Veel inzendingen weer! Gaaf! (maakt de keuze alleen lastiger...

)
14. Andreas612, Geweldige foto! mooie blauwe lucht en veel lijnen. Ik moet er alleen niet te veel naar kijken, anders wordt ik nog duizelig
13. Schanulleke, enorm gaaf gedaan! Bijna eerste plaats, jammer dat de lijnen op sommige punten net niet goed lijken te lopen. Heel gaaf idee door de vervorming van het water/glas.
12. Scarlet_Dragonfly, mooie zwart wit uitvoering, goed scherp waar het scherp moet zijn!
11. Crientj, erg mooie foto. Een heel simpel iets, maar door een kleinere scherptediepte en de ijs op de grond maak je het een spannendere foto.
10. Stefan, de foto lijkt op het eerste gezicht erg overbelicht doordat zo'n groot deel van de onderkant wit is en de strepen licht, Wanneer je verder kijkt zie je dat iedereen in de verte en de muur goed belicht zijn, wat een erg interessant geheel geeft.
09. -Techno-, Mooie locatie. veel lijnen te vinden
08. Fotografie.Vink, Mooi gebruik van lijnen! Ook een mooie symetrie in de lijnen te vinden. Zoals eerder al gemeld was is je watermerk helaas wel prominent aanwezig en onder in beeld is het wel ineens erg onscherp, wat jammer is.
07. m1st1g, mooi geheel met veel lijnen en veel te zien. Misschien zelfs iets TE veel. Met de lijnen van de brug links had je mogelijk wat kunnen doen door iets van de railing af te staan en de camera iets naar links te draaien. Door in de verte iets of iemand te plaatsen, krijg je een mooi geheel met de lijnen die daarheen lopen en daardoor de aandacht erop vestigen.
06. Puala, leuk met scherptediepte gewerkt en zo een beperkt deel zichtbaar. Ik vraag me alleen wel af wat het is.....
05. Wiebeldak, Wat is het!?!?! Leuke foto, maar het zou beter zijn wanneer hem vanuit een andere hoek had genomen om zo met wat meer diepte te spelen.
04. Boy_Snakeye, leuk idee. Ik denk alleen dat het een mooier beeld was geweest wanneer er iets meer scherp was.
03. Evi_90, leuke foto, mooie symetrie, maar het geheel niet heel spannend. Mogelijk mooier wanneer er een mooiere wolkenpartij in beeld was.
02. kanovinnie, Origineel, maar het doet mij helaas niks. er is geen symetrie te vinden in het hek. Wel mooi contrast voor de wolken.
01. d4v1d, een beetje een aparte foto binnen deze verzameling, aan de ene kant altijd leuk om een waterval(letje) te zien, maar aan de andere kant vind ik het thema er niet geweldig in terugkomen. Zo te zien zijn het ook geen echte stenen en is de achtergrond een simpel stuk hout o.i.d. met een schildering erop, waardoor het gefotografeerde helaas ook wat minder is. Zelf zou ik een keuze gemaakt hebben om de sluitertijd nog langer te zetten of juist korter, nu zit het net tussen strepen en druppels in, wat ik zelf minder mooi vind.