Wat denk je zelf? Omdat je dan waarschijnlijk een ICE krijgt van K naar DO.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En waarom kost een enkele reis Koln - Bestwig over Dortmund 37 euro ipv 30 als ik het over een willekeurig ander punt doe? (Lees :Schwerte. Dusseldorf/Wuppertal/Hagen...)
Met regionaalverkeer dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Omdat je dan waarschijnlijk een ICE krijgt van K naar DO.
Oeiii man, wat een mega plaat zeg!quote:[ link | afbeelding ]
Nabij het al eerder door mij genoemde Didcot passeert Class 66 #572 van Freightliner, met aan de haak een kleurrijke verzameling aan wagons.
Met regionalverkehr moet je gewoon een STT nemen natuurlijkquote:
Jaaaaaa, die zoch ik al heel lang op Uitzending gemist.... is herhaling..... nu komt ie eindelijk op UG sitequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal snel koken, eten en het servies over de reling flikkeren, dan ben je op tijd voor:
Rail Away
19:55 - 20:25
documentaire
Serie documentaires De treinreis gaat van Nice langs de Cote d'Azur naar Ventimiglia in Italië. Vandaar gaat het door het dal van de rivier de Roya en over de Col de Tende naar Cuneo. Een spoorlijn, die door allerlei oorzaken minder dan de helft van zijn bestaan kon worden gebruikt.
En in dit geval ook nog een single variant lijkt me?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met regionalverkehr moet je gewoon een STT nemen natuurlijk
UG werkt toch niet buiten Nederland?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jaaaaaa, die zoch ik al heel lang op Uitzending gemist.... is herhaling..... nu komt ie eindelijk op UG site![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MONACO
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dus als je om 5.00 uur aankomt op Koln, dus ik kijk even naar de prijzen op Hafas, maar blijkbaar moet je vooraf kiezen over wel traject je gaat, of word daar bij controle niet zo op gelet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met regionalverkehr moet je gewoon een STT nemen natuurlijk
Niet alle programmas, ivm rechten. Railaway, wel...quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
UG werkt toch niet buiten Nederland?
met zo'n ticket voor 9 uur reizen kan alleen in het weekend of op een feestdagquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Niet dus als je om 5.00 uur aankomt op Koln, dus ik kijk even naar de prijzen op Hafas, maar blijkbaar moet je vooraf kiezen over wel traject je gaat, of word daar bij controle niet zo op gelet?
Ahh grappig dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Niet alle programmas, ivm rechten. Railaway, wel...
Ja dat weet ik, andaar dat ik dus naar de prijs kijk, maar blijkbaar betaal je dus voor verschillende trajecten, verschillende prijzen. ook met alleen regionaalverkeer...quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:22 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
met zo'n ticket voor 9 uur reizen kan alleen in het weekend of op een feestdag
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En mijn vraag is dus, mag je in NRW met een omweg reizen als het een overstap minder en een kortere reisweg oplevert?
quote:
De voetpaden zijn een zorgenkind voor Network Rail, daarom loopt er nu een bewustwordingscampagne ("see track, think train").quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef tupolev141 het volgende:
Wat een prachtig treinland is de UK toch. Kom er vaak tegen als ik op wandeltocht ben daar. En dan moet ik inderdaad vaak sporen oversteken met zo'n waarschuwingsbordje.
Google.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef KnightSolaire het volgende:
Even een random vraagje tussendoor: waar kan ik de logo's vinden die op de stations worden gebruikt om bepaalde zaken aan te duiden, zoals: trein, hogesnelheidstrein, bus, tram, metro, fietsenstalling bewaakt/onbewaakt, politie, etc.?
Leuke aflevering!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal snel koken, eten en het servies over de reling flikkeren, dan ben je op tijd voor:
Rail Away
19:55 - 20:25
documentaire
Serie documentaires De treinreis gaat van Nice langs de Cote d'Azur naar Ventimiglia in Italië. Vandaar gaat het door het dal van de rivier de Roya en over de Col de Tende naar Cuneo. Een spoorlijn, die door allerlei oorzaken minder dan de helft van zijn bestaan kon worden gebruikt.
Ah, dank. Ik was het aan het proberen met veel omslachtigere zoektermenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Google.
http://www.grafischontwer(...)pictos2009-910px.gif
Jup...quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:20 schreef b2py het volgende:
Kent iemand hier het computerspel Sid Meiers Railroads toevallig?
Uiteraard. Net zoals Civilization Revolutions een mij veel te versimpelde versie van eerdere successen (de eerste Railroad Tycoon heeft me meer dan genoeg slaap gekostquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:20 schreef b2py het volgende:
Heb ik wel eens gespeeld geloof ik. Heeft niet veel indruk gemaakt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:20 schreef b2py het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |