abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122543928

SPOILER: Transferbeleid 2012-2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
pi_122543946
quote:
Het zijn ook allemaal wel open-deur vragen zeg...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:45:39 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_122544024
Appels :9
Ik ben inmiddels overleden
pi_122544068
Roda thuis was vorig seizoen de ommekeer voor jullie.
BFF met GGMM
pi_122544115
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
nee, NAC uit :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:49:52 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122544140
Ik heb echt een slecht geheugen wat dat betreft, zou het niet meer weten
pi_122544146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

NAC uit was ook begin februari meen ik. Sterves koud op de tribune igg.

Over ommekeer gesproken: dat was natuurlijk Manu uit.
pi_122544151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
BFF met GGMM
pi_122544167
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
Met Messicillio _O_
Groot fan van User Wotte
pi_122544170
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vanaf NAC hebben we niets verloren.
pi_122544208
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_122544239
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
pi_122544325
quote:
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Bij Roda thuis was het wel definitief igg.
Groot fan van User Wotte
pi_122544415
Ik beschouw Manchester toch echt als de ommekeer. Die avond was magisch. Je merkte aan alles en iedereen dat ineens het vertrouwen compleet terug kwam, na die nederlagen tegen Feyenoord, Utrecht en AZ voor de beker. En ook nog het gelijke spel tegen AZ.

Roda kwam je wel terug van een achterstand, maar dat kan gebeuren.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_122545122
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat haalt dan wel het tweede deel van je post onderuit, want als hij verstandig genoeg is om een jaar extra te blijven betekent dat niet dat hij zn contract hoeft te verlengen; loopt tot 2014. Sterker nog, voor hemzelf zou dat onverstandig zijn omdat hij dan een flinke tekenbonus mis zal lopen.

Enige argument dat overeind blijft is dat hij een echte ajacied is. De tijd zal (mss) leren of dat genoeg is.
Ik denk dat hij eenzelfde gevoel als Eriksen heeft, dat ze niet transfervrij willen vertrekken omdat ze de club liever nog wat teruggeven in de vorm van een transferprijs. Al heb ik De Jong dat nog nooit horen uitspreken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_122545395
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
pi_122545502
Roda, Ebecilio :'( Ik schiet bijna vol.
pi_122545685
Het blijft een schande dat ebecilio niet voor het nederlands elftal wordt geselecteerd.
pi_122545724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
:o!
pi_122545770
quote:
Excelsior-uit en NEC-thuis.

Nec stonden we na 5 minuten ofzo 2-0 voor, en uit bij excelsior pakte kenneth een pingel. En scoorde eindbaas Jan ook nog ff vlak voor tijd _O_
pi_122545818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Roda, Ebecilio :'( Ik schiet bijna vol.
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?
Groot fan van User Wotte
pi_122545866
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Lorenzo vindt in elk geval zelf dat Lorenzo een kans verdient in Oranje.
BFF met GGMM
pi_122546017
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.

Hoewel het een blunder van de Ajax leiding blijft, was hij inderdaad op momenten iets wat lui. Ebecilio zegt dat Ebecilio van deze momenten heeft geleerd en zie hem binnen 4 jaar bij een Europese topclub spelen.
Het enige wat wij als Ajacieden kunnen doen is het hopen en bidden dat hij zijn carriere bij Ajax wil afsluiten. :'(
pi_122546175
Eriksen zal wel dikke vriendjes worden met onze Spanjaard
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_122546202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:54 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen zal wel dikke vriendjes worden met onze Spanjaard
En dat is slecht... :?
BFF met GGMM
pi_122546220
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dat is slecht... :?
Nee?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:57:59 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_122546285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Wat een onzin of je moet bedoelen dat als Janssen niet bij Vitesse had gespeeld we 2 keer van hun hadden gewonnen
pi_122546477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.

Hoewel het een blunder van de Ajax leiding blijft, was hij inderdaad op momenten iets wat lui. Ebecilio zegt dat Ebecilio van deze momenten heeft geleerd en zie hem binnen 4 jaar bij een Europese topclub spelen.
Het enige wat wij als Ajacieden kunnen doen is het hopen en bidden dat hij zijn carriere bij Ajax wil afsluiten. :'(
ahaha deze mimang
pi_122546598
Theo is een baas en Boerrigter mag weg.

En ik weet niet of dit al gepost was, dus bij deze.

Ajax wil meer Barça-spelers: 'Hopelijk blijft het hier niet bij'
Dinsdag, 5 februari 2013 om 18:30
Ajax versterkte zich op de slotdag van de winterse transfermarkt met Isaac Cuenca, die voor vijf maanden wordt gehuurd van Barcelona. De van een knieblessure herstelde aanvaller was al eerder in beeld bij de Amsterdammers, die bovendien hebben geprobeerd om nóg een buitenspeler van Barcelona te huren. Dat zei directeur voetbalzaken Marc Overmars voor de camera van AjaxTV.

De sportbestuurder wil niet verklappen om welke speler het ging. "Maar het is niet gelukt. Het is natuurlijk ook best lastig, omdat iedereen bij Barcelona wil blijven. Het is een fantastische club, daar ga je niet zo snel bij weg", zei Overmars. "Het kost tijd om ook de club daarvan te overtuigen. Barcelona ziet in dat wij voor zowel de club zelf als voor hun spelers de beste partner kunnen zijn. Daar proberen wij natuurlijk een vervolg aan te geven. Hopelijk blijft het niet alleen bij deze speler."
Cuenca heeft maandag voor het eerst meegetraind bij de selectie van Ajax en denkt dat hij fit genoeg is om aankomende zondag, in de thuiswedstrijd tegen Roda JC Kerkrade, zijn debuut voor de Amsterdammers te kunnen maken. Overmars speelde zelf in zijn actieve loopbaan voor Barcelona en datzelfde geldt voor Frank de Boer, nu hoofdtrainer bij Ajax. Bovendien heeft Johan Cruijff bij zowel Barcelona als Ajax veel invloed.

Zou niet verkeerd zijn. Kijken hoe het gaat met Cuenca, maar als dat een versterking blijkt te zijn mogen ze wat mij betreft voor volgend jaar daar weer een buitenspeler vandaan halen. Alles beter dan Boerrigter, Lukoki, Ebecilio, Ozbiliz en al dat soort rotzooi.
Stel je toch is voor hoe goed Ajax gaat zijn als ze straks fatsoenlijke buitenspelers gaan hebben. _O_
pi_122546682
Ff messi een jaartje bij ons stallen zodat hij kan bewijzen dat hij het ook bij andere clubs/competities kan waarmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')