Van Haaren, daar moet toch wel een beter alternatief voorhanden zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Jong Kroatië: Kalinic; Horvat, Ticinovic, Paurevic, Kelic; Pavlovic, Boras, Leskovic, Kramaric; Antolic en Glavica.
Opstelling Jong Oranje: Zoet; Leerdam, Van Dijk, Nuytinck, Van Aanholt; Van Haaren, Van La Parra, Duarte; Bacuna, De Jong en Wildschut.
Omdat het van die enorme berinnen zijn...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grootste probleem hier is wel dat vrouwen zich als mannen kleden
Ja dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En de mannen als vrouwen. Mannen die Uggs dragen___________! Mannen die GTST kijken
______!
Had graag Locadia in de spits gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Allemaal net niet of helemaal niet. Op Zoet misschien na.
Ik vind Van La Parra zo'n leuke speler hé.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Jong Kroatië: Kalinic; Horvat, Ticinovic, Paurevic, Kelic; Pavlovic, Boras, Leskovic, Kramaric; Antolic en Glavica.
Opstelling Jong Oranje: Zoet; Leerdam, Van Dijk, Nuytinck, Van Aanholt; Van Haaren, Van La Parra, Duarte; Bacuna, De Jong en Wildschut.
Hier scoor je ook geen punten meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Allemaal net niet of helemaal niet. Op Zoet misschien na.
Ik zie met uitgaan toch heel wat lekkers rondlopen in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat het van die enorme berinnen zijn...
Ik ook wel, en Vilhena centraal op het middenveld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had graag Locadia in de spits gezien
Natuurlijk dat is wat andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie met uitgaan toch heel wat lekkers rondlopen in Amsterdam hoor.
Jammer weer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En de mannen als vrouwen. Mannen die Uggs dragen___________! Mannen die GTST kijken
______!
Geen Denswilquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef Caland het volgende:
Sowieso Van Haaren wel en Vilhena niet.![]()
Wildschut wel en Boetius niet.
Zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
______!
Jij valt dan ook op mannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de uitzonderingen. Ga eens op een willekeurige zaterdagmiddag de stad in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cor Van Gaal bepaalt het allemaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef Caland het volgende:
Ja zie ook genoeg lekkers hoor, alleen wat meer allochtonenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de uitzonderingen. Ga eens op een willekeurige zaterdagmiddag de stad in.
Die spelen nog mee met Oranje -12.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef Caland het volgende:
Dat kun je bij elke grote stad wel zeggen, aangezien de meesten echt kk dom zijn.quote:
Ja lekker politiek correct tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
MinderbegaafdDat is de nieuwe term nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |