Kom niet aan de Gouden Stoelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef James1988 het volgende:
NID lijkt me prima materieel voor Roosendaal - Zwolle en Den Haag - Venlo
Dat klopt. Al heb ik de laatste tijd wat vaker ICM of VIRM gezien daar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat rijdt ookop Roosendaal - Zwolle hoor
Inderdaad en dan ter vervanging van de gelukkig zeldzame VIRMs die er nog rijden. De kolopers en ICRm stammen moeten gewoon blijven hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef James1988 het volgende:
mja, er mag wel wat meer ICMm de Noord-Oost in. Kunnen wat meer treinen minder krap gepland wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ter vervanging van de gelukkig zeldzame VIRMs die er nog rijden. De kolopers en ICRm stammen moeten gewoon blijven hoor
let op wat ie zegt eh... "Zittende rit"quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef b2py het volgende:
Net eerste zittende rit NID gedaan. Zeer comfortabele trein al zeg ik het zelf. Coach opstelling boven ;-)
Vorige keer moest ik staan over de Hanzelijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
let op wat ie zegt eh... "Zittende rit"
Zou ook weer wat meer afwisseling bieden wat betreft materieel dat in Eindhoven stopt, want dat is momenteel heul veul VIRM.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef James1988 het volgende:
Mwoah, Plan V, DDAR, SGMm, ICMm en ICRm komen er toch ook geregeld. Er zijn stations met veel minder variatiequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:07 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zou ook weer wat meer afwisseling bieden wat betreft materieel dat in Eindhoven stopt, want dat is momenteel heul veul VIRM.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Mwoah, Plan V, DDAR, SGMm, ICMm en ICRm komen er toch ook geregeld. Er zijn stations met veel minder variatie.
over kapotgevroren wegen hoor je bijna niemand.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:18 schreef b2py het volgende:
Vindt het toch wel bijzonder dat er altijd groot in media aandacht wordt besteed aan het feit dat de file's zo enorm zijn afgenomen, zo ook vandaag weer. En dat het gefaal van het spoor ook zo breed wordt uitgemeten. Psychologische oorlogsvoering door de media bijna.
NID in plaats van Plan V daarquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]![]()
Verpest mijn pleidooi voor NID in Eindhoven nou niet.
Als ik een trein pak vanuit Eindhoven, dan is het trouwens 99 van de 100 keer een intercity en dus vaak VIRM.
Behalve over de Ketelbrug op de A6, blijft een hekel punt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
over kapotgevroren wegen hoor je bijna niemand.
Voordat de Eurostar ging rijden waren er diensten voorzien die verder zouden gaan dan Londen. Hiervoor zijn treinen gebouwd, de zogeheten "North of London" (NoL)-stellen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand het echte verhaal achter het feit Waarom er zoveel tgv in eurostar livrei is? Ik heb dat ooit eens geweten maar kann het nergens meer vinden..
daar is BSB nu bezig, dus dat zou halverwege dit jaar opgelost moeten zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Behalve over de Ketelbrug op de A6, blijft een hekel punt.
Plan V bromt en trilt enorm bij het wegrijden en maakt een hels kabaal bij het remmen, maar toch kan ik het wel waarderen. Nee, dan liever SGMm weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:22 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
NID in plaats van Plan V daar
Geheel terecht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:26 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV
de onbetwiste nummer 2
http://www.metronieuws.nl(...)rZmbf!DsYOXbMEB9646/
de nummer één positie komt ook nog welquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:26 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV
de onbetwiste nummer 2
http://www.metronieuws.nl(...)rZmbf!DsYOXbMEB9646/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |