SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Het zijn ook allemaal wel open-deur vragen zeg...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:02 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Cuenca-Kan-spelen-tegen-Roda-JC.htm
nee, NAC uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
Roda thuis was vorig seizoen de ommekeer voor jullie.
NAC uit was ook begin februari meen ik. Sterves koud op de tribune igg.quote:
Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?quote:
Met Messicillioquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
Vanaf NAC hebben we niets verloren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Bij Roda thuis was het wel definitief igg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Ik denk dat hij eenzelfde gevoel als Eriksen heeft, dat ze niet transfervrij willen vertrekken omdat ze de club liever nog wat teruggeven in de vorm van een transferprijs. Al heb ik De Jong dat nog nooit horen uitspreken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat haalt dan wel het tweede deel van je post onderuit, want als hij verstandig genoeg is om een jaar extra te blijven betekent dat niet dat hij zn contract hoeft te verlengen; loopt tot 2014. Sterker nog, voor hemzelf zou dat onverstandig zijn omdat hij dan een flinke tekenbonus mis zal lopen.
Enige argument dat overeind blijft is dat hij een echte ajacied is. De tijd zal (mss) leren of dat genoeg is.
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
Roda thuis was vorig seizoen de ommekeer voor jullie.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
Excelsior-uit en NEC-thuis.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Roda, EbecilioIk schiet bijna vol.
Lorenzo vindt in elk geval zelf dat Lorenzo een kans verdient in Oranje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?
Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?
En dat is slecht...quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:54 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen zal wel dikke vriendjes worden met onze Spanjaard
Wat een onzin of je moet bedoelen dat als Janssen niet bij Vitesse had gespeeld we 2 keer van hun hadden gewonnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
ahaha deze mimangquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.
Hoewel het een blunder van de Ajax leiding blijft, was hij inderdaad op momenten iets wat lui. Ebecilio zegt dat Ebecilio van deze momenten heeft geleerd en zie hem binnen 4 jaar bij een Europese topclub spelen.
Het enige wat wij als Ajacieden kunnen doen is het hopen en bidden dat hij zijn carriere bij Ajax wil afsluiten.
Precies hij brengt niet zoveel als bijvoorbeeld Vertonghenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Alderweireld mis je niet zoveel aan, het is een redelijke verdediger, meer niet, dat moet op te vangen zijn.
Lekker aan het janken Derk. Denk dat zijn rol nu wel uitgespeeld is. Dit moet de Boer niet willen. Hij heeft zoveel krediet gehad, zijn kansen niet gepakt en dan nu janken.quote:'Stond meer linksback dan linksbuiten'
Derk Boerrigter is nog niet helemaal uitgetierd. In de nieuwe Voetbal International analyseert hij zijn rol bij Vitesse-Ajax, toen hij wel weer even als linksbuiten speelde.
'In de praktijk stond ik meer linksback dan linksbuiten', laat Boerrigter optekenen. 'Soms heb ik het idee dat de backs meer aanvallen dan de vleugelspitsen. En dat wij meer verdedigen dan de backs. Je staat links- of rechtsbuiten om de beslissende pass te geven of zelf te scoren. In dat opzicht word ik totaal niet gebruikt. Dat is klote. Misschien ligt het aan mezelf, misschien ligt het aan mijn medespelers die me niet helemaal goed gebruiken.'
'Maar goed, ik word vooral beoordeeld op mijn aanvallende prestaties. Als je weinig scoort of assists geeft, dan wordt je eruit gehaald', aldus Boerrigter, die eerder deze week al zei dat hij de ballen van Theo Janssen mist.
Godverquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Lekker aan het janken Derk. Denk dat zijn rol nu wel uitgespeeld is. Dit moet de Boer niet willen. Hij heeft zoveel krediet gehad, zijn kansen niet gepakt en dan nu janken.
Niet echt slim ditquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Lekker aan het janken Derk. Denk dat zijn rol nu wel uitgespeeld is. Dit moet de Boer niet willen. Hij heeft zoveel krediet gehad, zijn kansen niet gepakt en dan nu janken.
Dat mag hij niet. Alles over de grond. En gelukkig ook. Ik kan me nog een Real uit herinneren onder Jol....wat heb ik me kapot geërgerd....quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef tammepiet het volgende:
Alderweireld had tot een jaar of 2 terug die wisselpass waarbij hij over 50 meter de bal zo op de stropdas lag.
Uitgerekend onder de Boer lijkt hij dit te zijn verleerd
quote:Het grappige is dat van alle zeven goals en drie assists van Boerrigter vorig seizoen in de competitie, de laatste voorafgaande pass geen enkele keer van Janssen kwam. Kijk het maar na:
- De Graafschap - Ajax (1-4): Boerrigter scoort de 1-2 na een pass van Sigthórsson.
- Ajax - Heerenveen (5-1): Boerrigter geeft de assist voor de 1-0 door een stuiterende bal door te koppen. Ook scoort Boerrigter de 3-1 na een pass van Eriksen.
- Ajax - Vitesse (4-1): Boerrigter scoort de 2-0 na een pass van Alderweireld.
- Ajax - Twente (1-1): Boerrigter geeft de assist voor de 1-0 na diep te zijn gestuurd door Sigthórsson.
- FC Utrecht - Ajax (6-4): Boerrigter geeft de assist voor de 0-1 nadat Bulykin de bal op hem breed legt.
- Ajax - NAC (2-2): Boerrigter scoort de 2-0 na een pass van Lodeiro.
- Ajax - De Graafschap (3-1): Boerrigter scoort de 1-0 na een pass van De Jong, en de 3-0 na een pass van Vertonghen.
- Ajax - Groningen (2-0): Boerrigter scoort de 1-0 uit een klutsbal die voor zijn voeten valt.
Bij geen van deze goals of assists kwam de laatste pass van Janssen, en dus vraag ik me toch echt af hoe Derk erbij komt dat Janssen hem van de vele steekballen op maat voorzag. Zelf ben ik vaak geen fan van het gebruik van statistieken om je punt te maken, maar de uitspraken van Derk blijken toch er wel erg makkelijk mee te weerleggen.
Prima dat Alderweireld vertrekt deze zomer. Makkelijk op te vangen met een Veltman of een Denswil, en anders huren we gewoon Pique.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:43 schreef CaasS het volgende:
Alderweireld denkt na: 'Ajax kan er dan ook nog geld aan verdienen'
Woensdag, 6 februari 2013 om 12:29
In navolging van ploeggenoot Christian Eriksen wil ook Toby Alderweireld aan het einde van het lopende seizoen een beslissing over zijn sportieve toekomst nemen. De verdediger van Ajax en het nationale elftal van België kan een nieuwe verbintenis ondertekenen, maar weet dat hij alom begeerd wordt.
"Over een half jaar ga ik met mijn zaakwaarnemer (Sören Lerby, red.) en mijn vader de balans opmaken. Dan ben ik 24 jaar, dat zou een mooi moment voor een stap hogerop zijn. En dan zou Ajax er ook nog geld aan kunnen verdienen", vertelt Alderweireld in gesprek met het weekblad Voetbal International.
Net als Eriksen heeft Alderweireld een contract tot de zomer van 2014. Afgelopen maand werd er druk gespeculeerd over winterse interesse van onder meer Tottenham Hotspur in de verdediger, maar geen enkele club kwam met concrete belangstelling bij Ajax.
Wat een lieve jongens toch.Ze gunnen Ajax allemaal een leuk bedrag.
Wat triest. Zoveel vertrouwen gekregen en dan nu andere de schuld gaan gevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef stoeltafel het volgende:
Derk Boerrigter is nog niet helemaal uitgetierd. In de nieuwe Voetbal International analyseert hij zijn rol bij Vitesse-Ajax, toen hij wel weer even als linksbuiten speelde.
'In de praktijk stond ik meer linksback dan linksbuiten', laat Boerrigter optekenen. 'Soms heb ik het idee dat de backs meer aanvallen dan de vleugelspitsen. En dat wij meer verdedigen dan de backs. Je staat links- of rechtsbuiten om de beslissende pass te geven of zelf te scoren. In dat opzicht word ik
Niks onzin, Heerenveen uit en Utrecht thuis hadden we gewoon moeten winnen en dan had je nu boven PSV gestaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin of je moet bedoelen dat als Janssen niet bij Vitesse had gespeeld we 2 keer van hun hadden gewonnen
Janssen deed vorig seizoen toch mee en werden zulke wedstrijden ook verloren dus onzin, hij ligt gewoon goed bij de pers, als hij 1 goede bal geeft is het meteen dankzijquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:26 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Niks onzin, Heerenveen uit en Utrecht thuis hadden we gewoon moeten winnen en dan had je nu boven PSV gestaan.
Ik dacht dat we het er wel over eens waren dat Janssen niks voor Ajax isquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Janssen deed vorig seizoen toch mee en werden zulke wedstrijden ook verloren dus onzin, hij ligt gewoon goed bij de pers, als hij 1 goede bal geeft is het meteen dankzij
Hij zegt toch niets raars?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hij blijft zichzelf indekken terwijl het probleem echt bij hemzelf begint. Hij komt geen enkele man langs en zijn voorzetten bereiken het doel niet.quote:
Van dat rijtje waarschijnlijk het beste ja, maar voortreffelijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Aissati moeilijk? Die speelde voortreffelijk vorig seizoen.
Hij zegt dat hij nu anders benut wordt wat absoluut klopt en dat de schuld ook bij hem ligt hij zegt imo niets raars. Maar er wordt gewoon weer gezocht naar een excuus om op hem te haten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij blijft zichzelf indekken terwijl het probleem echt bij hemzelf begint. Hij komt geen enkele man langs en zijn voorzetten bereiken het doel niet.
Met Boerrigter op de flank hoef je je als back inderdaad weinig zorgen te maken en kan je lekker naar voren rennen
Werelds. Wat een held was datquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Aissati moeilijk? Die speelde voortreffelijk vorig seizoen.
Die hebben ze toch wel iets te makkelijk laten gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doelpunt van Aissati tegen PSV
Everse gaat zich ermee bemoeien, dit kan nog een leuke rel worden.quote:'Niveau is te hoog voor Boerrigter'
Derk Boerrigter kreeg aan het begin van dit seizoen te maken met een langdurige kwetsuur aan zijn onderrug. De vleugelaanvaller is inmiddels hersteld, maar zoekt hopeloos naar zijn vorm van vorig jaar. De 26-jarige speler moest het afgelopen weekend tegen VVV-Venlo zelfs op de reservebank plaatsnemen.
Op zoek naar een oorzaak voor zijn vormcrisis wees Boerrigter naar Theo Janssen. Volgens eigen zeggen mist hij de splijtende passes van de Arnhemmer, die in het vorige seizoen ook voor Ajax uitkwam. Onzin, zo vindt zijn voormalig trainer Jan Everse: 'Dat is typisch Derk Boerrigter. Als het even tegenzit, ligt het altijd aan anderen. Ik heb in zijn tijd bij PEC al gezegd: Je moet meer bewegen zonder bal. Dat is nu ook het geval. Als hij niet in zijn voeten of in de diepte wordt aangespeeld, heb je niets aan hem', aldus Everse.
Everse spreekt in het AD zijn bewondering uit over het eerste seizoen van Boerrigter bij Ajax, maar denkt dat hij tekort komt voor het niveau dat deze club nastreeft. 'Zijn goede periode in Amsterdam was maar voor eventjes. Nu zie je toch dat hij tekort komt voor dat niveau. Je ziet geen progressie en het zou maar zo kunnen dat hij volgend seizoen ergens anders speelt'.
Ruud Brood werkte in het verleden succesvol samen met Boerrigter bij RKC en daarom is de aanvaller bij de coach altijd welkom. 'Hij heeft lang last gehad van blessures, kampt met een hoog verwachtingspatroon en speelt op rechts niet op zijn ideale positie. Of het goed komt, weet ik niet, maar Derk is bij ons in elk geval welkom.'
Hij verdiende veelte veel en wilde zelf ook uit Nederland vertrekken. Dan is er geen houden aan, zeker als er al veel concurrentie voor die positie is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hebben ze toch wel iets te makkelijk laten gaan
Wat verdiende hij dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij verdiende veelte veel en wilde zelf ook uit Nederland vertrekken. Dan is er geen houden aan, zeker als er al veel concurrentie voor die positie is.
Ik dacht dat dat wel mee viel, hij deed een voorstel en toen kon hij meteen vertrekken ipv een tegenvoorstel te doen, het feit dat het vrij lang duurde voor hij wat anders had zegt toch wel dat er weinig aanbiedingen waren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij verdiende veelte veel en wilde zelf ook uit Nederland vertrekken. Dan is er geen houden aan, zeker als er al veel concurrentie voor die positie is.
Heel Nederland heeft gezien dat Boerrigter het niveau niet aan kanquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Everse gaat zich ermee bemoeien, dit kan nog een leuke rel worden.
Beste commentaar van Theo Reitsma toenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Doelpunt van Aissati tegen PSV
Baas, toch wel een klein beetje beter dan Lukoki.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Direct feestje vieren met Mesbillic
Lukoki is echt nog slechter dan Ozbilliz. Maar goed dat iedereen die hem wou zien ipv Derk het nu gelukkig ook beseft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Baas, toch wel een klein beetje beter dan Lukoki.
Hij heeft een betere voorzet dan Lukoki.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Baas, toch wel een klein beetje beter dan Lukoki.
Boerrigter kan ook alleen maar rennen. Wat is je punt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lukoki rent naar de achterlijn en geeft een voorzet die bij de eerste de beste verdediger komt dat is ook werkelijk het enige wat hij kan
Dat een Boerrigter die niet in vorm is nog 20 keer beter is dan Lukoki op rechts.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boerrigter kan ook alleen maar rennen. Wat is je punt?
Zijn voorzet op rechts is al even belabberd als die van Lukoki. Ze hebben beide in dit systeem gewoon niks te zoeken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat een Boerrigter die niet in vorm is nog 20 keer beter is dan Lukoki op rechts.
Klopt, maar Derek hoort dan ook gewoon op links. Op rechts is het echt een drama.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zijn voorzet op rechts is al even belabberd als die van Lukoki. Ze hebben beide in dit systeem gewoon niks te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |