abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:40:48 #1
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122528607
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden
guru033, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
zazzel, hiker regio Breda

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
reintje_, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:41:12 #2
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122528630
Sorry voor de TT was niet de bedoeling :@
pi_122528734
Waarom maak je die TT dan :P
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:43:17 #4
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122528747
Moest toch wat verzinnen
pi_122528786
Het honderdste topic en jij doet dit ;(
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:44:42 #6
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122528820
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Viezze het volgende:
Het honderdste topic en jij doet dit ;(
Dan doe jij het 101e beter :6
pi_122528973
101e is niet speciaal meer, nu moeten we wachten tot 200 ;(
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:47:32 #8
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122529005
Dan weet je wat je te doen staat.
pi_122529032
111 is ook speciaal in het zuiden van het land
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_122529045
Het eerste topic stamt uit 2009 dus dat duurt nog wel even :')
pi_122529374
Voor mij is deze TT in ieder geval wel toepasselijk, heb door de studie maar weinig kunnen werken de afgelopen paar weken..
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:01:33 #12
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122530010
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:46 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Hoe kom je op die baantjes? Je hebt/had toch ook dat baantje waar je snoepautomaten moet bijvullen toch?
Jup. Verder gewoon contacten onderhouden. Vraag me af of ik deze krijg. Huidige werk moet eerst toestemming geven.
#26 || Luciano da Silva
pi_122532793
De XC60 vandaag reed best prima! Had wel wat moeite met starten en liep de eerste seconden ook heel onrustig stationair.. Maar het blijft toch een heerlijk geluid geven, die 5-cilinder diesels O+ .
Daarvoor had ik een Transit Connect van de oranje. Had volgens kentekenbewijs 90pk, maar waar Ford die gelaten heeft.. De Trafic van vorige week, met eveneens 90pk voelde toch vlotter aan.
Morgenmiddag een enkeltje, Leeuwarden - Tynaarlo. Daar blijkt dus een LM te zitten.. Betreft trouwens een Peugeot Expert 1.6HDI :') ..

Voor mijn beunbaantje een keer in een Mercedes S320CDI gereden, massagestoelen, alles. Heerlijk! Maar het rijdt echt als een tank, rechtdoor wil ie prima vooruit, bochtjes in B-wegen op ietwat hoge snelheid wordt al behoorlijk minder.
Ook een keer een ML300CDI, reed ook wel prima. De S-klasse reed beter, maar minstens zo lomp.

Vanmiddag in Amersfoort stond ik met 2 collega's bij de bushalte. Maar volgens mij hadden deze twee het werk gekozen om geen contact met collega's te hebben ofzo :?
Wel geinig trouwens, van alles wat daar de snelweg afkomt kan je zo zien wat collega's zijn. Vrij nieuwe auto's, jong persoon, veelal met iets te veel gas wegrijden > collega :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:48:50 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122533176
Of je inhalen met het knipper vrolijk naar rechts knipperend aan.
pi_122537450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
De XC60 vandaag reed best prima! Had wel wat moeite met starten en liep de eerste seconden ook heel onrustig stationair.. Maar het blijft toch een heerlijk geluid geven, die 5-cilinder diesels O+ .
Daarvoor had ik een Transit Connect van de oranje. Had volgens kentekenbewijs 90pk, maar waar Ford die gelaten heeft.. De Trafic van vorige week, met eveneens 90pk voelde toch vlotter aan.
Morgenmiddag een enkeltje, Leeuwarden - Tynaarlo. Daar blijkt dus een LM te zitten.. Betreft trouwens een Peugeot Expert 1.6HDI :') ..

Voor mijn beunbaantje een keer in een Mercedes S320CDI gereden, massagestoelen, alles. Heerlijk! Maar het rijdt echt als een tank, rechtdoor wil ie prima vooruit, bochtjes in B-wegen op ietwat hoge snelheid wordt al behoorlijk minder.
Ook een keer een ML300CDI, reed ook wel prima. De S-klasse reed beter, maar minstens zo lomp.

Vanmiddag in Amersfoort stond ik met 2 collega's bij de bushalte. Maar volgens mij hadden deze twee het werk gekozen om geen contact met collega's te hebben ofzo :?
Wel geinig trouwens, van alles wat daar de snelweg afkomt kan je zo zien wat collega's zijn. Vrij nieuwe auto's, jong persoon, veelal met iets te veel gas wegrijden > collega :P
Ik zeg altijd gedag en afhangend van de reactie houd ik me ook stil verder. Sommige personen zie je ook echt zuchten als je toevallig samen in Meerkerk naar de bushalte loopt ofzo. Soms is het ook heel gezellig :Y Ik heb zelfs wel eens een hele dag met twee andere hikers samengereden.
pi_122537511
Zitten inderdaad een paar behoorlijke autisten tussen. Als ik zeker weet dat iemand van EW of AR is probeer ik meestal wel een praatje aan te knopen, maar dit valt niet altijd in goede aarde _O-
pi_122539040
Dat is mij ook wel opgevallen. Meestal probeer ik wel een gesprek te beginnen, maar zeker de helft van de chauffeurs heeft geen zin in een gesprek, en kijkt verlegen weg. Volgens mij kom ik niet intimiderend over. :@

Een jaar of twee geleden heb ik samen met een enorm knappe spontane vrouwelijke EW'er van de oranje in Breda naar Papendrecht gereisd. Ik heb er niks aan overgehouden ( :'( ) maar dat was wel een positieve uitzondering. Ze bestaan zowaar!
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_122539116
Ik ben er een paar vrouwelijke tegen gekomen, eentje was zowaar in voor een praatje. Bij de heren is het wat half om half, vooral in Utrecht en Nieuwegein kom ik nog wel eens iemand tegen die in is voor een praatje.
pi_122541191
Daar komt nog bij dat veel hikers natuurlijk echt nog een stuk jonger zijn als je al 22/23 bent. Als ik ze onderweg tegenkwam dacht ik vaak van wat is dat voor een blaag, uitzonderingen daargelaten.
pi_122545221
Spoedje, naar Tiel in een Crafter.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:43:11 #21
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_122547528
Morgen rijtest bij AB/AZ. Ben benieuwd of ik er door kom :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_122548882
Na een heleboel dingen uitgezocht te hebben blijkt het toch vrij lastig te worden om morgen thuis te komen.. Nu de bal maar bij EW neergelegd, benieuwd wat ze voor me regelen!

Een overstap van 399 minuten midden in de nacht op Brussel heb ik ook weinig zin in.
Nee.
pi_122549002
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Dimitri_ het volgende:
Na een heleboel dingen uitgezocht te hebben blijkt het toch vrij lastig te worden om morgen thuis te komen.. Nu de bal maar bij EW neergelegd, benieuwd wat ze voor me regelen!

Een overstap van 399 minuten midden in de nacht op Brussel heb ik ook weinig zin in.
Dat klinkt niet relaxed nee :') Maar je hebt toch rechtstreeks vanuit Parijs de Thalys of ging dat niet?
En ben je nu niet bang dat ze je rit afpakken? :D
pi_122549747
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat klinkt niet relaxed nee :') Maar je hebt toch rechtstreeks vanuit Parijs de Thalys of ging dat niet?
En ben je nu niet bang dat ze je rit afpakken? :D
Ja maar de Thalys rijdt niet tot zo laat.. En fyra helemaal niet meer.
Bleek dat klant vandaag ziek was, krijg binnen een uur te horen of de rit nog doorgaat. Hoop het wel!
Nee.
pi_122551292
quote:
11s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja maar de Thalys rijdt niet tot zo laat.. En fyra helemaal niet meer.
Bleek dat klant vandaag ziek was, krijg binnen een uur te horen of de rit nog doorgaat. Hoop het wel!
doorbetaald 6,5 uur in nachtelijk brussel spenderen lijkt me nou ook niet echt verschrikkelijk... :p
pi_122553215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef mothergoose het volgende:

[..]

doorbetaald 6,5 uur in nachtelijk brussel spenderen lijkt me nou ook niet echt verschrikkelijk... :p
Haha daar zou ik echt niet blij van worden hoor.. Moet ook vrijdag om 9 uur naar college dusja. ;)
Nee.
pi_122553954
Zeg maar dat ik het dan wel doe ;) haha nre, grapje, ik hoop dat het nog te regelen valt voor je! Hotelletje en eerste trein weer terug wordt hem ook niet?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_122554200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef Kevindinhinho het volgende:
Zeg maar dat ik het dan wel doe ;) haha nre, grapje, ik hoop dat het nog te regelen valt voor je! Hotelletje en eerste trein weer terug wordt hem ook niet?
Nouja het ligt er nu aan of de klant morgen fit genoeg is om de rit door te laten gaan, hij was blijkbaar vandaag ziek zei zijn secretaresse.
Als hij doorgaat kon hij me blijkbaar wel direct in Parijs droppen, dan moet het wel lukken.
Nee.
pi_122555211
Ah mooi, rit gaat door. :)
Even een Thalys kaartje boeken!
Nee.
pi_122555614
heb morgen ook een ritje. heb eigenlijk stage, maar ik dacht, als ik per mail bereikbaar ben is het ook wel prima.

om 7 naar a'dam en om 17 terug. dus mooi de hele dag bereikbaar en lekker cashen :)
pi_122555893
Zo.. Kaartje paris-nord - Rotterdam kost me een whopping ¤114,-
Nee.
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:31:44 #32
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122556134
quote:
11s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef Dimitri_ het volgende:
Valt nog wel mee vind ik persoonlijk,is het vliegtuig niet goedkoper trouwens?
pi_122556290
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:31 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Valt nog wel mee vind ik persoonlijk,is het vliegtuig niet goedkoper trouwens?
Nouja, gegeven het feit dat wij (studenten) binnen Nederland altijd gratis kunnen reizen vind ik het toch erg duur.

Vliegtuig is misschien wel goedkoper, maar ik ga sowieso liever met de trein. Heb een hekel aan dat incheck gebeuren, veiligheidsdingen, douane etc.
Nee.
pi_122556311
Morgen locatiewerk bij het bedrijf dat vanuit barneveld naar amersfoort verhuisd is. Iemand hier ervaring mee? Ze zijn daar meestal niet erg vriendelijk vind ik als ik er een auto aflever.
pi_122556611
Morgen voor het eerst in mijn 2-jarige AR periode naar de snelweglocatie in Meerkerk, Nog specifieke dingen die ik moet weten? Dacht hier eens gelezen te hebben dat je een heel oerwoud aan formulieren mee moet nemen, omdat ze te belazerd zijn om te kopieren, maar op mijn opdracht staat alleen: Gebruik het AR formulier...
Daarna naar Culemborg om een Golf naar Den Bosch te brengen. Gelukkig kunnen de ritten 's middags worden uitgevoerd, dan kan ik vanavond de kroeg in *O*
pi_122557521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:36 schreef maxmin het volgende:
Morgen locatiewerk bij het bedrijf dat vanuit barneveld naar amersfoort verhuisd is. Iemand hier ervaring mee? Ze zijn daar meestal niet erg vriendelijk vind ik als ik er een auto aflever.
Ik bedenk me ook net dat het helemaal niet chill is aangezien het klote is om daar met het OV te komen en ik mn reistijd niet betaald krijg... Hoe zit dat ook alweer met reisvergoeding bij locatiewerk bij EW?
pi_122558362
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:44 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen voor het eerst in mijn 2-jarige AR periode naar de snelweglocatie in Meerkerk, Nog specifieke dingen die ik moet weten? Dacht hier eens gelezen te hebben dat je een heel oerwoud aan formulieren mee moet nemen, omdat ze te belazerd zijn om te kopieren, maar op mijn opdracht staat alleen: Gebruik het AR formulier...
Daarna naar Culemborg om een Golf naar Den Bosch te brengen. Gelukkig kunnen de ritten 's middags worden uitgevoerd, dan kan ik vanavond de kroeg in *O*
Vorige week moest ik ook voor het eerst voor AR naar de feestlocatie, maar ik moest toen één van de bedrijfsformulieren gebruiken. Blijkbaar heb je dus een ander soort rit als ik had.

Ze scanden bij mij het formuliertje in en ik kreeg het origineel gewoon mee. Niks spannends.

Wat bezielt mensen trouwens om op een grote auto geen cruise te nemen :')
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:34:15 #38
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122558392
quote:
Ik ben morgen ook op snelweglocatie! Hoelaat ben je er?
pi_122559769
quote:
Ben gisteren voor de 2e keer bij de snelweglocatie geweest. Door de slagboom, auto gelijk links zetten bij de wasstraat. En als je moet tanken, doe dat dan bij de Tango daar bij de afrit/mcdonalds, en dan innameformulier en tankbon laten kopieren. Prima gasten daar eigenlijk :)
.
pi_122560320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:34 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik ben morgen ook op snelweglocatie! Hoelaat ben je er?
13.00 - 13.30 denk ik, jij?
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:12:47 #41
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122562334
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

13.00 - 13.30 denk ik, jij?
Vet ik denk ik ook :)
Ik heb een grijze Audi A4 sedan mee en jij?
JIj gaat niet naar P+R bushalte zeker, of wel?

Edit:
Hmm er staat dat ik de auto tussen 14.00 en 16.00 moet afleveren, dus ik kom later :P

[ Bericht 7% gewijzigd door QuiCk01 op 06-02-2013 19:20:06 ]
pi_122566798
quote:
11s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef Dimitri_ het volgende:
Voor een enkele reis vind ik dat een fors bedrag.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:59:47 #43
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122568861
Haha die "gefeliciteerd" e-card van easyway :') Nouja wel leuk dat ze je überhaupt wat sturen
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:01:37 #44
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122569006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef zazzel het volgende:
Haha die "gefeliciteerd" e-card van easyway :') Nouja wel leuk dat ze je überhaupt wat sturen
Ik kreeg hem laatst ook, echt een beetje een faalding idd :')
pi_122570455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef Mallet het volgende:

[..]

Voor een enkele reis vind ik dat een fors bedrag.
Ja, ik ook! Stond er echt van te kijken.
Nee.
pi_122575528
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:20 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, ik ook! Stond er echt van te kijken.
Het is bij de thalys altijd aanzienlijk goedkoper als je maanden van tevoren boekt. Maarja, wie wil nou zo vroeg boeken? Inderdaad een belachelijke prijs voor zo''n klein stukje
pi_122577314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Edit:
Hmm er staat dat ik de auto tussen 14.00 en 16.00 moet afleveren, dus ik kom later :P
Dat staat daar altijd erbij, maar de planning heeft me al een paar keer verteld dat het niet uitmaakt als je er eerder bent.
pi_122580206
EW heeft mij inderdaad ook wel eens gezegd dat ik OM 10:00 een auto moest ophalen. Bleek tussen 10:00 en 12:00 te zijn :') ..
Vandaag samen met een college een ritje Leeuwarden - Tynaarlo gehad. Hij een Octavia TSI, ik een Partner FAP...
Ach, was wel gezellig om samen een stuk terug te kunnen reizen!
Morgen Leeuwarden - Apeldoorn in een VW Jetta 1.2TSI en Vaassen - Hengelo in een Golf 1.6 TDI bluemotion. Geen bijzondere auto's, maar ben wel mooi even onderweg.
pi_122580547
Vanmiddag ben ik flink geschrokken.

Op een 3-baans snelweg reed ik op de middenstrook en naderde een auto die langzamer reed. Ik keek of ik naar links kon. Terwijl ik weer naar voren kijk met de beslissing dat het kon, zie ik dat de vrachtwagen op de rechterbaan naast me al half op mijn baan zit terwijl ik daar nog rij. Ik heb een ruk naar links gegeven, als ik dat niet had gedaan had hij tegen me aan gezeten. :(

Zo getypt lijkt het wel mee te vallen, maar het zit 'm in de verassing dat als je weer terug kijkt naar voren en de situatie ineens veranderd is in een halve seconde :o
pi_122581124
Daarom moet je ook constant spiegelen zodat je weet wat er naast/achter je rijdt...
pi_122582081
Als ik het zo lees was het sowieso Bananana (?) schuld niet geweest, als het was misgegaan. Die Trucker had gewoon rechts moeten blijven, dat staat vast. Maargoed, iedereen in het verkeer kan fouten maken. En gelukkig kunnen die meestal door een andere weggebruiker opgelost worden zonder ongelukken/schade's.

@S-RS
Wat hebben ze bij jou in de straat een ontiegelijke zooi van dat kruispunt gemaakt. Het was weer even zoeken tot ik er voetgangerspad naar de bushalte kon vinden daar :)..
Die situatie veranderd daar elke week, maar volgens mij doen ze er verder bijzonder weinig.
  donderdag 7 februari 2013 @ 02:10:59 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_122584123
Volgende periode wat meer tijd, dus ik dacht: misschien weer eens wat geld verdienen. Net dat formulier bij easyway ingevuld, hoe lang duurt dat ongeveer voordat je gebeld wordt en tot de hele procedure klaar is?
Huilen dan.
  donderdag 7 februari 2013 @ 02:11:30 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_122584128
Wat moet ik me trouwens bij een rijtest van anderhalf uur ( :') !) voorstellen?
Huilen dan.
pi_122584368
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:32 schreef Babananana het volgende:
Vanmiddag ben ik flink geschrokken.

Op een 3-baans snelweg reed ik op de middenstrook en naderde een auto die langzamer reed. Ik keek of ik naar links kon. Terwijl ik weer naar voren kijk met de beslissing dat het kon, zie ik dat de vrachtwagen op de rechterbaan naast me al half op mijn baan zit terwijl ik daar nog rij. Ik heb een ruk naar links gegeven, als ik dat niet had gedaan had hij tegen me aan gezeten. :(

Zo getypt lijkt het wel mee te vallen, maar het zit 'm in de verassing dat als je weer terug kijkt naar voren en de situatie ineens veranderd is in een halve seconde :o
truckers kijken wel uit hoor, hij had vast al lang gezien dat jij ruimte had om naar links te gaan. Dan nemen ze vast het plekje. Eigenlijk mag het niet, maar ik neem het ze niet kwalijk. Die gasten weten echt wel of het kan.
There are only 151 Pokémon.
pi_122585244
Wat een onzin, als die trucker dit deed met de gedachte "ik reserveer mijn plekje alvast" dan nam hij veel te veel risico.
pi_122586907
quote:
@S-RS
Wat hebben ze bij jou in de straat een ontiegelijke zooi van dat kruispunt gemaakt. Het was weer even zoeken tot ik er voetgangerspad naar de bushalte kon vinden daar :)..
Die situatie veranderd daar elke week, maar volgens mij doen ze er verder bijzonder weinig.
Haha, leuk kruispunt is dat hè :9 Ik heb inderdaad ook het idee dat er geen donder gebeurt. Altijd als ik er langs kom zie ik niemand werken, op het eerste gezicht is er vanaf de zomervakantie ook niets veranderd...
pi_122587168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:03 schreef fredje11 het volgende:
Wat een onzin, als die trucker dit deed met de gedachte "ik reserveer mijn plekje alvast" dan nam hij veel te veel risico.
als ze verderop ergens naar links moeten snap ik het wel. En ze nemen dat risico alleen als ze weten dat het kan. Zo werkt het nou eenmaal bij vrachtwagens.
There are only 151 Pokémon.
pi_122588649
Ik had mijn knipper nog niet aan toen de vrachtwagen als van rijstrook wisselde. Dus hij had me niet gezien denk ik.
pi_122589032
Vind vooral van die trucks die elkaar gaan inhalen op een 2-baans snelweg irritant. Op de A1 en de A15 gebeurt dat zo vaak, komen ineens naar links en dan hang je zo 5 minuten achter zo'n slakkenrace }:|
.
pi_122589075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:03 schreef fredje11 het volgende:
Beter dan dat die op het laatste moment moet remmen en tussen al die onbekwame personenautobestuurders moet invoegen. Liever gewoon tijdig 1 verkeerslicht van ter voren al van baan verwisselen en richting aangeven zodat personenauto's ook weten wat die gaat doen

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:18 schreef Pizzabodem het volgende:
Vind vooral van die trucks die elkaar gaan inhalen op een 2-baans snelweg irritant. Op de A1 en de A15 gebeurt dat zo vaak, komen ineens naar links en dan hang je zo 5 minuten achter zo'n slakkenrace }:|
Komt door de begrenzer. En hun eindbestemming ligt natuurlijk een stuk verder dan die van jou dus zo winnen ze er wel genoeg mee. Anders zit je straks 100km lang 1km/u onder je begrenzer te rijden :') En jij wil ook je melk tijdig in de supermarkt hebben natuurlijk
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122589417
Vind het prima als vrachtwagens af en toe inhalen, maar op de A1 kan het echt overdreven worden. Heb daar eens tussen afrit Deventer Oost en afrit Holten achter dezelfde vrachtwagen op de linkerstrook gezeten. Dat is ongeveer 20km...
pi_122589583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Edit:
Een Megane :')
Ik moet naar bushalte Bazelbrug..
pi_122590359
Toch nog 6,5 uur gemaakt met het spoedje gisteren. Kwam vooral omdat de Crafter (pas 20000 km jong) niet meer startte. Gelukkig hadden ze bij het ophaaladres een accubooster liggen maar eer we door hadden waar die precies op aangesloten moest worden en dat ding liep was ik drie kwartier verder. En toen moest ik nog tanken, heb de motor maar laten draaien.
pi_122590845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef Panthera. het volgende:
Vind het prima als vrachtwagens af en toe inhalen, maar op de A1 kan het echt overdreven worden. Heb daar eens tussen afrit Deventer Oost en afrit Holten achter dezelfde vrachtwagen op de linkerstrook gezeten. Dat is ongeveer 20km...
Heb ook een keer zo lang achter een vrachtwagen gezeten idd :') op een gegeven moment waren een paar auto's achter mij het zo zat dat ze via een uitvoegstrook er langs gingen en dan de weg weer op. Maar ik reed voor EW dus dat durfde ik niet :P
pi_122594638
Zo, nu in Brussel aan het wachten.. Opzich wel fijne auto, 520i met behoorlijke opties. Motor is natuurlijk beetje klein, maar rij vandaag toch 99% snelweg op de CC, met die distance control btw.
Edit: na een kentekencheck blijkt het een 525D. Andere auto dan EW me vertelde.

[ Bericht 13% gewijzigd door Dimitri_ op 07-02-2013 14:34:23 ]
Nee.
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:20:30 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_122594971
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef sinepedraap het volgende:
Anders zit je straks 100km lang 1km/u onder je begrenzer te rijden :') En jij wil ook je melk tijdig in de supermarkt hebben natuurlijk
Dat scheelt je 42 seconden bij het verschil tussen 93 en 92 km/h.. inderdaad, de moeite waard :') .
Huilen dan.
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:42:32 #67
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122595734
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 02:11 schreef Isdatzo het volgende:
Wat moet ik me trouwens bij een rijtest van anderhalf uur ( :') !) voorstellen?
Je gaat met 2 personen en een instructeur onderweg, eerst rijdt de ene een halfuurtje en legt de instructeur wat uit. Vervolgens stop je en krijg je nog een verhaaltje over innemen.
Dan rijdt de ander terug. Stelt niet zo bizar veel voor.

En voor dat voor dat vrachtwagen verhaal, geef mij maar gewoon een 3baans, dan kan ik rustig in het midden en rechts 120 op de CC rijden en irriteer ik me alleen aan de linksrijders
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:03:38 #68
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122596612
Inhalende vrachtwagens :') Ik had laatst op een 3 baanssnelweg dat ik van de linker naar de middelste baan wilde, alleen op precies dat moment ging een vrachtwagen inhalen. En dus ook naar de middelste strook. Nou close call... M'n moeder had er niet zo om kunnen lachen als ik haar (tijdelijke) Evoque een paar meter korter had gereden...
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:13:19 #69
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122596949

Ik heb ook dit wel eens meegemaakt, die blauwe zat te wachten met zijn knipper al aan zodat hij achter mij ook kon inhalen.
Heb destijds vrolijk op de rem getrapt om eerst het overige verkeer netjes achter me aan te laten sluiten.. Vond ie niet zo grappig geloof ik.
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:14:38 #70
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_122596998
Sinds 13.15 ben ook ik studentenchauffeur bij AB-AZ Studentenchauffeurs. Rijtest gehaald dus laat die ritjes maar komen!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_122597029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:03 schreef zazzel het volgende:
Inhalende vrachtwagens :') Ik had laatst op een 3 baanssnelweg dat ik van de linker naar de middelste baan wilde, alleen op precies dat moment ging een vrachtwagen inhalen. En dus ook naar de middelste strook. Nou close call... M'n moeder had er niet zo om kunnen lachen als ik haar (tijdelijke) Evoque een paar meter korter had gereden...
Die 'sandwich'-situatie had ik de eerste rit die ik met mijn rijbewijs maakte :P
Dat zal ik nooit vergeten, ik let nog altijd extra op!
pi_122601024
Sommige mensen kruipen helemaal achterin de inhalende vrachtwagen. Ik blijf liever op de linkerbaan hangen, maar dan op zo'n plaats dat je niet ingesloten zit door een vrachtwagen aan je rechterkant. Doe ik sinds ooit een truck vlak voor de auto waarin ik zat een klapband kreeg. Daar wil je niet naast rijden, al helemaal niet als het een klapband is links op de stuuras/voorwielen. Met een inhalende truck voor je heb je dan helemaal geen escape mogelijkheden.
.
pi_122602270
Morgen 2 mooie ritjes, heb er best zin in. Eerst Oirschot-Hoofddorp in een Volkswagen Passat en vervolgens Hoofddorp-Oirschot(geen wissel) in een Audi A7 met 300 PK :) Dat zal in ieder geval de mooiste auto zijn die ik tot nu toe heb gereden! Wel jammer dat er tussen Utrecht en Amsterdam altijd controle is en de maximumsnelheid maar 100..

Ik belde rond 14uur naar AR om te vragen of ze voor morgen iets hadden en of ze het anders op de mail zouden zetten omdat ik daarna 3 uur college had. Is goed zegt ie, ik zal het straks op de mail zetten. Wordt ik een uurtje later vrolijk gebeld door een andere planner voor deze ritten, gelukkig was het net pauze.
pi_122607147
Vandaag vestigingswerk gehad bij D####lease in amersfoort. Was best prima. Ik heb geen knieen meer over, maar ik heb vandaag wel meer dikke auto''s gereden dan ooit. Het ging maar om mini stukjes omdat de auto''s naar de parkeerplaats gereden moesten worden, maar er werd wat vanaf geslipt. O.a. Golf GTI, Leon FR Cupra (265pk), heel veel audi a5jes en passat cctjes, waaronder een met 299 pk:) Echt een paar ontembare beesten zaten tussen. En bijna niks was crisis uitvoering, allemaal dikke wagens. Er stonden ook twee porsches, alleen ze waren daar zo vriendelijk om die zelf (al driftend over de drukke parkeerplaats) even weg te zetten... Dat was dan wel weer jammer.
Verder de hele dag samen gewerkt met een NIET autistische EW'er, dus al met al een prima dag! En stukken beter dan locatiewerk in Nieuwegein.
pi_122609084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef Pizzabodem het volgende:
Sommige mensen kruipen helemaal achterin de inhalende vrachtwagen.
Die afwijking heb ik ook regelmatig, en dan vaak hang in erg ver tegen de middenberm over de streep. Slaat nergens op want het helpt toch niet. Maarja, wordt nogal chaggie van die kut vrachtwagens op tweebaanswegen.

Van de week ook nog ruzie met een Volvo rijder op de A28. Hij ging inhalen met 105 op de teller waar je 120 mag en die kerel naast hem reed volgensmij 104,99 ofzo, menig vrachtwagen haalt sneller in... Gaat die lul daarna midden op de snelweg rijden en met z'n middelvinger zwaaien omdat die vind dat ik er te dicht op zat :(

quote:
11s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Zo, nu in Brussel aan het wachten.. Opzich wel fijne auto, 520i met behoorlijke opties. Motor is natuurlijk beetje klein, maar rij vandaag toch 99% snelweg op de CC, met die distance control btw.
Edit: na een kentekencheck blijkt het een 525D. Andere auto dan EW me vertelde.
Euh, je merkt op zo'n lange rit niet het verschil tussen een diesel en een benzine? :9
Oh laatmaar, je moest zeker nog vertrekken? :D
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:22:29 #76
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122610178
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

Van de week ook nog ruzie met een Volvo rijder op de A28. Hij ging inhalen met 105 op de teller waar je 120 mag en die kerel naast hem reed volgensmij 104,99 ofzo, menig vrachtwagen haalt sneller in... Gaat die lul daarna midden op de snelweg rijden en met z'n middelvinger zwaaien omdat die vind dat ik er te dicht op zat :(

Dat is zoooo hatelijk! Wat heb je gedaan? Gelijk van de weg gedrukt? :P

Vanmiddag wel prima dagje gehad, 2x Audi A4 :)
pi_122611599
Helaas niet gebeld voor morgen. Hopen op een spoedje dan maar morgenochtend.
  donderdag 7 februari 2013 @ 21:11:44 #78
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122613346
Ook niet gebeld, hoop op een spoedje richting Utrecht. Scheelt me met de trein naar huis vanaf Breda...
pi_122614643
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat is zoooo hatelijk! Wat heb je gedaan? Gelijk van de weg gedrukt? :P
Hem uitgelachen met z'n trage bak, terug naar 4 vol gas, hop naar 5 vol gas, hop naar 6 vol gas. En inmiddels zat ik al op 2x rijbewijs inname :+ Zo leek het tenminste alsof ik haast had ook al ging ik nergens naar toe :9
  donderdag 7 februari 2013 @ 21:33:16 #80
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122614790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hem uitgelachen met z'n trage bak, terug naar 4 vol gas, hop naar 5 vol gas, hop naar 6 vol gas. En inmiddels zat ik al op 2x rijbewijs inname :+ Zo leek het tenminste alsof ik haast had ook al ging ik nergens naar toe :9
Hahahahaha zo ken ik je weer _O_
pi_122615088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:33 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hahahahaha zo ken ik je weer _O_
Ben ik ooit weggeweest dan? *)
  donderdag 7 februari 2013 @ 21:43:13 #82
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122615401
Aankomende week is m'n pa op zakenreis, kan ik mooi z'n leaseslet misbruiken >:)
pi_122615412
Vandaag een Aygo en een Picanto.. Niet om over naar huis te schrijven :(
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_122616862
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:43 schreef zazzel het volgende:
Aankomende week is m'n pa op zakenreis, kan ik mooi z'n leaseslet misbruiken >:)
Mijn pa is ook regelmatig een weekje weg voor z'n werk, dan krijg ik ook altijd zijn auto inclusief tankpas _O_
Eind deze maand weer, maar ik ga vanaf maandag stage lopen in hartje Amsterdam dus ik heb er dan weinig aan ;(
pi_122622460
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

Euh, je merkt op zo'n lange rit niet het verschil tussen een diesel en een benzine? :9
Oh laatmaar, je moest zeker nog vertrekken? :D
Nee daar deed het stuk Amsterdam - Brussel over. Vond hem al zo zwaar klinken voor een 4-cilinder benzine maarja. Ik dacht ook, zal wel. Rij ook niet iedere dag een E61.

Eerste stop in Brussel

Binnenkant (zie het draaiwieltje bij het CC-stokje, dat is voor de afstand van de adaptieve CC in te stellen.)

Gearriveerd op Gare du Nord!

Binnenkant van het station.

En mijn zitplaats in de Thalys.

En nu hou ik erover op. ;)
Nee.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 13:02:14 #86
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122635127
Zijn er nog meer mensen die maandag locatie werk in Amersfoort gaan doen? Ik ga waarschijnlijk met de auto, en dan kan ik eventueel mensen oppikken bij het station.. ;)
pi_122637829
Werd vanochtend wakker gebeld voor een spoedje. Wieuwerd - Oud-Beijerland in een Octavia.
Dus maar lekker in de trein ontbeten. Auto zojuist afgeleverd en nu weer op naar huis. Lekker wat uurtjes in ieder geval.
En deze week toch nog mooi 4 dagen kunnen werken :)
pi_122639125
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:02 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn er nog meer mensen die maandag locatie werk in Amersfoort gaan doen? Ik ga waarschijnlijk met de auto, en dan kan ik eventueel mensen oppikken bij het station.. ;)
Hey, ik ben maandag voor het eerst beschikbaar vanuit Arnhem! Dus wie weet ik wel :) Weet je of je voor de maandag op vrijdag gebeld wordt? Denk het wel toch?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 14:51:54 #89
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122639175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:50 schreef Toet- het volgende:

[..]

Hey, ik ben maandag voor het eerst beschikbaar vanuit Arnhem! Dus wie weet ik wel :) Weet je of je voor de maandag op vrijdag gebeld wordt? Denk het wel toch?
Jops, als je maandag mag werken dan word je vrijdag gebeld.
pi_122639189
Oké, dan wacht ik nog even een telefoontje af of ik überhaupt mag..
  vrijdag 8 februari 2013 @ 16:45:17 #91
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122643947
Maandag Houten - Lewedorp in een Leon. Nou beter dan niets, hopelijk nog een spoedje er achteraan!
Edit: beter nog een spoedje, ov naar Breda is 2:41 vanuit daar. En rot aansluitingen :')

[ Bericht 48% gewijzigd door zazzel op 08-02-2013 17:15:04 ]
pi_122644785
Maandag Oudebiltsdijk (of all places) - Capelle a/d IJssel in een Berlingo :') .
Daarna Utrecht - Almere in een Mondeo!
pi_122644944
Ik wil ook wel wat maar het lijkt weer op niets uit te lopen ;(
pi_122645359
Toch nog twee ritten. Groningen - feestlocatie in een Megane. En daarna Voorschoten - Amersfoort in een Tiguan.
pi_122645641
Hier niks. Zeer spijtig, maar nu is het toch echt tijd om mijn kop eraf te zuipen met carnaval ^O^
pi_122645867
Shit, hier ook niks :(
pi_122645967
Alle carnavallers veel plezier gewenst! Ik ga lekker een rondreis door NL maken komende week :)
Nee.
pi_122646542
Ik zit al bijna 2 weken werkloos thuis, weinig werk in regio Groningen op het moment.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:37:05 #99
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122647422
Nou ik ben uit Breda gevlucht, carnaval niets voor mij haha. Volgende week 5 dagen beschikbaar!
pi_122652185
Voor morgen een retourtje Vlaardingen-Haarlem in een A5:), helaas voor maandag niks gekregen
pi_122653918
Ik denk echt dat we de invloed merken van de slechte autoverkopen.
pi_122656987
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:58 schreef Panthera. het volgende:
Ik denk echt dat we de invloed merken van de slechte autoverkopen.
Afgelopen 2 weken is het bij mij ook niet echt best, daarvoor niks te klagen
pi_122657017
Ik heb bijna 600 kilometers gekregen voor maandag. Laatste tijd veel werk in regio Eindhoven, vooral veel ritten vanuit Limburg. Maandag voor het eerst naar Wieuwerd en een ritje terug.
pi_122657228
Hmm deze periode maar een dagje beschikbaar in de week, maar voor maandag zijn die uurtjes lekker opgevuld alvast met De Lier - Groningen en Drachten - Roffa :)
In twee scheurijzers van jewelste... een Berlingo ennnn een Vito :D
pi_122658965
http://www.autoweek.nl/vi(...)-is-mercedes-gla-amg
In dit autoweek journaal zit een stuk over de nieuwe invulling van het voormalige Experience Centre van Peugeot in Breukelen. Zouden we daar nog ritjes naartoe krijgen of hebben ze zelf hikers bij leaseplan?
pi_122662485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:00 schreef Shefkee het volgende:
Ik heb bijna 600 kilometers gekregen voor maandag. Laatste tijd veel werk in regio Eindhoven, vooral veel ritten vanuit Limburg. Maandag voor het eerst naar Wieuwerd en een ritje terug.
Dan mag je mij dankbaar zijn. Ben vorige week gekapt met EW in die regio, meer werk voor je :P.
pi_122669760
Ritje in de A5 ging niet door vandaag, bijzonder jammer weer.. tweede x in 1,5 week dat ik voor lul sta bij m'n ophaaladres
pi_122669971
Vandaag proefritten maken met m'n pa :9
pi_122670149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag proefritten maken met m'n pa :9
Nice, wat gaan jullie proberen?

Ik ga zo even toeren in een mini die mn vader als leenauto heeft.
pi_122675155
Het lijkt erop dat we geen Mondeo meer krijgen ;(

Een Mondeo in de uitvoering die we nu hebben zou 30 euro netto per maand meer gaan kosten en mijn pa is meer iemand van 'een auto is om van A naar B te gaan'. Dus hij wil iets anders, wat maximaal net zo duur is als onze huidige Mondeo.

En het wordt wss een Jetta Hybrid nu. Wel een Highline en 1.4TSI met 150pk plus nog een elektromotor en DSG, dus dat verzacht de pijn van geen Mondeo wel weer een beetje. Maar toch zal ik 'm missen :'(
pi_122676088
Gisteren mogen genieten van ritje in een Audi A7met 300 PK. Was wel een kwartier bezig om alles goed in te stellen, werkelijk alles ging automatisch en ik had geen idee hoe ik de stoel in zijn geheel naar voren kreeg. Ook nog een keer gestopt om te stoeien met het navigatiesysteem, omdat ie me naar Den Haag wilde sturen in plaats van Oirschot. Daarna wel kunnen genieten van de rit, de auto rijdt gewoon heerlijk en je merkt dat als je een keer boos naar het gaspedaal kijkt de auto al naar voren spurt. Ben nog 2x extra een parkeerplaats opgedraaid, om op de lege invoegstrook van 30 naar 130 te kunnen gaan en je helemaal tegen je stoel gedrukt wordt!

Had graag een foto met jullie gedeeld, alleen zat de auto helaas onder de vogelpoep }:|

Dit wilde ik graag even kwijt! :Y
pi_122676111
Zou de Mondeo ook zeker gaan missen. Vind de Jetta maar een matige auto. Wel Russisch roulette trouwens, een 1.4TSI, DSG en nog een nieuwe elektrische ondersteuning. Ben benieuwd hoe lang zoiets mee gaat.
Omdat het lease is wat minder van belang, maar privé zou ik het niet aandurven :')
pi_122677379
Mwa, VAG vind ik op zich weinig mis mee en DSG is altijd goed natuurlijk. Maar de wegligging en stuurgedrag van de Mondeo... :9 :9
daar tipt zo'n Jetta niet aan (hoewel ie véél sneller dan onze Mondeo is).
pi_122678049
Ik ben al bijna 2 jaar werkzaam bij Easyway en moet maandag voor het eerst naar Meerkerk!
Geen idee welke de snelweglocatie oid is maar ik moet een auto afleveren op de st33nstraat.

Wat trouwens ook weer lekker fijn is dat ik 2 ritten heb maar bij "Mijn ritgegevens" staat alleen de 2e rit... En kantoor is natuurlijk dicht :+
pi_122678180
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Het lijkt erop dat we geen Mondeo meer krijgen ;(

Een Mondeo in de uitvoering die we nu hebben zou 30 euro netto per maand meer gaan kosten en mijn pa is meer iemand van 'een auto is om van A naar B te gaan'. Dus hij wil iets anders, wat maximaal net zo duur is als onze huidige Mondeo.

En het wordt wss een Jetta Hybrid nu. Wel een Highline en 1.4TSI met 150pk plus nog een elektromotor en DSG, dus dat verzacht de pijn van geen Mondeo wel weer een beetje. Maar toch zal ik 'm missen :'(
Dat is wel jammer, maar opzich lijkt me zo'n jetta ook wel heel fijn. Lekkere automaat met altijd veel koppel beschikbaar...

De Mini die ik vandaag reed viel me wel tegen trouwens. Wat een onhandige dingen zijn dat zeg. En alles werkt zwaar aan zo'n ding, ik vind het maar niks. Hij stuurt wel super en heeft een wegligging van een kart.
pi_122678345
Ik heb één keer een Mini Cooper gereden en dat vond ik een prima ding. Maar waarschijnlijk heeft het wel een BMW koppeling, die zijn zwaar inderdaad.
pi_122678380
Mini ja :D
Heb voor EW een keer een rit Heerenveen-Breda in zo'n ding gehad. Wegligging en sturen is idd heerlijk, maar het is idd echt een onlogisch ding verder _O- En die van mij had geen cruise control, dan is Heerenveen - Breda wel een teringeind }:|
pi_122678766
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Mini ja :D
Heb voor EW een keer een rit Heerenveen-Breda in zo'n ding gehad. Wegligging en sturen is idd heerlijk, maar het is idd echt een onlogisch ding verder _O- En die van mij had geen cruise control, dan is Heerenveen - Breda wel een teringeind }:|
Ik heb ook een keer voor EW een Mini moeten rijden. Gewoon zo'n 1.6. Wel leuk voor in steden, maar ik moest inderdaad ook een heel stuk snelweg en ik kan niet zeggen dat ik er echt uitgerust uitstapte.
pi_122678927
Ik heb 1 keer een Cooper gereden en 1 keer zo'n Countryman. Dat is echt een foeilelijk ding eerlijk gezegd :')
pi_122679196
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 1 keer een Cooper gereden en 1 keer zo'n Countryman. Dat is echt een foeilelijk ding eerlijk gezegd :')
Ik ook nog een keer die Clubman-uitvoering. Dat was de vervangende auto die ik bij Autotaalglas kreeg.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:00:24 #121
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122680152
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:04 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb één keer een Mini Cooper gereden en dat vond ik een prima ding. Maar waarschijnlijk heeft het wel een BMW koppeling, die zijn zwaar inderdaad.
Zware koppeling in een mini? :') De koppeling in de Defender van m'n broer is echt zo zwaar dat file rijden echt een work-out is..
pi_122680258
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef zazzel het volgende:

[..]

Zware koppeling in een mini? :') De koppeling in de Defender van m'n broer is echt zo zwaar dat file rijden echt een work-out is..
Ja hij heeft echt een zware koppeling. In een bmw vind ik dat nog niet zo'n probleem, maar in zo'n klein karretje waarmee je in de stad rijdt is het irritant en best een workout inderdaad. Voor comfort is het ding niet gemaakt in ieder geval en ook niet voor gebruiksgemak. Je moet ongeveer over je stuur heen buigen om het stoplicht te kunnen zien.... (en dan ben ik al klein)
pi_122685847
Zware koppeling is prima. Ik vind het iig beter dan een lichte koppeling. Meestal heeft een zware koppeling meer gevoel, dat vind ik beter. Had een keer een Hyhundai Santa Fe mee, en die had zo'n lichte koppeling. Dat past totaal niet bij zo'n grote wagen.

Mini Clubman gereden, en die koppeling was inderdaad lekker strak/zwaar afgesteld. Maar dit was naast de wegligging het enige positieve aan die auto. Krap hok.
.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:48:26 #124
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122688129
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Nooo Countryman is écht een bazenbak!

Alleen dan in het donkergroen... :9~
pi_122688169
Ik vind de countryman echt geweldig mooi ^O^

Edit: Quick was me voor :D

@Irritatie
Jullie hadden best veel opties toch? Als je wat opties laat vallen past die er ook niet in? Of anders een Passat? Burgerlijke kut bakken, maar onze volgende wordt er wss toch een. Had het er vanavond nog met m'n pa over :9
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:06:05 #126
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122689036
Of misschien even naar deze kijken? Hoor ik vaak op radio:

http://special.audi.nl/a4businessedition/

Of het echt "goedkoop" is zal voornamelijk afhangen van aantal km enz denk ik....
pi_122689092
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:49 schreef S-RS het volgende:
Ik vind de countryman echt geweldig mooi ^O^

Edit: Quick was me voor :D

@Irritatie
Jullie hadden best veel opties toch? Als je wat opties laat vallen past die er ook niet in? Of anders een Passat? Burgerlijke kut bakken, maar onze volgende wordt er wss toch een. Had het er vanavond nog met m'n pa over :9
Ja, we hebben een Titanium met nog een paar pakketten erop. Misschien dat het uiteindelijk past als je een paar pakketten laat vallen, maar dan heb je wel een relatief kale auto. En het Mondeo-dashboard zonder de navi ziet er ook niet uit :+

En we vragen ons ook een beetje af of we die enorme ruimte van de Mondeo nog nodig hebben. Destijds gingen we nog wel eens met de auto een weekje weg oid, maar dat doen we eigenlijk niet meer, dus iets kleiner kan ook wel. Met de dikste Jetta betaalt m'n pa netto 130 euro per maand minder aan bijtelling dan met de huidige Mondeo.

Passat hebben we vanmorgen nog ingezeten, maar gek genoeg is die qua binnenruimte ongeveer net zo groot als de Jetta (kofferbak is wel flink groter), dus dan maar de Jetta met zijn 14% maar wel 170pk en DSG :+
pi_122689170
We mogen trouwens geen diesel nemen omdat we minder dan 40k per jaar rijden. Anders had m'n pa allang de Mondeo genomen, die is er met diesel als 20% en dan had ie nóg meer opties gehad dan nu :D
Maar dat kan dus helaas niet.
pi_122689498
Aah oké. Twee keer dezelfde auto kopen vind ik persoonlijk ook iets minder. Wij hadden zelf van 1999-2001 en 2001-2004 beide keren een 406. Zelfs dezelfde kleur, alleen de laatste wel een facelift en wat dikker aangekleed en een dieselblok die m'n vader tot de 508 nog regelmatig heeft gemist.

Wat ik van die hybrides als de Jetta e.d. moet vinden weet ik niet. Op de snelweg doet de electro motor vast niets tot nauwelijks iets maar je moet het extra gewicht daarvan wel meezeulen. 508 Hybrid4 zou ook 200pk en 500nm oid hebben. Waarom ze vervolgens een stuk trager zijn weet niemand :X
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:23:40 #130
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122689813
Ik heb het ook niet zo op hybrides. M'n pa kan binnenkort z'n Astra St. Ecoflex inruilen, wil die een ampera.. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.
pi_122689985
Hij zat ook te denken aan een Prius ( :') :') ) maar gelukkig heb ik hem daarvan kunnen weerhouden :P
pi_122693509
Wat een ellende allemaal, die leaseauto's. Blij dat mijn vader daar niet aan meedoet, die koopt gewoon wat hij wil rijden, in plaats van wat hem x Euro per maand meer kost of wat de baas vind dat hij moet rijden.
Nee.
pi_122693624
Ik ben blij dat we een caravan hebben van 1600kg, dan blijft m'n pa ver bij die ecomeuk uit de buurt. En gelukkig houdt die zelf ook wel van af en toe een stukkie planken, dus vermogen vindt die ook wel leuk :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat een ellende allemaal, die leaseauto's. Blij dat mijn vader daar niet aan meedoet, die koopt gewoon wat hij wil rijden, in plaats van wat hem x Euro per maand meer kost of wat de baas vind dat hij moet rijden.
Tja, het is maar wat je er zelf aan wil besteden. De meeste Nederlanders zijn helemaal bijtellingsgeil terwijl lang niet alle bazen dat verplicht stellen. En waarom zou je ook, het is je eigen geld en doe er lekker mee wat je wil.
pi_122694584
quote:
Ik snap het ook nooit. Vaak betaal je zoveel dat je van dat geld ook gewoon een auto kan kopen. Maar ja, wat meer zekerheid, dat wel.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:36:14 #135
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_122696066
quote:
Mag je vader maar uit een bepaald aantal merken kiezen dan? Eigenlijk zijn toch bijna alle auto's te leasen? En zeker als je ritregistratie doet en er niet privé mee gaat rijden is hij nog "gratis" ook?

edit:
Heb btw al meerdere malen gehoord dat bedrijven/LM een selecter merkenaanbod gaan hanteren. Alfa Romeo en Chevrolet vallen vaak als eerst af :D
En als ze er nog wel bij staan worden ze onwaarschijnlijk duur....
pi_122696636
Leasemaatschappijen kijken veel nar restwaarde inderdaad. C5 is daarom ook vrij duur.

In Oldenzaal staan wel altijd veel Alfa's, verder zie je ze vrijwel niet inderdaad.
  zondag 10 februari 2013 @ 19:36:47 #137
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122724331
Weet iemand hoe het zit met de jaaropgaves van EW ?
pi_122724380
Die wordt gemaild. Van 2012 heb ik hem nog niet, die van 2011 kreeg ik 23 januari in 2012. Nog even geduld denk ik :)
  zondag 10 februari 2013 @ 19:39:32 #139
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122724439
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:38 schreef Viezze het volgende:
Die wordt gemaild. Van 2012 heb ik hem nog niet, die van 2011 kreeg ik 23 januari in 2012. Nog even geduld denk ik :)
Oke thanks, just waiting...
Morgen 1,5 uur de tijd gekregen voor een rit van 1:40 uur excl tanken.. Kan nog leuk worden in de ochtendspits...
pi_122727823
Mijn oom heeft deze week zijn A3 Cabrio 2008 ingeruild voor een nieuwe A1 in het wit. Hij wil er gelijk nieuwe velgen onder hebben. Ik mag ze samen met hem uitkiezen... en bij een witte auto horen natuurlijk zwarte velgen *)
pi_122735455
Hmm, vanmiddag gebeld met EW en helaas was er iets niet goed gegaan waardoor ik alleen mijn 2e rit kon zien. Aangezien de 2e rit veel te ver weg is om met het OV heen te gaan gaat deze ook niet door. Dan maar hopen op een spoedje morgen!
pi_122735624
Hmm wordt nog leuk morgen. Heb max 2.5 uur de tijd om van Drachten naar Rotterdam te komen, moet om half 6 daar zijn. Wel totaal bijna 500 km, dat is het betere werk!
pi_122741040
Belbus kon niet meer ingepland worden, belde (blijkbaar) een paar minuten te laat. Te vroeg op + uur vertraging, dat is altijd klote als je naar de klok kijkt en voelt hoe koud het is..
pi_122741080
Was net tijdens ontbijt even aan het kijken hoe ik vanaf bushalte bij het ophaaladres kom, blikt het bord van de bushalte letterlijk aan de gevel van het juiste adres te zijn. Ik zeg, ideaal!

Ik baal er ook alweer van een pantalon aan te hebben gedaan, die kou raast er recht doorheen..
pi_122742760
Net een klant weg gebracht naar rotterdam en nu ergens anders in rotterdam een auto ophalen, reistijd: 1:05... :'(
Waaronder 18 minuten lopen, ook ik heb spijt van mn kledingkeuze, ik had wat onder mn pantalon aan moeten doen.
pi_122743565
Ik heb nog een spoedje Groningen - A'dam ^O^
Ophaaladres is twee straten verderop, ideaal.
pi_122745036
Mijn 2de rit vanuit Wieuwerd gaat niet door, zie dat het drie kwartier lopen is naar Mantgum.. Is het mogelijk om vanuit daar een lift te krijgen of bieden ze dat niet aan?
pi_122745047
En anders had ik dat spoedje Groningen - A'dam gekregen, was net te laat met terug bellen
pi_122745286
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:47 schreef Shefkee het volgende:
Mijn 2de rit vanuit Wieuwerd gaat niet door, zie dat het drie kwartier lopen is naar Mantgum.. Is het mogelijk om vanuit daar een lift te krijgen of bieden ze dat niet aan?
Ze brengen je daar wel heen. Ik moet er altijd auto's ophalen, dan kan je ook altijd bellen en dan halen ze je vanaf station Mantgum. Altijd wel goed voor elkaar.
pi_122746586
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Net een klant weg gebracht naar rotterdam en nu ergens anders in rotterdam een auto ophalen, reistijd: 1:05... :'(
Waaronder 18 minuten lopen, ook ik heb spijt van mn kledingkeuze, ik had wat onder mn pantalon aan moeten doen.
Vertel mij wat, moest vanochtend ook iemand naar zn werk brengen. Terug met de trein. In die nieuwe dubbeldeks sprinters (met van dat nieuwe design van binnen) zit gewoon geen verwarming! Steenkoud was het...
  maandag 11 februari 2013 @ 14:06:34 #151
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122749524
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Het zelfde hier! Moet nu zo'n 40 min wachten op de eerste beste bus richting de bewoonde wereld. Zo'n spijt van die pantalon...
Niemand die in de buurt van lewedorp (of all places) woont? :)
  maandag 11 februari 2013 @ 14:09:15 #152
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122749621
Locatie werk is best wel lachen, stelt echt niets voor. Maar om het nou de hele week te doen :N
  maandag 11 februari 2013 @ 15:55:57 #153
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122753572
Morgen Breda - Veenendaal, Arnhem - meerkerk.
Niets bijzonders dus...!
Origineel Esso-tankbon altijd opsturen naar EW toch? Of is dat weer veranderd inmiddels?
pi_122753770
Esso juist niet, tenzij je voor K uit Born rijdt. Alleen als je ergens anders tankt.
pi_122754270
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:47 schreef Rubenr3 het volgende:
En anders had ik dat spoedje Groningen - A'dam gekregen, was net te laat met terug bellen
Ik stond onder de douche maar hoorde mijn telefoon trillen. Zeilde nog bijna onderuit in de gang :')

Veel heb je niet gemist, auto was in een Hyundai i10 en de klus was in 4,5 uur geklaard.
  maandag 11 februari 2013 @ 18:05:55 #156
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122758392
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Esso juist niet, tenzij je voor K uit Born rijdt. Alleen als je ergens anders tankt.
Oke thanks!
Iemand morgen in Meerkerk bij Snelweg locatie?

[ Bericht 4% gewijzigd door zazzel op 11-02-2013 18:12:10 ]
pi_122761126
Morgen 2 ritjes. Golf 1.4 tsi DSG met 160 pk en daarna een Golf 1.2 tsi. En daarna 2,5 uur naar huis ov-en. Kan ik weer eens proberen een studieboek open te slaan in de trein :P
.
pi_122768331
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef Pizzabodem het volgende:
En daarna 2,5 uur naar huis ov-en. Kan ik weer eens proberen een studieboek open te slaan in de trein :P
Heb het al zo vaak geprobeerd, terug naar het noorden zit je vaak lang in de trein. Maar het is me nog nooit gelukt om dat boek een beetje effectief te gebruiken. :')

Vanmorgen eerst 220km in een Berlingo afgelegd. Het maakt wat veel lawaai, maar opzich rijdt het niet slecht. Cruisecontrol had overigens geen kwaad gekund. Daarna een Mondeo 2.0 TDCI, verbaasd me elke keer week hoe fijn zo'n auto eigenlijk rijdt. Gaat voor een familiebak bijzonder strak de bocht door en die diesel heeft voldoende kracht en is lekker soepel. Deze had trouwens wel foeilelijk nephout/plastic op het dash. Maar het beige ledereninterieur met stoelverwarming maakte dat wel weer goed O-)
pi_122783074
Net weer gebeld voor morgen. Heereveen - Doetinchem en een wissel naar Leeuwarden. In een Caddy op aardgas en een Kangoo. Juist ja, voor de Oranje.
Kort dagje helaas,
pi_122786090
Is het alleen voor mij of is er gewoon heel weinig werk laatste tijd? Ben echt al een hele tijd niet gebeld terwijl ik gewoon beschikbaar ben. Werk in de omgeving Rotterdam en Breda.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:34:36 #161
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122786638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:17 schreef Warrick21 het volgende:
Is het alleen voor mij of is er gewoon heel weinig werk laatste tijd? Ben echt al een hele tijd niet gebeld terwijl ik gewoon beschikbaar ben. Werk in de omgeving Rotterdam en Breda.
Ik werk ook in de regio Breda. Maar wanneer ik hele dagen beschikbaar ben, dan word ik eigelijk altijd wel gebeld.

Heb ik wat gemist, of hebben ze sinds kort de stop knop in meerkerk richting Utrecht weg gehaald? Er stopt nu ook alleen nog lijn 388. Die ik natuurlijk weer op 1 min na gemist heb...
pi_122791632
Nou, tijdje niet meer in dit topic gekeken. Gefeliciteerd allemaal met het 100e topic. *O* :')

Donderdag en vrijdag beschikbaar, kijken of het wat wordt. En volgende week vakantie, dus hopelijk wat uren maken! Maar ja, ik zal vast niet de enige zijn.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_122791919
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ik werk ook in de regio Breda. Maar wanneer ik hele dagen beschikbaar ben, dan word ik eigelijk altijd wel gebeld.

Heb ik wat gemist, of hebben ze sinds kort de stop knop in meerkerk richting Utrecht weg gehaald? Er stopt nu ook alleen nog lijn 388. Die ik natuurlijk weer op 1 min na gemist heb...
stopknop is al een tijdje weg, stond er laatst ook een keer voor lul. Dacht zelf dat er überhaupt geen bus meer stopte, waar gaat 388 naar toe dan? Loop zelf altijd maar gewoon naar het centrumpje van meerkerk
pi_122791961
Haha ik heb echt het idee dat ze gek van me worden bij AR... Bij bijna elk ritje ben ik genoodzaakt ze op te bellen.. Gister een Berlingo uit 2007 opgehaald in De Lier om naar Groningen te rijden. Bij aankomst bleken er 2 te staan en van de mijne deed de accu het niet, ondanks verwoede pogingen van de mensen daar die blij waren dat ze achter hun bureau vandaan konden komen..
Toen maar die andere meegenomen en iemand anders het ritje door zijn neus geboord (sorry haha), wel uur vertraging....
Onderweg naar Groningen meer dan een halve tank er doorheen gejaagd omdat ie vol gas niet boven de 125 uitkwam :')
pi_122792425
Eerste boete voor Easyway is binnen, 130 euro... |:(
Ik wist dat ik geflitst was dus ik voelde hem al aankomen
pi_122792706
Zonde, maar dan heb je ook wel behoorlijk te hard gereden.
pi_122792818
Wat is behoorlijk te hard? De verkeersboete zijn in dit land gewoon belachelijk hoog.
Alles voor de verkeersveiligheid....................

edit: Blijft zonde geld natuurlijk
pi_122794241
Vandaag ook een boete van 130 euro op de mat, maar dat was voor wildplassen :X
pi_122794962
Langs de snelweg bij Meerkerk :7 ?
pi_122794990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef RTS91 het volgende:
_O-
Die zijn wel héél makkelijk te voorkomen :P
pi_122795217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef RTS91 het volgende:
Hahahaha, tijdens het uitgaan? :7
pi_122795459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Erna toch altijd pas :7
pi_122795644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:16 schreef fredje11 het volgende:
Wat is behoorlijk te hard? De verkeersboete zijn in dit land gewoon belachelijk hoog.
Alles voor de verkeersveiligheid....................

edit: Blijft zonde geld natuurlijk
Eens, maar je weet dat je te hard rijdt en voor EW is dat gewoon onhandig omdat je er alleen maar jezelf mee hebt.
pi_122795792
Klopt maar of ik nou privé of voor EW rij maakt voor mij geen verschil. Bij beide heb ik alleen mijzelf ermee.
pi_122796181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef fredje11 het volgende:
Klopt maar of ik nou privé of voor EW rij maakt voor mij geen verschil. Bij beide heb ik alleen mijzelf ermee.
Helemaal mee eens... 130 euro boete is maar 20 te hard ofzo.. beetje afhankelijk waar je te hard rijdt. Niet normaal hoe duur het tegenwoordig is als je het vergelijkt met bijv. Duitsland
pi_122796234
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Erna toch altijd pas :7
Als je flinkt aan de tap hangt mag je tussendoor ook wel een paar keer hoor :Y
pi_122796343
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Als je flinkt aan de tap hangt mag je tussendoor ook wel een paar keer hoor :Y
Hier in het westen hebben we gewoon toiletten binnen, dus alleen op weg naar huis mag het.
pi_122796564
In Groningen plassen we gewoon tegen de bar aan.
pi_122796667
Te pauper om 50 centen te betalen zeker?
pi_122796676
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:51 schreef Peter1612 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens... 130 euro boete is maar 20 te hard ofzo.. beetje afhankelijk waar je te hard rijdt. Niet normaal hoe duur het tegenwoordig is als je het vergelijkt met bijv. Duitsland
Je weet dat de boetes zo hoog zijn. Het is gewoon dom om ergens met 20 km/h te hard door te kachelen terwijl je er niet bekend bent. 130 euro is inderdaad 20 te hard en dat is best veel. Ik probeer de hoge boetes niet goed te praten maar ook zeker niet te hard rijden omdat het gewoon dom is en zonde geld.

En dat het voor EW extra zonde is; als je harder rijdt ben je in feite eerder thuis, en verdien je minder geld. Daarnaast verkwansel je eigen loon terwijl je het aan het verdienen bent. Een privé boete voelt voor mij anders :P
pi_122796706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Te pauper om 50 centen te betalen zeker?
In het Noorden hoef je geen geld te betalen om naar de wc te gaan. Daar erger ik me altijd dood aan als je in het westen op stap gaat en 50 cent moet neerleggen om te pissen :')
pi_122796866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:07 schreef Viezze het volgende:

[..]

In het Noorden hoef je geen geld te betalen om naar de wc te gaan. Daar erger ik me altijd dood aan als je in het westen op stap gaat en 50 cent moet neerleggen om te pissen :')
In de tent waar ik meestal heen ga was het vroeger 5 euro entree, 1 euro garderobe en 50 cent voor het toilet :')
Nu is het 7 euro all-in :P wat wel jammer is, want je kreeg toch een stempel, dus ik ging altijd pissen buiten bij van die plaskruisen :P
pi_122796898
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

Je weet dat de boetes zo hoog zijn. Het is gewoon dom om ergens met 20 km/h te hard door te kachelen terwijl je er niet bekend bent. 130 euro is inderdaad 20 te hard en dat is best veel. Ik probeer de hoge boetes niet goed te praten maar ook zeker niet te hard rijden omdat het gewoon dom is en zonde geld.

En dat het voor EW extra zonde is; als je harder rijdt ben je in feite eerder thuis, en verdien je minder geld. Daarnaast verkwansel je eigen loon terwijl je het aan het verdienen bent. Een privé boete voelt voor mij anders :P
Het was een stoplichtsprintje van 0 tot 100 kmp/h waar 70 is toegestaan. Dan gaat er nog correctie af maar komen er 2x administratiekosten bij (de administratiekosten van de boete (lees: Verkapte boeteverhoging) en de administratiekosten van de leasemaatschappij).
Ik praat het absoluut niet goed maar je moet wel heel zielig zijn om daar met je melkert baan in de bosjes te gaan zitten. Ik wist trouwens dat ik geflitst was want ik had Flitsmeister te laat aangezet maar toen hij aanstond zag ik al dat ze daar stonden te controleren.
pi_122797095
Administratiekosten van leasemaatschappijen, dat moeten ze ook eens gaan verbieden.

Daarnaast is het inderdaad sneu om in de berm achter een bosje te gaan staan, maar helaas werken we zo in Nederland ;(
pi_122797207
Achja, life goes on zullen we maar zeggen. Morgen ook weer twee ritjes!
pi_122797555
Morgen een ritje Montfoort-Oirschot in een V70 met 215 PK, helaas geen dagvullende activiteit dus zal morgen nog wel is bellen voor iets er achteraan
pi_122798109
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hier in het westen hebben we gewoon toiletten binnen, dus alleen op weg naar huis mag het.
Graties, maar als je onderweg van kroeg naar kroeg ben en de nood slaat toe :9
pi_122798181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:50 schreef S-RS het volgende:

[..]

Graties, maar als je onderweg van kroeg naar kroeg ben en de nood slaat toe :9
Ah, hier in de bewoonde wereld zit alles lekker dicht bij elkaar En hebben we meer dan 2 kroegen, dus zelfs dan is het niet nodig
pi_122799107
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, hier in de bewoonde wereld zit alles lekker dicht bij elkaar En hebben we meer dan 2 kroegen, dus zelfs dan is het niet nodig
Haha, hier in Groningen zitten er ook genoeg hoor :D
pi_122799654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Boete zegt, 5:58. Denk het wel ja. Terecht ook trouwens, stond in een portiek in de Poelestraat. Ik geef alcohol de schuld.
pi_122799728
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:27 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Boete zegt, 5:58. Denk het wel ja. Terecht ook trouwens, stond in een portiek in de Poelestraat. Ik geef alcohol de schuld.
Hahaha, wat ben je ook een debiel _O_
pi_122799738
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:15 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, hier in Groningen zitten er ook genoeg hoor :D
Hoor wel aardige verhalen over iets met de naam Drie Gezusters, verder heb ik nog geen enkele rede gevonden om ooit naar Groningen te willen :7
pi_122799910
Ben in bijna elke stad wel uit geweest en Groningen blijft de nummer 1 van mij!
pi_122800307
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hoor wel aardige verhalen over iets met de naam Drie Gezusters, verder heb ik nog geen enkele rede gevonden om ooit naar Groningen te willen :7
Om een of andere reden hebben al die lui die van buitenaf komen het over de Drie Gezusters en de Gaykomo, de laatste keer dat ik daar ben geweest was ik twaalf ofzo. De rest is veeeeeeeul leuker man :Y
pi_122800660
Gaykomo? :')
Ik ben trouwens buiten EW 1 keer eerder in Groningen geweest, maar dat was niet om te stappen :9

Vind mijn eigen Vlaardingen prima. En Skihut in Rotterdam is altijd wel leuk :@
pi_122800879
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:40 schreef S-RS het volgende:

[..]

Om een of andere reden hebben al die lui die van buitenaf komen het over de Drie Gezusters en de Gaykomo, de laatste keer dat ik daar ben geweest was ik twaalf ofzo. De rest is veeeeeeeul leuker man :Y
Precies, er zijn zoveel leukere tenten dan de drie!
pi_122804383
Morgen voor het eerst een BMW, een 520i van Purmerend naar de feestlocatie. Voorafgaand een Mondeo diesel van 140pk van Breda naar Purmerend, lekker dagje dus!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:09:51 #198
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122808428
De Drie is wel beter geworden nu het 18+ is, maar al die zaadoogjes van 14 komen nog steeds binnen als ze even lachen naar de portier :') Vroeger had je nog de Molly Malone's, die was baas _O_
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:25:32 #199
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122809296
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef bitowner het volgende:

[..]

stopknop is al een tijdje weg, stond er laatst ook een keer voor lul. Dacht zelf dat er überhaupt geen bus meer stopte, waar gaat 388 naar toe dan? Loop zelf altijd maar gewoon naar het centrumpje van meerkerk
Lijn 388 haalt de zelfde haltes aan als de 401. Dus Vianen, en dan richting utrecht en jaarbeursplein. Vet omhandig dus als je naar Breda moet, en alleen omdat de te lam zijn om te stoppen. Aangezien die bus naar breda gewoon over de A27 rijdt.

Die mensen bij de snelweglocatie worden er wel aardiger op elke keer als ik daar kom. Had vandaag een Grande Scenic uit 2007(wat een slagschip). Ongeveer alle service en motor storing lampjes branden en dat ding was echt niet recht op de weg te houden. De CP zei al, jaa hij is al even niet naar de garage geweest. Renault's met 250000 op de teller :')
pi_122809605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef zazzel het volgende:

[..]

Grande Scenic uit 2007(wat een slagschip).
Ik had eens een keer een Grand Espace, dat is pas een lompe boot :Y . Als je harder remde maakte hij bijna een koprol voorover, zo dook die neus naar beneden. Wel minder dat ik dat ding even later in een enorm krappe inpandige parkeergarage in een vakje moest zien te krijgen. Was zeker 4 keer steken en had zo'n vermoeden dat de berijder er nog wel wat vaker over ging doen om hem eruit te krijgen >:) .
Dat ding had trouwens wel een panoramadak was over iets van een meter lengte open kon, dat was ideaal met de +/- 30 graden. Toen lekker rustig aan van Born naar Utrecht gecruised..
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:36:08 #201
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122810017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Dat ding had trouwens wel een panoramadak was over iets van een meter lengte open kon, dat was ideaal met de +/- 30 graden. Toen lekker rustig aan van Born naar Utrecht gecruised..
Dat had die scenic ook, over de gehele lengte. Maar dat ding sloot niet helemaal goed, dus het suisde echt al een malle. Gelukkig was het maar Arnhem - Meerkerk.

Hoelang duurt het ongeveer dat je een boete van EW binnen krijgt? Aangezien deze dyslect/idioot de onderborden zoals "bij gesloten spitsstrook" nooit ziet. Ben vandaag ook doodleuk 120 over de A12 gekacheld terwijl het dus maar 100 was... Beetje jammer
Ook Joure -> Utrecht in een auto zonder CC is altijd gevaarlijk.
pi_122810152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef zazzel het volgende:

[..]

Lijn 388 haalt de zelfde haltes aan als de 401. Dus Vianen, en dan richting utrecht en jaarbeursplein. Vet omhandig dus als je naar Breda moet, en alleen omdat de te lam zijn om te stoppen. Aangezien die bus naar breda gewoon over de A27 rijdt.

Die mensen bij de snelweglocatie worden er wel aardiger op elke keer als ik daar kom. Had vandaag een Grande Scenic uit 2007(wat een slagschip). Ongeveer alle service en motor storing lampjes branden en dat ding was echt niet recht op de weg te houden. De CP zei al, jaa hij is al even niet naar de garage geweest. Renault's met 250000 op de teller :')
388 stopt toch ook alleen als er toevallig iemand uit moet daar, of zit ik mis?
pi_122810195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef zazzel het volgende:

[..]

Dat had die scenic ook, over de gehele lengte. Maar dat ding sloot niet helemaal goed, dus het suisde echt al een malle. Gelukkig was het maar Arnhem - Meerkerk.

Hoelang duurt het ongeveer dat je een boete van EW binnen krijgt? Aangezien deze dyslect/idioot de onderborden zoals "bij gesloten spitsstrook" nooit ziet. Ben vandaag ook doodleuk 120 over de A12 gekacheld terwijl het dus maar 100 was... Beetje jammer
Ik heb even voor je gekeken, bij mij was het drie weken. Het langste duurde echter leasmij -> EW want de boete zelf had de dagtekening van een week na dat ik geflitst was.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:43:40 #204
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122810572
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef bitowner het volgende:

[..]

388 stopt toch ook alleen als er toevallig iemand uit moet daar, of zit ik mis?
388 stopt nu .10 en .40 aan de kant richting Utrecht. Nieuwe dienst regeling. Is ook de enige bus die daar stopt tegenwoordig.
pi_122810615
Godver, verstuur net een ritbon, maar ik check net mijn mail en zie dat ik met mijn niet-zo-wakkere hoofd 2011 als jaar heb ingevoerd :') :') :@
Ze snappen hem toch wel hoop ik? :D
lig nu iig in bed (want elke dag de bus van 7.02 :'( ), pc uit en alles, dus nu nogmaals versturen gaat het niet meer worden :9
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:44:30 #206
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122810637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb even voor je gekeken, bij mij was het drie weken. Het langste duurde echter leasmij -> EW want de boete zelf had de dagtekening van een week na dat ik geflitst was.
Ik heb stille hoop dat het net goed gegaan is.. En anders is het m'n eigen schuld!

EW mag ook wel eens doorkomen met die jaaropgaves, m'n pa zit te knorren dat hij m'n belasting wil regelen
pi_122810726
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ik heb stille hoop dat het net goed gegaan is.. En anders is het m'n eigen schuld!

EW mag ook wel eens doorkomen met die jaaropgaves, m'n pa zit te knorren dat hij m'n belasting wil regelen
Ik had 'm vandaag. Maar hoezo nu al aangifte doen? Als je wacht tot maart kan je inloggen met je DigiD en staat alles voor je ingevuld.
pi_122810893
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Godver, verstuur net een ritbon, maar ik check net mijn mail en zie dat ik met mijn niet-zo-wakkere hoofd 2011 als jaar heb ingevoerd :') :') :@
Ze snappen hem toch wel hoop ik? :D
lig nu iig in bed (want elke dag de bus van 7.02 :'( ), pc uit en alles, dus nu nogmaals versturen gaat het niet meer worden :9
Ik heb een keer twee keer dezelfde ritbon bij een rit toegevoegd, niks van gehoord. Volgens mij nemen ze het allemaal niet zo nauw bij de administratie :') Dus zal wel goed komen :P
pi_122810915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef zazzel het volgende:

[..]

388 stopt nu .10 en .40 aan de kant richting Utrecht. Nieuwe dienst regeling. Is ook de enige bus die daar stopt tegenwoordig.
;( :{ achja.. beter laat dan nooit dat ik daar achter kom
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:49:22 #210
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122810977
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had 'm vandaag. Maar hoezo nu al aangifte doen? Als je wacht tot maart kan je inloggen met je DigiD en staat alles voor je ingevuld.
Geen idee, rare trekjes van m'n pa denk ik
pi_122811687
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:33 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen een ritje Montfoort-Oirschot in een V70 met 215 PK, helaas geen dagvullende activiteit dus zal morgen nog wel is bellen voor iets er achteraan
Had ook een mailtje gekregen voor Montfoort - Oirschot, maar dan in een Iveco Daily :P
Heb hem moeten weigeren, omdat ik net daarvoor al gebeld werd door een verhuurder uit Amersfoort voor vestigingswerk.. Liever zeker van een volle dag van 8.00 tot 17.00 dan zo'n klein ritje
pi_122811907
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:00 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Had ook een mailtje gekregen voor Montfoort - Oirschot, maar dan in een Iveco Daily :P
Heb hem moeten weigeren, omdat ik net daarvoor al gebeld werd door een verhuurder uit Amersfoort voor vestigingswerk.. Liever zeker van een volle dag van 8.00 tot 17.00 dan zo'n klein ritje
Dan hoop ik niet dat ik morgen voor een onaangename verassing kom te staan.. Moet ophalen bij een 'trappenfebrief', alsdus de info
pi_122812137
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef zazzel het volgende:

[..]

Geen idee, rare trekjes van m'n pa denk ik
Wel belangrijk dat je die invult, zeker omdat je maar een bijbaantje doet..
Voor mij net zo, vorig jaar niet veel verdiend(of niet genoeg. :P ) en krijg nu alle loonheffing terug, goed voor c.a. 1500,- :D.
.Oh, en wat is een trappenfebrief? :')
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_122812352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:04 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat ik morgen voor een onaangename verassing kom te staan.. Moet ophalen bij een 'trappenfebrief', alsdus de info
Ja precies, en afleveren bij De Stad in Oirschot..
pi_122812802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef zazzel het volgende:

[..]

Bij mijn weten wordt er op de spitsstroken van de A12 nooit geflitst (tot nu toe niet in ieder geval). De borden kloppen daar ook nog voor geen meter overigens. Pas bij Driebergen moet je gaan opletten, daar wordt het standaard 100, dus niet meer afhankelijk van spitsstroken en/of tijdstip (op de rest van de A12 is het 100, 120 of 130 afhankelijk van omstandigheden. Jaja we leven in Nederland _O_ voor iedere politieke onbenul een eigen snelheid).

Tussen Ede en Driebergen rijdt ik altijd te hard en nooit een boete gehad. Bij afrit Driebergen (km72) of net na Bunnik (km66) staan ze wel vaak te flitsen.
pi_122812990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Bij mijn weten wordt er op de spitsstroken van de A12 nooit geflitst (tot nu toe niet in ieder geval). De borden kloppen daar ook nog voor geen meter overigens. Pas bij Driebergen moet je gaan opletten, daar wordt het standaard 100, dus niet meer afhankelijk van spitsstroken en/of tijdstip (op de rest van de A12 is het 100, 120 of 130 afhankelijk van omstandigheden. Jaja we leven in Nederland _O_ voor iedere politieke onbenul een eigen snelheid).

Tussen Ede en Driebergen rijdt ik altijd te hard en nooit een boete gehad. Bij afrit Driebergen (km72) of net na Bunnik (km66) staan ze wel vaak te flitsen.
Hoe zit het eigenlijk met het stuk Utrecht - Gouda op de A12? Vanaf De Meern gaat het van 100 naar 120 en dan 15 km verderop wordt het weer 100.. Ook staan er borden met trajectcontrole, maar ik rij meestal gewoon door met 120 en heb nog nooit iets van een boete gezien.
pi_122813305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met het stuk Utrecht - Gouda op de A12? Vanaf De Meern gaat het van 100 naar 120 en dan 15 km verderop wordt het weer 100.. Ook staan er borden met trajectcontrole, maar ik rij meestal gewoon door met 120 en heb nog nooit iets van een boete gezien.
A12 is experiment van alles wat met snelheidswisselingen te maken heeft. Van Utrecht tot Den Haag kom je ook nog eens drie trajectcontroles tegen.

Vanaf Utrecht (op het moment dat het verkeer van de A2 zich bij de A12 voegt ongeveer) wordt het 120, dat is De Meern. Dan is het tot volgens mij ongeveer Bodegraven 4-strooks met 120 (en met een trajectcontrole bij Woerden, dus voor 120km/h). Daarna verandert de vierde strook in voor logisch nadenkende mensen onbegrijpelijke redenen opeens in een spitsstrook en wordt het dus 100 op het moment dat de overheid in al haar wijsheid beslist dat wij van ons belastinggeld gebruik mogen maken.
Anders blijft het daar 120. Tot aan Gouda, daar gaat de A20 eraf richting R'dam. Spitsstrook blijft vervolgens doorlopen tot Zoetermeer, altijd met spitsstrook aan 100 en spitsstrook uit 120. In mijn ervaring wordt er nooit tot zeer zelden geflitst op de lage snelheid op plaatsen met variabele snelheid (dus er wordt eigenlijk niet op 100 geflitst als de spitsstrook aanstaat), ik heb het nog nooit meegemaakt.

Vervolgens is er van Zoetermeer tot vlak voor Clausplein geen spitsstrook en altijd 120. Vlak voor Clausplein wordt het 100, een paar kilometer later 80. Bij de 80 is er weer een trajectcontrole totdat volgens mij de snelheid veranderd in 70 (en dus officieel de snelweg ophoudt en overgaat in een gemeentelijke weg, de Utrechtsebaan).

Zo, dat was de A12 :P

De andere kant op is er geen trajectcontrole bij Den Haag (en ook geen 80). Ergens tussen Woerden en Utrecht is er een testtrajectcontrole (en geen gewone vlak bij Woerden), ik weet niet of die gebruikt wordt om de schatkist te spekken, volgens mij niet. Op de ring Utrecht uiteraard wel trajectcontrole.

[ Bericht 1% gewijzigd door Panthera. op 12-02-2013 23:41:48 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 23:44:54 #218
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122813829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:23 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ah Nice, ik reed namelijk driebergen -> ede. Dus misschien heb ik geluk. Ja ze stonden vandaag ook weer met zo'n groene transporter te flitsen. Maar die had ik al gezien.
M'n ouders wonen naast driebergen dus ik ken die punten wel. Rij alleen nooit richting ede.
pi_122813889
Driebergen Ede wordt je voor 100 niet geflitst, denk ik. En anders kijken of je kan aanvechten (hoewel dat met EW boetes lastig is denk ik), de borden kloppen daar echt voor geen meter.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 23:52:07 #220
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122814154
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:46 schreef Panthera. het volgende:
Driebergen Ede wordt je voor 100 niet geflitst, denk ik. En anders kijken of je kan aanvechten (hoewel dat met EW boetes lastig is denk ik), de borden kloppen daar echt voor geen meter.
Nee klopt er wordt de hele tijd gewisseld met 100/120 en de ene keer met of zonder gesloten spitsstroken. Beetje jammer. Maar ik zal het wel zien.
pi_122819633
Dit is weer zo'n dag dat je beter in de supermarkt kon werken als bij EW. Kom je in Heerenveen aan, weten ze van niks. Na een kwartier verschillende telefoontjes blijkt het ding dus in Leeuwarden te staan. Kon ik weer vanaf dat verdomde IBF een half uur lopen naar station omdat er geen bus komt om die tijd.
Zo weer richting Leeuwarden. Krijg ik net een telefoontje van EW dat ik voortaan moet bellen als het wijzigt. Naja, weet ik veel...
Naja, kut dag dus weer
pi_122820443
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:51 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Dit is weer zo'n dag dat je beter in de supermarkt kon werken als bij EW. Kom je in Heerenveen aan, weten ze van niks. Na een kwartier verschillende telefoontjes blijkt het ding dus in Leeuwarden te staan. Kon ik weer vanaf dat verdomde IBF een half uur lopen naar station omdat er geen bus komt om die tijd.
Zo weer richting Leeuwarden. Krijg ik net een telefoontje van EW dat ik voortaan moet bellen als het wijzigt. Naja, weet ik veel...
Naja, kut dag dus weer
Begrijp ik jou nu goed? Jij belt EW: 'Hallo, gehaktstaaf123 hier. Zeg, men weet hier in Heerenveen niets van de auto, wat moet ik doen?' EW: 'Dan gaan we even bellen'. Later: 'Hallo, met gehaktstaaf123.' EW: 'Ja met **** van EW. De auto staat op ******* in Leeuwarden, daar moet je heen'. G: 'Oke'.

Even later:
'Hallo met gehaktstaaf123.' EW: 'Ja met *** van EW. Wil je de volgende keer wel bellen als je een ander adres opgegeven krijgt?'

Dat zou toch nergens op slaan.. Beetje interne communicatie verbeteren daarzo... o|O
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_122820748
Ik denk dat gehaktstaaf naar Leeuwarden is gegaan zonder EW te bellen. Ik zit nu in de bus richting de eerste rit voor vandaag.
  woensdag 13 februari 2013 @ 11:02:18 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122821463
Ik heb mijn belastingaangifte ook al gedaan. Aan je loonstrook van december heb je genoeg.
#26 || Luciano da Silva
pi_122824670
Werd om half 12 al gebeld. Groningen - Dordrecht en Breda - Amersfoort, prima dagje dus.
pi_122825199
Zit nu in de trein richting de 2e rit, gaat prima vandaag.
Eerste rit was een VW Transporter. Blijft altijd wel leuk die busjes.
Klopt, cumulatieven van december pakken!
pi_122829807
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 11:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb mijn belastingaangifte ook al gedaan. Aan je loonstrook van december heb je genoeg.
Hoeveel ritten heb jij eigelijk gehad voor EW?
pi_122829836
Hier de jaaropgave ook binnen, dit jaar zal ik slechts een paar tientjes terug krijgen ;(
pi_122830045
Ik heb hem ook net binnen, heb echter naar aanleiding van het loonstrookje van december al aangifte gedaan. Krijg bijna ¤700 terug!
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:00:49 #230
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122830163
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:52 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hoeveel ritten heb jij eigelijk gehad voor EW?
In totaal? Dikke 400 in iets meer dan twee jaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:53 schreef Viezze het volgende:
Hier de jaaropgave ook binnen, dit jaar zal ik slechts een paar tientjes terug krijgen ;(
Hier 400 euro. Prima!
#26 || Luciano da Silva
pi_122831902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

In totaal? Dikke 400 in iets meer dan twee jaar.

[..]

Hier 400 euro. Prima!
Gekke vraag misschien, maar weet iemand of je bij AutoReset standaard belasting afdraagt? Ik ben echt een druif in dat opzicht, totaal geen verstand van... ik heb wel die loonheffingskorting
pi_122832104
Zoek op je loonstrookje naar het kopje "ingehouden loonheffing" en gij zult het weten
pi_122832861
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:43 schreef Viezze het volgende:
Zoek op je loonstrookje naar het kopje "ingehouden loonheffing" en gij zult het weten
Krijg nou wat... dat LB/PH is dus 40% van mijn salaris en dat kan ik over het hele jaar 2012 terugkrijgen? Dat zou lekker zijn :P
pi_122832910
Grofweg gezegd betaal je tot 6000 euro (aan loon) geen loonheffing, alles daarboven wordt belast met iets van 35%.

De tip is hier al vaker genoemd; wacht tot 1 maart. Dan kan je een vooraf ingevulde belastingaangifte downloaden en dan hoef je praktisch niks meer in te vullen.
pi_122833554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef Viezze het volgende:
Grofweg gezegd betaal je tot 6000 euro (aan loon) geen loonheffing, alles daarboven wordt belast met iets van 35%.

De tip is hier al vaker genoemd; wacht tot 1 maart. Dan kan je een vooraf ingevulde belastingaangifte downloaden en dan hoef je praktisch niks meer in te vullen.
Nee hoor, de belastingvrije voet is in 2009 afgeschaft. Tegenwoordig heb je een algemene en een inkomensafhankelijke arbeidskorting.
pi_122834513
Maar het komt wel ongeveer op hetzelfde neer, als noem je het pietjepukkorting.
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:38:48 #237
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122834623
Beter bellen ze nog voor morgen... Heb anders echt geen zak te doen -O-
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:43:14 #238
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122834803
Jaaropgaaf binnen!
#26 || Luciano da Silva
pi_122837573
Jaa morgen eerste ritjes! Een VW Caddy van Sittard naar Eindhoven en een Golf Variant van Eindhoven naar Heerlen.
Ik heb redelijk wat tijd om van het ene naar het andere bedrijf te gaan binnen Eindhoven, die tijd daartussen krijg je niet betaald als het goed is toch, of wel?
pi_122837827
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 17:55 schreef Toet- het volgende:
Jaa morgen eerste ritjes! Een VW Caddy van Sittard naar Eindhoven en een Golf Variant van Eindhoven naar Heerlen.
Ik heb redelijk wat tijd om van het ene naar het andere bedrijf te gaan binnen Eindhoven, die tijd daartussen krijg je niet betaald als het goed is toch, of wel?
Weet niet hoe het bij EW zo is, maar ik zou dat wel opschrijven als gewerkte uren.
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:05:45 #241
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122837896
Volgens mij mag je die uren gewoon schrijven ja, ik doe het wel altijd.
pi_122837904
Dat zijn ook gewerkte uren. Alleen als je de eerste auto binnen je eigen woonplaats op moet halen of de laatste auto binnen je eigen woonplaats af moet leveren telt dat niet
pi_122838127
Bij AR hebben ze me wel een strakke planning gegeven voor morgen...
Ik moet tussen 12:00 en 14:00 een auto afleveren in Groningen, en dan tussen 14:00 en 15:00 in Rijssen verschijnen.
De OV-tijd zonder vertragingen is 2:40 met 3x overstappen. |:(

Dus ik belde, en toen zeiden ze dat ik maar eerder moest beginnen, en proberen de eerste auto voor 12:00 al af te leveren. Als ik daar moet wachten loopt de hele planning in de soep.

De P+R halte Euroborg in Groningen (Lijn 22 naar Haren), rijden ze daar gewoon? Ik had iets gelezen over P+R haltes waar geen bussen meer reden :?
pi_122838346
P+R euroborg rijdt nog gewoon, al zou ik proberen als je daar in de buurt moet zijn om lijn 73 te halen.
pi_122838545
2e rit voor vandaag verliep iets minder soepel, de auto (Citroen Jumpy) wilde niet starten.
Half uurtje gewacht op de pechhulp van Athlon en de auto kon worden gestart.
Hier jaaropgave trouwens ook binnen!
pi_122838721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:27 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Begrijp ik jou nu goed? Jij belt EW: 'Hallo, gehaktstaaf123 hier. Zeg, men weet hier in Heerenveen niets van de auto, wat moet ik doen?' EW: 'Dan gaan we even bellen'. Later: 'Hallo, met gehaktstaaf123.' EW: 'Ja met **** van EW. De auto staat op ******* in Leeuwarden, daar moet je heen'. G: 'Oke'.

Even later:
'Hallo met gehaktstaaf123.' EW: 'Ja met *** van EW. Wil je de volgende keer wel bellen als je een ander adres opgegeven krijgt?'

Dat zou toch nergens op slaan.. Beetje interne communicatie verbeteren daarzo... o|O
Denk dat ze sowieso wel verrast zullen reageren als je zegt 'Hallo, met gehaktstaaf123' :P
pi_122838829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja precies, en afleveren bij De Stad in Oirschot..
Volgens mij is de boel daar failliet gegaan of iets dergelijks, er moesten blijkbaar meerdere auto's worden opgehaald en naar Oirschot gebracht, vooral busjes. Ik had dus geluk met de V70 die ik had, de senior die ik in Oirschot tegen kwam moest zo'n mini-vrachtwagen meenemen.

Moest daar eerst een kwartier wachten op de gene met de sleutels, lopen we die hele fabriek door vraagt ie 'welke auto moet je eigenlijk meenemen? Een volvo? Ooh die sleutel ligt gewoon op kantoor'
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:41:18 #248
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122839024
Niet gebeld..:( maar hier ook een jaaropgave.
pi_122843424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef Rubenr3 het volgende:
P+R euroborg rijdt nog gewoon, al zou ik proberen als je daar in de buurt moet zijn om lijn 73 te halen.
Thanks! Ik zie dat de 73 in 7 min op Groningen CS is, terwijl de 22 er 20 min over doet.
  donderdag 14 februari 2013 @ 01:31:25 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122858502
Als je toch de 22 neemt, moet je op de Grote Markt even uitstappen en naar de bushalte naast het tijdelijke VVV gebouwtje lopen. Daar vandaan vertrekt drie keer per minuut ongeveer een andere bus naar het CS, die je niet de halve provincie laat zien :9
#26 || Luciano da Silva
pi_122858860
Inmiddels 3 weken geleden dat ik opnieuw gesolliciteerd heb. Geen reactie gehad, dus ga ik ervanuit dat ook mijn 2e sollicitatie geweigerd is.
Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik het komende halfjaar geen minoren kan volgen op mijn studie. Klote natuurlijk, maar nu ben ik in die periode wel 3 dagen per week beschikbaar om te werken!
Is het slim om dit (telefonisch) door te geven? Ik denk namelijk dat studenten die 3 dagen per week beschikbaar zijn wel erg gewild zullen zijn.
Hebben jullie meer solicitatietips? Ik vind de solicitatie via de website zo algemeen/onpersoonlijk, je vult een vragenlijst in en vervolgens krijg je 3 weken geen reactie.
Ik wil enorm graag werken bij easyway dus sollicitatietips zijn welkom!
pi_122860340
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 03:16 schreef discotex2 het volgende:
Inmiddels 3 weken geleden dat ik opnieuw gesolliciteerd heb. Geen reactie gehad, dus ga ik ervanuit dat ook mijn 2e sollicitatie geweigerd is.
Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik het komende halfjaar geen minoren kan volgen op mijn studie. Klote natuurlijk, maar nu ben ik in die periode wel 3 dagen per week beschikbaar om te werken!
Is het slim om dit (telefonisch) door te geven? Ik denk namelijk dat studenten die 3 dagen per week beschikbaar zijn wel erg gewild zullen zijn.
Hebben jullie meer solicitatietips? Ik vind de solicitatie via de website zo algemeen/onpersoonlijk, je vult een vragenlijst in en vervolgens krijg je 3 weken geen reactie.
Ik heb destijds gemaild toen ik na 3 weken nog geen reactie had. En hoppa, werd even later gebeld wanneer ik langs kon komen voor sollicitatie. Ik had mijn mail gestuurd naar vacature@easyway.nl.
pi_122864316
Mooi ritje gehad in een Audi A5, waarbij de klant er meerdere malen op aan drong toch graag de S stand te gebruiken en niet 'de langzaamste audi op de weg' te zijn.. :D ^O^
pi_122865713
Wil toch wel weer eens werken morgen, laatste paar weken maar weinig gehad.

Maar ja, autoverkopen in februari staan op -40% ten opzichte van vorig jaar, na een januari van ruim -30% :') er is niks meer te vervoeren.
pi_122867246
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 01:31 schreef joppie_saus het volgende:
Als je toch de 22 neemt, moet je op de Grote Markt even uitstappen en naar de bushalte naast het tijdelijke VVV gebouwtje lopen. Daar vandaan vertrekt drie keer per minuut ongeveer een andere bus naar het CS, die je niet de halve provincie laat zien :9
De 22 rijdt in 7 minuten van de markt naar CS. Voor zo'n kleine tijdwinst ga ik niet in de kou staan :P

Straks maar eens met een Vito door het slechte weer knallen :s)

Edit: ik zit net naar de OP te kijken, en zie dat het salaris van AR niet meer klopt. Voor 19-21jr is het nu ¤6,15. Dit is volgens mij omdat het minimumloon gewoon verhoogd is. Dus voor de andere leeftijden zal het wel resp. verhoogd zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Babananana op 14-02-2013 13:04:35 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 14:40:56 #256
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122871458
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:51 schreef Babananana het volgende:

[..]

De 22 rijdt in 7 minuten van de markt naar CS. Voor zo'n kleine tijdwinst ga ik niet in de kou staan :P

Andere lijnen doen het in 1,5 minuut. Afijn, zelf weten. Het kan net het verschil zijn tussen een trein eerder of later ;)
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:10:16 #257
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122872618
Morgen Breda - IJmuiden, Alkmaar - Nieuwegein. Audi Q5 :) en Polo'tje
pi_122874203
Morgen wissel Groningen - Zoetermeer, Astra 1.4 Turbo ;( en een Golfje.
pi_122874269
nog niks & het wordt waarschijnlijk weer niks -O-
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:56:06 #260
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122876895
PC-rit morgen naar Maastricht gaat niet door, klant is ziek :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_122877563
Nou eerste dagje achter de rug! Alles verliep redelijk soepel, alleen dat ik nooit de weg kan vinden op industrieterreinen is een beetje jammer :P
Toen ik in Heerlen aankwam om de laatste auto af te leveren ben ik zelfs nog even naar het station gebracht O+
pi_122877930
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:10 schreef Toet- het volgende:
Nou eerste dagje achter de rug! Alles verliep redelijk soepel, alleen dat ik nooit de weg kan vinden op industrieterreinen is een beetje jammer :P
Toen ik in Heerlen aankwam om de laatste auto af te leveren ben ik zelfs nog even naar het station gebracht O+
Da's aardig, ik heb net 45min door een sneeuwstorm gelopen. Volgens 9292 was het 25min, maar ben 2 keer gestopt omdat mijn handen blauw werden :(

Met die Vito was de sneeuw wel handig, want toen ik een doodlopende straat inreed kon ik hem in één keer draaien door ASR uit te zetten en gas te geven :Y
pi_122878003
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:21 schreef Babananana het volgende:

[..]

Da's aardig, ik heb net 45min door een sneeuwstorm gelopen. Volgens 9292 was het 25min, maar ben 2 keer gestopt omdat mijn handen blauw werden :(

Met die Vito was de sneeuw wel handig, want toen ik een doodlopende straat inreed kon ik hem in één keer draaien door ASR uit te zetten en gas te geven :Y
Das wel handig dan inderdaad. :)
Deed ik laatst ook steeds toen ik tijdens nachtdienst een E200 mee had, ESP uit, even vol gas en voila. :P
pi_122878656
Wat dat betreft is het wel geniaal dat veel busjes achterwielaandrijving hebben *)
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:42:23 #265
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122878707
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef Babananana het volgende:
Wat dat betreft is het wel geniaal dat veel busjes achterwielaandrijving hebben *)
Totdat je in je eigen bakje vergeet dat je geen achterwielaandrijving hebt |:( |:(
pi_122880074
quote:
Ik heb vandaag gesolliciteerd bij Easyway. Voor welke regio heb jij gesolliciteerd? Ben benieuwd of ik een belletje krijg. Lijkt me erg leuk om bij Easyway te werken.
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:22:33 #267
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_122880241
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:21 schreef Babananana het volgende:

[..]

Niks gewend :')
#26 || Luciano da Silva
pi_122881083
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:18 schreef JohnHoogboom het volgende:

[..]

Ik heb vandaag gesolliciteerd bij Easyway. Voor welke regio heb jij gesolliciteerd? Ben benieuwd of ik een belletje krijg. Lijkt me erg leuk om bij Easyway te werken.
Regio Den Bosch
pi_122881409
quote:
13s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Niks gewend :')
Ik was al ziek toen ik vertrok, mijn interne thermostaat vindt 18 graden warm en 15 graden ijskoud tot shaken aan toe. Dus niet zeiken :P
pi_122883009
Prima dagje gehad. Zat eerst wel te vloeken op de Mondeo, kreeg die stoel maar niet goed (bobbel in mijn rug en veel te hoog). Pas halverwege de weg van ik een knopje voor de hoogte en die rugleuning, best een fijne auto ^O^

Dat bedrijf wat van Barneveld naar Amersfoort is gegaan zit wel op een prima plek, hoewel de vorige beter was. Nog voor mekaar gekregen om verkeerd te rijden door de navi in die Mondeo :')
pi_122883454
Navi in de Mondeo is best prima toch? :P
Ik ben iig nog nooit verkeerd gereden in m'n pa's Mondeo :P
pi_122886402
Ik moet weer hopen op een spoedrit ;(
pi_122888581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Navi in de Mondeo is best prima toch? :P
Ik ben iig nog nooit verkeerd gereden in m'n pa's Mondeo :P
Ik vond het kut dat er geen 3D weergave was, en de instructies waren ook niet zo goed. Maar uiteindelijk ben ik er gekomen en vanaf heden hebben ik geen navigatie meer nodig voor de grote in Amersfoort :P
pi_122888693
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik vond het kut dat er geen 3D weergave was, en de instructies waren ook niet zo goed. Maar uiteindelijk ben ik er gekomen en vanaf heden hebben ik geen navigatie meer nodig voor de grote in Amersfoort :P
Geloof dat je wel 3D kan instellen maar die optie zit wel redelijk verstopt idd :D
pi_122888783
Maar zo'n bobbel in je rug, wie wil dat? :') Om een beetje fatsoenlijk te kunnen zitten stond mijn stoel helemaal achterover, voelde me een pauper die helemaal achterover hing :P
pi_122889001
Was dat niet gewoon de lendesteun? :P
Ik heb het nooit gevoeld iig.
pi_122889176
Ik weet niet hoe dat heet, maar je had twee van die draaiknoppen. De onderste om je rugleuning rechter/schuiner te zetten. Als je aan die andere draaide kwam er dus iets naar voren wat in je rug duwde (en dat stond naar voren toen ik de auto ophaalde).
pi_122889259
Ja, klopt, dat is je lendensteun. Maar die heb ik ook nooit helemaal naar voren inderdaad.
pi_122893801
Die lendensteun kan wel lekker zijn als je last van je rug hebt, dan krijg je een beetje ondersteuning :)
Sowieso vind ik het wel lekker om een beetje rechtop in een auto te zitten, ik vraag me echt af waarom sommigen het chill vinden om half liggend in de auto te zitten :P
pi_122894370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Die lendensteun kan wel lekker zijn als je last van je rug hebt, dan krijg je een beetje ondersteuning :)
Sowieso vind ik het wel lekker om een beetje rechtop in een auto te zitten, ik vraag me echt af waarom sommigen het chill vinden om half liggend in de auto te zitten :P
Ik vond het beter dan zo'n blok staal in je rug :')

Maar normaliter zit ik liever rechtop inderdaad.
pi_122894511
Het liefst rechtop idd (hoewel héél erg rechtop ook niet chill is), maar wel zo laag mogelijk.
pi_122894564
quote:
6s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Het liefst rechtop idd (hoewel héél erg rechtop ook niet chill is), maar wel zo laag mogelijk.
netjes rechtop en zo laag mogelijk inderdaad. :)
In een Touran is dat voor mij eigenlijk nog te hoog, maar goed.. (in een E-klasse is het weer echt extreem laag.)
pi_122894639
Met mijn 1.95m moet ik wel altijd op z'n laagst zitten :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 11:31:35 #284
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_122907897
Die Q5 wat een relaxte bak zeg! Kreeg er nog een hele skie uitrusting bij. Je gaat toch geen Audi huren vanuit Breda om op vakantie te gaan als je in IJmuiden woont?
pi_122908950
ik vond het vermoeiend rijden met die sneeuw gister. de hele weg van Friesland naar Breda alleen maar sneeuw en regen gehad. 2 uur en 45 min over gedaan in een B-max, met deze weersomstandigheden vind ik dat geen slechte prestatie. zo'n Ford rijd nog best en heeft erg goede stoelen.
pi_122920404
Ik heb laatst in een Renault Grand Scenic door de sneeuw geploegd, vond het een van de leukste dagen voor EW!
pi_122922604
Nu met een kantoorbaan mis ik het rijden af en toe wel
pi_122924407
Is het normaal als ik nog geen loon heb ontvangen?! Dit wordt mijn eerste loon van EW.

Enkele vrienden hebben het al wel ontvangen en ze zitten ook nog is bij dezelfde bank! Bovendien vallen de loon bedragen van hen erg laag uit. :S

ik heb weer echt het gevoel dat ik genaaid word.

[ Bericht 2% gewijzigd door schubb op 15-02-2013 19:21:09 ]
pi_122924863
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef schubb het volgende:
Is het normaal als ik nog geen loon heb ontvangen?! Dit wordt mijn eerste loon van EW.

Enkele vrienden hebben het al wel ontvangen en ze zitten ook nog is bij dezelfde bank! Bovendien vallen de loon bedragen van hen erg laag uit. :S

ik heb weer echt het gevoel dat ik genaaid word.

Damn doe niet zo hysterisch. Wacht gewoon je loonstrook af. Je hebt neem ik aan wel je contract teruggestuurd en je VoG ingeleverd? Beetje een open deur maar het loon dat nu is overgemaakt is van de maand januari hè, dus alles van deze maand zit daar niet bij.
pi_122925238
haha, ja baal er gewoon weer van.
Zit je er zo op te wachten, omdat ik het nodig heb en dan ontvang je niks en is het ook nog is eerst weekend nu...

heb alleen in januari gewerkt dus ja :D VOG ingeleverd en contract hm.. NOOIT ONTVANGEN? :| via post?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:33:11 #291
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122925272
Mail of bel gewoon even, dat geld komt wel.
pi_122925416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:32 schreef schubb het volgende:
haha, ja baal er gewoon weer van.
Zit je er zo op te wachten, omdat ik het nodig heb en dan ontvang je niks en is het ook nog is eerst weekend nu...

heb alleen in januari gewerkt dus ja :D VOG ingeleverd en contract hm.. NOOIT ONTVANGEN? :| via post?
Jep na je eerste rit moet je je contract ontvangen, ondertekenen en terugsturen.
pi_122925640
Nooit een contract gezien in de brievenbus of wat over gehoord. Ik neem aan dat dat wel een rol zou spelen. Als ik maandag bel, dan moet ik zeker weer een maand wachten tot de volgende loon :| ??

iig bedankt voor de reacties :)
pi_122925684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:41 schreef schubb het volgende:
Nooit een contract gezien in de brievenbus of wat over gehoord. Ik neem aan dat dat wel een rol zou spelen. Als ik maandag bel, dan moet ik zeker weer een maand wachten tot de volgende loon :| ??

Ik kan mij inderdaad herinneren dat dat een voorwaarde is voor uitbetaling.
pi_122925734
quote:
Probeer het anders bij Autoreset, zelfde werk maar dan dus voor een ander bedrijf.
Mail sturen naar vacatures@autoreset.nl, bij mij ging het vrij snel en was ik ook snel aan het werk, maar ook als je niet op gesprek mag komen krijg je gewoon snel een mail en heb je in ieder geval duidelijkheid.

PS stuur dan wel echt een nette sollicitatie brief/mail met CV, ik had dat wel en werd aagenomen terwijl een vriend van me meer had gemaild van 'zijn jullie nog op zoek' en niet werd aangenomen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:43:30 #296
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122925743
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:41 schreef schubb het volgende:

Ik denk dat ze je gewoon alsnog het contract opsturen en dat je het dan een weekje later hebt.
Maar dat kunnen wij ook niet weten. ;)
pi_122956765
@Marco:

Heb het vandaag uitgevogeld hoe het met het ESP-knopje zit.
W212 pre-facelift heeft nog een knopje voor ESP uitschakelen.
W212 facelift moet het via het scherm in je kilometerteller.

Verschil is ook dat het facelift model een kleurenscherm in je kilometerteller heeft, pre-facelift zwart wit.
Nee.
pi_122956865
Trouwens hebben ze op mijn werk sinds kort 2 E300 HYBRID's aangeschaft. Hopen dat ik die binnenkort eens meekrijg, 0-100 in seconde of 8 en een top van 240. :9
Nee.
pi_122959916
Loon is binnen maar is veel te weinig. Eerste keer trouwens dat het niet klopt dus kan gebeuren. Nu even wachten op de loonstrook.
pi_122964245
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Probeer het anders bij Autoreset, zelfde werk maar dan dus voor een ander bedrijf.
Mail sturen naar vacatures@autoreset.nl, bij mij ging het vrij snel en was ik ook snel aan het werk, maar ook als je niet op gesprek mag komen krijg je gewoon snel een mail en heb je in ieder geval duidelijkheid.

PS stuur dan wel echt een nette sollicitatie brief/mail met CV, ik had dat wel en werd aagenomen terwijl een vriend van me meer had gemaild van 'zijn jullie nog op zoek' en niet werd aangenomen.
Bedankt voor je reactie!!! Heb net een mail gestuurd met cv en sollicitatiebrief. Ik laat nog wel weten of het gelukt is.
pi_123002644
LaPo,kan ik meteen uitzoeken hoe ik een nieuw topic open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')