Ach gelukkig gaat het daar ''maar'' om een sjaal..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef vencodark het volgende:
Een rode, wollen sjaal die óveral haartjes achterlaat. Het kwam in mijn mond, mijn haar, spullen, kleding.
Zonde, want is wel lekker warm en mooie kleur.
Dacht altijd dat dit onzin was, maar je moet dus echt 4,50 betalen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Degene die hier 4,5 Euro hebben betaald om hun notes in te zien, mogen zich hier ook melden met hun ervaringen
Yep, daarom is dat ook geschikt voor dit topic.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dit onzin was, maar je moet dus echt 4,50 betalen?
Je vroeg niet hoe hoog de waarde moest zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Ach gelukkig gaat het daar ''maar'' om een sjaal..
[..]
Dacht altijd dat dit onzin was, maar je moet dus echt 4,50 betalen?
Tip De Bruinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik moet er niet eens aan denken hoeveel geld ik simpelweg heb verkloot aan kleding die ik amper heb gedragen of gewoon veel te duur was.
Rond mijn 16e had ik zo'n tjappie - periode. Ik werkte veel bij mijn bijbaantje, en had geld zat. Ging elke maand wel weer met een paar vrienden naar Amsterdam en dan bij de tip de bruin Armani shirtjes, Stone Island vestjes kopenSoms vond ik helemaal niets mooi, en dan kocht ik gewoon maar iets zodat ik niet voor niets helemaal naar Amsterdam was gegaan..
Als ik dat toch allemaal niet had gedaan, dan had ik inmiddels echt een hele leuke auto kunnen kopen..
Die winkel op de hoek heeft wel mooi spul, maar al die armani jeans/iceberg/die vieze dunne italiaanse truitjes is echt kwaliteit van nix hoorquote:
Die van mij werkt prima hoorquote:
Vroeger was Tip ook beterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Die winkel op de hoek heeft wel mooi spul, maar al die armani jeans/iceberg/die vieze dunne italiaanse truitjes is echt kwaliteit van nix hoor
Oja, ik heb ook nog zo'n huge helikopter staan hier, maar is een prulkwaliteitjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:27 schreef gogosweden het volgende:
ooit heb ik eens zo'n vogel achtig bestuurbaar vliegtuigje en een helicopter gekocht
Dat vogel ding was na 1x vliegen al stuk (nouja vliegen, t is was gewoon een iets verlengde boog recht de grond in)
En die helicopter vloog voor geen ene meter. Heb Daar gelukkig nog wel de batterij en de motor kunnen hergebruiken.
¤80 door de plee, en dat als 14 jarige
idd, die dingen moet je niet goedkoop kopen, maar ja toen wist ik niet beterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, ik heb ook nog zo'n huge helikopter staan hier, maar is een prulkwaliteitje
Wel 100 voor neergelegd
Blueray is nooit echt aangeslagen idd. Zat er zelf ook nog aan te denken maar het is gewoon veel te duurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou niet echt een schokkend bedrag, maar het eerste wat ik zo snel even kan bedenken: de bluray-speler in m'n laptop. 175 extra voor betaald. Sindsdien maar 1 film op bluray gekocht.
Dat soort dingen vind ik dan nog eerder het geld waard dan een wollen Stone Island trui van 180 euro (quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef opreis het volgende:
cadeau'tjes voor ex'en. zo zonde achteraf
Nou ok, sommige waren toen ook nog wel waard, maar niet allemaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik dan nog eerder het geld waard dan een wollen Stone Island trui van 180 euro ()die ik verkeerd heb gewassen en al na 1 x op mijn navel hing..
Check brrrr.nl eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:03 schreef vencodark het volgende:
Een rode, wollen sjaal die óveral haartjes achterlaat. Het kwam in mijn mond, mijn haar, spullen, kleding.
Zonde, want is wel lekker warm en mooie kleur.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm is ff denken ...
Toch wel mn eerste mp3 speler van samsung.
32 MB!!
400 gulden!!
[ afbeelding ]
Nu weet ik niet hoe vrijgevig jij was naar je ex'en toe, maar ik ging meestal niet verder dan een luchtje of een avondje uit etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Nou ok, sommige waren toen ook nog wel waard, maar niet allemaal
Dat was juist de beste 4,50 ooit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Degene die hier 4,5 Euro hebben betaald om hun notes in te zien, mogen zich hier ook melden met hun ervaringen
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |