SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Het zijn ook allemaal wel open-deur vragen zeg...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:02 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Cuenca-Kan-spelen-tegen-Roda-JC.htm
nee, NAC uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
Roda thuis was vorig seizoen de ommekeer voor jullie.
NAC uit was ook begin februari meen ik. Sterves koud op de tribune igg.quote:
Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?quote:
Met Messicillioquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
Vanaf NAC hebben we niets verloren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk toch echt Roda thuis, teruggekomen van een achterstand en daarna niet meer verloren toch?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Bij Roda thuis was het wel definitief igg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Ik denk dat hij eenzelfde gevoel als Eriksen heeft, dat ze niet transfervrij willen vertrekken omdat ze de club liever nog wat teruggeven in de vorm van een transferprijs. Al heb ik De Jong dat nog nooit horen uitspreken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat haalt dan wel het tweede deel van je post onderuit, want als hij verstandig genoeg is om een jaar extra te blijven betekent dat niet dat hij zn contract hoeft te verlengen; loopt tot 2014. Sterker nog, voor hemzelf zou dat onverstandig zijn omdat hij dan een flinke tekenbonus mis zal lopen.
Enige argument dat overeind blijft is dat hij een echte ajacied is. De tijd zal (mss) leren of dat genoeg is.
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef DonRaja het volgende:
Roda thuis was vorig seizoen de ommekeer voor jullie.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
Excelsior-uit en NEC-thuis.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
NAC-uit kwam na die 0-2 nederlaag tegen Utrecht. Die wonnen we toen ineens vrij makkelijk. Daarna geen competitiewedstrijd meer verloren. ManU was wel de echte ommekeer, die zat voor Excelsior-thuis en na NEC-uit.
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Roda, EbecilioIk schiet bijna vol.
Lorenzo vindt in elk geval zelf dat Lorenzo een kans verdient in Oranje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?
Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Speelt hij daar al iedereen van de mat?
En dat is slecht...quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:54 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen zal wel dikke vriendjes worden met onze Spanjaard
Wat een onzin of je moet bedoelen dat als Janssen niet bij Vitesse had gespeeld we 2 keer van hun hadden gewonnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Toen was de achterstand op de koploper groter en nu maar 3 punten. Vorig seizoen wonnen we bij Vitesse en nu was het een 3-2 verlies. Ajax kan nog steeds van iedereen winnen maar ook verliezen. Maar ik weet zeker dat we MET Theo Janssen nu 4 tot 6 punten meer hadden.
ahaha deze mimangquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zover ik weet nog niet gedebuteerd, maar die jongen komt er wel.
Hoewel het een blunder van de Ajax leiding blijft, was hij inderdaad op momenten iets wat lui. Ebecilio zegt dat Ebecilio van deze momenten heeft geleerd en zie hem binnen 4 jaar bij een Europese topclub spelen.
Het enige wat wij als Ajacieden kunnen doen is het hopen en bidden dat hij zijn carriere bij Ajax wil afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |