SPOILER: Voorlopige uitslag in de spoiler, niet kijken als je je eigen stemming niet wilt beinvloeden!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat genoteerd!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:18 schreef Orbox het volgende:
Ik heb geen inzending gedaan maar al mijn 0 punten gaan naar -Techno- !
Heb geen kaarsen. Maar ik kan het gasfornuis wel aanzetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kaarsjes aan en Barry White op de achtergrond?
Zo van: als ik van jou 14 punten krijg dan mag je alles met me doen wat je wilt?quote:
Vanavond geef ik mijn scores door.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
De volgende mensen hebben nog niet hun stem uitgebracht en kunnen dit nog doen tot uiterlijk woensdagavond 27 februari 23:59.
Bij uitblijven van stemmen ken je bij verstek 14 punten toe aan iedereen (behalve jezelf natuurlijk).
d4v1d
m1st1g
Evi_90
Fotografie.Vink
Wiebeldak
Puala
kanovinnie
Komt goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
De volgende mensen hebben nog niet hun stem uitgebracht en kunnen dit nog doen tot uiterlijk woensdagavond 27 februari 23:59.
Bij uitblijven van stemmen ken je bij verstek 14 punten toe aan iedereen (behalve jezelf natuurlijk).
d4v1d
m1st1g
Evi_90
Fotografie.Vink
Wiebeldak
Puala
kanovinnie
Je kunt ook zelf even stemmenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef Puala het volgende:
Ik mag niet zien wat Kano stemt en ook niet kleffen
1 laptop delen.. hij eerst en nu ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf even stemmen
Done!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:14 schreef Puala het volgende:
En dan nu een update van het excel sheetje?
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef Fotografie.vink het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij mijn deelname. Niets spectaculairs maar toch leuk naar mijn mening(het gaat hierbij om de banden sporen).
Heren, denken jullie eraan dat je nog tot uiterlijk morgenavond (woensdag 27 februari, 23:59 uur) kunt stemmen? Bij uitblijven van stemmen ken je bij verstek 14 punten toe aan iedereen (behalve jezelf natuurlijk).quote:Op zondag 3 februari 2013 11:12 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Gister genomen tijdens de Nikon quick start cursus in dierenpark Amersfoort, als ik geen andere foto hier nog plaats is dit mijn inzending. Jammer van de ruis, de gene die de workshop gaf zei dat de iso perse op 3200 moest
//Edit: Klein beetje ruis weg te weten halen in Lightroom![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:56 schreef Schanulleke het volgende:
9 punten: Scarlet_Dragonfly - Fijn beeld. Ik zou hem ook wel in kleur willen zien.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:01 schreef andreas612 het volgende:
10. Scarlet_Dragonfly, leuke foto, mooie dof en leuke compositie, alleen een zwakke z/w omzetting imo.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef Sjiep het volgende:
12. Scarlet_Dragonfly, mooie zwart wit uitvoering, goed scherp waar het scherp moet zijn!
Grappig hoe sommigen de zwart-wit omzetting mooi vinden en anderen weer juist nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:15 schreef Crientj het volgende:
8. Scarlet_dragonfly -- Prachtig om te zien, maar ik had hem liever in kleur gezien. Je hebt er eentje op Flickr staan die mij meer aanspreekt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:05 schreef -Techno- het volgende:
12 punten: Scarlet_Dragonfly- De scherptediepte in deze foto vind ik erg geslaagd. Goed idee en leuk uitgevoerd!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:08 schreef m1st1g het volgende:
9 scarlet_Dragonfly. Ik had de focus graag iets meer naar links gezien verder een puik idee.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
6. Scarlet_Dragonfly, Leuk lijnenspel, ik vind hem alleen wat te druk. En de scherptediepte had imo of kleiner, of groter moeten liggen. Er is nu 1 scherp haakje en 2 die nog een beetje op het randje zitten van scherp of niet scherp.
Scherptediepte: ook al onenigheidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:54 schreef Evi_90 het volgende:
12. Secret_Dragonfly - Goede scherptediepte, ben benieuwd wat het is en hoe de foto er in een kleur uit ziet.
Inderdaad leuk om de reacties te lezen, ook van andere deelnemers. Je leert overal wel wat van!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Wat ik het leuke aan deze wedstrijd vind is dat je soms totaal uiteenlopende reacties op je foto krijgt. Thanks all!
Voor de twijfelaars: het zijn dus de hamertjes + mechaniek binnenin een piano die de druk op een toets overbrengen op de snaar.
Ik zal er een paar even uitlichten en op reageren:
[..]
[..]
[..]
[..]
Grappig hoe sommigen de zwart-wit omzetting mooi vinden en anderen weer juist niet
Ik heb een kleuren-versie met een net wat andere crop ook op m'n flickr staan: http://www.flickr.com/photos/vloris/8470585661/
[..]
[..]
[..]
[..]
Scherptediepte: ook al onenigheid
Hier was ik zelf eigenlijk ook niet helemaal tevreden over, wat kanovinnie heel duidelijk weet over te brengen. Ik wilde eigenlijk nog een serie foto's maken om dat wat te kunnen verbeteren, maar had ik helaas geen tijd meer voor… ('studio' weer helemaal opnieuw opbouwen om m'n piano heen, weer alle kleppen van de piano af etc.: https://www.icloud.com/ph(...)72-A6DC-B534FACC37E7)
quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:23 schreef Puala het volgende:
Aangezien iedereen het zo graag wilt weten.. Het waren de poten van deze krukjes:
[ afbeelding ]
je verwacht het nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:56 schreef Crientj het volgende:
Reacties lezen is zeker leuk. Voor wie wil weten wat de ondergrond is van mijn foto:
[ afbeelding ]
Rechtsonder, de carpoort na een regenbui.
Hoiquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:28 schreef Stefan het volgende:
Hahaha wat laten sommige mensen zich weer kennen, je vraagt je af of ze in het echte leven ook zo sneu zijn
![]()
Anyway, op naar een nieuw thema/
Je mag stemmen, maar dat word dan niet meegeteldquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:23 schreef NorgeT het volgende:
Hmm net te laat om mee te doen. Mag stemmen ook als niet-deelnemer?
Volgende maand doe ik mee
Graag gedaan. Had zelf wel met deze foto willen meedoenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thnx voor je feedback. Moet zeggen dat mijn foto al redelijk omhoog gekicked is qua kleuren, althans het groen
Ben benieuwd naar het thema voor volgende maand
He dat lijkt wel op een pla..... ow wacht het is een pauwquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:41 schreef Stefan het volgende:
Ik ga binnenkort toch maar eens naar de kinderboerderij om een pauwenfoto te maken, misschien wordt het thema wel lente
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Dan moet je nog even goed naar de regeltjes kijken:quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:48 schreef NorgeT het volgende:
[..]
Graag gedaan. Had zelf wel met deze foto willen meedoen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
He dat lijkt wel op een pla..... ow wacht het is een pauw
Grappig hoe je hersens soms associaties leggen die er niet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:13 schreef NorgeT het volgende:
14 -Techno-| Mooie plaat, goede dieptewerking en kleuren. Contrasten zouden wat mij betreft wat sterker mogen, maar gewoon een goed strak beeld![]()
13 - Crientje| Prima plaat, lekkere zwartwit omzetting en scherptediepte. Niet veel te zien, maar kijkt op een of andere manier prettig.![]()
12 - Scarlet_Dragonfly| Mooi beeld, goede zwartwit omzetting en juiste korrel. Patroon is fijn, al had de focus misschien wat minder centraal gekund. Gulden snede.
11 - Stefan| Mooi beeld. Rare kleuren dat wel. Maar dat komt waarschijnlijk door gare verlichting in de hal. Omzetten naar zwartwit was wellicht verstandiger geweest.
10- Schanulleke| Leuk speels beeld goed passend bij het onderwerp en netjes uitgevoerd. Bij nader inzien zie ik oneffenheden in de lijnen. Onzorgvuldig stitchwerk? Daarom wat lagere score.
9 - Andreas612| Technisch perfect uitgevoerd. Kan niet beter. Maar het is wat mij betreft wel hét cliché shot van Rotterdam. Weinig creativiteit en daarom lage score.
8 - Boy_Snakeye| Leuk idee, maar mist wat frisheid. Meer knallende kleuren!
7 - Wiebeldak| Aardige detail opname. Maar zou volgens mij beter uit de verf komen met andere zonnestand en meer knallende kleuren en contrasten.![]()
6 - Sjiep| Aardig beeld, goede uitvoering. Maar het onderwerp vind ik niet echt interessant.
5 - Evi_90| Leuke compo maar erg slechte belichting. Lucht is uitgebeten.
4 - Puala| Hier kan ik vrij weinig mee. Kan werken als achtergrondje voor iets. Maar als foto doet het mij weinig. Uitvoering wel prima overigens.
3 - kanovinnie| Een niet veelzeggend beeld. Zie wat je wilde bereiken, maar mist strakheid.
2 - Fotografie.Vink| Een snapshot. Doet mij vrij weinig. En wat een rare onscherpte onderin.
1 - m1st1g| Ik zie de lijnen wel, maar de foto is een rommeltje. Daarnaast zijn de kleuren grauw en is de lucht uitgebeten.
0 - d4v1d| Watervalletje, ok. Maar wat heeft dit met lijnen te maken? Daarnaast was het mooier om een langere of juist hele korte sluitertijd te gebruiken.
Toch altijd meer werk dan je denkt. Maar hoop dat jullie er wat aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |