Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het
CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!

Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door
Robin007bond en kun je
hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?Je bent aan het
hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via
Imgur of
Photobucket en plaats hem opnieuw.
Tsunacon 2013Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Kaartjes
Beste nog niet bezoekers,
31 januari 2013 is de laatste dag dat je een kaartje voor Tsunacon kan bemachtigen. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij. Op is op! In combinatie met de Blokker dagkaarten biedt Tsunacon een goedkoop dagje uit voor elke fan van Japan! Herenig met je beste vrienden en ontmoet nieuwe vrienden! Veel plezier bij Tsunacon!
Easymodo, Arashimashou, Robin en Kyubei zijn aanwezig 
![vlMLL.png]()
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook
statistieken bijgehouden.