovendien is hij een stuk beter in de afwerking, wat ook belangrijk is als van de buitenspelers verwacht wordt dat ze flink goals maken. Boerrigter is gewoon een mindere speler dan Babel.
pi_122554861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die zouden bij Ajax ook gewoon in de basis staan hoor. Van Bommel misschien niet meer, omdat hij tien jaar geleden bij Barcelona speelde, maar Affelay zou met zijn kwaliteiten lachend de rechtsvoor van Ajax zijn.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:00:01 #109
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122554862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nu praat je echt onzin
Alleen omdat hij bij Barcelona heeft gespeeld is het meteen stukken beter dan wat we nu hebben? Laten we niet zo geilen op het feit dat hij bij Barca vandaan komt
pi_122554890
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Alleen omdat hij bij Barcelona heeft gespeeld is het meteen stukken beter dan wat we nu hebben? Laten we niet zo geilen op het feit dat hij bij Barca vandaan komt
Nou, het is in ieder geval een indicatie dat hij er toch op zijn minst wel íets van kan.
pi_122554945
Dat lijkt mij ook en slechter dan Derkie en Sana op dit moment kan vrijwel niet..
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:03:16 #112
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122555001
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, het is in ieder geval een indicatie dat hij er toch op zijn minst wel íets van kan.
Oleguer was ook zo'n vedette ja of Roger die was te goed om voor Ajax te voetballen O+
pi_122555060
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Oleguer was ook zo'n vedette ja of Roger die was te goed om voor Ajax te voetballen O+
Tering man. :')
Groot fan van User Wotte
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:05:20 #114
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122555086
Omdat ik niet meteen geil op de naam Barcelona? :')
pi_122555128
Oleguer en Roger waren afgedankte spelers.
pi_122555141
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wisselspelers op hun retour moet vergelijken met net doorbrekend jong talent, maar vooruit. Je hebt gelijk, die waren niet zo best. Maar dat doet niks af aan het feit dat een speler van Barcelona wel verwachtingen meebrengt, zeker aangezien hij daar regelmatig op speeltijd kon rekenen en goede cijfers kan overleggen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:06:59 #117
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122555165
Als we het na gaan zijn de meeste spelers die van Barca naar Ajax zijn gegaan gewoon hopeloos mislukt. Nu is Cuenca natuurlijk wel een stuk jonger dan de voorgaande spelers maar hij komt terug van een heel zware blessure laten we nou niet meteen doen alsof hij het beste is wat Ajax ooit is overkomen. Als hij het laat zien dan hoop ik dat we hem volgend jaar nog kunnen huren maar ga daar ook maar niet van uit.
pi_122555225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als we het na gaan zijn de meeste spelers die van Barca naar Ajax zijn gegaan gewoon hopeloos mislukt. Nu is Cuenca natuurlijk wel een stuk jonger dan de voorgaande spelers maar hij komt terug van een heel zware blessure laten we nou niet meteen doen alsof hij het beste is wat Ajax ooit is overkomen. Als hij het laat zien dan hoop ik dat we hem volgend jaar nog kunnen huren maar ga daar ook maar niet van uit.
Dat doen wij helemaal niet. Maar hij kan toch niet slechter zijn dan we nu hebben kom op man. ;(
Groot fan van User Wotte
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:09:49 #119
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122555279
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dat doen wij helemaal niet. Maar hij kan toch niet slechter zijn dan we nu hebben kom op man. ;(
Het kan absoluut slechter zijn dan wat we nu hebben. Meestal wordt een speler die terug komt van zo'n zware blessure rustig gebracht dat kunnen wij ons eigenlijk al niet veroorloven omdat hij over 5 maanden al weer terug moet dus hij moet er meteen staan.
pi_122555426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Het kan absoluut slechter zijn dan wat we nu hebben. Meestal wordt een speler die terug komt van zo'n zware blessure rustig gebracht dat kunnen wij ons eigenlijk al niet veroorloven omdat hij over 5 maanden al weer terug moet dus hij moet er meteen staan.
Natuurlijk kan het slechter dan we nu hebben. Frank zou mij kunnen bellen om me op te stellen, dan is het ook slechter. Maar dat gebeurt niet, en er zijn behoorlijke redenen aan te voeren om te denken dat deze jongen beter is dan Lukoki en Boerrigter. Evenals dat er redenen zijn dat we niet te hard hosanna moeten roepen, we weten immers niet of hij fit is. Maar dat deze jongen beter kan voetballen dan Boerrigter en Lukoki staat natuurlijk als een paal boven water.
pi_122555487
We blijven constant discussiëren hierover maar we komen op hetzelfde als altijd uit.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:17:20 #122
372847 DeLachendeVierde
Parttime tegelzetter
pi_122555549
Kijken hoe Daley het gaat doen vanavond
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:18:00 #123
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122555569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
We blijven constant discussiëren hierover maar we komen op hetzelfde als altijd uit.
Dan kun je dit topic net zo goed sluiten.
pi_122555570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Interesseert me vrij weinig.
pi_122555658
Cuenca komt net terug van een zware blessure, een zwaardere als bijvoorbeeld Boerrigter had. We weten allemaal hoe deze is terug gevallen.

Ik weiger daarom de polonaise te lopen, zeker gezien clubs als Valencia etc. een verhuur niet aandurfde.

Dichten we hem buitenaardse krachten toe omdat hij is het paars blauw liep naast Messi?

Voor mij geldt dat hij zo goed is zoals z'n laatste wedstrijd voor Ajax. Afwachten maar.
pi_122555726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca komt net terug van een zware blessure, een zwaardere als bijvoorbeeld Boerrigter had. We weten allemaal hoe deze is terug gevallen.

Ik weiger daarom de polonaise te lopen, zeker gezien Valencia etc. een verhuur niet aandurfde.

Voor mij geldt dat hij zo goed is zoals z'n laatste wedstrijd voor Ajax. Afwachten maar.
Valencia durfde een verhuur best aan, maar wou ook een optie tot koop. Dat wou Barcelona niet.
pi_122555729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef tammepiet het volgende:

Ik weiger daarom de polonaise te lopen, zeker gezien Valencia etc. een verhuur niet aandurfde.

Boerrigter is even slecht als vorig jaar.
pi_122555762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Boerrigter is even slecht als vorig jaar.
Klopt.
pi_122555925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef CaasS het volgende:
Niemand hier die denkt dat het ook wat met het systeem te maken heeft?
Blind doet het dit jaar toch ook goed omdat hij vooral aanvallend bezig is en niet zo vaak in 1 tegen 1 situaties komt met buitenspelers. Boerrigter is niet de eerste die ten onder gaat he?
Ebecilio, Aisatti, Ozbiliz, Boerrigter, Lukoki, Sana, Fischer....ze hebben het allemaal moeilijk. En nee, ze zijn niet heel goed allemaal, maar dat is Blind ook niet en die krijgt nu alle lof. Imo omdat hij beter presteert omdat wat hij nu doet (veel opkomen en meevoetballen) hem beter ligt dan zijn directe tegenstander uitschakelen en bal inleveren.
Daarom ben ik nu extra benieuwd wat Cuenca gaat doen. Als die jongen ook niet gaat presteren wordt het een serieus probleem, die flanken.
Even over Blind, die staat de laatste tijd ook verdedigend zijn mannetje. Laatste wedstrijden let ik wel wat extra op hem, maar ook verdedigend maakt hij bijna geen fouten en komt hij vaker als winnaar uit de strijd dan zijn tegenstander.

Cuenca is maar even afwachten wat hij gaat doen inderdaad, als je terugkomt van een zware blessure en je voelt je topfit 100% dan zal je uiteraard beter presteren als dat je net als Boerrigter "langzaam" gebracht wordt terwijl je nog niet 100% bent. Als je nog niet 100% bent, maar al wel gaat voetballen, is die angst volgens mij veel lastiger af te leren.

Daarnaast, supporters die vorig jaar naar Ajax - AZ (beker) zijn geweest krijgen dit jaar 50% korting d.m.v. een voucher / e-mail. Vorig jaar waren de kaartjes ¤15,- nu ¤25,- per stuk. Wel zonde, want voor hetzelfde geld zit je dus bij de Europa League, tenzij je gebruik kan maken van de kortingsregeling.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:33:39 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122556204
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee maar Van Bommel en Afellay behoorden tot de beste spelers van de Nederlandse velden toen ze de stap maakten, dat die niets voorstellen/voorstelden slaat dus nergens op.

Het niveau van Barca is helaas veel hoger, dus je kan er wel van uitgaan dat die speler wat kan
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:35:13 #131
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122556268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee maar Van Bommel en Afellay behoorden tot de beste spelers van de Nederlandse velden toen ze de stap maakten, dat die niets voorstellen/voorstelden slaat dus nergens op.

Het niveau van Barca is helaas veel hoger, dus je kan er wel van uitgaan dat die speler wat kan
Ga weg man hoe van Bommel ooit zo ver is gekomen is mij echt een raadsel en Afellay is alleen naar Barca gegaan omdat hij bijna gratis was en ze dachten hem meteen weer te kunnen verkopen.
pi_122556297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef DeLachendeVierde het volgende:
De enigste speler waar ik voor ga kijken. :D
Groot fan van User Wotte
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:36:51 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122556324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ga weg man hoe van Bommel ooit zo ver is gekomen is mij echt een raadsel en Afellay is alleen naar Barca gegaan omdat hij bijna gratis was en ze dachten hem meteen weer te kunnen verkopen.
Andere clubs hebben ook weleens aardige spelers
pi_122556564
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

De enigste speler waar ik voor ga kijken. :D
Enige*
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:43:41 #135
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122556579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Andere clubs hebben ook weleens aardige spelers
Absoluut maar denk je echt dat Barca Afellay had gehaald als hij 15 miljoen had moeten kosten?
pi_122556703
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Absoluut maar denk je echt dat Barca Afellay had gehaald als hij 15 miljoen had moeten kosten?
Nee. Maar ook niet als ze hem echt hopeloos slecht hadden gevonden.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:47:37 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122556724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe, volgens jou kan hij er niks van en volgens mij is het toch een hele aardige voetballer (sympathiek is wat anders)
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:48:10 #138
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122556745
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee. Maar ook niet als ze hem echt hopeloos slecht hadden gevonden.
Natuurlijk niet maar hij is gewoon gehaald om snel wat winst op te maken niet meer niet minder. Helaas is die gast vaker blessie dan Boerrigter dus dat plan is gefaald.
pi_122557005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar hij is gewoon gehaald om snel wat winst op te maken niet meer niet minder. Helaas is die gast vaker blessie dan Boerrigter dus dat plan is gefaald.
Hij is gehaald om als bankspeler te fungeren. Helaas werd hij al snel ingehaald door eigen jeugd, mede door zijn blessures, en kon, en wilde, hij vertrekken. Dit doet er niks aan af dat Affelay op het moment van zijn overstap goed genoeg was voor de basis van Ajax, en nog steeds is. Ik vind het een raar voorbeeld ook.
pi_122557884
quote:
Nieuweling Cuenca op dreef

Isaac Cuenca heeft woensdag voor het eerst met de groep meegetraind. De huurling van FC Barcelona liet direct een goede indruk achter. Met een paar fraaie schoten in de kruising gaf de Spanjaard direct zijn visitekaartje af.

Cuenca kwam afgelopen zondag aan in Nederland. De 21-jarige aanvaller onderging een dag later de medische keuring en kreeg dinsdag zijn nieuwe shirt uitgereikt door directeur voetbalzaken Marc Overmars.

Vanwege de winterse weersomstandigheden trainde Ajax in het overdekte adidas miCoach Performance Centre op de Toekomst. Daardoor kon Cuenca zich qua temperatuur nog even in Spanje wanen. Hij trof overigens lang niet al zijn nieuwe ploeggenoten tijdens de training. Een groot deel van de selectie (onder wie Oranje-debutant Daley Blind) was afwezig wegens interlands.
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:24:30 #141
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122558004
Wie is die Aziaat eigenlijk op die 3de foto?
pi_122558193
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie is die Aziaat eigenlijk op die 3de foto?
Stagaire, misschien één van deze twee;

quote:
Ajax krijgt twee Chinezen op proef

De Chinezen Wang Chemgkuai (18) en Wei Shihao (17) komen in januari op proef bij Ajax. Ze zijn getipt door Henk ten Cate, die eerder dit jaar actief was voor Shandong Luneng Taishan.

'Wang is hier al eerder op proef geweest en komt op ons verzoek terug', zegt Overmars in De Telegraaf. 'Hij kan op alle posities op het middenveld uit de voeten. Henk had hem daar in de jeugd gezien.'

De directeur voetbalzaken heeft hogere verwachtingen van Wei. 'Zeventien jaar, spits en volgens Ten Cate een nķg groter talent dan Wang. Hij speelde voor Shandong.'
pi_122559235
quote:
Ziet er goed uit! Ik vraag me af hoe die communicatie gaat met de andere Ajacieden, want meestal kunnen Spanjaarden geen Engels.
pi_122560046
Eriksen, Boilesen, Overmars en Frankie spreken al Spaans. Moet genoeg zijn voor de man.
pi_122560137
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen, Boilesen, Overmars en Frankie spreken al Spaans. Moet genoeg zijn voor de man.
Heeft die Eriksen ook Spaans zitten leren in zijn vrije tijd? :') _O-

Van Boilesen wist ik het wel inderdaad.
pi_122561043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Heeft die Eriksen ook Spaans zitten leren in zijn vrije tijd? :') _O-

Van Boilesen wist ik het wel inderdaad.
Duidelijk waar Eriksen heen wil _O-
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122561281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:15 schreef tammepiet het volgende:
Poulsen? Heeft ook een tijdje in Spanje gevoetbald.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_122562169
quote:
'Er was een telefoontje van West Ham'

Miralem Sulejmani zegt in de Servische media dat er in januari 'een telefoontje' is geweest van West Ham United. In hoeverre het concreet is geweest is niet duidelijk.

Het lijkt er op, en dan schrijven we lijken omdat het lastig vertalen is, dat West Ham niet genoeg heeft geboden voor Ajax en dat Sulejmani niet blij is geweest met de aanbieding die hij heeft gekregen.

'Drie jaar geleden kon ik ook al naar West Ham, maar toen kon ik geen werkvergunning krijgen en besloot ik bij Ajax te blijven', vertelt Sulejmani aan Zurnal. 'Maar ik ga dit seizoen gewoon blijven knokken voor een plek in de selectie bij Ajax.'

Sulejmani zegt nog niet te weten waar hij naartoe gaat. Directeur voetbalzaken Marc Overmars sprak in januari nog de verwachting uit dat hij dacht dat Sulejmani al ergens had getekend.
Sinds 2009 elke transferperiode geīnteresseerd in deze man. _O- _O_
pi_122562336
Net zoals Kanu die van 2005 tot 2010 elke transferperiode aan Ajax werd gelinkd.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:16:27 #151
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122562536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef tammepiet het volgende:
Net zoals Kanu die van 2005 tot 2010 elke transferperiode aan Ajax werd gelinkd.
Wilhelmson
pi_122563054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wilhelmson
Boulahrouz komt ook al jaren.
pi_122563098
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:25 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Boulahrouz komt ook al jaren.
Vergeet Bojan Krkic niet.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_122563163
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Vergeet Bojan Krkic niet.
Ik las toevallig net dat als Roma en AC Milan de optie niet lichten dat hij dan in de zomer terug gaat naar Barcelona, dan kan Ajax hem huren dus.
pi_122563507
Dit was mooi _O_
Frons de Boer toen het 0-5 voor Ajax stond tegen NEC en er een tegendoelpunt kwam. Drinkpauzetje en Frankie geht losssssssss

"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122563711
Ik verlang naar de Sana van NEC en NAC.
pi_122563795
quote:
Gelijk met meneer Bergkamp mogen trainen :D
pi_122563950
Staat Meleg ook voor een debuut of is hij er een voor de toekomst?
pi_122564031
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:43 schreef JanCees het volgende:
Staat Meleg ook voor een debuut of is hij er een voor de toekomst?
Heeft nog geen enkele wedstrijd voor Ajax gespeeld. Zijn debuut zal nog wel komen denk ik maar komt pas echt in beeld volgend seizoen.
pi_122564035
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
Ik verlang naar de Sana van NEC en NAC.
Ik verlang naar tegenstand zoals die van NEC en NAC
pi_122564252
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Heeft nog geen enkele wedstrijd voor Ajax gespeeld. Zijn debuut zal nog wel komen denk ik maar komt pas echt in beeld volgend seizoen.
Je zou toch denken dat Andersen onderhand wel in beeld is ivm Boerrigter en zijn 'vormcrisis'?
pi_122564929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef JanCees het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat Andersen onderhand wel in beeld is ivm Boerrigter en zijn 'vormcrisis'?
Andersen is een middenvelder. Al zou ik hem best willen zien hangend op rechts
pi_122565466
Eriksen speelt als een dweil. Denemarken 3-0 achter tegen Macedonië.
pi_122565864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:10 schreef tammepiet het volgende:
Eriksen speelt als een dweil. Denemarken 3-0 achter tegen Macedonië.
Doet ie bij Ajax de laatste weken ook al.
Narf!
pi_122565974
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

Als ie vanaf eind Februari maar weer in vorm komt. Vroeg genoeg.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_122566012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:18 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als ie vanaf eind Februari maar weer in vorm komt. Vroeg genoeg.
idd
Narf!
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:04:25 #167
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122569220
Maher speelt goed, halen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122569462
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd niet.
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:07:55 #169
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122569530
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd niet.
Wel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122569651
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel.
Lees de topics van toen maar terug, zelfs degene die normaal kritiek hebben gaven het toe.
pi_122570625
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:04 schreef Smoofie het volgende:
Maher speelt goed, halen.
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel.
:')

Eriksen 50 minuten gespeeld, Fischer 30 minuten. Beide heel gebleven en uitgerust, dat is mooi. ^O^
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:30:00 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122571054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

:')

Eriksen 50 minuten gespeeld, Fischer 30 minuten. Beide heel gebleven en uitgerust, dat is mooi. ^O^
:').

Halen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122572034
Maher halen die boi. Wat een techniek.
pi_122574912
Vieira zit naast Frank op de tribune. Denk dat alleen Maher interessant voor 'm is.
pi_122575011
Van Rijn geblesseerd ofzo ?
pi_122575153
Goeie tweet van Babel voor Daley.
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:19:30 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122575710
Maher is binnen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122575915
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef Smoofie het volgende:
Maher is binnen.
?
pi_122576967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Vieira zit naast Frank op de tribune. Denk dat alleen Maher interessant voor 'm is.
Frank de Boer is ook wel interessant voor Vieira en Man City.
pi_122577181
quote:
Op woensdag 6 februari 2013 @ 22:36 schreef THEALPHA het volgende:
Lekker debuut van Maher. Voelde zich blijkbaar thuis in de Arena. :P
pi_122578784
Leuk om te weten als hij komend seizoen met Juve in de CL op bezoek komt.
pi_122578917
Als je Van Ginkel, Eriksen, Maher en Djuricic moet rangschikken, kom ik tot de volgende top 4:

1. Maher
2. Djuricic
3. Eriksen
4. Van Ginkel
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_122579059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je Van Ginkel, Eriksen, Maher en Djuricic moet rangschikken, kom ik tot de volgende top 4:

1. Maher
2. Djuricic
3. Eriksen
4. Van Ginkel
Ja, oké.
pi_122579092
quote:

1. Maher
2. Djuricic
3. Eriksen
4. Van Ginkel
Ik ga even huilen.
pi_122579118
Mensen die nog steeds niet door hebben dat Ajax 7de had gestaan zonder Eriksen. :')
pi_122579150
Letterlijk één topic geleden was het nog "eigen jeugd eerst" "kost teveel geld" "wij hebben Serero & Klaassen" "2de hamlap" "Maher is overrated" etc
pi_122579163
Ik wil Maher niet. ;(
Groot fan van User Wotte
pi_122579179
quote:

1. Maher
2. Djuricic
3. Eriksen
4. Van Ginkel
|:(
nee echt niet !
pi_122579351
quote:

1. Maher
2. Djuricic
3. Eriksen
4. Van Ginkel
Oké.
pi_122579633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Oké.
Ben jij het hier zelfs niet mee eens? :D
pi_122579732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:16 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ben jij het hier zelfs niet mee eens? :D
Nee, Maher en Eriksen zijn wel wat verder dan die andere 2. Van Ginkel vindt ik een enorme kneus.
pi_122580408
Blind :)
Groot fan van User Wotte
pi_122580911
Frank de Boer komt ook in Johan Derksen & ....
pi_122581150
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank de Boer komt ook in Johan Derksen & ....
Klopt ja.
Hopelijk begint hij over zijn jeugd, maar zijn meestal leuke interviews met Frankie. :)
Groot fan van User Wotte
pi_122581797

Toen Blind Sr. - toch wel (als speler) een held van onze club - de leeftijd van Daley had moest hij nog 'n twee jaar wachten op zijn debuut voor Oranje én Ajax. Dat 't even duidelijk is dat Junior het best niet zo gek doet.
pi_122582175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Toen Blind Sr. - toch wel (als speler) een held van onze club - de leeftijd van Daley had moest hij nog 'n twee jaar wachten op zijn debuut voor Oranje én Ajax. Dat 't even duidelijk is dat Junior het best niet zo gek doet.
*O*
Groot fan van User Wotte
pi_122582445
Daley doet het alleen maar beter en beter. Goed om te zien dat hij zo uit het dal is gekropen. Nu bijtekenen!
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  donderdag 7 februari 2013 @ 00:55:20 #198
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_122583235
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Triptamine2 het volgende:
Daley doet het alleen maar beter en beter. Goed om te zien dat hij zo uit het dal is gekropen. Nu bijtekenen!
Daley is dit hele seizoen een enorme baas.

Ik was vorig seizoen serieus een van z'n grootste criticaster maar Daley is zo ontzettend verbeterd. Alleen nog af en toe scoren. Hij heeft regelmatig kansen die hij écht wel mag afmaken.
So confused when you're lost in the groove
pi_122583325

Boerrigter heeft het maar moeilijk. :')
pi_122583330
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:55 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Daley is dit hele seizoen een enorme baas.

Ik was vorig seizoen serieus een van z'n grootste criticaster maar Daley is zo ontzettend verbeterd. Alleen nog af en toe scoren. Hij heeft regelmatig kansen die hij écht wel mag afmaken.
Ik was ook heel negatief en ik denk eigenlijk iedereen. Scoren hoeft van mij niet eens, het zou leuk zij maar het lijkt me geen goalzetter. Maar hij doet het perfect.
pi_122583369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Ik word heel moe van Derkie.
  donderdag 7 februari 2013 @ 01:08:11 #202
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122583445
quote:
13s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:02 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ik word heel moe van Derkie.
Wat is hier nu weer mis mee? :')
pi_122583573
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij zit Boerrigter niet op Twitter?
  donderdag 7 februari 2013 @ 01:17:34 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122583589
En al is hij het wel dan is er nog steeds niets mis met die tweet :)
pi_122583754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En al is hij het wel dan is er nog steeds niets mis met die tweet :)
Zegt gewoon zoals het is ;)
  donderdag 7 februari 2013 @ 01:32:57 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122583784
quote:
6s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:30 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Zegt gewoon zoals het is ;)
De mensen die nu op hem afgeven stonden vorig jaar hem het hardst toe te juichen. Zelfde als Blind vorig jaar
pi_122583830
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

De mensen die nu op hem afgeven stonden vorig jaar hem het hardst toe te juichen. Zelfde als Blind vorig jaar
Tuurlijk, dat is ook wel zo. En ik dacht ook echt dat hij het ging maken bij Ajax, maar op het moment even niet. En ik weet zeker dat hij halverwege volgend jaar na goed trainen er wel weer bovenop kan komen, alleen hij moet nu niet gaan "zeuren" over het een en ander. Met Boerrigter hoop ik niet dat het een gevalletje Ebecilio wordt, dat hij in de zomerstop weg is.
pi_122584093
Ik snap nou niet waarom vele Maher bij de selectie willen? We hebben toch middenvelders genoeg.
Voor mij is hij alleen welkom als Eriksen zijn biezen pakt ;)!
pi_122584714
Als je Eriksen gisterenavond eerst ziet pielen en daarna Maher zo z'n debuut ziet maken is het om het even.

Eriksen ook elke vrije trap rand 16 opeisen. Kan me niet herinneren dat hij ooit bewust een bal in de hoek legde.
pi_122584928
Volgens de Facebook van Ajax een recordaantal uitshirts met "Cuenca 11" verkocht.

Het zit wel goed qua verwachting :P
pi_122585243
Maher, doe maar niet. Ook al speelde hij een goede wedstrijd voor Nederland, tien miljoen is nog steeds veel te veel geld voor een positie waar je al veel spelers hebt.
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:08:38 #212
395360 RF-10
MotoGP Assen 2013
pi_122585270
Ajax word gewoon kampioen!!! Baste over en uit :D
www.dutchmotogp.com , Klant is koning, doe er je voordeel mee!!
pi_122585592
Nette actie.
quote:
Ajax reserveert koninklijke loge voor Nesu

Mihai Nesu wordt volgende week koninklijk ontvangen in de Amsterdam ArenA. Ajax heeft de oud-speler van FC Utrecht uitgenodigd voor het Europa League-duel met Steaua Boekarest, zo meldt Spits.

De voormalige back, die bijna twee jaar geleden een dwarslaesie opliep, krijgt de koninklijke loge tot zijn beschikking. FC Utrecht is enthousiast over de actie van aartsrivaal Ajax. "Nee ik wist hier niet vanaf, dus het is in ieder geval niet via onze club gegaan”, zegt persoördinator Martin Versteeg. "Maar wij vinden het zeker een mooi gebaar van Ajax. Misschien wel leuk om te melden dat wij Mihai hebben uitgenodigd om samen met zeven vrienden het thuisduel met Roda JC over twee weken bij te wonen. Dan is voor hun de Charity Box in stadion Galgenwaard gereserveerd. We organiseren dan ook een collecte voor zijn stichting."

Miel Brinkhuis, woordvoerder van Ajax, laat weten dat oud-Ajacied George Ogararu een rol speelde bij de uitnodiging. "Ogararu liep hier een tijdje stage en was samen met de Ajax Foundation bezig met en goede doelenproject in Roemenië. Via George hoorden we dat Nesu graag naar Ajax-Steaua wilde, dus zo is het tot stand gekomen. Wij vinden het heel leuk dat hij komt en wij vonden ook dat als je Mihai Nesu uitnodigt, dat je het dan goed moet doen. Daarom hebben we de koninklijke loge voor hem gereserveerd."
pi_122585601
Gisteren niets gezien, behalve de laatste vijf minuten. Hoe speelden Blind, Van Rhijn? Vermeer?

Verder nog lichtpuntjes?
pi_122585605
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 05:48 schreef tammepiet het volgende:
Als je Eriksen gisterenavond eerst ziet pielen en daarna Maher zo z'n debuut ziet maken is het om het even.

Eriksen ook elke vrije trap rand 16 opeisen. Kan me niet herinneren dat hij ooit bewust een bal in de hoek legde.
Die man kan voetballen. Maher dan!
pi_122586103
quote:
5s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:47 schreef TIM-846 het volgende:
Gisteren niets gezien, behalve de laatste vijf minuten. Hoe speelden Blind, Van Rhijn? Vermeer?

Verder nog lichtpuntjes?
Van Rhijn en Vermeer hebben bij elkaar 5 minuten mee gedaan :P. Blind deed het wel prima.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:21:32 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_122586132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 05:48 schreef tammepiet het volgende:

dat deed ie toen Jansen er was ook al, als ik Jansen was had ik het pestventje onder de middenstip gestampt, echt...
Get woke, go broke!
pi_122588340
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Eriksen. Van mij mogen ze hem verkopen en Maher er voor halen. Ik erger me steeds meer aan Eriksen, hoe laks hij wel niet is, hoe veel ballen hij inlevert en hij sjokt overal maar achteraan.
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:55:20 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122588378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:53 schreef FiliusDeorum het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Eriksen. Van mij mogen ze hem verkopen en Maher er voor halen. Ik erger me steeds meer aan Eriksen, hoe laks hij wel niet is, hoe veel ballen hij inlevert en hij sjokt overal maar achteraan.
Probeer eens goed te kijken, dat hij laconiek oogt betekent niet zo veel
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:57:13 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122588438
AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 07-02-2013 om 10:44:36 Nieuw op AjaxFanzone.NL: Cuenca en Andersen ingeschreven voor Europa League; Meleg niet #ajax - http://t.co/Hze7kQVB reageer retweet
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:19:45 #221
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_122589066
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Puur naar resultaat kijkend moet je bij Eriksen vind ik 2 vragen stellen. Komen er doelpunten tegen door het balverlies? Nee.
Scoren we vaak door het ene geniale dingetje wat Eriksen doet? Ja.

Voetbal gaat uiteindelijk om resultaat en Eriksen is gewoon vaak beslissend voor Ajax.
Ja hij legt veel risico in zijn spel maar daar pluk je meer de vruchten van dan dat het je punten kost.

Hij is niet nonchalant en je kan heel goed zien dat hij vaak enorm baalt van zichzeld. Er zit nog enorm veel rek in zijn spel. Zonde dat mensen hem nu al afschrijven.
So confused when you're lost in the groove
pi_122589780
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Puur naar resultaat kijkend moet je bij Eriksen vind ik 2 vragen stellen. Komen er doelpunten tegen door het balverlies? Nee.
Scoren we vaak door het ene geniale dingetje wat Eriksen doet? Ja.

Voetbal gaat uiteindelijk om resultaat en Eriksen is gewoon vaak beslissend voor Ajax.
Ja hij legt veel risico in zijn spel maar daar pluk je meer de vruchten van dan dat het je punten kost.

Hij is niet nonchalant en je kan heel goed zien dat hij vaak enorm baalt van zichzeld. Er zit nog enorm veel rek in zijn spel. Zonde dat mensen hem nu al afschrijven.
Eens. Hij oogt wel wat nonchalant, maar heeft dan wel weer de mentaliteit om veel kilometers te lopen om druk te zetten of vrij te lopen. Ik denk ook dat er nog wel rek in die jongen zit, maar of dat er bij Ajax uit gaat komen weet ik niet.
  donderdag 7 februari 2013 @ 11:53:30 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122590148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Precies. Hij is fel en verdeelt het spel echt goed, trekt mooie ruimtes. Als je een beetje beter kijkt dan alleen samenvattingen zie je zijn meerwaarde wel (zelfde voor Poulsen en de Jong bijvoorbeeld)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122590278
quote:
(...) Daarnaast werkt hij ook soms voor de zaak van zijn vrouw, omdat De Boer een koerier zonde van het geld vindt. 'Ik help mee in de zaak (interieurzaak van z’n vrouw red.) met sjouwen enzo. Soms vind ik het zonde om een koerier in te huren en bezorg ik de spullen bij klanten. Die mensen doen de deur open en zeggen: huh?'
Mooie vent die de Boer. Dat hij nog maar lang bij de club moge blijven.
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:01:57 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122590418
Komt wel vaker voor (ex)voetballers die gierig zijn. Vaak zit de vrouw daarachter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:03:14 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122590462
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
Komt wel vaker voor (ex)voetballers die gierig zijn. Vaak zit de vrouw daarachter.
:) je jodar staat weer aan?
pi_122590494
K ga gewoon daar bestellen totdat frankie wat brengt.
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:04:43 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122590509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) je jodar staat weer aan?
Advocaat, Van Hanegem, Cruijff. Allemaal voorbeelden van mensen die erom bekend staan heel erg op de centjes te zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:05:11 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122590525
Al heeft Dickie geen vrouw toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:07:09 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122590584
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Advocaat, Van Hanegem, Cruijff. Allemaal voorbeelden van mensen die erom bekend staan heel erg op de centjes te zijn.
Van Hanegem ook? in zijn Truus tijd niet
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:08:10 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122590614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Van Hanegem ook? in zijn Truus tijd niet
Die loopt toch ook nog steeds elke schnabbel af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:14:57 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122590840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Die loopt toch ook nog steeds elke schnabbel af.
Dat is waar, maar inhalig is niet hetzelfde als gierig
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:26:48 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122591217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is waar, maar inhalig is niet hetzelfde als gierig
True dat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122591245
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Mooie vent die de Boer. Dat hij nog maar lang bij de club moge blijven.
_O_
Waar haal je dit vandaan?
Je moet daar ook spullen halen en frankie dan allemaal ongevraagd advies geven.
pi_122591945
In ben erg benieuwd of van Rhijn ijn aanvallende spel beter wordt met Cuenca voor zich. Aangezien hij alleen nog maar 2 linksbuitens en een niet zo'n slimme rechtsbuiten voor zich had dit seizoen.
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:04:49 #236
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122592554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:47 schreef Ramboetan het volgende:
In ben erg benieuwd of van Rhijn ijn aanvallende spel beter wordt met Cuenca voor zich. Aangezien hij alleen nog maar 2 linksbuitens en een niet zo'n slimme rechtsbuiten voor zich had dit seizoen.
Ligt er aan hoe ze met Cuenca gaan spelen gaat hij vaak naar binnen dan komt van Rhijn het best tot zijn recht. Speelt hij zoals Lukoki :') dan kan van Rhijn helemaal niets aanvallend brengen
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:11:01 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122592761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe ze met Cuenca gaan spelen gaat hij vaak naar binnen dan komt van Rhijn het best tot zijn recht. Speelt hij zoals Lukoki :') dan kan van Rhijn helemaal niets aanvallend brengen
Hij is tweebenig dus kan zowel binnendoor als buitenom
pi_122592803
quote:

[..]

quote:

[..]

Als Cuenca buitenom gaat en daar een bal vast kan houden kan van Rhijn ook binnendoor glippen.
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:19:44 #239
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122594946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:12 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

[..]

Als Cuenca buitenom gaat en daar een bal vast kan houden kan van Rhijn ook binnendoor glippen.
Dat is niet van Rhijn zijn beste punt
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:00:50 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122596499
ajax1nl twitterde op donderdag 07-02-2013 om 14:55:19 Vanavond ook foto's van proefspeler Wang die vandaag meetraint met #Ajax reageer retweet
Dat is dus de Aziaat van die foto gisteren

donderdag 7 februari 2013 @ 15:07:41 #241
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122596773
Waarom hebben we toen eigenlijk die Braziliaanse linksback laten lopen die nu bij Atletico zit?
pi_122596844
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is niet van Rhijn zijn beste punt
Cuenca komt het liefst binnendoor. Beetje zoals een combinatie van Robben en Messi. Al is hij wel gevarieerder daarin als Robben. Doch wat minder begaafd in het op snelheid passeren en wat ruwer.

Maar sowieso, van Rhijn :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_122597087

pi_122597437
Meleg niet ingeschreven voor de Europa League, Andersen en Cuenca wel.

Ik verwacht nu al te veel van die Cuenca trouwens. :') Zondag gelijk even een assist en paar mooie acties. Doelpuntje zou ook leuk zijn. Linksback van Roda moet geen probleem zijn.
pi_122597910
Ja ik kijk er ook naar uit.
Zou mooi zijn als hij de verwachtingen nakomt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_122598221
Ik heb echt zin de europa league _O_
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:49:32 #247
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122598298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:27 schreef CaasS het volgende:
Meleg niet ingeschreven voor de Europa League, Andersen en Cuenca wel.

Ik verwacht nu al te veel van die Cuenca trouwens. :') Zondag gelijk even een assist en paar mooie acties. Doelpuntje zou ook leuk zijn. Linksback van Roda moet geen probleem zijn.
Dit bedoel ik dus in het vorige topic :')

Niet eens het vorige topic maar een paar pagina's terug
pi_122598307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb echt zin de europa league _O_
Ja wel hopen dat ze het goed doen, heb wel zin in een halve finale ajax enz.
Als ze er meteen uitvliegen dan heb ik er echt de pest in.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:51:58 #249
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122598394
Ben bang dat we er tegen Chelsea uitvliegen
pi_122599147
Wait wut??? Sana speelt bij Roda volgens VI...

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)eet-ik-wel-zeker.htm
pi_122599423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef handboek het volgende:
Wait wut??? Sana speelt bij Roda volgens VI...

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)eet-ik-wel-zeker.htm
Sana is wel het niveau roda :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_122599486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben bang dat we er tegen Chelsea uitvliegen
Ik denk dat Chelsea echt geen fuck geeft om die EL. Daar schatten ze volgens mij zelfs de Premier League nog hoger in dan de CL. Eerst maar eens zien dat zij naar de volgende ronde gaan (en wij natuurlijk).

Overigens eens met het verwachtingspatroon van Cuenca dat nu al ongeveer op het niveau Messi ligt :')
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:21:32 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122599675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ik denk dat Chelsea echt geen fuck geeft om die EL. Daar schatten ze volgens mij zelfs de Premier League nog hoger in dan de CL. Eerst maar eens zien dat zij naar de volgende ronde gaan (en wij natuurlijk).

Overigens eens met het verwachtingspatroon van Cuenca dat nu al ongeveer op het niveau Messi ligt :')
Gewoon step by step, eerst Steaua maar eens uitschakelen.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:34:14 #254
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_122600230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gewoon step by step, eerst Steaua maar eens uitschakelen.
Dat wordt nog lastig genoeg.
Life is what you make it.
pi_122602182
ACFCjeugd twitterde op donderdag 07-02-2013 om 05:52:36 In februari en maart krijgen een twintigtal Almere City FC jeugdspelers de kans om hun talent op De Toekomst te etaleren. #stageajax reageer retweet
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:20:44 #256
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_122602274
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat wordt nog lastig genoeg.
Wel nee dat stelt helemaal niets meer voor.
pi_122603404
Hoeveel kaarten zijn er voor Steau thuis weg incl uitvak?
pi_122603548

Wang Chemgkuai is dit,

quote:
"Wang is hier al eerder op proef geweest en komt op ons verzoek terug", bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars maandag in De Telegraaf de komst van de achttienjarige Aziaat. "Hij kan op alle posities op het middenveld uit de voeten. Henk had hem daar in de jeugd gezien."
pi_122611083
pi_122611387
Boerrigter haat Cuenca !!11!
pi_122612274
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:53 schreef tammepiet het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er voor Steau thuis weg incl uitvak?
44.000 excl. verwacht wel vol uitvakje.
Groot fan van User Wotte
pi_122613468

Veel belangstelling voor die Cuenca iig.
pi_122618581
quote:
Ajax draait overuren

Met liefst zes wedstrijden in zeventien dagen draait Ajax de komende weken overuren. De Amsterdamse club is nog op drie fronten actief en kan daardoor flink aan de bak.

In de eredivisie staan er drie duels op het menu. Tussendoor ontmoet het team van trainer Frank de Boer tweemaal Steaua Boekarest. Op 14 februari in de ArenA en een week later in de hoofdstad van Roemenië. Inzet van die wedstrijden is een plek bij de laatste zestien in de Europa League.

Slotstuk deze maand is het halve finaleduel tegen AZ in de KNVB beker.
Mooie periode. ^O^
pi_122619915
Roda, Steau, RKC, Steau, ADO, AZ, Twente.
pi_122621139
Lekker wat te zien iig *O*
pi_122621413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:17 schreef Class het volgende:
Lekker wat te zien iig *O*
Dat betekend veel slaapgebrek hier! :(

Zit voor een half jaar in Australie en dan is het erg irritant om Ajax te volgen. Zondagmiddag wedstrijden zijn half 1 van de nacht zondag op maandag en EL-wedstrijden tussen 05:00-07:00 vrijdagochtend.

Niet goed voor mijn functioneren :+
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_122622284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef tammepiet het volgende:
Roda, Steau, RKC, Steau, ADO, AZ, Twente.
Steaua
pi_122622323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef MaxC het volgende:

[..]

Dat betekend veel slaapgebrek hier! :(

Zit voor een half jaar in Australie en dan is het erg irritant om Ajax te volgen. Zondagmiddag wedstrijden zijn half 1 van de nacht zondag op maandag en EL-wedstrijden tussen 05:00-07:00 vrijdagochtend.

Niet goed voor mijn functioneren :+
Half 1 wedstrijden hebben dan ineens een heel ander drama :P
pi_122622529

Waarom zit de Fish altijd met zijn handen in zijn haar.
Op naar Hanni Hanna dan maar?
pi_122622711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zag de fotograaf al staan, zie ook hier;

pi_122622712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij een baas is denk ik :P
pi_122622774
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:46 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Omdat hij een baas is denk ik :P
Met dit punt ben ik het wel eens ja.
pi_122622807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hij zag de fotograaf al staan, zie ook hier;

[ afbeelding ]
Flirtkees is het ook he! :@
pi_122623094
quote:
En een lachende Poulsen :o
pi_122623786
quote:
Druk programma Ajax: zeven duels in 20 dagen

Ajax staat aan de vooravond van een druk programma waarin het seizoen gemaakt of gebroken kan worden. Na de interlandmidweek treft Ajax nu zeven wedstrijden in slechts 20 dagen. Achtereenvolgens speelt de club tegen Roda JC (thuis), Steaua (thuis), RKC (uit), Steaua (uit), ADO (thuis), AZ (uit) en FC Twente (uit).

Indien Ajax zich voor de laatste 16 weet te bereiken zal Ajax in dat ritme nog vier duels kunnen toevoegen. Dan kan pas in de week na 17 maart (AZ - Ajax) even gas terug worden genomen en is er een midweek vrij.

Vanwege het drukke aankomende programma heeft de selectie voor vrijdag een dag vrij gekregen na de voor velen drukke interlandweek. Zaterdag wordt dan in een training toegewerkt naar het duel tegen Roda JC.
Volledig vooruitzicht, selectie is breed genoeg in mijn ogen. Kom maar op. _O_
pi_122624423
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Volledig vooruitzicht, selectie is breed genoeg in mijn ogen. Kom maar op. _O_
Mooie uitdaging. Dan maar een keer geen kampioen :).
pi_122624676
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

ipv van wat? Kampioenschap blijft de belangrijkste prijs.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 01:08:25 #279
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_122625288
Zelfs met dit overvolle schema zou je kampioen moeten kunnen worden. Aangezien psv een zware drieluik krijgt eerst.
pi_122625344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 01:08 schreef wolferl het volgende:
Zelfs met dit overvolle schema zou je kampioen moeten kunnen worden. Aangezien psv een zware drieluik krijgt eerst.
Alles gewoon winnen
pi_122627225
Jammer dat de bekerfinale weer tussen de 33e en 34e speelronde invalt.
pi_122627786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 06:23 schreef tammepiet het volgende:
Boeie, zijn we toch al kampioen.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:35:14 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122630610
ajax1nl twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 10:28:37 Er is vandaag geen persdag bij #Ajax. De reden hiervoor is onbekend. #ajarod reageer retweet
pi_122630866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:35 schreef Tarado het volgende:
ajax1nl twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 10:28:37 Er is vandaag geen persdag bij #Ajax. De reden hiervoor is onbekend. #ajarod reageer retweet
We gaan van de beurs! :+
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_122631148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 06:23 schreef tammepiet het volgende:
Bleek na vorig jaar toch geen succes..
Zeer vreemd weer ja..
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:06:09 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122631454
ajaxlife twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 11:04:12 Davy Klaassen komt niet meer in actie dit seizoen. Hij heeft meer rust nodig om te herstellen van zijn liesblessure. #ajax reageer retweet
pi_122631559
Ik zie de komende weken in ieder geval met vertrouwen tegemoet.
pi_122632286
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

:?
pi_122632442
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:55 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Bleek na vorig jaar toch geen succes..
Zeer vreemd weer ja..
Bekerfinale wordt de laatste jaren weer op Hemelvaartsdag gehouden toch? Dat zal de reden wel zijn.
In Southern Sun
pi_122632884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:?
Zo'n druk programma heeft natuurlijk een zwaar negatief effect op je kansen om kampioen te worden -uiteraard zonder dat die kans 0 wordt.

Maar als we daadwerkelijk iets moois neerzetten in de EL is dat het wel waard wat mij betreft, al besef ik dat ik me hier in de minderheid bevind met deze opvatting.
pi_122633462
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zo'n druk programma heeft natuurlijk een zwaar negatief effect op je kansen om kampioen te worden -uiteraard zonder dat die kans 0 wordt.

Maar als we daadwerkelijk iets moois neerzetten in de EL is dat het wel waard wat mij betreft, al besef ik dat ik me hier in de minderheid bevind met deze opvatting.
3 prijzen in eigen huis pakken, mooier kan niet. AJAX!!!!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:14:57 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122633532
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

EL is op zich een mooie prijs alleen denk ik dat dit Ajax daar nog niet goed genoeg voor is, het kampioenschap wel
pi_122633590
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:12 schreef handboek het volgende:

[..]

3 prijzen in eigen huis pakken, mooier kan niet. AJAX!!!!
Bekerfinale in ArenA dit jaar?!
In Southern Sun
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:23:26 #294
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_122633813
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bekerfinale in ArenA dit jaar?!
Ook de Kuip is in Amsterdamse handen _O_

Winst Feyenoord 18
Gelijk spel 20
Winst Ajax 21

_O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_122637079
quote:
De Boer haalt Cuenca bij selectie

Ajax neemt het zondagmiddag in eigen huis op tegen Roda JC. Het duel met de huidige nummer 15 van de Eredivisie valt in een reeks wedstrijden waarin Ajax geen punten mag morsen op weg naar de belangrijke uitwedstrijd tegen FC Twente (2 maart). Frank de Boer kan over liefst 22 fitte spelers beschikken, inclusief nieuweling Isaac Cuenca. De Spanjaard zit bij de wedstrijdselectie.

De gedachten van trainer Frank de Boer gingen vrijdagochtend nog even terug naar 25 november 2012. Op die dag stelde Ajax op het nippertje een overwinning tegen Roda JC veilig. Destijds knokte Ajax in Kerkrade lange tijd tegen een achterstand, die dankzij twee late goals van Christian Eriksen en Lasse Schöne alsnog naar een 1-2 uitzege werd omgebogen. ,,We speelden die middag een goede wedstrijd, maar toch was het lastig voor ons. Gelukkig hebben we het destijds nog recht kunnen zetten in de laatste minuten. Die wedstrijd vormde destijds wel een beetje de ommekeer van het seizoen.”

Na de narrow escape tegen Roda JC verspeelde Ajax in de zeven daaropvolgende wedstrijden slechts vier punten. Alleen op bezoek bij FC Utrecht (0-0) en Vitesse (3-2) werd er niet gewonnen. Daar tegenover stonden belangrijke thuiszeges op onder meer Feyenoord en PSV. Ook VVV-Venlo werd vorige week met overtuigende cijfers verslagen: 0-3. Er is De Boer alles aan gelegen om die lijn zondag in de bijna uitverkochte ArenA voort te zetten. ,,Tegen Roda JC, RKC (uit) en ADO (thuis) moeten we negen punten halen. Het is belangrijk dat we voor de uitwedstrijd tegen FC Twente een goede serie neerzetten zodat we op 2 maart met veel vertrouwen naar Enschede kunnen gaan.”

Dat Roda JC momenteel ‘slechts’ op de vijftiende plaats staat, zegt De Boer niet zoveel. Met de wedstrijd in Kerkrade in zijn achterhoofd, waakt hij voor onderschatting. ,,Sinds die wedstrijd tegen ons hebben ze nog maar één keer verloren. Ze hebben echter wel veel gelijkgespeeld en daar schiet je als club doorgaans niet veel mee op als je verder omhoog wil op de ranglijst. Toch zullen ze zeker vertrouwen hebben getankt door de resultaten van de afgelopen weken.”

Frank de Boer kan zondag een keuze maken uit 22 fitte spelers, zo liet hij vrijdag weten. De 21-jarige Isaac Cuenca zit in ieder geval voor het eerst bij de wedstrijdselectie. De overige namen worden zaterdagmiddag na de laatste training bekendgemaakt. ,,Cuenca heeft de afgelopen dagen heel goed getraind. Hij heeft een goede indruk achtergelaten. Hij is er klaar voor.”

Tevreden constateerde De Boer dat alle internationals heelhuids zijn teruggekeerd na de midweekse interlands. Na de lichte uitlooptraining van donderdag en de vrije vrijdag vindt de coach van Ajax zaterdag weer een scherpe groep tegenover zich.
pi_122637586
Hoop dat ik hem zondag live kan bekijken.
pi_122637802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop dat ik hem zondag live kan bekijken.
Ik ook *O*
Groot fan van User Wotte
pi_122638517
quote:
'We worden alsmaar sterker'

Ajax draait vrijwel de hele maand februari een dubbel programma. Met duels in de Eredivisie, KNVB Beker en UEFA Europa League speelt Ajax gemiddeld om de drie á vier dagen. En dan was er voor een behoorlijk aantal spelers ook nog een midweekse interlandronde afgelopen week. Christian Poulsen was een van de achterblijvers in Amsterdam.

Terwijl in het gros van de Nederlandse huiskamers naar Nederland - Italië werd gekeken, stond in huize Poulsen iets anders op. De 92-voudig Deens international keek woensdagavond via de Deense TV naar de oefeninterland Macedonië - Denemarken (3-0). De uitslag nam hij ter kennisgeving aan, want veel belangrijker: zijn teamgenoten Christian Eriksen, Viktor Fischer en Lasse Schöne zijn fit gebleven. Net als de overige internationals die over Europa uitvlogen. ,,En dat is heel goed nieuws, want we hebben een paar belangrijke wedstrijden voor de boeg. Bovendien zijn Thulani Serero (Afrika Cup) en Kolbeinn Sigthķrsson ook weer terug en hebben we er de komende maanden een talent van FC Barcelona bij. We worden er alleen maar sterker op.”

Poulsen nam de afgelopen week eens goed de tijd om Isaac Cuenca tijdens zijn eerste trainingen te observeren. Hij typeert de aanvaller als een ‘really interesting player’. Bovendien biedt de komst van Cuenca hem de kans om zijn Spaans weer wat op te halen. Tussen 2006 en 2008 speelde Poulsen twee seizoenen in Spanje voor FC Sevilla. Het vloeiende Spaans van toen is inmiddels wat weggezakt, maar de ervaren Deen kan gezien zijn achtergrond dus ook op dat gebied een ondersteuning zijn voor de jonge Cuenca. Het is een rol die hem past en die hij bij Ajax al met verve op zich heeft genomen. Als nestor van de groep neemt hij de (Deense) jongelingen op sleeptouw. Precies de rol die Frank de Boer afgelopen zomer met Poulsen voor ogen had.

Poulsen kijkt ernaar uit om met Ajax de tweede thuiswedstrijd in de vernieuwde Amsterdam ArenA te spelen. Tijdens Ajax - Feyenoord had hij af en toe het gevoel alsof hij in een Engels stadion speelde. ,,Het is een goede keuze van Ajax en de ArenA geweest om die aanpassingen door te voeren. Ik vind het echt geweldig dat de tribunes nu bijna overal tot aan het veld doorlopen en dat de dug-outs in de tribune zijn verwerkt. De ArenA heeft nu wel iets weg van Anfield Road.” En Poulsen kan het weten als voormalig speler van Liverpool.

De wedstrijd tegen Roda JC vormt voor Ajax het tweede competitieduel in een reeks van vier waarin De Boer twaalf punten van zijn ploeg eist. De 0-3-zege in Venlo heeft de ploeg volgens Poulsen vertrouwen gegeven. ,,We waren afgelopen zondag echt continu honderd procent gefocust. De hele wedstrijd lang. Dat heeft zich uiteindelijk in een eenvoudige zege uitbetaald. Datzelfde ritme moeten we er zondag ook weer in zien te krijgen.”

Tweeënhalve maand geleden ontsnapte Ajax nog aan een nederlaag tijdens de uitwedstrijd tegen Roda JC. Pas in de slotfase boog Ajax een achterstand in een nipte zege (1-2) om. Dankzij twee late goals van Poulsens landgenoten Christian Eriksen en Lasse Schöne stelde Ajax alsnog drie punten veilig. Zo’n winnend scenario ziet de 32-jarige Deen zondag ook wel voor zich, al mag het wat hem betreft ook wel iets makkelijker gaan tegen de huidige nummer 15 van de Eredivisie. Zeker in een volle ArenA. ,,Als wij de goede focus vasthouden, mag Roda voor ons geen probleem zijn.”
Ooijer rol. 14.gif
pi_122639540
Tsja dat sterke Ajax verloor onlangs nog met 3-2 na 0-2 voorsprong.
pi_122639592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef tammepiet het volgende:
Tsja dat sterke Ajax verloor onlangs nog met 3-2 na 0-2 voorsprong.
Klopt. Mijn broek zakte daar van af. Terwijl ik op de bank zat.
pi_122640251
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')