Het is wel een andere benadering, maar ik vind het niet zo'n sterk beeld. Iets té rechttoe rechtaan wmb.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er niemand out of the box denkt.
Ik ga nog ff kijken of ik wat mooiers kan maken, maar anders word dit hem
Het ging toch over lijnen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is wel een andere benadering, maar ik vind het niet zo'n sterk beeld. Iets té rechttoe rechtaan wmb.
Deze opties kwamen vorige maand al langs hoor, samen met de cocaine maar men vindt lijntjes blijkbaar leukerquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er niemand out of the box denkt.
Ik ga nog ff kijken of ik wat mooiers kan maken, maar anders word dit hem
Is ook wel lastiger uit te werken natuurlijk. Je zo er wel een sterk portret van kunnen maken. Met een hele trieste blik kijkend naar je kale crackertje, of een doosje bonbons met een kettingslot eromheen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze opties kwamen vorige maand al langs hoor, samen met de cocaine maar men vindt lijntjes blijkbaar leuker
Ik wilde eigenlijk appels stapelen en een schaaltje met chips neer zetten en daar sip bij gaan zitten kijken. Maar er kwam een hersenschudding tussendoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is ook wel lastiger uit te werken natuurlijk. Je zo er wel een sterk portret van kunnen maken. Met een hele trieste blik kijkend naar je kale crackertje, of een doosje bonbons met een kettingslot eromheen.
De eerste krijg ik hoofdpijn van. De tweede vind ik iets beter, maar waarom schuin?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar wat je hier van vind. Vind hem zelf wel sterker.
Wat zijn het? Verwarmingsbuizen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar wat je hier van vind. Vind hem zelf wel sterker.
Maakt toch niet uit? Welke vind je mooier?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn het? Verwarmingsbuizen?
Persoonlijk vind ik ze beide niet mooi,het komt op mij over als iets uit een Gammafolder maar twee is beter dan 1quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Welke vind je mooier?
Het is leuk om te raden. Douchegordijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Welke vind je mooier?
breipennenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is leuk om te raden. Douchegordijn?
Is dat kindergezichtje toeval of geshopt?quote:
Leuk, beter dan die andere 2 glaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Nu zie ik dat gezichtje ook. Lollig.
Mijn nieuwe inzending:
[ link | afbeelding ]
Distorted by Gilles 1972, on Flickr
veel beter!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Nu zie ik dat gezichtje ook. Lollig.
Mijn nieuwe inzending:
[ link | afbeelding ]
Distorted by Gilles 1972, on Flickr
Toeval. Kano kan niet photoshoppen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat kindergezichtje toeval of geshopt?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Toeval. Kano kan niet photoshoppen.
Foto's moeten in deze maand gemaakt zijn en volgens mij is dat met jouw foto niet het geval.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:31 schreef freud het volgende:
Laat ik ook een keer meedoen, de bekende trap ik Parijs:
[ afbeelding ]
Het is een kwestie van stukjes blauw in het wit stempelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Toeval. Kano kan niet photoshoppen.
Genomen op 13 mei 2012 om een uur of tweequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Foto's moeten in deze maand gemaakt zijn en volgens mij is dat met jouw foto niet het geval.
Super dat je toch dat lijstje hebt weten te verzamelen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:54 schreef Schanulleke het volgende:
Veel inzendingen, wat leuk is. Maar het wordt dan wel een rotklus om dit lijstje te maken!
Is het niet de bedoeling dat je de nummer een 14 punten geeft?quote:
Ik heb de nummering in m'n spreadsheet omgedraaid jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat je de nummer een 14 punten geeft?
Thx, maar k woon anderhalf uur van Rotterdamquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
1. Andreas612 – Geluk dat je dus in Rotterdam woont, maar gewoon een hele vette compositie.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Thx, maar k woon anderhalf uur van Rotterdam
Aangepastquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling dat je de nummer een 14 punten geeft?
zal er even voor gaan zitten binnenkort maar de stemmen heb je nu iig alquote:Op maandag 25 februari 2013 16:24 schreef Puala het volgende:
Ben wel benieuwd naar je motivatie Stefan
Vanavond of morgenavond. Ik ben in elk geval op tijdquote:Op maandag 25 februari 2013 16:32 schreef andreas612 het volgende:
Misschien wel handig als de rest ook even stemt, aangezien het nog zo'n 2 dagen is voor het einde, en aangezien er pas 5 van de 15 geweest zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |