Thanks, dat vond ik ook. de horizon en de lijnen van het hek waren niet echt recht te zetten en ik was er uiteindelijk niet tevreden over. Dus dan toch maar wat anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De 2e is al flink gecropt. En volgens Photoshop is deze bij de stam in het midden.
Geldt ook voor de zebra. Bij de kont is de lijn scheef, maar het grootste gedeelte staat in het midden.
Thnx in ieder geval voor jullie input. Ik hou het dan op de 2e voor mijn inzending.
[..]
Vind 'm niet zo heel gek die 1e. Alleen is het hier moeilijk om een horizon recht te zetten.
Out of the box denken is in dit geval wel gelimiteerd tot jouw inzending :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er niemand out of the box denkt.
Ik ga nog ff kijken of ik wat mooiers kan maken, maar anders word dit hem
Wou ook iets doen met een opzet met een spiegel, wat poedersuiker en een creditcardquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou ook iets doen met een opzet met een spiegel, wat poedersuiker en een creditcard
Maar het idee nog niet echt kunnen uitwerken... dus ja...
Het is wel een andere benadering, maar ik vind het niet zo'n sterk beeld. Iets té rechttoe rechtaan wmb.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging toch over lijnen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is wel een andere benadering, maar ik vind het niet zo'n sterk beeld. Iets té rechttoe rechtaan wmb.
Deze opties kwamen vorige maand al langs hoor, samen met de cocaine maar men vindt lijntjes blijkbaar leukerquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook wel lastiger uit te werken natuurlijk. Je zo er wel een sterk portret van kunnen maken. Met een hele trieste blik kijkend naar je kale crackertje, of een doosje bonbons met een kettingslot eromheen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze opties kwamen vorige maand al langs hoor, samen met de cocaine maar men vindt lijntjes blijkbaar leuker
Ik wilde eigenlijk appels stapelen en een schaaltje met chips neer zetten en daar sip bij gaan zitten kijken. Maar er kwam een hersenschudding tussendoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is ook wel lastiger uit te werken natuurlijk. Je zo er wel een sterk portret van kunnen maken. Met een hele trieste blik kijkend naar je kale crackertje, of een doosje bonbons met een kettingslot eromheen.
De eerste krijg ik hoofdpijn van. De tweede vind ik iets beter, maar waarom schuin?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar wat je hier van vind. Vind hem zelf wel sterker.
Wat zijn het? Verwarmingsbuizen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg maar wat je hier van vind. Vind hem zelf wel sterker.
Maakt toch niet uit? Welke vind je mooier?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn het? Verwarmingsbuizen?
Persoonlijk vind ik ze beide niet mooi,het komt op mij over als iets uit een Gammafolder maar twee is beter dan 1quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Welke vind je mooier?
Het is leuk om te raden. Douchegordijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Welke vind je mooier?
breipennenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is leuk om te raden. Douchegordijn?
Is dat kindergezichtje toeval of geshopt?quote:
Leuk, beter dan die andere 2 glaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Nu zie ik dat gezichtje ook. Lollig.
Mijn nieuwe inzending:
[ link | afbeelding ]
Distorted by Gilles 1972, on Flickr
veel beter!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Nu zie ik dat gezichtje ook. Lollig.
Mijn nieuwe inzending:
[ link | afbeelding ]
Distorted by Gilles 1972, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |