SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
mwoah die vind ik dan weer minder.. maar ben geloof ik ook niet zo'n voetenmensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die met die voeten is ook mooi. met nagellakdus![]()
Mijn ratje was mn eerste!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Winnie was mijn eerste...wat was ik denkende
en die op mijn tiet staat de letter van mijn ex in
Volgens mij staat die er nog wel mooi op, geen idee, ik zie hem nooit_!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh Ok.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah die vind ik dan weer minder.. maar ben geloof ik ook niet zo'n voetenmensI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Whahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ratje was mn eerste!!
![]()
![]()
Duidelijk!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je toch iets verkeerd
Maar gelukkig heb ik ook nog torrents
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh hell you don'tquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben nooit eigenwijs, ik heb gewoon altijd gelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ratje was mn eerste!!
!
Ik wil alleen tats die ik kan zien![]()
![]()
Torrentzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk!!
Maar gelukkig heb ik ook nog torrentsDie gebruik ik altijd
![]()
![]()
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar voor een nieuwe tatoeage. Dan loopt mn tattooedude altijd even al mn tatts langs om te kijken welke bijgewerkt moeten worden of niet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hell you don't
[..]!
Ik wil alleen tats die ik kan zien![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Goeie zaakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar voor een nieuwe tatoeage. Dan loopt mn tattooedude altijd even al mn tatts langs om te kijken welke bijgewerkt moeten worden of niet.![]()
![]()
ik ben blij dat ik nog geen tattoo heb genomen, ik had nu met een slang of panter rondgelopen anders.
damn wat zou ik daar nu van balen
ik denk wel al jaren over een flinke sleeve.![]()
Ghehe die hoef ik niet te zien. Die heeft diepe betekenis voor mij waar ik niet elke dag aan herinnert hoef te worden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hell you don't
[..]!
Ik wil alleen tats die ik kan zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee!!quote:
Dan ga je voor iets op je voet, denk je dus dat je daar weg gaat met alleen een pijnlijke voet en dan blijkt dat alles even bijgewerkt moet worden en kan je een week niet zitten, liggen, lopen, computeren enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef rival het volgende:
ik ben blij dat ik nog geen tattoo heb genomen, ik had nu met een slang of panter rondgelopen anders.
ik denk wel al jaren over een flinke sleeve.bohhh veelste veel geld
![]()
Mn arm, staan nu een roos en een schorpioen op, wordt een halve sleevequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef rival het volgende:
ik denk wel al jaren over een flinke sleeve.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwoah uurtje of te laat.. met een fles wijn teveel opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Goed, niks te klagen! was je te laat gaan slapen?
dus![]()
Dat is wat andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe die hoef ik niet te zien. Die heeft diepe betekenis voor mij waar ik niet elke dag aan herinnert hoef te worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dan weer minder ja. Maar wel netjes dat hij het controleert en bijwerktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Dan ga je voor iets op je voet, denk je dus dat je daar weg gaat met alleen een pijnlijke voet en dan blijkt dat alles even bijgewerkt moet worden en kan je een week niet zitten, liggen, lopen, computeren enz![]()
![]()
Ik ben heel tevreden over Marioquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder ja. Maar wel netjes dat hij het controleert en bijwerkt![]()
Zal hem binnenkort weer eens benaderen, wie weet mag ik graties mee naar een beurs
[b]AirwiN schreef [/b]
Nicequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over Mario![]()
Zal hem binnenkort weer eens benaderen, wie weet mag ik graties mee naar een beurs![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen tattoo. Moet iets zijn met een mooie betekenis/herinnering, en zoiets heb ik nietik denk dat ik genoeg dingen/herinneringen heb om een flinke sleeve te nemen.... ook het geld kan ik wel vrijmaken....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil ik ook welbohhh veelste veel geld
Maar het is zo permanent. en ik weet nog hoe zeker ik wist dat ik die panter wilde hebben... en daar zou ik nu dus van balen.... dus straks krijg ik spijt van de sleeve. zit mijn hele arm vol![]()
![]()
Dan was het wel gezelligquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Mwoah uurtje of te laat.. met een fles wijn teveel op![]()
![]()
Whaha, dat zou klote zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat ik genoeg dingen/herinneringen heb om een flinke sleeve te nemen.... ook het geld kan ik wel vrijmaken....
Maar het is zo permanent. en ik weet nog hoe zeker ik wist dat ik die panter wilde hebben... en daar zou ik nu dus van balen.... dus straks krijg ik spijt van de sleeve. zit mijn hele arm vol![]()
![]()
It's an ancient chinese art,
and everybody knows their partWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh godquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WAT HEB IK FOUT GEDAAN? NIKS TOCH?
#TeamMiley![]()
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve
[b]AirwiN schreef [/b]
AldoTheApache, de opperbaasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve
Mja de eeuwige twijfelaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat ik genoeg dingen/herinneringen heb om een flinke sleeve te nemen.... ook het geld kan ik wel vrijmaken....
Maar het is zo permanent. en ik weet nog hoe zeker ik wist dat ik die panter wilde hebben... en daar zou ik nu dus van balen.... dus straks krijg ik spijt van de sleeve. zit mijn hele arm volCijfertjesman?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve![]()
![]()
Ik was blij je te zien!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh god
WAT HEB IK FOUT GEDAAN? NIKS TOCH?![]()
Dus ik werd vanochtend wakker, zag het schilderijen dacht "aww wat een poepie is Jules ook".
Toen liet ik Jules vrij uit haar kamer, ze sprint naar de keuken, springt het aanrecht op en vervolgens flikkert er een glas op de grond![]()
Kutkat!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Er komt een FOK!ker op mijn arm te staan, verwerkt in mn sleeve![]()
![]()
Ja!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja de eeuwige twijfelaar
[..]
Cijfertjesman?
Voor mij zijn mn tatts om dingen te verwerken en hij MOET er gewoon op
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was blij je te zien!!![]()
Dus ik werd vanochtend wakker, zag het schilderijen dacht "aww wat een poepie is Jules ook".
Toen liet ik Jules vrij uit haar kamer, ze sprint naar de keuken, springt het aanrecht op en vervolgens flikkert er een glas op de grond![]()
Kutkat!![]()
![]()
![]()
Wat een schatjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was blij je te zien!!![]()
Kutkat!
#TeamMiley![]()
Op het schilderij wel jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Logisch welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Voor mij zijn mn tatts om dingen te verwerken en hij MOET er gewoon op![]()
Weet je ook al wat?
![]()
Absoluut geen ideequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Logisch wel![]()
Weet je ook al wat?
![]()
Maar ik ken Mario, dan vertel ik een paar dingen over Erwin en dan komt Mario met een geweldig plan
[b]AirwiN schreef [/b]
Rolt schaterlachend van zijn stoel....quote:
Ik ga een uk in beton giete... ehm in bed leggenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Meid, jij hebt het niet uitgevonden maar wel verbeterd!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat ik zo ga douchenHandig zo'n ventquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut geen idee![]()
Maar ik ken Mario, dan vertel ik een paar dingen over Erwin en dan komt Mario met een geweldig plan![]()
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mario is toch verlaafd aan paddo's ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Absoluut geen idee![]()
Maar ik ken Mario, dan vertel ik een paar dingen over Erwin en dan komt Mario met een geweldig plan
Denk je?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meid, jij hebt het niet uitgevonden maar wel verbeterd!!![]()
![]()
Koude douche?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik zo ga douchen
[..]
Handig zo'n vent![]()
Ja ik vind hem echt geweldig![]()
Ben 1 keer bij een ander geweest en daar heb ik nog steeds spijt van
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn eerste tattoo wordt fucking cliché, maar ik kan niet zo goed tegen pijn, dus ik moet eerst een keer proberen. Een infiniteitteken
#TeamMiley![]()
Ik weet het zekerquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mario is toch verlaafd aan paddo's ?_!
[b]AirwiN schreef [/b]
nee warmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koude douche?![]()
Ja ik vind hem echt geweldig![]()
Ben 1 keer bij een ander geweest en daar heb ik nog steeds spijt van![]()
![]()
wat was je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Evie het volgende:
[..]weet ik niet
![]()
Was vooral een beetje raar
![]()
Volgens mam doet een tattoo geen pijn. Ik heb geen idee, heb er niks meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:18 schreef arachide. het volgende:
Mijn eerste tattoo wordt fucking cliché, maar ik kan niet zo goed tegen pijn, dus ik moet eerst een keer proberen. Een infiniteitteken![]()
![]()
Bij mn eerste dacht ik dat het pijn ging doen, eerste was op mn rug, maar die vond ik stiekem opwindendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:18 schreef arachide. het volgende:
Mijn eerste tattoo wordt fucking cliché, maar ik kan niet zo goed tegen pijn, dus ik moet eerst een keer proberen. Een infiniteitteken![]()
Mn tweede, op mn heup, deed behoorlijk pijn. Dat voelde ik tot aan mn sleutelbeen![]()
De derde op mn kuit dacht ik dat ik vermoord werd zo'n pijn deed die, bleek later dat de artiest hem te diep aan het zetten was![]()
Op mn voet heb ik niks gemerkt, op mn pols kietelde en op mn arm was gewoon onaangenaam
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet meestal wel heel snel wat ik wil hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ja volgens mij staan weegschalen daar ook wel bekend om
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb daar een broer vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ja volgens mij staan weegschalen daar ook wel bekend om![]()
![]()
![]()
Ja maar zo zou ik het zeker niet willenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet meestal wel heel snel wat ik wil hoor![]()
![]()
Het hangt er vanaf waarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Volgens mam doet een tattoo geen pijn. Ik heb geen idee, heb er niks mee
Die op mijn been was wel eventjes tegenvaller![]()
![]()
Ik wil hem of op mijn vinger, of de zijkant van mijn polsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mn eerste dacht ik dat het pijn ging doen, eerste was op mn rug, maar die vond ik stiekem opwindend![]()
Mn tweede, op mn heup, deed behoorlijk pijn. Dat voelde ik tot aan mn sleutelbeen![]()
De derde op mn kuit dacht ik dat ik vermoord werd zo'n pijn deed die, bleek later dat de artiest hem te diep aan het zetten was![]()
Op mn voet heb ik niks gemerkt, op mn pols kietelde en op mn arm was gewoon onaangenaam#TeamMiley![]()
Ik hou wel op met astrologische tekens op mn lichaam zetten!!
Heb al bijna de hele dierenriem op mn lichaam staan
[b]AirwiN schreef [/b]
je bedoelt mijn tatoeages?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar zo zou ik het zeker niet willen
Tjah smaken verschillen he
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, mam heeft er eentje op haar onderarm en eentje bij de enkelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf waar
Die op mijn been was wel eventjes tegenvaller![]()
![]()
Werk zequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Faxie het volgende:
Nou 't was kort maar gezellig, ik ga weer, moet weer werken
[b]AirwiN schreef [/b]
Werksequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Faxie het volgende:
Nou 't was kort maar gezellig, ik ga weer, moet weer werken![]()
![]()
Bovenarmen, onderarm, pols, zijkant been en tietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, mam heeft er eentje op haar onderarm en eentje bij de enkel
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 13:25:31 ]![]()
Tiet wtfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bovenarmen, onderarm, pols, zijkant been en tiet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Faxie het volgende:
Nou 't was kort maar gezellig, ik ga weer, moet weer werken![]()
![]()
Schouder en onderarm... maar zelfs dan is niet elk deel even gevoelig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, mam heeft er eentje op haar onderarm en eentje bij de enkelNIEUW: Foto's!![]()
auw jaquote:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Schouder en onderarm... maar zelfs dan is niet elk deel even gevoelig.wanneer gaan we weer
![]()
![]()
Die bij mn knieholte was echt het allerergst!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het ligt aan zoveel dingen en toch verschilt het per persoon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
Het ligt er ook vast aan hoeveel vet je hebt op die plek en hoe diep je zenuwen liggen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt, want ieder persoon is andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt aan zoveel dingen en toch verschilt het per persoon..
![]()
Ja iets met pijngrenzen enzo...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt aan zoveel dingen en toch verschilt het per persoon.
verschillende factoren, ook de persoon wie het zet![]()
![]()
+ piercingsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja.
Tattoo mensen hier allemaal![]()
![]()
![]()
zodra ik weet wat ik zou willen... nu weet ik niks.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auw ja
[..]wanneer gaan we weer
NIEUW: Foto's!![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja.
Tattoo mensen hier allemaal![]()
![]()
![]()
Die op mn kuit had ik ergens anders laten zetten, deed tijdens het zetten al pijn. Later door mn vaste gast laten bijwerken en toen voelde ik zo goed als niks.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja iets met pijngrenzen enzo...
verschillende factoren, ook de persoon wie het zetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo... eens kijken hoe de kleine *!(*#!@ vandaag slaapt.... Ik wil rust...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat durf ik dan weer niet hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zodra ik ergens dettol ruik krijg ik die rush alquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van die rush.. zelfde als bij tattoos zetten
Adrenaline
[b]AirwiN schreef [/b]
dat regel ik op andere manierenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van die rush.. zelfde als bij tattoos zetten
Adrenaline![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik ergens dettol ruik krijg ik die rush al![]()
omg dat gebruikte jij in Emmen toen met die meet... Man die lucht herken ik sindsdien uit duizenden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dettolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
omg dat gebruikte jij in Emmen toen met die meet... Man die lucht herken ik sindsdien uit duizenden
![]()
Gebruikt mn tattoodude altijd. Ik associeer het ook echt met nieuwe inkt
[b]AirwiN schreef [/b]
ow shitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Nog een kwartier en dan heb ik mijn eerste rijles![]()
quote:![]()
Succesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezaktquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ohja awesomequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
mag je eerst alleen sturen![]()
![]()
![]()
ik mocht gas, rem en sturen met m'n eerste les... maar ja, dat was achteraf ook een instructeur van niksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja awesome![]()
![]()
Wel success hoor Vinniiee!
Je hebt je motorpapiertje al, dus appeltje-eitje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijken is het devies maar daar heb je het tot nog toe mee overleefd...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nah, daar gaan we maar niet vanuitquote:Dank jequote:Geen idee. Ik denk dat ik doodseng vind. Ik rijd ook motor en moet er niet aan denken dat iemand anders gas geeft en remtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja awesome![]()
![]()
![]()
Tis een apart luchtje jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dettol![]()
Gebruikt mn tattoodude altijd. Ik associeer het ook echt met nieuwe inkt
Zo moest de instructeur mij een keer afbellen omdat de leerling voor mij tegen een stoep gereden was en de velg naar de klote was ofzoquote:![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik mocht gas, rem en sturen met m'n eerste les... maar ja, dat was achteraf ook een instructeur van niks![]()
Wel success hoor Vinniiee!We zullen het zienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt je motorpapiertje al, dus appeltje-eitje.
Kijken is het devies maar daar heb je het tot nog toe mee overleefd...![]()
![]()
Huh? Ik mocht alles al vanaf het begin..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik mocht gas, rem en sturen met m'n eerste les... maar ja, dat was achteraf ook een instructeur van niks![]()
Wel success hoor Vinniiee!![]()
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja awesome![]()
Dat doen ze toch al jaren niet meer?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmz....het lijkt erop of ze toch eindelijk toegeeft en gaat slapen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Joepiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
Hmz....het lijkt erop of ze toch eindelijk toegeeft en gaat slapen....![]()
![]()
Nee en gassen en remmen, schakelen komt daarna toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Dat doen ze toch al jaren niet meer?
Ik weet het nu al niet meer![]()
![]()
Ik begon vanaf een station in een druk dorp in de spits... het leek hem handiger om eerst richting een wat rustiger deel te rijden voor we aan het schakelen gingen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Huh? Ik mocht alles al vanaf het begin..NIEUW: Foto's!![]()
Ik mocht alles meteen de eerste rijles!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee en gassen en remmen, schakelen komt daarna toch?
Ik weet het nu al niet meer
Inclusief de snelweg op en een tunnel door (alwaar ik het stuur los liet en mn handen voor mn ogen deed omdat ik het eng vond)
[b]AirwiN schreef [/b]
Ahja dan welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik begon vanaf een station in een druk dorp in de spits... het leek hem handiger om eerst richting een wat rustiger deel te rijden voor we aan het schakelen gingen.![]()
![]()
Ook blij dat ik het eindelijk heb!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn rijbewijs heb
Nooit gedacht dat ik dat ooit zou halen
Baal wel enorm dat ik nu geen auto meer heb
[b]AirwiN schreef [/b]
34 lessenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zo blij dat ik mijn rijbewijs heb
Nooit gedacht dat ik dat ooit zou halen![]()
![]()
bv bungeejumpen. (al was dat saaiquote:)
binnenkort ga ik
of bijvoorbeeld met het gaan snowboarden, mijn eerste keer. direct de grootste sprong nemen die ze hebben...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht alles meteen de eerste rijles!
Inclusief de snelweg op en een tunnel door (alwaar ik het stuur los liet en mn handen voor mn ogen deed omdat ik het eng vond)
![]()
![]()
Ik vind tunnels nog steeds niet leukquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan van alles brekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
bv bungeejumpen. (al was dat saai)
binnenkort ga ik
of bijvoorbeeld met het gaan snowboarden, mijn eerste keer. direct de grootste sprong nemen die ze hebben...![]()
![]()
Ga jij meedoen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
bv bungeejumpen. (al was dat saai)
binnenkort ga ik
of bijvoorbeeld met het gaan snowboarden, mijn eerste keer. direct de grootste sprong nemen die ze hebben...
[b]AirwiN schreef [/b]
Noorwegen is zo'n super lange tunnel van 25 km ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind tunnels nog steeds niet leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja awesome![]()
ik mocht auto starten en direct de weg op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je niet lezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind tunnels nog steeds niet leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik mocht auto starten en direct de weg op!Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Noorwegen is zo'n super lange tunnel van 25 km ofzo
Ik heb het alleen moeilijk als er file/langzaamrijdend verkeer is en ik in de tunnel sta/rijdIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: