SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Tsunacon 2013
Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Kaartjes
Beste nog niet bezoekers,
31 januari 2013 is de laatste dag dat je een kaartje voor Tsunacon kan bemachtigen. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij. Op is op! In combinatie met de Blokker dagkaarten biedt Tsunacon een goedkoop dagje uit voor elke fan van Japan! Herenig met je beste vrienden en ontmoet nieuwe vrienden! Veel plezier bij Tsunacon!
Easymodo, Arashimashou, Robin en Kyubei zijn aanwezig
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Euh.... Neeeij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oh gut
Akira van Lucky Star is toch beter
Dat is wel erg gemeen vind ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Godtier: Akari, Kyoko , Ayano
Normaltier: De rest
ubershittier: Chinatsu
Goed zo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
yuru yuri
(en hooi~~~~~~~~ kom weer eens kijken enzo)
Ik heb geen idee. Ik ben geen bronie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet bij deze posts aan bronies denken.Whyyy
wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Je leeft!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:45 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zag dat K-ON een eigen subforum heeft nu forum.fok.nl/forum/214
Ik zie wat je daar deed K-ON-ING-INquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:45 schreef AnimeFan het volgende:
Ik zag dat K-ON een eigen subforum heeft nu forum.fok.nl/forum/214
Um, jij had deze video 3 dagen eerder op je eigen kanaal.quote:
Heb die nooit op mijn kanaal gehadquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Um, jij had deze video 3 dagen eerder op je eigen kanaal.
Wil jij soms zeggen dat jij geen pagman95 bent?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb die nooit op mijn kanaal gehad
Dat is toch een geheel andere video dan die gene die ik net postequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wil jij soms zeggen dat jij geen pagman95 bent?
Ik ben helemaal in de war.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is toch een geheel andere video dan die gene die ik net poste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik zie Klipnap dat nog wel doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:20 schreef Arashimashou het volgende:
Zouden we problemen krijgen als we daar een K-ON topic starten?
Echt? Ik kan me geen door Kribknab geopende aan anime gerelateerde topics herinneren buiten deze reeks.quote:
Behalve iets met contracten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt? Ik kan me geen door Kribknab geopende aan anime gerelateerde topics herinneren buiten deze reeks.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gr gr je feels.Is dit ergens van? Strangely fascinating.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Arasu zijn feels als die geen k98 heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Is dit ergens van? Strangely fascinating.
[ afbeelding ]
ggggggghquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arasu zijn feels als die geen k98 heeft.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
KON / K-oningin
Snel voordat hij wordt verwijderd.
Ik heb je onderschat. Hulde.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
KON / K-oningin
Snel voordat hij wordt verwijderd.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een half uur open gebleven. We hebben onze lol gehad. Ari heeft de koningin kunnen verachten. Meer mochten we er ook niet van verwachten.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Aardig geslaagd. Modje was ook niet boos.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensen die online datingsites gebruiken bespotten is net zulk leeg tijdverdrijf als een gemiddeld RTL-programma. Ik vind de gemiddelde onzin ecchi harem anime leuker of zelfs een uitstapje naar /b/ of reddit.
quote:
Valt wel mee ik zit er midden in. Dat ik ze tegenkom zegt meer over mij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensen die online datingsites gebruiken bespotten is net zulk leeg tijdverdrijf als een gemiddeld RTL-programma. Ik vind de gemiddelde onzin ecchi harem anime leuker of zelfs een uitstapje naar /b/ of reddit.
Helemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 07:47 schreef Kyubey het volgende:
Vanaf 21 februari zit ik 4 jaar op FOK!
Kyubey is eigenlijk een man van in de vijftig. Robert heeft hem/haar ontmoet. Zondag is Failcon.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:08 schreef outcast_within het volgende:
Heeft kyubey ooit gemeet?
Mijn eerste indruk was dat het zo'n die hard otaku was dat het wel een tarp moest zijn.
Een andere accountquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Helemaal niet
sshhhquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Een andere account
met verschillende accounts ook nog...quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:47 schreef Kyubey het volgende:
Vanaf 21 februari zit ik 4 jaar op FOK!
Wat is een tarp?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:08 schreef outcast_within het volgende:
Heeft kyubey ooit gemeet?
Mijn eerste indruk was dat het zo'n die hard otaku was dat het wel een tarp moest zijn.
quote:
Manwijf dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Een vrouw die een man blijkt te zijn.
Je zit dus al vier jaar op FOK! (en dus 4 jaar op het internet), maar weten wat een tarp is, ho maarquote:
Neen. Toeval.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef .Cake. het volgende:
Opvallend dat, hoe meer van een degelijk leven ik krijg, hoe minder tijd ik heb om anime te kijken...
Correlatie much?
Zeer wijze woorden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
correlatie =/= causatie
gr. gr. Henk en Ingrid
Maar je kan het ook omdraaien: hoe minder anime ik kijk hoe meer van een degelijk leven ik krijg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
correlatie =/= causatie
gr. gr. Henk en Ingrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |