Locadia speelt de tweede helft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had graag Locadia in de spits gezien
Ik zou het "slim, maar toch ook weer niet zó slim" willen noemen. Je zou maar mensen beledigen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
MinderbegaafdDat is de nieuwe term nu?
Je denkt relatief veel lekkers te zien, omdat die opvallen. Maar uiteindelijk is de score lekker vs. gedrocht ongeveer 1 op 200quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zie ook genoeg lekkers hoor, alleen wat meer allochtonen.
Speciaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou het "slim, maar toch ook weer niet zó slim" willen noemen. Je zou maar mensen beledigen.
Nee man, echt niet. En ja, de lekkere vallen alleen aangezien mn ogen automatisch sluiten voor lelijke wijven, maar het is wel 1 op 5 ofzo op een zaterdagmiddag hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt relatief veel lekkers te zien, omdat die opvallen. Maar uiteindelijk is de score lekker vs. gedrocht ongeveer 1 op 200
Daar komt het wel op neer al is het met uitgaan meestal wel wat beter dan het gemiddeldequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt relatief veel lekkers te zien, omdat die opvallen. Maar uiteindelijk is de score lekker vs. gedrocht ongeveer 1 op 200
1 op de 8 zwakbegaafd, de andere 7 zijn toeristen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 op de 8 licht verstandelijk gehandicapt, de overige 7 zwaar?
Veel Amsterdammers minderbegaafdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 op de 8 licht verstandelijk gehandicapt, de overige 7 zwaar?
Is toch wel veelquote:door Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Ongeveer een op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Dat houdt in dat zij een IQ hebben tussen de 70 en 85.
In sommige kroegen en clubs loopt er meer lekker rond dan lelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer al is het met uitgaan meestal wel wat beter dan het gemiddelde
Ja klopt, maar dat was vaak weer schrikken in de ochtend. Wat ben ik blij dat er in mijn tijd nog geen facebook e.d. was...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer al is het met uitgaan meestal wel wat beter dan het gemiddelde
na een pilletje welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In sommige kroegen en clubs loopt er meer lekker rond dan lelijk.
Is toch lastig leven als je als een van de weinige hoogbegaafd bent.quote:
Ik ken een jochie dat is vernoemd naar Stormfront.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Hoe heb je je kindje genoemd
Oooh, aparte naam wel!
Utrecht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
Gewoon in steden uitgaan waar sociale studies oververtegenwoordigd zijn.
Of veel exchange students.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
Amsterdam.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
Hoe heb je je kindje genoemd
Oooh, aparte naam wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |