Ook zo politiek correct altijd.quote:
Net zoals dat elke baby gewoon lelijk is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zo politiek correct altijd.
Zeg gewoon dat je het een lelijke naam vindt.
Lekker 14-jarigen schuren in de Monza.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je eerst toestemming bij mij vragen vriend.
Oh ok, ja blijkbaar bestaan er geen lelijke namen of lelijke babies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook zo politiek correct altijd.
Zeg gewoon dat je het een lelijke naam vindt.
Ik zie dat je pas nog in Utrecht bent geweest..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker 14-jarigen schuren in de Monza.
"wat een LIEVE baby!"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net zoals dat elke baby gewoon lelijk is.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie dat je pas nog in Utrecht bent geweest..
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Centrum is niks mis mee. Bijna alles daarbuiten is wel troep idd.
Lelijkste stukje NL dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utreg geweest, alleen in Hoog-Catherijne
Vogelenbuurt, wittevrouwen, oudwijk. Kan er nog minstens 5 noemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens 3 normale buurten/wijken buiten het centrum
Ik ken alleen het centrum... Ik word wel altijd een beetje triest in die randgemeenten als Nieuwegein en Maarssen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem eens 3 normale buurten/wijken buiten het centrum
Zal bestquote:
Ja, eens. Maar dan kan je ook bilthoven, zeist, groenekan + nog wat andere dorpjes noemen die op zelfde afstand liggen en prima zijn om in te wonen. Iedere grote stad heeft pauper buitendorpen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken alleen het centrum... Ik word wel altijd een beetje triest in die randgemeenten als Nieuwegein en Maarssen.
Eindhoven is zelf gewoon een pauperdorp hoe mooi is datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dan kan je ook bilthoven, zeist, groenekan + nog wat andere dorpjes noemen die op zelfde afstand liggen en prima zijn om in te wonen. Iedere grote stad heeft pauper buitendorpen.
Ik klap hun, maar dan ren ik wel weg als ze erachter komen dat ik Amsterdammer benquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij bent gwn bang omdat je word geklapt in Utrecht
Keer moeten overnachten nadat we de laatste trein hadden gemist na mysteryland. Nog pillen gekocht van een schoonmaakster. Epische shit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit in Utreg geweest, alleen in Hoog-Catherijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |