Ik vond het vooral moeilijk kiezen tussen 'mijn' eerste en tweede plek: Techno en Crientj: ik vind het allebei super gave foto's!
14. -Techno-: Super-foto! De combinatie van rechte lijnen en ronde lijnen vind ik heel geslaagd!
13. Crientj: Prachtig effect! Lekker clean, geen overbodige elementen in beeld, exact duidelijk wat je in beeld wil brengen!
12. Schanulleke: Hier blijf ik nou echt naar kijken: vooral om te willen achterhalen wat er nou eigenlijk gebeurt met die lijnen. Strak, geen overbodige afleidende elementen, alleen jammer dat er af en toe zo'n rare hap zit in die lijnen.
11. Andreas612: Gaaf idee, mooi uitgevoerd, tsja, verder eigenlijk niets op aan te merken.
10. Boy_Snakeye: Mooi beeld, maar verder vind ik 'm niet zo spannend eigenlijk.
9. Sjiep: Mooi, maar op de een of andere manier niet 'bijzonder' genoeg om m'n aandacht echt vast te houden, ik kan niet precies uitleggen hoe/wat
8. Puala: Lijnen, duidelijk. Maar wat is het? Die vraag intrigeert wel, maar verder vind ik 'm niet zo bijzonder
7. Fotografie.Vink: Ik weet dat het om de foto gaat, maar hier wordt mijn aandacht steeds afgeleid door je logo en de rand eromheen. Dat stoort hier echt. Als ik probeer daaromheen te kijken zie ik wel een mooi beeld, maar misschien was de foto nog mooier als je 'm wat verder had gecropt: dan valt de 'asymmetrie' van de boom rechts en de huizen links minder op.
6. Stefan: Deze foto intrigeert mij wel, maar het voelt alsof er iets niet klopt. Te druk? Misschien is dat het wel: de mensen in de verte lijden af van je 'hoofdonderwerp': de lijnen en de trainer.
5. kanovinnie: Mja, mooi geprobeerd, maar ik wordt er niet warm van. 'Saai' is het eerste woord wat in me op komt
4. Wiebeldak: Tsja, doet me niet zoveel. Ik zie niet precies wat het is, en dat zou op zich een hele 'spannende' foto kunnen zijn, maar hier vind ik dat tegenvallen. Komt misschien ook door de 'saaie' lucht erachter.
3. Evi_90: Mooie plek, maar beetje saaie foto. De lucht is wat uitgebeten en volgens mij zou je veel interessantere composities kunnen maken daar!
2. m1st1g: Ik vind het idee heel mooi, zo'n wisselstraat ziet er echt supergaaf uit qua lijnen, maar de uitvoering helaas niet geweldig. Teveel elementen in beeld die niets met het onderwerp te maken hebben, en helaas ook 'saai' belicht.
1. d4v1d: waterval foto's kunnen best mooi zijn, maar ik zie helaas niet helemaal hoe dit in het thema 'lijnen' past, en zelfs daar buiten vind ik het een vrij niets-zeggende foto helaas. Sluitertijd is te lang om de druppels te bevriezen, maar te kort om mooie strepen (lijnen?) te krijgen, en de compositie is ook vrij saai.