Locadia speelt de tweede helft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had graag Locadia in de spits gezien
Ik zou het "slim, maar toch ook weer niet zó slim" willen noemen. Je zou maar mensen beledigen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
MinderbegaafdDat is de nieuwe term nu?
Je denkt relatief veel lekkers te zien, omdat die opvallen. Maar uiteindelijk is de score lekker vs. gedrocht ongeveer 1 op 200quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zie ook genoeg lekkers hoor, alleen wat meer allochtonen.
Speciaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou het "slim, maar toch ook weer niet zó slim" willen noemen. Je zou maar mensen beledigen.
Nee man, echt niet. En ja, de lekkere vallen alleen aangezien mn ogen automatisch sluiten voor lelijke wijven, maar het is wel 1 op 5 ofzo op een zaterdagmiddag hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt relatief veel lekkers te zien, omdat die opvallen. Maar uiteindelijk is de score lekker vs. gedrocht ongeveer 1 op 200
Daar komt het wel op neer al is het met uitgaan meestal wel wat beter dan het gemiddeldequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt relatief veel lekkers te zien, omdat die opvallen. Maar uiteindelijk is de score lekker vs. gedrocht ongeveer 1 op 200
1 op de 8 zwakbegaafd, de andere 7 zijn toeristen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 op de 8 licht verstandelijk gehandicapt, de overige 7 zwaar?
Veel Amsterdammers minderbegaafdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 op de 8 licht verstandelijk gehandicapt, de overige 7 zwaar?
Is toch wel veelquote:door Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Ongeveer een op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Dat houdt in dat zij een IQ hebben tussen de 70 en 85.
In sommige kroegen en clubs loopt er meer lekker rond dan lelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer al is het met uitgaan meestal wel wat beter dan het gemiddelde
Ja klopt, maar dat was vaak weer schrikken in de ochtend. Wat ben ik blij dat er in mijn tijd nog geen facebook e.d. was...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer al is het met uitgaan meestal wel wat beter dan het gemiddelde
na een pilletje welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In sommige kroegen en clubs loopt er meer lekker rond dan lelijk.
Is toch lastig leven als je als een van de weinige hoogbegaafd bent.quote:
Ik ken een jochie dat is vernoemd naar Stormfront.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Hoe heb je je kindje genoemd
Oooh, aparte naam wel!
Utrecht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
Gewoon in steden uitgaan waar sociale studies oververtegenwoordigd zijn.
Of veel exchange students.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
Amsterdam.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Hoe heb je je kindje genoemd
Oooh, aparte naam wel!
Ook zo politiek correct altijd.quote:
Net zoals dat elke baby gewoon lelijk is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zo politiek correct altijd.
Zeg gewoon dat je het een lelijke naam vindt.
Lekker 14-jarigen schuren in de Monza.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je eerst toestemming bij mij vragen vriend.
Oh ok, ja blijkbaar bestaan er geen lelijke namen of lelijke babies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zo politiek correct altijd.
Zeg gewoon dat je het een lelijke naam vindt.
Ik zie dat je pas nog in Utrecht bent geweest..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker 14-jarigen schuren in de Monza.
"wat een LIEVE baby!"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net zoals dat elke baby gewoon lelijk is.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie dat je pas nog in Utrecht bent geweest..
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Centrum is niks mis mee. Bijna alles daarbuiten is wel troep idd.
Lelijkste stukje NL dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utreg geweest, alleen in Hoog-Catherijne
Vogelenbuurt, wittevrouwen, oudwijk. Kan er nog minstens 5 noemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens 3 normale buurten/wijken buiten het centrum
Ik ken alleen het centrum... Ik word wel altijd een beetje triest in die randgemeenten als Nieuwegein en Maarssen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens 3 normale buurten/wijken buiten het centrum
Zal bestquote:
Ja, eens. Maar dan kan je ook bilthoven, zeist, groenekan + nog wat andere dorpjes noemen die op zelfde afstand liggen en prima zijn om in te wonen. Iedere grote stad heeft pauper buitendorpen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken alleen het centrum... Ik word wel altijd een beetje triest in die randgemeenten als Nieuwegein en Maarssen.
Eindhoven is zelf gewoon een pauperdorp hoe mooi is datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dan kan je ook bilthoven, zeist, groenekan + nog wat andere dorpjes noemen die op zelfde afstand liggen en prima zijn om in te wonen. Iedere grote stad heeft pauper buitendorpen.
Ik klap hun, maar dan ren ik wel weg als ze erachter komen dat ik Amsterdammer benquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij bent gwn bang omdat je word geklapt in Utrecht
Keer moeten overnachten nadat we de laatste trein hadden gemist na mysteryland. Nog pillen gekocht van een schoonmaakster. Epische shit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utreg geweest, alleen in Hoog-Catherijne
Maarssen zelf valt ook nog wel mee, Maarssenbroek daarentegenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dan kan je ook bilthoven, zeist, groenekan + nog wat andere dorpjes noemen die op zelfde afstand liggen en prima zijn om in te wonen. Iedere grote stad heeft pauper buitendorpen.
Moest je naar nimma?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer moeten overnachten nadat we de laatste trein hadden gemist na mysteryland. Nog pillen gekocht van een schoonmaakster. Epische shit.
Vogelenbuurt ligt op een paar minuten lopen van CSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vogelenbuurt, wittevrouwen, oudwijk. Kan er nog minstens 5 noemen.
Ja, je kan er best wonen idd. Ik kan weinig bedenken waarom niet. Toch, als ik moest kiezen tussen Maarssen of mezelf injecteren met aids kies ik het laatste.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maarssen zelf valt ook nog wel mee, Maarssenbroek daarentegen
Allemaal buiten het "bolwerk", buiten het "centrum" . Dan woon ik ook in het centrum, terwijl ik dat nooit zou zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vogelenbuurt ligt op een paar minuten lopen van CS
Wittevrouwen ook net buiten het centrum
Oudwijk is de rijkerenbuurt toch?
Ik niet hoor ook al zijn er goede medicijnen tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je kan er best wonen idd. Ik kan weinig bedenken waarom niet. Toch, als ik moest kiezen tussen Maarssen of mezelf injecteren met aids kies ik het laatste.
Groningen werkt ook welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
yo boelers, chicks regel je in Tilburg of Breda. Hier zijn de mooie vrouwen nog niet zo arrogant gemaakt als in de randstad.
Als je dan toch aids moet krijgen, zijn er echt wel leukere manieren te bedenken...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je kan er best wonen idd. Ik kan weinig bedenken waarom niet. Toch, als ik moest kiezen tussen Maarssen of mezelf injecteren met aids kies ik het laatste.
Ik snap je. Ik had het meer over wijken als Ondiep, Tuindorp, Kanaleneiland enz. Zaterdag nog door Kanaleneiland geweest, wat een zooi daar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Allemaal buiten het "bolwerk", buiten het "centrum" . Dan woon ik ook in het centrum, terwijl ik dat nooit zou zeggen
Vertel vertel!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef Caland het volgende:
Al ben ik een maandje terug wel erg goed weggekomen. Wegens gebrek aan bewijs niet vervolgd, anders was ik op veel fronten zwaar de sjaak geweest.
Dit. en hier maken zelfs kleine mensjes als smoofie kans op te scoren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
yo boelers, chicks regel je in Tilburg of Breda. Hier zijn de mooie vrouwen nog niet zo arrogant gemaakt als in de randstad.
Tuindorp tussen ondiep en kanaleneiland zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik had het meer over wijken als Ondiep, Tuindorp, Kanaleneiland enz. Zaterdag nog door Kanaleneiland geweest, wat een zooi daar.
Vrouwen zijn klein hier in A'damquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit. en hier maken zelfs kleine mensjes als smoofie kans op te scoren.
Vechtpartijtje, nachtje gezeten en wegens gebrek aan bewijs niks mee gedaan. Dat was het eigenlijkquote:
Prachtigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Minderbegaafden heb je niet in Duitsland. Hun voorouders werden gewoon tegen de muur gezet.
Duitsland is de sterkste economie in Europa.
idd. Heb hier ooit een dwerg en meid zien regelen dus zelfs voor de smoof is er hoop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit. en hier maken zelfs kleine mensjes als smoofie kans op te scoren.
Jij geilt dus op midget seks? rare jongen ben jij.quote:
Wat is officieel kameraad LR?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PrachtigWanneer richten wij onze partij nou eens officieel op?
klein en zwakbegaafdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij geilt dus op midget seks? rare jongen ben jij.
Ik haalde Overvecht en Tuindorp door elkaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuindorp tussen ondiep en kanaleneiland zettenIs 1 van de duurste wijken van Utrecht man
![]()
Ondiep kun je nog best wonen. In Utrecht zijn er maar 2 buurten waar je niet wil wonen en dat zijn Kanaleneiland en Overvecht.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij geilt dus op midget seks? rare jongen ben jij.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn kleine vrouwelijke mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |