Nein, nog geen Pratchett gelezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bezield perenhout?![]()
(Eens kijken of iemand hier de goede literatuur leest)
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nein, nog geen Pratchett gelezen
Degene die ik quootte.quote:
Ik neem aan dat 6 uur in een bus niet als comfortabel wordt gezien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen.![]()
Ik ga misschien ook een dagje eurodisney doen! Nu nog kijken hoe ik er zo goedkoop en comfortabel mogelijk kan komen.
Niet als ik er in vier uur met auto en trein kan komen nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 6 uur in een bus niet als comfortabel wordt gezien?
Het kostte ons 35 euro incl park, dan zit ik met plezier 6 uur in een busquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als ik er in vier uur met auto en trein kan komen nee.
Sowieso.... Busreizen
Dat zijn absoluut de goede deals ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het kostte ons 35 euro incl park, dan zit ik met plezier 6 uur in een bus
In mijn eentje, tot dusver. Daarom dat ik ook naar andere reisopties kijk. Het plan is om aan te sluiten bij broer+gezin. Maar wellicht dat ik een vriendin meevraag en dan wordt het qua reis en accommodatie een ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Cee het volgende:
Met de auto vind ik comfortabel. Ligt er ook aan met hoeveel mensen je bent. Iets meer dan een volle tank heen, een volle tank terug, 4,5 uur rijden.
Bewolkt hier heur.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef sp3c het volgende:
joh het zonnetje schijnt als een malle, jullie moeten niet zo zeuren
Jaaaaaaaaaaaquote:
quote:
maandag kan ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Ik ga ff met Mono overleggen of we deze maandag al starten of de maandag er op
Deze maandag is misschien wel leuk.
De maandag er op wel?quote:
OMDAT SJOELIGANS!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:13 schreef sp3c het volgende:
waarom eigenlijk sjoelen?
* sp3c staat altijd aan de andere kant van de puck
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
probly
wij hebben altijd last van valentijnsdrukte dus volgende week maak ik geen afspraken
BrandX zegt dat je dan op de terugweg met haar mee kunt rijdenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
probly
wij hebben altijd last van valentijnsdrukte dus volgende week maak ik geen afspraken
Ik weet niet of ik nu maandag al kan, maar anders kom ik een andere weekquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Ik ga ff met Mono overleggen of we deze maandag al starten of de maandag er op
Deze maandag is misschien wel leuk.
hmmquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
BrandX zegt dat je dan op de terugweg met haar mee kunt rijden
Ja leukkkkkkkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu maandag al kan, maar anders kom ik een andere week
quote:
quote:
Dan doe je een keer een paar daagjes Rotterdam met je vriendinnetjequote:
Ja leukkkkkkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een keer komen guest sjoelen.![]()
Tweewekelijks gaat mij (letterlijk) te furrr maar als ik de dinsdag vrij heb maakt het me niks uit om maandag een keertje recht vanuit het werk naar Rotterdam te treinen.
Maakt toch niet uit, als we een keer niet kunnen of willen kan het een keer niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef sp3c het volgende:
elke 14 dagen wil ik me ook niet op vastleggen hoor, maar af en toe kan wel
blijft een leuk kroegje
Vanuit het werk is met maar 1.51 uur!quote:
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Puala het volgende:
ik wil ook mee sjoelen
![]()
Elke 14 dagen word wat pittig, maar 1x/maand moet wel lukken denk ik
Ik vertelde mijn oma maandag tijdens het sjoelen met haar dat er in Rotterdam een kroeg was waar dames van haar leeftijd samen kwamen om te eten en te sjoelen en dat vond ze echt vet tof dat ze dat dedenquote:
Moet ik vrijnemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je een keer een paar daagjes Rotterdam met je vriendinnetje![]()
En dan toevallig zó dat er een maandag in valt
Het is ook uniek zo in een kroeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn oma maandag tijdens het sjoelen met haar dat er in Rotterdam een kroeg was waar dames van haar leeftijd samen kwamen om te eten en te sjoelen en dat vond ze echt vet tof dat ze dat deden![]()
En toen vond ze het wel jammer dat ze dat hier niet kenden![]()
Neem je oma mee?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn oma maandag tijdens het sjoelen met haar dat er in Rotterdam een kroeg was waar dames van haar leeftijd samen kwamen om te eten en te sjoelen en dat vond ze echt vet tof dat ze dat deden![]()
En toen vond ze het wel jammer dat ze dat hier niet kenden![]()
pas je de OP aan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
We starten 18 februari officieel met de FOK! Sjoelclup!
Bij deze besloten. Dus voor wie wil, zet in je agenda!
Mono, mocht je alsnog a.s. maandag willen sjoelen doen we gewoon mee met de Sjoeligans hoor
Laat maar weten!
Komt vast goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef sp3c het volgende:
ow dat is volgende week maandag
naja moet nog steeds lukken
Over anderhalve week he?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef sp3c het volgende:
ow dat is volgende week maandag
naja moet nog steeds lukken
Owja, even knutselen zoquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
pas je de OP aan?![]()
Of wordt dat te verwarrend?
We kunnen zelfs een tussentijdse ESF meet houden Omdat Geen Sneeuw.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
kunnen we niet een tussentijdse ESF meet houden voor de troonsopvolging of zijn we hier allemaal republikeinen?
oranjebitter ipv limoncello
had je niet al vrijend eerder naar t hotel moeten gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens heul geen limoncello gehad op de meet.
Misschien kan het hier in de buurt wel. Ik ga toch eens kijken voor d'rquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook uniek zo in een kroeg.
Maar tis ook een uniek kroegjeWaar dat gewoon kan. Echt enig.
Dat wilt ze niet hoorquote:
Kano niet hoor.quote:
+1quote:
Mag ik een keer meetreinen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een keer komen guest sjoelen.![]()
Tweewekelijks gaat mij (letterlijk) te furrr maar als ik de dinsdag vrij heb maakt het me niks uit om maandag een keertje recht vanuit het werk naar Rotterdam te treinen.
Jij zei nee toen Greys vroeg of je wildequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens heul geen limoncello gehad op de meet.
Oh, is dat zo? Vergetenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij zei nee toen Greys vroeg of je wilde
Maandag 18 februariquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mono.wanneer anderen opgeven
Ik sowieso.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maandag 18 februari
FOK! Sjoelclup
Jij en Ren? Yes?
Okequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik sowieso.Ren weet ik nog niet.
Leuk tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef sp3c het volgende:
lol, komt er strax 40 man sjoelen gewoon omdat
prima!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
OkeWe doen zonder eten, degenen die daar een patatje met bitterballen willen bestellen moeten dat zelf weten, maar het is op zich gewoon zonder eten dus. Om het niet te duur te maken voor degenen die graag willen sjoelen maar verder alleen paar drankjes willen.
Sjoelen start om 19.30 uur, dus wie er al eerder een koffie of thee wil om 19.00 uur is uiteraard welkom
Liet ie z'n broek niet zakken deze keer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk toch
Op de Sjoeligans na zit er eigenlijk niemand op maandag, dus de sjoeldames vinden dat alleen maar enig. Gillen van de lach deden ze toen Mono met zijn kont ging wiebelen tijdens het sjoelen
ja die oude dametjes hebben nix beters te doen volgens mij!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk toch
Op de Sjoeligans na zit er eigenlijk niemand op maandag, dus de sjoeldames vinden dat alleen maar enig. Gillen van de lach deden ze toen Mono met zijn kont ging wiebelen tijdens het sjoelen
Hij ging sjoelstenen oprapen van de grond en met zijn kont showen en toen ze het leuk vonden zei hij 'ik voel me wel een beetje een sjoelsletje nuquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Liet ie z'n broek niet zakken deze keer?oohohohhh die arme dames.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ging sjoelstenen oprapen van de grond en met zijn kont showen en toen ze het leuk vonden zei hij 'ik voel me wel een beetje een sjoelsletje nu'. Die dames vonden het prachtig
Zo ken ik 'm weerquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij ging sjoelstenen oprapen van de grond en met zijn kont showen en toen ze het leuk vonden zei hij 'ik voel me wel een beetje een sjoelsletje nu'. Die dames vonden het prachtig
hangt ervan af waar het is natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
We starten 18 februari officieel met de FOK! Sjoelclup!
Bij deze besloten. Dus voor wie wil, zet in je agenda!
Mono, mocht je alsnog a.s. maandag willen sjoelen doen we gewoon mee met de Sjoeligans hoor
Laat maar weten!
quote:
de 32e.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:20 schreef Qwea het volgende:
Op welke datum in mei was die nieuwe meet nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |