Nein, nog geen Pratchett gelezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bezield perenhout?![]()
(Eens kijken of iemand hier de goede literatuur leest)
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nein, nog geen Pratchett gelezen
Degene die ik quootte.quote:
Ik neem aan dat 6 uur in een bus niet als comfortabel wordt gezien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen.![]()
Ik ga misschien ook een dagje eurodisney doen! Nu nog kijken hoe ik er zo goedkoop en comfortabel mogelijk kan komen.
Niet als ik er in vier uur met auto en trein kan komen nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 6 uur in een bus niet als comfortabel wordt gezien?
Het kostte ons 35 euro incl park, dan zit ik met plezier 6 uur in een busquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als ik er in vier uur met auto en trein kan komen nee.
Sowieso.... Busreizen
Dat zijn absoluut de goede deals ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kostte ons 35 euro incl park, dan zit ik met plezier 6 uur in een bus
In mijn eentje, tot dusver. Daarom dat ik ook naar andere reisopties kijk. Het plan is om aan te sluiten bij broer+gezin. Maar wellicht dat ik een vriendin meevraag en dan wordt het qua reis en accommodatie een ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
Met de auto vind ik comfortabel. Ligt er ook aan met hoeveel mensen je bent. Iets meer dan een volle tank heen, een volle tank terug, 4,5 uur rijden.
Bewolkt hier heur.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef sp3c het volgende:
joh het zonnetje schijnt als een malle, jullie moeten niet zo zeuren
Jaaaaaaaaaaaquote:
quote:
maandag kan ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Ik ga ff met Mono overleggen of we deze maandag al starten of de maandag er op
Deze maandag is misschien wel leuk.
De maandag er op wel?quote:
OMDAT SJOELIGANS!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:13 schreef sp3c het volgende:
waarom eigenlijk sjoelen?
* sp3c staat altijd aan de andere kant van de puck
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
probly
wij hebben altijd last van valentijnsdrukte dus volgende week maak ik geen afspraken
BrandX zegt dat je dan op de terugweg met haar mee kunt rijdenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
probly
wij hebben altijd last van valentijnsdrukte dus volgende week maak ik geen afspraken
Ik weet niet of ik nu maandag al kan, maar anders kom ik een andere weekquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Ik ga ff met Mono overleggen of we deze maandag al starten of de maandag er op
Deze maandag is misschien wel leuk.
hmmquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
BrandX zegt dat je dan op de terugweg met haar mee kunt rijden
Ja leukkkkkkkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu maandag al kan, maar anders kom ik een andere week
quote:
quote:
Dan doe je een keer een paar daagjes Rotterdam met je vriendinnetjequote:
Ja leukkkkkkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een keer komen guest sjoelen.![]()
Tweewekelijks gaat mij (letterlijk) te furrr maar als ik de dinsdag vrij heb maakt het me niks uit om maandag een keertje recht vanuit het werk naar Rotterdam te treinen.
Maakt toch niet uit, als we een keer niet kunnen of willen kan het een keer niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef sp3c het volgende:
elke 14 dagen wil ik me ook niet op vastleggen hoor, maar af en toe kan wel
blijft een leuk kroegje
Vanuit het werk is met maar 1.51 uur!quote:
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Puala het volgende:
ik wil ook mee sjoelen
![]()
Elke 14 dagen word wat pittig, maar 1x/maand moet wel lukken denk ik
Ik vertelde mijn oma maandag tijdens het sjoelen met haar dat er in Rotterdam een kroeg was waar dames van haar leeftijd samen kwamen om te eten en te sjoelen en dat vond ze echt vet tof dat ze dat dedenquote:
Moet ik vrijnemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je een keer een paar daagjes Rotterdam met je vriendinnetje![]()
En dan toevallig zó dat er een maandag in valt
Het is ook uniek zo in een kroeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn oma maandag tijdens het sjoelen met haar dat er in Rotterdam een kroeg was waar dames van haar leeftijd samen kwamen om te eten en te sjoelen en dat vond ze echt vet tof dat ze dat deden![]()
En toen vond ze het wel jammer dat ze dat hier niet kenden![]()
Neem je oma mee?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn oma maandag tijdens het sjoelen met haar dat er in Rotterdam een kroeg was waar dames van haar leeftijd samen kwamen om te eten en te sjoelen en dat vond ze echt vet tof dat ze dat deden![]()
En toen vond ze het wel jammer dat ze dat hier niet kenden![]()
pas je de OP aan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
We starten 18 februari officieel met de FOK! Sjoelclup!
Bij deze besloten. Dus voor wie wil, zet in je agenda!
Mono, mocht je alsnog a.s. maandag willen sjoelen doen we gewoon mee met de Sjoeligans hoor
Laat maar weten!
Komt vast goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef sp3c het volgende:
ow dat is volgende week maandag
naja moet nog steeds lukken
Over anderhalve week he?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef sp3c het volgende:
ow dat is volgende week maandag
naja moet nog steeds lukken
Owja, even knutselen zoquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
pas je de OP aan?![]()
Of wordt dat te verwarrend?
We kunnen zelfs een tussentijdse ESF meet houden Omdat Geen Sneeuw.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
kunnen we niet een tussentijdse ESF meet houden voor de troonsopvolging of zijn we hier allemaal republikeinen?
oranjebitter ipv limoncello
had je niet al vrijend eerder naar t hotel moeten gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens heul geen limoncello gehad op de meet.
Misschien kan het hier in de buurt wel. Ik ga toch eens kijken voor d'rquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook uniek zo in een kroeg.
Maar tis ook een uniek kroegjeWaar dat gewoon kan. Echt enig.
Dat wilt ze niet hoorquote:
Kano niet hoor.quote:
+1quote:
Mag ik een keer meetreinen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een keer komen guest sjoelen.![]()
Tweewekelijks gaat mij (letterlijk) te furrr maar als ik de dinsdag vrij heb maakt het me niks uit om maandag een keertje recht vanuit het werk naar Rotterdam te treinen.
Jij zei nee toen Greys vroeg of je wildequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens heul geen limoncello gehad op de meet.
Oh, is dat zo? Vergetenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij zei nee toen Greys vroeg of je wilde
Maandag 18 februariquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mono.wanneer anderen opgeven
Ik sowieso.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandag 18 februari
FOK! Sjoelclup
Jij en Ren? Yes?
Okequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik sowieso.Ren weet ik nog niet.
Leuk tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
lol, komt er strax 40 man sjoelen gewoon omdat
prima!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeWe doen zonder eten, degenen die daar een patatje met bitterballen willen bestellen moeten dat zelf weten, maar het is op zich gewoon zonder eten dus. Om het niet te duur te maken voor degenen die graag willen sjoelen maar verder alleen paar drankjes willen.
Sjoelen start om 19.30 uur, dus wie er al eerder een koffie of thee wil om 19.00 uur is uiteraard welkom
Liet ie z'n broek niet zakken deze keer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk toch
Op de Sjoeligans na zit er eigenlijk niemand op maandag, dus de sjoeldames vinden dat alleen maar enig. Gillen van de lach deden ze toen Mono met zijn kont ging wiebelen tijdens het sjoelen
ja die oude dametjes hebben nix beters te doen volgens mij!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk toch
Op de Sjoeligans na zit er eigenlijk niemand op maandag, dus de sjoeldames vinden dat alleen maar enig. Gillen van de lach deden ze toen Mono met zijn kont ging wiebelen tijdens het sjoelen
Hij ging sjoelstenen oprapen van de grond en met zijn kont showen en toen ze het leuk vonden zei hij 'ik voel me wel een beetje een sjoelsletje nuquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Liet ie z'n broek niet zakken deze keer?oohohohhh die arme dames.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ging sjoelstenen oprapen van de grond en met zijn kont showen en toen ze het leuk vonden zei hij 'ik voel me wel een beetje een sjoelsletje nu'. Die dames vonden het prachtig
Zo ken ik 'm weerquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ging sjoelstenen oprapen van de grond en met zijn kont showen en toen ze het leuk vonden zei hij 'ik voel me wel een beetje een sjoelsletje nu'. Die dames vonden het prachtig
hangt ervan af waar het is natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
We starten 18 februari officieel met de FOK! Sjoelclup!
Bij deze besloten. Dus voor wie wil, zet in je agenda!
Mono, mocht je alsnog a.s. maandag willen sjoelen doen we gewoon mee met de Sjoeligans hoor
Laat maar weten!
quote:
de 32e.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:20 schreef Qwea het volgende:
Op welke datum in mei was die nieuwe meet nou?
En hoe laat is de competitie klah? In verband met de terugreis.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeWe doen zonder eten, degenen die daar een patatje met bitterballen willen bestellen moeten dat zelf weten, maar het is op zich gewoon zonder eten dus. Om het niet te duur te maken voor degenen die graag willen sjoelen maar verder alleen paar drankjes willen.
Sjoelen start om 19.30 uur, dus wie er al eerder een koffie of thee wil om 19.00 uur is uiteraard welkom
Omdat je zo lief kijkt: de 14e.quote:
Wanneer we dat zelf willenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hoe laat is de competitie klah? In verband met de terugreis.
Niet dat ik de 18e kan, maar dan weet ik (en muis) het alvast.
thnx!quote:
Topquote:
En geldt volgens mij alleen in het weekend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx!
Ooh en tip dan voor de mensen in mei die willen treinen. Kruidvat heeft aanbieding. 14 euro! Kost dus geen flikker, t/m 26 mei geldig, op=op.
Moet je alleen voor de terugreis kijken hoe je Lampegat-woonplaats doet, want dan reis ik door naar Weird. Op de heenweg kom ik langs je thuisbasis.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Topwant het wordt niet op prijs gesteld als ik alleen trein maar de meneer moet gewoon werken dus die kan niet mee, want te laat.
Ik regel wel dat iemand hier thuis me komt oppikkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je alleen voor de terugreis kijken hoe je Lampegat-woonplaats doet, want dan reis ik door naar Weird. Op de heenweg kom ik langs je thuisbasis.
Ja, niet dat ik halverwege de wedstrijd met een gigaaaaantische voorsprong weg moet of zo.quote:
Wij gaan het sjoesjema in de gaten houden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik regel wel dat iemand hier thuis me komt oppikken
En tof
Ik ging afgelopen maandag om half 11 naar huis en toen waren we al lang klaar met sjoelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik halverwege de wedstrijd met een gigaaaaantische voorsprong weg moet of zo.![]()
Ik moet dan echt rond half 11 richting station, anders kom ik niet meer thuis.
ik wil best naar waar je ook woont treinreizen om je op te halen als dat ooit is nodig mocht zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Topwant het wordt niet op prijs gesteld als ik alleen trein maar de meneer moet gewoon werken dus die kan niet mee, want te laat.
Helemaal primadeprima!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging afgelopen maandag om half 11 naar huis en toen waren we al lang klaar met sjoelen
Echt.
Wat ben je toch een schatje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil best naar waar je ook woont treinreizen om je op te halen als dat ooit is nodig mocht zijn
just saying
Wat lief!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil best naar waar je ook woont treinreizen om je op te halen als dat ooit is nodig mocht zijn
just saying
Frot Hem Er Maar Inquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
Hoe gaan we ons noemen?
De FOK! Sjoelclup klinkt niet zo hip als de Sjoeligans
dudequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Frot Hem Er Maar In
of De Vier Gleuven
Danny's sjoelbitterbierbakkers!quote:
18de kan je makkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:40 schreef Qwea het volgende:
Oehw! Even kijken of ik binnenkort ook kanStiekem kom ik voor de vorklepelkoffie
Muis woont qua treinen verder weg dan ik.quote:
waar woont muis eigenlijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis woont qua treinen verder weg dan ik.
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik moet tot 17:30 stage lopen, en dan de dag erna weerquote:
Ik had al zo'n idee dat je daar nog niet achter was.quote:
2 weken na de 18de?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet tot 17:30 stage lopen, en dan de dag erna weerDus ik moet ff kijken of ik daar binnenkort (niet de 18de
) en mouw aan kan passen
Hater!quote:
4 maart?quote:
done deal = done dealquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee dat je daar nog niet achter was.![]()
Ik laat het aan haar over om te DMmen.
Its a datequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 maart?
OMG! dan zou ik kunnen!![]()
Muis!?!?!?!
of sp3c topic deel 4quote:
*mailt wanneer studiedag isquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4 maart?
OMG! dan zou ik kunnen!![]()
Muis!?!?!?!
He gatverquote:
Ook gezellig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
done deal = done deal
je stapt ergens onderweg maar in
19.30 uur begint het sjoelenquote:
quote:
Ew!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:47 schreef Muis006 het volgende:
Tararaboemdiee
De FOK!kers sjoelen mee
De schifjes gaan gedwee
Zo "hoppa" in die snee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Eerder red ik niet. Maar ik ga ff kijken of dit een go isquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
19.30 uur begint het sjoelen
Hoeveel eerder je er wilt zijn mag je zelf weten
Zit geen FOK! in.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat was er mis met De Vier Gleuven dan
Doet me denken aan MikeyMo die zijn foon vaak opnam met "Sexshop de geile goudvis..."quote:
rotterdams jonguhquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:53 schreef Muis006 het volgende:
Waarom per se sjoelclup met de p eigenlijk?
een misschientje hier.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! Sjoelclup De Vier Gaten** naam wordt nog gewijzigd
Vanaf maandag 18 februari elke 14 dagen in Café 't Halve Maatje te Rotterdam.
Aanvang sjoelen 19.30 uur, wie er eerder wil zijn moet dat zelf weten om een patatje te eten ofzo.
SO FAR VASTE LEDEN:
- Surveillance-Fiets
- RenRen
- Monopoly
- BrandX
- yvonne (en iteejer?)
- sp3c
- DeZwabber
- Greys
GUEST-SJOELERS:
- Oognip
- Puala
- Qwea
- Cat22
- Muis006
Wie mis ik nog
Misschientjes doen we nog ff niet op de lijst, sorryquote:
Maar ik kom laat aan he. Want eerst stage, en dan gelijk hup door. Ik kom op gouda of om 18:48 aan of om 19:18quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Gouda als je lief bent, iets in Rotterdam als je stout bent.
Ik moet tot 5 uur werken, dan afsluiten + auto rijden en ook nog ergens wat eten. Ik ben ook niet vroegquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kom laat aan he. Want eerst stage, en dan gelijk hup door. Ik kom op gouda of om 18:48 aan of om 19:18![]()
Henk zit toch ook aan een spoor?
tof!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet tot 5 uur werken, dan afsluiten + auto rijden en ook nog ergens wat eten. Ik ben ook niet vroeg
Mijn ouders komen vrijdag. Moet ik shirley bellen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Ow, de 18e hebben we vakantie van school, dus ik kom wel naar de openingsavond
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ouders komen vrijdag. Moet ik shirley bellen?
Dat spoor is van de metroquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
tof!
Hey en Greys, of sp3c, of iemand andersWelk station zit henk nou aan? Want daar is ook een spoor...
Die ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef sp3c het volgende:
rampstadrail melanchtorweg of straat ofzo, ik denk dat je de tram moet nemen vanaf CS ofzo maar ik heb geen verstand van Rotterdam
Oke! Dus, 5 doosjes iso-gel, van 100gr hea?! Voordat ik het verkeerde heb straksquote:
Tadaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Ow, de 18e hebben we vakantie van school, dus ik kom wel naar de openingsavond
Yupsquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke! Dus, 5 doosjes iso-gel, van 100gr hea?! Voordat ik het verkeerde heb straks
Als we bij de vervolgcursus naar een andere avond verhuizen, dan kom ik graag sjoelen, maar timmerles-klasje 2 gaat voorquote:
Komt goed!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
En als ze er maar 2 heeft, dan is 2 ook goed! Als je me even doorgeeft wat het kost en het rekeningnummer van je mams geeft, dan maak ik het over als dat handig is
En doe je mams een kusje van me
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we bij de vervolgcursus naar een andere avond verhuizen, dan kom ik graag sjoelen, maar timmerles-klasje 2 gaat voor
Nee zeg, hou op: sjoelen hoort op maandagquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk
En wij kunnen niet naar een andere avond dan de maandag, dus het is al tof dat je bij de openingsavond bent en je kunt altijd voor en na je timmerklasje komen aanwaaien
Ik ben benieuwd, het is al een jaar of 13 geledenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij het heel goed gaat kunnen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee zeg, hou op: sjoelen hoort op maandag![]()
Ik waai na het timmeren wel aan met mijn maatje of alleen. En koffie vooraf
Ja hequote:
Ik sjoelde afgelopen maandag ook weer voor het eerst sinds eeuwenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, het is al een jaar of 13 geleden
OMG, jij bent hier goed inquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Naamsuggesties voor de sjoelclup:
• ONEHUNDREDANDTWENTY!
• De FOK!bokken
• SOF (Sjoelen Onder Fokkers)
• ESF (Elke Sjoeler Fokt)
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, jij bent hier goed in
IK KAN NIET KIEZEN!!!
Robquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef robdriessen het volgende:
Naamsuggesties voor de sjoelclup:
• ONEHUNDREDANDTWENTY!
• De FOK!bokken
• SOF (Sjoelen Onder Fokkers)
• ESF (Elke Sjoeler Fokt)
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RobLiefje
Kom je ook in het kluppie? Ik vind jou zo liev namelijk
Wut? Even de puntentelling opnieuw leren begrijpen. Ik probeerde altijd alles in die 4 te raggenquote:
Fixed. Komt dichter in de buurt bij de werkelijkheidquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik dit sjoel-verhaal moet verkopen aan mijn kennissen.
Misschien moet ik zeggen dat ik vrijwilligerswerk doe bij bejaarden... verstandelijk gehandicapten.
Het gaat toch ook om die 4?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wut? Even de puntentelling opnieuw leren begrijpen. Ik probeerde altijd alles in die 4 te raggen
Of jullie zijn mijn mede-vrijwilligersquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Fixed. Komt dichter in de buurt bij de werkelijkheid
Als je in elk gat 1 steen hebt, heb je 20.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wut? Even de puntentelling opnieuw leren begrijpen. Ik probeerde altijd alles in die 4 te raggen
"Ik ga op maandag naar de kroeg".quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik dit sjoel-verhaal moet verkopen aan mijn kennissen.
Misschien moet ik zeggen dat ik vrijwilligerswerk doe bij bejaarden...
Dan kijken ze me wel heel raar aan hoor als ik dat vertelquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik ga op maandag naar de kroeg".
Punt.
Heuj, die is geodquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik ga op maandag naar de kroeg".
Punt.
Pure afgunstquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kijken ze me wel heel raar aan hoor als ik dat vertel
Oooookeeeequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef robdriessen het volgende:
De puntentelling dient als volgt te geschieden:
in elk vak 1 schijf = 20 punten,
in elk vak 2 schijven = 40 punten,
in elk vak 3 schijven = 60 punten, enz.
Bevinden zich buiten deze berekening nog meer schijven in een vak dan tellen deze schijven elk voor
de punten van dat vak.
Maximaal haalbaar is dus 148 punten.
Boven de maximale score van 148 punten kan nog een bonus van maximaal 8 punten worden behaald indien de speler de score van 148 punten behaald heeft in maximaal twee onderbeurten.
Indien 148 in één onderbeurt is behaald krijgt de speler twee keer één schijf terug. Is de 148 behaald in twee onderbeurten, dan krijgt de speler één keer één schijf terug. Het aantal behaalde bonuspunten wordt berekend volgens bovenstaande puntentelling, maximaal kan dus twee keer 4 bonuspunten worden behaald. = 156 voor absolute maximum.
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef robdriessen het volgende:
De puntentelling dient als volgt te geschieden:
in elk vak 1 schijf = 20 punten,
in elk vak 2 schijven = 40 punten,
in elk vak 3 schijven = 60 punten, enz.
Bevinden zich buiten deze berekening nog meer schijven in een vak dan tellen deze schijven elk voor
de punten van dat vak.
Maximaal haalbaar is dus 148 punten.
Boven de maximale score van 148 punten kan nog een bonus van maximaal 8 punten worden behaald indien de speler de score van 148 punten behaald heeft in maximaal twee onderbeurten.
Indien 148 in één onderbeurt is behaald krijgt de speler twee keer één schijf terug. Is de 148 behaald in twee onderbeurten, dan krijgt de speler één keer één schijf terug. Het aantal behaalde bonuspunten wordt berekend volgens bovenstaande puntentelling, maximaal kan dus twee keer 4 bonuspunten worden behaald. = 156 voor absolute maximum.
Gatverderrie, dit is keiharde topsport, je gaat me toch niet vertellen dat jij komt voor de *ril* gezelligheid?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooookeeee
Riiiight
Ik ga gewoon lekker sjoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gatverderrie, dit is keiharde topsport, je gaat me toch niet vertellen dat jij komt voor de *ril* gezelligheid?NEE WANT IK HEB VETTE TRAUMA'S AAN SJOELENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar echt, noem een sport en ik kan het niet, dus ik doe gewoon maar iets![]()
hmm,ehh, the bees knees?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
FOK! maakt sjoelen weer hip
Ook al is hip een erg a-hip woord
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
FOK! maakt sjoelen weer hip
Ook al is hip een erg a-hip woord
Heb jij er wel eens 1 in elk gat gehad?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je in elk gat 1 steen hebt, heb je 20.
Als in elk gat er 2 zitten, 40. Enz.
Dus als je in elk gat er 5 hebt, heb je 100 en in elk gat 6 is 120.
En dan nog de losse stenen er bij tellen
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens 1 in elk gat gehad?
Goeie vraag!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Die ligt nog ergens flauwgevallen tegen een winkelpui sinds je voorbij flaneerde en Woeiisjdequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus ik loop zo rond lunchtijd door het centrum van Utrecht te flaneren, geen Goodbye te bekennen.
Heb je dat scoreformulier niet gezien op de fotoquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Waren wel kleintjes danquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat scoreformulier niet gezien op de foto![]()
126 punten. Dan moet je er 6 in elk gat hebben hoor
Alweer niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus ik loop zo rond lunchtijd door het centrum van Utrecht te flaneren, geen Goodbye te bekennen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ligt nog ergens flauwgevallen tegen een winkelpui sinds je voorbij flaneerde en Woeiisjde
Ja, zij gingen al naar het hotelquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij zei nee toen Greys vroeg of je wilde
Ik ga van die "gezocht: Goodbye" briefjes ophangen met een leuke foto van 'r. En die uitdelen aan mensen op straat met de vraag of ze dat meisje gezien hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 14:12:23 ]
Volgens mij waren die oprecht pissig op onsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Ohhhh die foto heb ik al eens gezien ja, BRILJANT jij en Mono en dan die koppen van die wieven er achter![]()
![]()
Ik ookquote:
Ik wil die eerste!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ooktijd zat om nog een T-shirt te maken
"Ik ben koel want ik sjoel"
"Ik tjoep op mijn gemakkie schijfjes in elk vakkie"
Leukleuk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef Oognip het volgende:
He! 18 februari heb ik vakantie dus dan kan ik ook
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil een Hoody: Pleurt op, ik leg te sjoelen!
Hilarisch.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten wanneer ik er een laat drukken en dan kijk maar of je mee wil doen
Ja dikke vinger, als iedereen 18 feb gaat komen, ga ik wel wat eerder weg ofzo als dat kan van mijn stagequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef Oognip het volgende:
Heb ook vakantie danquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef Oognip het volgende:
Ik kan dan niet, dus je kunt gewoon je stage blijven doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dikke vinger, als iedereen 18 feb gaat komen, ga ik wel wat eerder weg ofzo als dat kan van mijn stage
Ik zal een lijstje maken. Er zit hier in de buurt een winkel waar je kan laten zeefdrukken dus ik gaat eens informeren naar de kosten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook een IK BEN KOEL WANT IK SJOEL shirt
En ook een pleurt op hoody
Ja! Dan zeg je maar gewoon 'Oognip heeft vakantie dus ik mot eerder weg en nu je muil houwe'quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dikke vinger, als iedereen 18 feb gaat komen, ga ik wel wat eerder weg ofzo als dat kan van mijn stage
Neejquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Krijg ik wel royalties voor de ondertitel?
Ja zoietsquote:
En het logoot van de kroegquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets
Maar ik wil een zwarte.
En achterop 'Pleurt op, ik leg te sjoele'.
Ik ga ook even knutselen straks
Dus eigenlijk gewoon vragen of Henk het aan zijn vriendje wil vragen, zodat het allemaal goedkomtquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm genomen
Hio hi hihi ik zeg genomen
Combobreker!quote:
Zo een waarin de gleuf vrij toegankelijk is.... Lijkt me wat frisjesquote:
Allebeiquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, willen jullie het design dan op de borst of op de rug?
Op de rug.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:47 schreef Muis006 het volgende:
Zeg, willen jullie het design dan op de borst of op de rug?
Bestel dan bij shirtshop. Heb ik al 8 jaar een t-shirt van die nu eindelijk stuk gaatquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei
Koel want ik sjoel voorop en pleurt op achterop
En ik wil een wijvenshirtje, niet zo'n wijde.
Dus ik bestel wel apart, want ik ben lastig![]()
Je denkt toch niet dat ik van die vormeloze shit ging bestellen hequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei
Koel want ik sjoel voorop en pleurt op achterop
En ik wil een wijvenshirtje, niet zo'n wijde.
Dus ik bestel wel apart, want ik ben lastig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |