heb me nog steeds niet aangemeldquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:37 schreef b2py het volgende:
Zijn hier trouwens ook andere sympathisant van MVBOV?
twitter:NS_online twitterde op donderdag 07-02-2013 om 17:58:52Amsterdam Zuid: er rijden geen treinen van en naar dit station door een seinstoring. http://t.co/z23egl7C #Asdz reageer retweet
Dat rijmt!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:26 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV
de onbetwiste nummer 2
Ja. Rover was me al tijden té afwachtend en sinds Kruyts onverdiende aanval op Rikus heb ik het helemaal opgegeven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:37 schreef b2py het volgende:
Zijn hier trouwens ook andere sympathisant van MVBOV?
Ga ik toch voor Zwolle denk ik. SLT, DDAR, DM'90, VIRM ICM, TD7, GTW, Plan-V.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoeveel materiaal hebben jullie maximaal op een station gezien?
Ik had voor de nieuwe dienstregeling wel een primeur te pakken denk ik, op Arnhem stonden(niet allemaal aan de perrons, overigens!) DM'90, LINT, SGM, VIRM, ICM, ICR+stand en verderop stonden de GTW'tjes van Arriva klaar, en een verdwaalde schmutzige plan V. Volle bak welDD-AR rijdt hier nooit, tenzij ingezet als verdwaalde sprinter.
klopt. rijdt tegenwoordig ook in de stopper Zwolle - Utrechtquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:19 schreef Viezze het volgende:
Plan V zie je (bijna) niet meer in Zwolle, DDZ zie ik tegenwoordig ook nog wel eens staan.
Waar ik op reageerde had het ook niet over nu, maar over weleerquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:19 schreef Viezze het volgende:
Plan V zie je (bijna) niet meer in Zwolle, DDZ zie ik tegenwoordig ook nog wel eens staan.
Dan moet er ook wel een dag zijn geweest dat je de IC Berlijn aan dat rijtje toe kon voegen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Waar ik op reageerde had het ook niet over nu, maar over weleer
Ja inderdaad, maar waarom? Toch maar even Somda doorspitten vrees ik. Ik ben vandaag in iedere geval maar eens met de stopper mee geweest omdat ik nog nooit in deze 'huiskamertrein' gezeten had. (Een oud-collega van mij noemt ze 'huiskamertrein' vanwege de loungebank.)quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. rijdt tegenwoordig ook in de stopper Zwolle - Utrecht
twitter:NSHispeed_info twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:28:50#Fyra 962: #Fyra naar Breda; Amsterdam Centraal v 18:55 heeft een onbekende vertraging door een brandend wissel. Wij houden u op de hoogte. reageer retweet
brandende wissels!twitter:NSHispeed_info twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:28:39#Fyra 964: #Fyra naar Breda; Amsterdam Centraal v 19:25 krijgt een onbekende vertraging door een brandend wissel. Wij houden u op de hoogte reageer retweet
De reden dat DDZ in de stopper Utrecht - Zwolle rijdt is omdat de NS niet genoeg stoptreinmaterieel heeft en juist het DD-AR vervangen wordt door IC-materieel. Om op dat traject toch genoeg capaciteit te bieden is daarom gekozen voor de inzet van DDZ. Een van de redenen hiervoor is dat het redelijk snel optrekt. Een stukje sneller dan VIRM of ICMmquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar waarom? Toch maar even Somda doorspitten vrees ik. Ik ben vandaag in iedere geval maar eens met de stopper mee geweest omdat ik nog nooit in deze 'huiskamertrein' gezeten had. (Een oud-collega van mij noemt ze 'huiskamertrein' vanwege de loungebank.)
Vwb de Plan V: klopt inderdaad, was even vergeten dat dat alweer weg was...
Ja daar moest ik in het begin erg aan wennen, moest al vroeg op maar omdat alledrie de vervoerders niet echt betrouwbaar te noemen zijn moest ik nog maar een trein vroeger nemen want anders was ik constant te laat op schoolquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef Peterselieman het volgende:
De punctualiteit op Arnhem - Doetinchem - Winterswijk was in december bij Arriva en Breng 59%
inmiddels is het gestegen naar 77,7% voor Arriva en 75,8% voor Breng. Deed Syntus het met 81,3% toch nog een stukje beter
http://www.treinreiziger.(...)atische_start-144989
Is dat ijsblokkengezeik nou eens een keer afgelopen of WAT?!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:30 schreef b2py het volgende:
twitter:NSHispeed_info twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:28:50#Fyra 962: #Fyra naar Breda; Amsterdam Centraal v 18:55 heeft een onbekende vertraging door een brandend wissel. Wij houden u op de hoogte. reageer retweet
brandende wissels!twitter:NSHispeed_info twitterde op donderdag 07-02-2013 om 19:28:39#Fyra 964: #Fyra naar Breda; Amsterdam Centraal v 19:25 krijgt een onbekende vertraging door een brandend wissel. Wij houden u op de hoogte reageer retweet
het kan, maar je hebt volgens mij dan geen enkele speling meer over. Dus alleen op de rustige uren is het te halen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:37 schreef dennistd het volgende:
VIRM in die stopper staat garant voor vertraging volgens mij..
jij wilde vanochtend nog van geen sneeuw wetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat ijsblokkengezeik nou eens een keer afgelopen of WAT?!
De uren dat dubbeldeks mat niet nodig is bedoelt u?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
alleen op de rustige uren is het te halen.
Wissels die voor zichzelf zorgen, I like thatquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jij wilde vanochtend nog van geen sneeuw weten
jupquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De uren dat dubbeldeks mat niet nodig is bedoelt u?
Paar weken terug voor het eerst een SLT'tje gespot op Arnhem opstel. Vriendinlief wist vorige week te melden dat er een mDDM in de sprinter Nijmegen - Zutphen had gezeten, zie je hier ook nooitquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoeveel materiaal hebben jullie maximaal op een station gezien?
Ik had voor de nieuwe dienstregeling wel een primeur te pakken denk ik, op Arnhem stonden(niet allemaal aan de perrons, overigens!) DM'90, LINT, SGM, VIRM, ICM, ICR+stand en verderop stonden de GTW'tjes van Arriva klaar, en een verdwaalde schmutzige plan V. Volle bak welDD-AR rijdt hier nooit, tenzij ingezet als verdwaalde sprinter.
Ik weet niet of ik met je wil ruilen, maar dat VIRM, SLT en DDAR geweld ben ik wel zat in de regio hierquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Paar weken terug voor het eerst een SLT'tje gespot op Arnhem opstel. Vriendinlief wist vorige week te melden dat er een mDDM in de sprinter Nijmegen - Zutphen had gezeten, zie je hier ook nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |