quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Strani het volgende:
Maakt ons niet uit waar je heengaat, zolang ze er maar geen internet hebben.
Dat hebben ze niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Strani het volgende:
Naar een orde waar ze nog wel jonge mensen hebben. In het buitenland.quote:
Lijkt me ook wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar een orde waar ze nog wel jonge mensen hebben. In het buitenland.
Ze bestaan nog steeds, maar ze willen jou gewoon er niet bij hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:28 schreef Argo het volgende:
Dus het is moeilijk voor mij om ze te joinen.
Meeste ordes zijn uitgestorven, de laatste leden zijn in de 80 en dan worden ze opgeheven. En ik, ik al jonge tiener moet maar ergens anders mijn heil zoeken. Het geloof neemt af en zo de goeie doelen ook.
Waar moet ik nu heen?
Ik denk niet dat Ts dat aan zou kunnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:56 schreef Anshur het volgende:
Zelfs het vreemdelingenlegioenDe mogelijkheden zijn eindeloos.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Strani het volgende:
Juist dan kun jij daar eindelijk orde op zaken stellen. Daar hebben ze een sterke persoonlijkheid voor nodig die goed leiding kan geven. Een uitgelezen taak voor jou Argo. Het monnikendom zal weer floreren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:57 schreef LompeHork het volgende:
Wat een kutklacht, dit was in 1880 al niet meer actueel. Ga zelf het klooster in als het zo erg is gesteld.
Deze man begrijpt het!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sticht je eigen kloosterorde en neem alleen geile sletjes aan
Helemaal niet, ik wil een broeder worden, die mensen helpt. Die zijn liefde laat doorstralen door te helpen. Ik wil met mijn broeders rond de tafel zitten en samen lekker brood eten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Wat nou, jij wilde toch die nonnetjes uit elkaar trekken?
Ze zijn dan ook een beetje te ouder over het algemeen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wil een broeder worden, die mensen helpt. Die zijn liefde laat doorstralen door te helpen. Ik wil met mijn broeders rond de tafel zitten en samen lekker brood eten.
Nonnen hoef ik niet... Enkel heb ik respect voor ze maar op ze geilen nee.
Respect voor ouderen, en er kan best een meid als mij zijn die in een klooster wil intreden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook een beetje te ouder over het algemeen?
Die zijn er wel. Ik ken er minstens 3 die non zijn geworden waarvan er 1 echt een verlies was voor de gemiddelde man.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Respect voor ouderen, en er kan best een meid als mij zijn die in een klooster wil intreden.
Respect voor die vrouwen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Ik ken er minstens 3 die non zijn geworden waarvan er 1 echt een verlies was voor de gemiddelde man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |